quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:27 schreef Tarak het volgende:
[..]
Lastig altijd, houding, uitstraling, stem, praten met handen.
Het is niet zozeer een "zien" als wel een gevoel denk ik, een analyse op basis van het totaal.
Wat is een typische "biseksueel" dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:37 schreef Seven. het volgende:
Ik vind het geen typische homo, eerder een typische biseksueel eigenlijk. Ehm, waarom dan? Tja... Ik zou het je niet kunnen vertellen. Zijn manier van doen is behoorlijk hetero in mijn ogen, hoewel er wat vrouwelijke dingetjes zijn.
Helaas zie je iemand in een interview niet in zijn natuurlijke manier van doen, kleden en praten dus wat dat betreft kun je op basis van deze beelden echt geen conclusies trekken. Maar als dit zijn natuurlijke manier van doen is, dan zou ik zeggen, biseksueel.
Kun je dit specifieker maken?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon hetero op basis van dit filmpje.
Maargoed, ik heb al wel geleerd dat de mate van mannelijkheid/vrouwelijkheid niet per se iets zegt over geaardheid. Ken genoeg 'verwijfde' mannen die toch echt hetero zijn, en andersom.
't Zit 'm meer in andere dingen. Interesses, de manier waarop iemand kijkt naar mannen/vrouwen. De manier waarop iemand over bepaalde onderwerpen praat of deze juist vermijdt, etc.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:40 schreef A-noniem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij staat wel vaker met dit meisje op de foto, maar meer dan een paar speculaties kon ik er niet over vinden of het nu daadwerkelijk zijn vriendin is. van de meeste beroemdheden is daar toch wel iets meer over bekend, maar bij hem blijft het een beetje vaag vind ik. voor die man staan genoeg vrouwen in de rij, maar hij lijkt een beetje een eeuwige vrijgezel. dat is de reden waarom ik dacht dat het misschien wel zou kunnen kloppen dan, dat hij toch niet zo hetero is
Ach, het klopt ook nooit 100%, maar de realiteit is dat generaliseren vaak wel degelijk iets zegt, ook over de combinatie "gedrag", seksuele geaardheid.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:48 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat seksuele geaardheid vaak zo gekoppeld wordt aan gedrag
Ik denk dat het eerder andersom is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 @ 01:48 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat seksuele geaardheid vaak zo gekoppeld wordt aan gedrag
sorry als ik een beetje traag ben, maar leg uitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:47 schreef Tarak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is in ieder geval een hele homoseksuele foto en hij is zich daar zeer van bewust.
Nou ja, mensen zien bepaald gedrag en koppelen daar (al dan niet terecht) een seksuele geaardheid aan.quote:
Zoals je weet heb ik daar nogal wat last vanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 @ 01:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar andersom komt ook wel voor ja, dat je vertelt homo te zijn en dat mensen dan allerlei dingen gaan verwachten qua gedrag.
nu straalt het bij sommige mensen ook wel echt eraf, of niet dan. maar alle gevallen waarvan het niet opvalt, valt het dus niet op. dus vandaar krijg je dat al snel natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:48 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, nee. Mijn kapper was een ontzettende nicht, maar wel hetero. Mensen gaan er maar vanuit dat de personen "van wie het afstraalt" ook maar meteen homo (m/v) zijn, maar vaak krijg je dat nooit bevestigd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:55 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nu straalt het bij sommige mensen ook wel echt eraf, of niet dan. maar alle gevallen waarvan het niet opvalt, valt het dus niet op. dus vandaar krijg je dat al snel natuurlijk.
Dat is toch ontzettend "homo" of zie jij dat anders?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:53 schreef A-noniem het volgende:
[..]
sorry als ik een beetje traag ben, maar leg uit
Jahquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:54 schreef Avey het volgende:
[..]
Zoals je weet heb ik daar nogal wat last van
dat is ook precies de reden waarom ik er geen behoefte voor voel om het te delen met ja en alleman. wat niet weet wat niet deert. ik houd er sowieso niet van als mensen stempels op je willen plakken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar andersom komt ook wel voor ja, dat je vertelt homo te zijn en dat mensen dan allerlei dingen gaan verwachten qua gedrag.
Maar "niet stoer en mannelijk" is toch niet meteen homo? Dan zou het percentage homo's op de wereld eerder 90% dan 10%.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:57 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat is toch ontzettend "homo" of zie jij dat anders?
Ja, ik gebruikte niet de juiste termen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar "niet stoer en mannelijk" is toch niet meteen homo? Dan zou het percentage homo's op de wereld eerder 90% dan 10%.
Hee, ninja-edit
ja maar als ik eerlijk ben zou ik dan ook meteen overtuigd zijn van het feit dat zo iemand homo is. ik redeneer eigenlijk dat niet alle homo's nichten zijn, maar wel alle nichten homo's zijn. zo iemand als gordon zou toch ook bijna gewoon niet hetero ''kunnen'' zijn?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, nee. Mijn kapper was een ontzettende nicht, maar wel hetero. Mensen gaan er maar vanuit dat de personen "van wie het afstraalt" ook maar meteen homo (m/v) zijn, maar vaak krijg je dat nooit bevestigd.
En waarom niet? Dat gedrag wordt echt niet veroorzaakt omdat hij op mannen valt, maar omdat hij veel met vrouwen en andere nichten omgaat, zich daarmee misschien meer identificeert dan met stoere bouwvakkers die op de grond kwatten. En ik zou niet weten waarom het voor een heteroman onmogelijk is om zich meer met vrouwen en/of nichten te identificeren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:00 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ja maar als ik eerlijk ben zou ik dan ook meteen overtuigd zijn van het feit dat zo iemand homo is. ik redeneer eigenlijk dat niet alle homo's nichten zijn, maar wel alle nichten homo's zijn. zo iemand als gordon zou toch ook bijna gewoon niet hetero ''kunnen'' zijn?
ik weet niet of ik dat homo vind. die blik en die vinger zouden net zo goed aan een vrouw gericht kunnen zijn, misschien. maar als het homoseksueel bedoeld is heb ik daar zeker geen problemen meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:57 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat is toch ontzettend "homo" of zie jij dat anders?
Ik had die hele foto niet gezien, ik dacht dat het over de foto met de vrouw gingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:59 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ja, ik gebruikte niet de juiste termen.
dat laatste lijkt me gewoon niet zo waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
En waarom niet? Dat gedrag wordt echt niet veroorzaakt omdat hij op mannen valt, maar omdat hij veel met vrouwen en andere nichten omgaat, zich daarmee misschien meer identificeert dan met stoere bouwvakkers die op de grond kwatten. En ik zou niet weten waarom het voor een heteroman onmogelijk is om zich meer met vrouwen en/of nichten te identificeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |