abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:37:41 #51
277627 Seven.
We are Borg.
pi_83985426
Ik vind het geen typische homo, eerder een typische biseksueel eigenlijk. Ehm, waarom dan? Tja... Ik zou het je niet kunnen vertellen. Zijn manier van doen is behoorlijk hetero in mijn ogen, hoewel er wat vrouwelijke dingetjes zijn.

Helaas zie je iemand in een interview niet in zijn natuurlijke manier van doen, kleden en praten dus wat dat betreft kun je op basis van deze beelden echt geen conclusies trekken. Maar als dit zijn natuurlijke manier van doen is, dan zou ik zeggen, biseksueel.
Resistance is futile.
pi_83985487
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:27 schreef Tarak het volgende:

[..]

Lastig altijd, houding, uitstraling, stem, praten met handen.
Het is niet zozeer een "zien" als wel een gevoel denk ik, een analyse op basis van het totaal.

hij staat wel vaker met dit meisje op de foto, maar meer dan een paar speculaties kon ik er niet over vinden of het nu daadwerkelijk zijn vriendin is. van de meeste beroemdheden is daar toch wel iets meer over bekend, maar bij hem blijft het een beetje vaag vind ik. voor die man staan genoeg vrouwen in de rij, maar hij lijkt een beetje een eeuwige vrijgezel. dat is de reden waarom ik dacht dat het misschien wel zou kunnen kloppen dan, dat hij toch niet zo hetero is
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:41:34 #53
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_83985517
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:37 schreef Seven. het volgende:
Ik vind het geen typische homo, eerder een typische biseksueel eigenlijk. Ehm, waarom dan? Tja... Ik zou het je niet kunnen vertellen. Zijn manier van doen is behoorlijk hetero in mijn ogen, hoewel er wat vrouwelijke dingetjes zijn.

Helaas zie je iemand in een interview niet in zijn natuurlijke manier van doen, kleden en praten dus wat dat betreft kun je op basis van deze beelden echt geen conclusies trekken. Maar als dit zijn natuurlijke manier van doen is, dan zou ik zeggen, biseksueel.
Wat is een typische "biseksueel" dan?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:42:40 #54
94405 Tarak
pi_83985545
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:36 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Lijkt me gewoon hetero op basis van dit filmpje.

Maargoed, ik heb al wel geleerd dat de mate van mannelijkheid/vrouwelijkheid niet per se iets zegt over geaardheid. Ken genoeg 'verwijfde' mannen die toch echt hetero zijn, en andersom.

't Zit 'm meer in andere dingen. Interesses, de manier waarop iemand kijkt naar mannen/vrouwen. De manier waarop iemand over bepaalde onderwerpen praat of deze juist vermijdt, etc.
Kun je dit specifieker maken?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:47:09 #55
94405 Tarak
pi_83985620
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:40 schreef A-noniem het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

hij staat wel vaker met dit meisje op de foto, maar meer dan een paar speculaties kon ik er niet over vinden of het nu daadwerkelijk zijn vriendin is. van de meeste beroemdheden is daar toch wel iets meer over bekend, maar bij hem blijft het een beetje vaag vind ik. voor die man staan genoeg vrouwen in de rij, maar hij lijkt een beetje een eeuwige vrijgezel. dat is de reden waarom ik dacht dat het misschien wel zou kunnen kloppen dan, dat hij toch niet zo hetero is

Dit is in ieder geval een hele homoseksuele foto en hij is zich daar zeer van bewust.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tarak op 13-07-2010 01:56:49 ]
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:47:28 #56
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_83985628
Het enige waar je het echt aan kan merken, is hoe iemand naar mannen/vrouwen kijkt. De blik qua "potentiele partner alert" is wel een tell tale.

Gebaartjes en stembuigingen zegt vooral iets over met wie je veel omgaat, niet waar je op valt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:48:03 #57
71919 wonderer
pi_83985643
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat seksuele geaardheid vaak zo gekoppeld wordt aan gedrag
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:52:19 #58
94405 Tarak
pi_83985699
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:48 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat seksuele geaardheid vaak zo gekoppeld wordt aan gedrag
Ach, het klopt ook nooit 100%, maar de realiteit is dat generaliseren vaak wel degelijk iets zegt, ook over de combinatie "gedrag", seksuele geaardheid.

Als je niet al te verkrampt om gaat met je eigen seksualiteit kun je met mannen en vrouwen "lol" hebben in goede omstandigheden, maar die voorkeur voor mannen of vrouwen is er altijd wel.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:52:26 #59
279841 Avey
Blossom!
pi_83985701
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 @ 01:48 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat het eerder andersom is.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_83985716
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:47 schreef Tarak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is in ieder geval een hele homoseksuele foto en hij is zich daar zeer van bewust.
sorry als ik een beetje traag ben, maar leg uit
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:53:34 #61
71919 wonderer
pi_83985722
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:52 schreef Avey het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder andersom is.
Nou ja, mensen zien bepaald gedrag en koppelen daar (al dan niet terecht) een seksuele geaardheid aan.

Maar andersom komt ook wel voor ja, dat je vertelt homo te zijn en dat mensen dan allerlei dingen gaan verwachten qua gedrag.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:54:52 #62
279841 Avey
Blossom!
pi_83985746
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 @ 01:53 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar andersom komt ook wel voor ja, dat je vertelt homo te zijn en dat mensen dan allerlei dingen gaan verwachten qua gedrag.
Zoals je weet heb ik daar nogal wat last van
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_83985756
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:48 schreef wonderer het volgende:
nu straalt het bij sommige mensen ook wel echt eraf, of niet dan. maar alle gevallen waarvan het niet opvalt, valt het dus niet op. dus vandaar krijg je dat al snel natuurlijk.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:56:48 #64
71919 wonderer
pi_83985778
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:55 schreef A-noniem het volgende:

[..]

nu straalt het bij sommige mensen ook wel echt eraf, of niet dan. maar alle gevallen waarvan het niet opvalt, valt het dus niet op. dus vandaar krijg je dat al snel natuurlijk.
Nou ja, nee. Mijn kapper was een ontzettende nicht, maar wel hetero. Mensen gaan er maar vanuit dat de personen "van wie het afstraalt" ook maar meteen homo (m/v) zijn, maar vaak krijg je dat nooit bevestigd.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:57:30 #65
94405 Tarak
pi_83985789
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:53 schreef A-noniem het volgende:

[..]

sorry als ik een beetje traag ben, maar leg uit
Dat is toch ontzettend "homo" of zie jij dat anders?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:57:48 #66
71919 wonderer
pi_83985794
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:54 schreef Avey het volgende:

[..]

Zoals je weet heb ik daar nogal wat last van
Jah
pi_83985805
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:53 schreef wonderer het volgende:

[..]
dat is ook precies de reden waarom ik er geen behoefte voor voel om het te delen met ja en alleman. wat niet weet wat niet deert. ik houd er sowieso niet van als mensen stempels op je willen plakken.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:58:46 #68
71919 wonderer
pi_83985810
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:57 schreef Tarak het volgende:

[..]

Maar "niet stoer en mannelijk" is toch niet meteen homo? Dan zou het percentage homo's op de wereld eerder 90% dan 10%.

Hee, ninja-edit
  dinsdag 13 juli 2010 @ 01:59:54 #69
94405 Tarak
pi_83985829
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:58 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar "niet stoer en mannelijk" is toch niet meteen homo? Dan zou het percentage homo's op de wereld eerder 90% dan 10%.

Hee, ninja-edit
Ja, ik gebruikte niet de juiste termen.
pi_83985845
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:56 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nou ja, nee. Mijn kapper was een ontzettende nicht, maar wel hetero. Mensen gaan er maar vanuit dat de personen "van wie het afstraalt" ook maar meteen homo (m/v) zijn, maar vaak krijg je dat nooit bevestigd.
ja maar als ik eerlijk ben zou ik dan ook meteen overtuigd zijn van het feit dat zo iemand homo is. ik redeneer eigenlijk dat niet alle homo's nichten zijn, maar wel alle nichten homo's zijn. zo iemand als gordon zou toch ook bijna gewoon niet hetero ''kunnen'' zijn?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 02:04:07 #71
71919 wonderer
pi_83985900
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 02:00 schreef A-noniem het volgende:

[..]

ja maar als ik eerlijk ben zou ik dan ook meteen overtuigd zijn van het feit dat zo iemand homo is. ik redeneer eigenlijk dat niet alle homo's nichten zijn, maar wel alle nichten homo's zijn. zo iemand als gordon zou toch ook bijna gewoon niet hetero ''kunnen'' zijn?
En waarom niet? Dat gedrag wordt echt niet veroorzaakt omdat hij op mannen valt, maar omdat hij veel met vrouwen en andere nichten omgaat, zich daarmee misschien meer identificeert dan met stoere bouwvakkers die op de grond kwatten. En ik zou niet weten waarom het voor een heteroman onmogelijk is om zich meer met vrouwen en/of nichten te identificeren.
pi_83985930
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:57 schreef Tarak het volgende:

[..]

ik weet niet of ik dat homo vind. die blik en die vinger zouden net zo goed aan een vrouw gericht kunnen zijn, misschien. maar als het homoseksueel bedoeld is heb ik daar zeker geen problemen mee
  dinsdag 13 juli 2010 @ 02:07:34 #73
71919 wonderer
pi_83985947
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:59 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ja, ik gebruikte niet de juiste termen.
Ik had die hele foto niet gezien, ik dacht dat het over de foto met de vrouw ging
  dinsdag 13 juli 2010 @ 02:09:24 #74
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83985964
Ja zo ken ik ook een gast, stereotype homo. Kleedt zich vrouwelijk (geen jurken, maar wel een beetje vrouwenkleren), draagt veel sierraden, giechelt om alles, gaat alleen met meiden om, roddelt, weet ik het. En toch heeft hij al jaren een vriendin en is hij zelfs vader geworden op z'n 18e
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_83985984
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 02:04 schreef wonderer het volgende:

[..]

En waarom niet? Dat gedrag wordt echt niet veroorzaakt omdat hij op mannen valt, maar omdat hij veel met vrouwen en andere nichten omgaat, zich daarmee misschien meer identificeert dan met stoere bouwvakkers die op de grond kwatten. En ik zou niet weten waarom het voor een heteroman onmogelijk is om zich meer met vrouwen en/of nichten te identificeren.
dat laatste lijkt me gewoon niet zo waarschijnlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')