Dan geef het mij maarquote:
Hij heeft al zo veel geflikt wordt wakkerquote:Op maandag 12 juli 2010 15:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
WTF lees ik hier allemaal over Edje??? Dat kan toch gewoon niet :/
Ik ben er ook niet blij mee dat jij Niels heetquote:Op maandag 12 juli 2010 15:21 schreef AQuila360 het volgende:
Heb je een linkje Reintij? Naar die topic's
Hij gebruikt delen van mijn NAW gegevens daar ben ik ook niet echt blij mee![]()
http://www.opgelichtopint(...)pl?num=1278152850/12quote:Op maandag 12 juli 2010 15:21 schreef AQuila360 het volgende:
Hij gebruikt delen van mijn NAW gegevens daar ben ik ook niet echt blij mee![]()
haha en ik gaf nog wel een kleine hint in het vorige topicquote:Op maandag 12 juli 2010 15:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet blij mee dat jij Niels heet
Nee tuurlijk niet kanker maar weer op mij en op Flodderquote:Op maandag 12 juli 2010 15:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, op msn komt ie wel vaak over al toffe gozer.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij heeft al zo veel geflikt wordt wakker
Met google is alles gemakkelijk te vinden AQquote:Op maandag 12 juli 2010 15:21 schreef AQuila360 het volgende:
En wij hebben het weer eens gedaan volgens julliequote:Op maandag 12 juli 2010 15:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, op msn komt ie wel vaak over al toffe gozer.
Word jij ook nou maar wakker en breek met FL
Alleen is ed nu niet op msn.. hopelijk straks nog wel ff, ben wel benieuwd.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bekijk het tochquote:Op maandag 12 juli 2010 15:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hou jij ook eens een keer opquote:Op maandag 12 juli 2010 15:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Aqayla rent nu huilend naar beneden in de schoot van ze mama.
Nee helemaal niet, maar jullie blijven irritant. Dat ik ineens een hetze tegen Edwin opzet, wil niet zeggen dat jullie mindere poepnerds zijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:24 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
En wij hebben het weer eens gedaan volgens jullie
Wat kun je doen?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:25 schreef RitseB het volgende:
Als we nou met z'n allen een front tegen ed vormen ipv tegen elkaar.
Rot eens op met je gescheld manquote:Op maandag 12 juli 2010 15:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, maar jullie blijven irritant. Dat ik ineens een hetze tegen Edwin opzet, wil niet zeggen dat jullie mindere poepnerds zijn.
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt jij mag wel roepen dat ik waarschijnlijk ook een oplichter ben, maar als ik over die lekkere moeder van je begin is het weer huilie tijdquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, maar jullie blijven irritant. Dat ik ineens een hetze tegen Edwin opzet, wil niet zeggen dat jullie mindere poepnerds zijn.
goed ideequote:Op maandag 12 juli 2010 15:25 schreef RitseB het volgende:
Als we nou met z'n allen een front tegen ed vormen ipv tegen elkaar.
Nee maar ik snap gewoon niet hoe je constant op mij en flodder kunt kankeren terwijl wij niets doen. En zo iemand als Ed ga je waarschijnlijk strax weer leuk CoD mee spelen ofzo?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt jij mag wel roepen dat ik waarschijnlijk ook een oplichter ben, maar als ik over die lekkere moeder van je begin is het weer huilie tijd
Lol zo heet ik niet maar e-mail adres is bijna hetzelfde bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Niels Pleister aka AQ?
Het heeft niks met Ed te maken, maar jij en vooral FL doet vaak zat irritant en ga niet zeggen dat je dat niet weet
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Niels Pleister aka AQ?
Het heeft niks met Ed te maken, maar jij en vooral FL doet vaak zat irritant en ga niet zeggen dat je dat niet weet
ik weet dat we soms stront en stront irri zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 15:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Niels Pleister aka AQ?
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:30 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik weet dat we soms stront en stront irri zijn
maar wij lichten geen mensen op, wij hacken niet in een bekende zijn e-mail en richten daar ook geen ravage aan
Ach als ik battlefield speel en Edwinuss doet mee heb ik daar geen enkel probleem mee, Innocent until proven guilty is iets waar ik wel mee kan leven.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee maar ik snap gewoon niet hoe je constant op mij en flodder kunt kankeren terwijl wij niets doen. En zo iemand als Ed ga je waarschijnlijk strax weer leuk CoD mee spelen ofzo?
Yeah dat dacht ik ook al ja, stomme junkquote:Op maandag 12 juli 2010 15:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar het klinkt als een drugs cq verslavingsactie. Vrij dom en tegen iemand die je goed kent...
weet ikquote:Op maandag 12 juli 2010 15:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Psst er minder op ingaan zou ook helpen
Soms doen mensen dingen omdat ze het kunnen, zonder echt na te denken wat ze er mee kunnenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:34 schreef koei het volgende:
Maar wat heb je te winnen met het leeghalen van iemands e-mail account? Misschien om te misbruiken voor andere acties zou kunnen, maar verder?...
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:34 schreef koei het volgende:
Maar wat heb je te winnen met het leeghalen van iemands e-mail account? Misschien om te misbruiken voor andere acties zou kunnen, maar verder?...
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:35 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
weet ik![]()
maar ik kan dr gewoon niet tegen dat zelfs nu het bijna 100 % zeker is dat Ed het heeft gedaan, ze toch weer hun frustraties op ons botvieren
Daar had ik nog niet eens over nagedachtquote:Op maandag 12 juli 2010 15:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
In e-mail boxen zitten natuurlijk veel creditcard gegevens etc...
En weet jij veel bij hoeveel mensen hij dit al gedaan heeft...
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
ik weet het gamebabequote:Op maandag 12 juli 2010 15:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
Probeer eens een week niet te happen, wedden dat het dan steeds minder wordt!
Drugs was ook het eerste waar ik aan dacht, en als je een beetje loopt te trippen is een god complex soms niet ver weg.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:34 schreef koei het volgende:
Aangezien hij al meerdere keren gepakt is denk ik niet dat ie slim isquote:Op maandag 12 juli 2010 15:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dat is wel zo, maar dan de hele box leegkieperen is dan echt het domste wat je kan doen.
edit:
Tenzij hij zo slim is geweest om het via een pop3 client te doen
Pizzasquote:Op maandag 12 juli 2010 15:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Nouja, het is vervelend iig.
Ander onderwerp, een klassieker dit keer:
Kroesje is vergeten de nodige boodschappen te doen zaterdag, dus ik moet vanavond nog gaan supermarkten. Wat gaat Kroesje eten vandaag? Tips?
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ok, even toevoegsel: Kroesje is echt kapot en heeft geen zin om meer dan 20 minuten in de keuken te staan.
u neemt een wok, werpt daar roerbak groenten krieltjes en iets met stukjes vlees vis of vega in en u roert tien minuten!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ok, even toevoegsel: Kroesje is echt kapot en heeft geen zin om meer dan 20 minuten in de keuken te staan.
de moderne variant van het AGVtje!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
u neemt een wok, werpt daar roerbak groenten krieltjes en iets met stukjes vlees vis of vega in en u roert tien minuten!
BIER!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
En je hoeft niets te snijden of te schillen, perfect!quote:
Ik heb dat zondag en vrijdag al gedaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
u neemt een wok, werpt daar roerbak groenten krieltjes en iets met stukjes vlees vis of vega in en u roert tien minuten!
Doe gewoon wat pasta, wat rode peste, lekker veel gehakt en een salade erbij, kost je ook echt amper tijd maar is welquote:Op maandag 12 juli 2010 15:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik heb dat zondag en vrijdag al gedaan.Dus ik zoek iets nieuws.
Pasta -> Pastasalade afhaal hier om de hoek -> Win.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Doe gewoon wat pasta, wat rode peste, lekker veel gehakt en een salade erbij, kost je ook echt amper tijd maar is wel
Of basmati rijst koken en in pannetje kip/vega en wat paprika opbakken. zakje kerriesaus en blikje ananas erbij en smullen maar!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Doe gewoon wat pasta, wat rode peste, lekker veel gehakt en een salade erbij, kost je ook echt amper tijd maar is wel
Sla trio , met gemarineerde tomaatjes, olijven, pijnboompitjes, parmazane ham en meloen met kruiden olie dressingquote:Op maandag 12 juli 2010 16:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Of basmati rijst koken en in pannetje kip/vega en wat paprika opbakken. zakje kerriesaus en blikje ananas erbij en smullen maar!
lift!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:50 schreef RitseB het volgende:
[..]
Kant en klare spare-ribs uit de oven.
Ed heeft het hier dus gigantisch verknalt ofnie?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef Rossdale het volgende:
Zo hopla, er ligt een officiele klacht bij tele 2 en het staat genoteerd. Ik zou binnen 48 uur antwoord krijgen, maar ik werd binnen een paar minuten gebeld.Volgens mij was er interesse in mijn klacht. Die olijke knaap heeft het in ieder geval behandeld. Zijn IP en alles zijn nu bekend en gelogd en ze kunnen nu gaan kijken wat hij uitgespookt heeft.
Mocht het blijken dat hij mijn mailadres gebruikt heeft voor zijn fraudezaakjes of andere bullshit dan doe ik officieel aangifte.
Ze willen die dingen natuurlijk zo snel mogelijk oplossen, want ze willen niet met die acties in verband worden gebracht.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef Rossdale het volgende:
Zo hopla, er ligt een officiele klacht bij tele 2 en het staat genoteerd. Ik zou binnen 48 uur antwoord krijgen, maar ik werd binnen een paar minuten gebeld.Volgens mij was er interesse in mijn klacht. Die olijke knaap heeft het in ieder geval behandeld. Zijn IP en alles zijn nu bekend en gelogd en ze kunnen nu gaan kijken wat hij uitgespookt heeft.
Mocht het blijken dat hij mijn mailadres gebruikt heeft voor zijn fraudezaakjes of andere bullshit dan doe ik officieel aangifte.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:38 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ed heeft het hier dus gigantisch verknalt ofnie?
Knokploeg?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]als je met Flosje fuckt, fuck je met Spanky, en dat heeft Spanky liever niet!
Flosje?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]als je met Flosje fuckt, fuck je met Spanky, en dat heeft Spanky liever niet!
Rosseflosje natuurlijk!quote:
quote:We would first like to express our appreciation for your interest in
FINAL FANTASY XIV, and thank you for your application. It is our
pleasure to inform you that you have been selected for the role of
FINAL FANTASY XIV Beta Tester.
Hoezoquote:
Hallon Ritse. Alles goed?quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:55 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Hallon Ritse. Alles goed?
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:57 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
lijkt me een beetje gebroken engels
Nou, er wordt niet om mijn wachtwoord gevraagd... en dat Engels is gewoon goed, inderdaad.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:57 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
lijkt me een beetje gebroken engels
Ja wat moet ie hier doen danquote:Op maandag 12 juli 2010 17:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ed is hier nog steeds niet geweest ? Zegt ook genoeg, hij zal sowieso wel meelezen
Boeken net ingeleverd, ¤20,- boete moeten betalen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb net gelekte screenshots van Star Wars: TOR gevonden en daar even een nieuwtje van getikt. Alles goed met jou?
Ik snap de reden ook niet, maar de logs van gmail liegen niet...quote:Op maandag 12 juli 2010 18:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja wat moet ie hier doen dan![]()
Ik denk dat rossdale en edwin dat beter zelf kunnen bespreken, ipv modder gaan gooien hier.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ed dit zou doen, we hebben met de befaamde club echt samen zoveel uur COD gespeeld, en ed en ross hebben geen haat of wat jegens elkaar dus het motief ontbreekt een beetje in mijn ogen....
True, ik zeg ook niet dat hij niks heeft gedaan, ik zeg ook niet dat ie wel wat heeft gedaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik snap de reden ook niet, maar de logs van gmail liegen niet...
hm...quote:Op maandag 12 juli 2010 18:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik snap de reden ook niet, maar de logs van gmail liegen niet...
de wereld doet het nog gewoonquote:Op maandag 12 juli 2010 18:17 schreef SoldMayor het volgende:
En hier ook al iedereen die door gaat met leven terwijl gisteren rond 11 uur de wereld gestopt is
U kunt slecht tegen uw verlies?quote:
quote:
Jij mag iedereen slaan, want échte heren slaan geen vrouwen terugquote:Op maandag 12 juli 2010 18:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gaan we vechten, waar wie wanneer, wie mag ik slaan
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:01 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Boeken net ingeleverd, ¤20,- boete moeten betalen.
Kennelijk mag je niet meer in werkboeken schrijven.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:44 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Kennelijk mag je niet meer in werkboeken schrijven.
Sinds dit jaar, en is landelijk volgens mij.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:45 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wacht, wat. Sinds wanneer mag dat niet meer. Kut school heb je.
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:46 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Sinds dit jaar, en is landelijk volgens mij.
Wat een paupers.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:44 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Kennelijk mag je niet meer in werkboeken schrijven.
Jep.quote:
Same.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:47 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat een paupers.![]()
Ik tekende mijn schoolboeken altijd vol met aantekeningen en shit.
Ik denk het. Mijn creativiteit, wat doe je?quote:
Weer uitdelen aan het volgende jaar, en dan zullen ze het wel niet zo fijn vinden als er in een boek staat:quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Weer uitdelen aan het volgende jaar, en dan zullen ze het wel niet zo fijn vinden als er in een boek staat:
"Jan gaat om kwart over tien slapen. Hij moet zes uur later opstaan. Hoe lang slaapt hij?"
Dat er dan onder staat:
"6 uur! DUH! VMBO-vraag!"
Ik zou hem lekker ergens anders weggooien. Binnen de dag zit het beest vol vliegen, binnen de week kruipen de maden door huis. (Dat hebben we een keer gehad, omdat een leerling van ons het slim vond een dode rat in de kliko te flikkeren toen het bedrijf 2 weken dicht ging. Enorme lijkenlucht na 2 weken, halve container vol vliegen en madenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:52 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik moest lachen
Kat heeft een rat van bijna 30 cm gevangen
ligt nu in de kliko,te verotten
Jezus wat n stank![]()
dat beest is volgens mij nu al 2 keer zo groot
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:57 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik zou hem lekker ergens anders weggooien. Binnen de dag zit het beest vol vliegen, binnen de week kruipen de maden door huis. (Dat hebben we een keer gehad, omdat een leerling van ons het slim vond een dode rat in de kliko te flikkeren toen het bedrijf 2 weken dicht ging. Enorme lijkenlucht na 2 weken, halve container vol vliegen en maden)
Nr Forumlid Artikel(en) Bedrag / Terugbetaald Naamquote:
Leuke naamquote:Op maandag 12 juli 2010 18:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nr Forumlid Artikel(en) Bedrag / Terugbetaald Naam
verdachte E-mailadres
verdachte IP-adres
verdachte Rek.nummer.
verdachte Status
01 FERDY008 Apple Macbook p..... ¤ 510,00 / ¤ 0,00 Kim de vries
Zegt Sjeng!quote:
Je kent mijn criteria voor het slaan van vrouwen.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gaan we vechten, waar wie wanneer, wie mag ik slaan
Wat?quote:
Ja dat bedacht ik daarna dus ook, ik snap het eigenlijk ook niet echtquote:Op maandag 12 juli 2010 18:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja wat moet ie hier doen dan![]()
Ik denk dat rossdale en edwin dat beter zelf kunnen bespreken, ipv modder gaan gooien hier.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ed dit zou doen, we hebben met de befaamde club echt samen zoveel uur COD gespeeld, en ed en ross hebben geen haat of wat jegens elkaar dus het motief ontbreekt een beetje in mijn ogen....
Nee die van jouquote:
Kim possible?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:13 schreef badboynova het volgende:
Het is niet Ed zijn schuld, ze alter ego laat hem gewoon rare dingen doen(stoute kim)
Ligt eraan welke, er zijn zoveel.quote:
yup, heel veelquote:
Upload?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
yup, heel veel
een klasgenooot van mij heeft gewoon 1 GB aan Louis Griffin rule 34 op zn pc staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
In Maastricht wonen en niet eens de geuzennaam van zijn inwoners kennenquote:
Tuurlijk ken ik dat, maar het is niet mijn naam.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
In Maastricht wonen en niet eens de geuzennaam van zijn inwoners kennen
Ik heb zijn haifs.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:34 schreef badboynova het volgende:
FF Edje door google gegooid.
http://www.sterfdatum.nl/?pi=2645&name=edwin-reekers
When do you got time for the angry mobquote:Op maandag 12 juli 2010 19:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ik verdenk BBN ervan dat hij mijn xbox 360 account heeft gehacked, dit omdat hij iemand kent die Bill Gates kent.
'do you got'quote:Op maandag 12 juli 2010 19:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
When do you got time for the angry mob
[ afbeelding ]
Tweakersquote:
is dat richard nixon die gast met dat kale hoofd? O.oquote:Op maandag 12 juli 2010 19:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach man, het is mij al duidelijk wat er is gebeurd. Onze Ed is slachtoffer van een zionistisch meestercomplot geleid door de Bilderberg-groepquote:Op maandag 12 juli 2010 19:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ach man, het is mij al duidelijk wat er is gebeurd. Onze Ed is slachtoffer van een zionistisch meestercomplot geleid door de Bilderberg-groep
Dat is een belediging voor echte Josti's.quote:
Sigmund wacht ff met grapjes tot duidelijk is hoe en watquote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is een belediging voor echte Josti's.
Dude beantwoord mij vraag ook eensquote:Op maandag 12 juli 2010 20:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sigmund wacht ff met grapjes tot duidelijk is hoe en wat
Raad eens wat ik nu doe?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sigmund wacht ff met grapjes tot duidelijk is hoe en wat
Sorry, welke?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dude beantwoord mij vraag ook eens
Nee oke dat is wel zo maar ik dacht dat je er weer allemaal grapjes over ging maken.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Raad eens wat ik nu doe?
(Je hebt me nog geen één keer iets richting de 2 kemphanen horen zeggen)
Wat ed dan bij jou heeft gedaan?quote:
Interwebsoplichting is sowieso kut. Het hoogste dat ik ooit in het schip ben gegaan is iets van 6 euro voor een DVD'tje.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee oke dat is wel zo maar ik dacht dat je er weer allemaal grapjes over ging maken.
Ook met die mac weet je zelf hoe kut dat is..
hoogste dat ik ben gegaan was ¤9quote:Op maandag 12 juli 2010 20:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Interwebsoplichting is sowieso kut. Het hoogste dat ik ooit in het schip ben gegaan is iets van 6 euro voor een DVD'tje.
Maar goed, totdat we het fijne niet weten moeten we niet gaan oordelen. Het hoeft ook niet perse onze Ed te zijn (Mijn voor en achternaam worden bijv. bij een Google search geassocieerd met een of andere voetballer uit een elftal en een tuiniersbedrijf)
Rob verlinden.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Interwebsoplichting is sowieso kut. Het hoogste dat ik ooit in het schip ben gegaan is iets van 6 euro voor een DVD'tje.
Maar goed, totdat we het fijne niet weten moeten we niet gaan oordelen. Het hoeft ook niet perse onze Ed te zijn (Mijn voor en achternaam worden bijv. bij een Google search geassocieerd met een of andere voetballer uit een elftal en een tuiniersbedrijf)
Heet je Wesley Sneijderquote:Op maandag 12 juli 2010 20:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jouw ouders zijn ook opgelicht door de ooievaar, het enige verschil is "jij ben bezorgd"quote:Op maandag 12 juli 2010 20:15 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hoogste dat ik ben gegaan was ¤9
en dat was vorig jaar
die zak is nog steeds niet gepakt :/
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jouw ouders zijn ook opgelicht door de ooievaar, het enige verschil is "jij ben bezorgd"
Wat loop je dan te zeiken? Over dat je naar de politie bent geweest?quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ik verkocht eerst altijd van dat Xbox live gold en soms gaf ik wel eens eerst de code omdat dat altijd wel goed ging. Toen had ik zo'n code naar zo'n gast gestuurd en die betaalde niet en toen ff daarna snel die code zelf ingevoerd en dat vond hij weer niet leuk![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ik verkocht eerst altijd van dat Xbox live gold en soms gaf ik wel eens eerst de code omdat dat altijd wel goed ging. Toen had ik zo'n code naar zo'n gast gestuurd en die betaalde niet en toen ff daarna snel die code zelf ingevoerd en dat vond hij weer niet leuk![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat kun je doen?
Ik ben half jaar terug ook naar de politie geweest om Ed maar toen konden ze ook nog (niets) doen
Waren gouden tijdenquote:
ik heb nog niksquote:Op maandag 12 juli 2010 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
Nick je hebt PM maar je zit denk op je telefoon :p
Oplichterquote:Op maandag 12 juli 2010 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waren gouden tijden![]()
Ik had toen al zo'n 30 euro site maar niemand kende die blijkbaar dus ging ik ze verkopen voor 45
Nee dat is de VOC mentaliteitquote:Op maandag 12 juli 2010 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oplichter. En nee heb al gelezen mietje
Ross heeft volgens mij ook al me PM's gelezen
true truequote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat kun je doen?
Ik ben half jaar terug ook naar de politie geweest om Ed maar toen konden ze ook nog (niets) doen
Nope!quote:
Dan moet ik ook aangifte gaan doen, want het zit nog diep dat mijn team lid mij zomaar neer knifdequote:Op maandag 12 juli 2010 20:33 schreef Sigmund666 het volgende:
"Agent! Ik ben neergeschoten!"
"En door wie dan wel?"
"Door Ed!"
"Wie?"
"Edwinuss!"
Die beesten zijn mooiquote:Op maandag 12 juli 2010 20:38 schreef Flodder450 het volgende:
OMG
kwam n hele zwerm koolmezen mn kamer invliegen O.o
stressbeesten
mn vensterbank onder de poep
raam open gezet en vloep, ze waren weer weg
De kat van mn zus en mijn kat hebben samen een keer zo'n beetje 90% van de kolonie hier uitgemoordquote:
Zeker op een mooiequote:
AQ doet een Samson!quote:
Hamer+snikkel+koolmees= herrie heuuuuuuuuuuuuuuuuuuul veel herriequote:
De credits gaan naar bbnquote:Op maandag 12 juli 2010 20:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
AQ doet een Samson!
"Samson! Het is sikkel! "
"MOAAAAH GERTJUH!"
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hamer+snikkel+koolmees= herrie heuuuuuuuuuuuuuuuuuuul veel herrie
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hamer+snikkel+koolmees= herrie heuuuuuuuuuuuuuuuuuuul veel herrie
Het zou best eens wel kunnen dat ik al zo een beesje heb door geslikt tydens het voederenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schitternd vogeltje maar als ik zie wat jij elke dag naar binnen douwt dan kijk ik er niet van op als je die beesten ook nog zou opeten
Iddquote:Op maandag 12 juli 2010 21:04 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is leuker, eerste keer dacht ik dat het een grapje was
quote:
FAAAARRRRRRCCOOOOONNNNN PPPUUUUCCCNNHHUUUUUUUU!!!!!quote:
quote:
Ja er ontbreekt nog ietsquote:
ik heb de box weer aangesloten, maar erg druk.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja er ontbreekt nog ietsfoto's
![]()
Ohja en een sharpie met een tv....
Ik ben ook nog steeds aan het zoeken, maar waarom moeten al die platte tv's van die lelijke randen met overbodige versiersels hebben? Maak dan een strakke zwarte rand en klaar!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:42 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik heb de box weer aangesloten, maar erg druk.
Nog steeds geen nieuwe tv, nergens iets te vinden voor een mooie prijs.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NNNNOOOOOOOOOO ga dan voor een ASTRO dat is gewoon verreweg de beste, turtlebeach is niet het geld waard.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga maar eens kijken voor een Turtle Beach
wat versta je onder overbodige versiersels?:Pquote:Op maandag 12 juli 2010 23:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds aan het zoeken, maar waarom moeten al die platte tv's van die lelijke randen met overbodige versiersels hebben? Maak dan een strakke zwarte rand en klaar!
Wtf? Jij bent de eerste die ik hoor zeiken over een Turtle Beach. Misschien dat ik er 1tje in leeuwarden kan kopenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
NNNNOOOOOOOOOO ga dan voor een ASTRO dat is gewoon verreweg de beste, turtlebeach is niet het geld waard.
Ga maar ff googlen op beste headset for xbox.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf? Jij bent de eerste die ik hoor zeiken over een Turtle Beach. Misschien dat ik er 1tje in leeuwarden kan kopen
Blijft natuurlijk een meningquote:Op maandag 12 juli 2010 23:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ga maar ff googlen op beste headset for xbox.
Serieus turtle beach is gewoon niet de kwaliteit die je verwacht, tritton is ook nog wel nice!
Ik wil gewoon een strakke zwarte rand.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:46 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wat versta je onder overbodige versiersels?:P
moet slapen!!! morgen 5.00 op![]()
Die nieuwe tv's zijn allemaal zo goedkoop tegenwoordigquote:Op maandag 12 juli 2010 23:42 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik heb de box weer aangesloten, maar erg druk.
Nog steeds geen nieuwe tv, nergens iets te vinden voor een mooie prijs.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beeldbuis is wel de goedkoopste tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die nieuwe tv's zijn allemaal zo goedkoop tegenwoordig![]()
Of wil je LED ofzo of zo'n 3D ding
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:07 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Lekker is dat; toen ik thuiskwam ben ik gelijk in slaap gevallen op de bank, en nu dus weer klaarwakker in bed :/
quote:
Maar dan krijg je ook bijna niksquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:30 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Beeldbuis is wel de goedkoopste tegenwoordig
ADIDAS!quote:
Verkopen ze die nog?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:30 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Beeldbuis is wel de goedkoopste tegenwoordig
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ADIDAS!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik huil nog elke dag om mijn overleden stormtroopers....
[ afbeelding ]
quote:
With thatquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
With that
Spawn
Spider-Man
Amazing Spider-Man
en natuurlijk:
of
Moah, mag niet klagen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel lekker geslapen?
[..]
Lekker gewerkt?
De rest ook goedemorgenHet wordt weer een drukke dag, wel zin in
Dat denk ik niet eigenlijk. Het kost ontzettend veel om een beetje groot scherm te maken en je wordt echt niet blij van het gewicht van al dat glas en metaal.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hmm,denk t
ik denk wel dat over ~10,20 jaar de beeldbuis wel weer terugkomt eerlijk gezegt
Pluspunt is wel dat ze zo'n dikke CRT niet 1-2-3 kunnen meenemenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eigenlijk. Het kost ontzettend veel om een beetje groot scherm te maken en je wordt echt niet blij van het gewicht van al dat glas en metaal.
Denk het ook, en de eigenschappen zijn zeker niet beter, bij elecronenbuizen ed heb je nog bepaalde electrische eigenschappen waar gekke mensen geld voor over hebben, maar beeld is tegenwoordig eigenlijk alleen maar beter dan vroeger.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eigenlijk. Het kost ontzettend veel om een beetje groot scherm te maken en je wordt echt niet blij van het gewicht van al dat glas en metaal.
Eindbaas!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:02 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heb ik nog steeds in bezitSpawn #1 in Black/White uitgave
Ik heb iets van 60/70 Spawn comics van de originele serie, dan nog een aantal verzamelboeken, wat afgeleiden van het origineel zoals Dark Ages Spawn. Ook nog ergens de eerste Tomb Raider comics waarvan #1 met handtekening en nog wat andere comicsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Eindbaas!![]()
Ik heb de Nederlandse uitgave gehad. (De nummer #1 dan) Destijds voor iets van 1000 frank voor betaald. Helaas redelijke brand gehad, alles kwijt. Enige dat ik nu nog heb is een berg Spider-Man van deze tijd en wat oudere uitgaves, waaronder nog steeds 2 maal het eerste nummer van Spectaculaire Spider-Man.
Sites/catalogi zijn nooit een goeie indicatie. Ik kocht ooit van een collega voor 200 euro een paar postzegels die in een catalogus voor 1000 euro stonden. Dus ik na mijn werk naar een postzegelhandel toegevlogen, die man:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:26 schreef AQuila360 het volgende:
Tain weet jij zo een site waar je die prijzen kunt zien?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:07 schreef koei het volgende:
[..]
Plaatjes van jezelf dien je in KPD of B&H te plaatsen...
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Lach maar, ik kan wel mezelf motorboten
De natuurlijke mannelijke vorm wordt weer niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Volgens mij lacht niemand hier hoorMisselijkheid alom...
Nu weer knalhard werken
We waarderen je erg Elroy en dat je het wereldrecord ''gewichtheffen met je tepel's'' in handen hebt vinden we ook heel gaafquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:40 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
De natuurlijke mannelijke vorm wordt weer niet gewaardeerd
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:40 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
De natuurlijke mannelijke vorm wordt weer niet gewaardeerd
en ohwee als een man wat over het gewicht van een vrouw zegtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zo horen mannen eruit te zien
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en ohwee als een man wat over het gewicht van een vrouw zegt
niks , want in heb geen flauw idee wat je gewicht isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zeg maar wat je over mijn gewicht wil zeggen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niks , want in heb geen flauw idee wat je gewicht is![]()
ik bedoelde over het algemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
eerder wat erbij dan erafquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zeg maar wat je over mijn gewicht wil zeggen
Bij een harde oostenwind kun je haar ophalen in Polenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niks , want in heb geen flauw idee wat je gewicht is![]()
ik bedoelde over het algemeen
That's wellll...............fucked.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:16 schreef Morthill het volgende:
Wat was gisteren een gruwelijke kutdag. Om 13.00 viel mijn internet weg, ik dacht dat het gewoon aan de router lag die ik moest resetten, dus lette er verder niet op. Niet veel later merkte ik dat er water langs de muren droop, gelijk alle stroom overal afgehaald en geen seconde te vroeg want niet veel later stroomde het water met liters mijn woning in. Na een uurtje of 1,5 in paniek dwijlen en emmers wisselen werd het eindelijk minder, maar tegen die tijd stond mijn halve woning blank en dat is dus nog zonder de zeker 100 liter die ik wel had opgevangen. Uiteindelijk duurde het tot 22.30 voor de huismeester tijd had om het lek te verhelpen en een uur later stopte ook eindelijk het druppen. Gelukkig heeft vrijwel alle apparatuur het overleefd, alleen de router is fried. Die stond net op de plek waar het het hevigst was. Vandaag maar eens de schade op papier zetten en de verzekering de definitieve schade laten weten.
Het gaat hier kortom weer lekker klote.
Fun fact, ik woon op de 1e verdieping en er zitten nog twee lagen boven me, die waren nog veel verder heen.
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:16 schreef Morthill het volgende:
Wat was gisteren een gruwelijke kutdag. Om 13.00 viel mijn internet weg, ik dacht dat het gewoon aan de router lag die ik moest resetten, dus lette er verder niet op. Niet veel later merkte ik dat er water langs de muren droop, gelijk alle stroom overal afgehaald en geen seconde te vroeg want niet veel later stroomde het water met liters mijn woning in. Na een uurtje of 1,5 in paniek dwijlen en emmers wisselen werd het eindelijk minder, maar tegen die tijd stond mijn halve woning blank en dat is dus nog zonder de zeker 100 liter die ik wel had opgevangen. Uiteindelijk duurde het tot 22.30 voor de huismeester tijd had om het lek te verhelpen en een uur later stopte ook eindelijk het druppen. Gelukkig heeft vrijwel alle apparatuur het overleefd, alleen de router is fried. Die stond net op de plek waar het het hevigst was. Vandaag maar eens de schade op papier zetten en de verzekering de definitieve schade laten weten.
Fun fact, ik woon op de 1e verdieping en er zitten nog twee lagen boven me, die waren nog veel verder heen.
Ouchquote:Fun fact, ik woon op de 1e verdieping en er zitten nog twee lagen boven me, die waren nog veel verder heen.
Dat is echt kutquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:16 schreef Morthill het volgende:
Episch!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:16 schreef Morthill het volgende:
Adidasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ADIDAS!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik huil nog elke dag om mijn overleden stormtroopers....
[ afbeelding ]
Het is ook stom, ik heb echt veel ergere gepost dan ditquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:49 schreef koei het volgende:
Waarom wordt dat plaatje nou weer weggemod? Blote tieten mogen gewoon blijven staan, maar zodra het herentieten zijn moeten ze opeens wegZulk soort plaatjes worden al jaren af en toe in de slowchat gepost...
En sterkte Morthill! Klinkt erg kut!
WTF was die huisbaas aan het doen dan? Lijkt me toch dat je daar een of andere spoed-loodgieter op zet? Drie verdiepingen blank, damn...sterktequote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:16 schreef Morthill het volgende:
Ik ken het probleem, het lukte mij ook niet, totdat ik ziek werd en chemische teringzooi toegediend kreeg.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:20 schreef GameBabe het volgende:
Meer spek eten is de tip die ik altijd krijgMaar ja ik heb het aankomen maar opgegeven, hard trainen is het enige dat nog een beetje helpt
Dat is echt rot, succes met de ellende!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:00 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, het lukte mij ook niet, totdat ik ziek werd en chemische teringzooi toegediend kreeg.
Dat gezegd, waarom zou jij iets willen veranderen aan je lichaam.![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Omdat tienermeisjes in Amerika aan me vroegen of ik dood ging als ik ziek wordt
Maar even serieus, ik denk dat iets meer gewicht iets gezonder zou zijn... Maar dit is gewoon mijn bouw dus ik zal het ermee moeten doen. Ben er wel klaar mee om me er onzeker over te voelen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:14 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]wtf. Hoe lang geleden was dat, want je ziet er nu alles behalve ongezond uit
![]()
[ afbeelding ]
Bezig met de andere panden die ook wateroverlast hadden. We hadden overigens twee lekkages, een gat in het dak dat wel gefixt was om 17.00, maar de verstopte afvoer dus niet. Dat merkte we later pas.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
WTF was die huisbaas aan het doen dan? Lijkt me toch dat je daar een of andere spoed-loodgieter op zet? Drie verdiepingen blank, damn...sterkte
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:07 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Nee dankje, ik moet nu al genoeg sporten om het allemaal een beetje op orde te houden
Het is hier echt stinkheet, omdat het in de ochtend lekker fris was, heeft niemand de airco goed aangezet en heeft de deur open gestaan. Nu dus zweten geblazen.
nog 3 dagen jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hier is het wel uit te houden, maar iedereen wil wat van me, voel me een beetje![]()
Pff allemaal oprotten, laat me werken gevoel... daar krijg je het warm van dus...
Ach ja het is bijna weekend
Bijna, het is bijna de dag waarin het midden van de werkweek valt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hier is het wel uit te houden, maar iedereen wil wat van me, voel me een beetje![]()
Pff allemaal oprotten, laat me werken gevoel... daar krijg je het warm van dus...
Ach ja het is bijna weekend
quote:'Upgrade naar iOS 4.0 kan wifi onbruikbaar maken'
Door Bauke Schievink, dinsdag 13 juli 2010 13:42, views: 9.236
Gebruikers van een iPhone 3G of 3GS melden problemen met de wifi-verbinding na het updaten naar iOS4. Door de update blijkt wifi bij verscheidene gebruikers permanent onbruikbaar, zelfs wanneer een oude softwareversie wordt teruggezet.
Apple iPhone 4 floatOp de discussiefora van Apple is een aantal topics opgedoken waarin gebruikers melden dat wifi niet meer aan de praat is te krijgen. De iPhone ziet na het updaten naar iOS4 geen wifi-netwerken meer. Een aantal gebruikers heeft geprobeerd om de vorige softwareversie terug te zetten, maar dit bleek niet te helpen. Daardoor lijkt het erop dat de iOS4-software het aansturen van de wifi-chip kan beschadigen. Daarnaast worden er problemen gemeld met het verkrijgen van een verbinding en met lage internetsnelheden via wifi.
Niet iedereen heeft last van wifi-problemen met de iOS4-update. Er zijn ook gebruikers die melden dat wifi juist beter werkt. Wat de oorzaak van de problemen is, is niet bekend. Apple heeft nog niet op de klachten gereageerd. Een gebruiker meldt na een bezoek aan een Apple-winkel een vervangend model met oude software-versie te hebben gekregen.
Ook op GoT worden problemen met de update voor iPhone 3G gemeld. Hoewel er weinig wifi-specifieke problemen worden gepost, zijn er veel gebruikers waarbij de smartphone traag wordt na het updaten.
Nog even een late reactie: Het is wat de gek ervoor geeftquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:26 schreef AQuila360 het volgende:
Tain weet jij zo een site waar je die prijzen kunt zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |