abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83959556

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_83959599
Zo wordt het toch nog een interessante dag
pi_83959607
En hier verder
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  maandag 12 juli 2010 @ 15:20:54 #4
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83959608
Benieuwd hoe dit verder gaat!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_83959633
WTF lees ik hier allemaal over Edje??? Dat kan toch gewoon niet :/
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef DJ_ het volgende:

[..]

maar heb er heel geen zin in
Dan geef het mij maar :D!
  maandag 12 juli 2010 @ 15:21:28 #6
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83959639
Heb je een linkje Reintij? Naar die topic's

Hij gebruikt delen van mijn NAW gegevens daar ben ik ook niet echt blij mee
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 12 juli 2010 @ 15:22:17 #7
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_83959686
Edje gaat serieus verder dan wat AQ en ik allemaal totnogtoe hier in de SC hebben geflikt
  maandag 12 juli 2010 @ 15:22:20 #8
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83959688
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
WTF lees ik hier allemaal over Edje??? Dat kan toch gewoon niet :/

Hij heeft al zo veel geflikt wordt wakker
  maandag 12 juli 2010 @ 15:22:27 #9
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83959693
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:21 schreef AQuila360 het volgende:

Ik ben er ook niet blij mee dat jij Niels heet
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 12 juli 2010 @ 15:22:54 #10
270524 Flodder450
pi_83959714
quote:

http://www.opgelichtopint(...)pl?num=1278152850/12

van die macbook
pi_83959728
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

haha en ik gaf nog wel een kleine hint in het vorige topic
  maandag 12 juli 2010 @ 15:23:25 #12
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83959742
quote:

[..]

Nee tuurlijk niet kanker maar weer op mij en op Flodder

Wat zijn wij toch erg zeg
  maandag 12 juli 2010 @ 15:23:30 #13
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83959745
quote:

[..]

Aqayla rent nu huilend naar beneden in de schoot van ze mama.
pi_83959761
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:22 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hij heeft al zo veel geflikt wordt wakker
Daar gaat het niet om, op msn komt ie wel vaak over al toffe gozer.

Word jij ook nou maar wakker en breek met FL
pi_83959809
quote:

Met google is alles gemakkelijk te vinden AQ
  maandag 12 juli 2010 @ 15:24:44 #16
270524 Flodder450
pi_83959810
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:23 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En wij hebben het weer eens gedaan volgens jullie
  maandag 12 juli 2010 @ 15:25:12 #17
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83959830
quote:

[..]

Alleen is ed nu niet op msn.. hopelijk straks nog wel ff, ben wel benieuwd.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:25:24 #18
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83959843
quote:

[..]

Bekijk het toch

Wat doet die flodder nu helemaal?

- Post soms een stom youtube filmpje
- lult over zijn snes en n64
- komt af en toe met een stomme opmerking

EN maar kankeren en iemand die de boel oplicht en bedreigt is wel tof zeker?
  maandag 12 juli 2010 @ 15:25:53 #19
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_83959867
Als we nou met z'n allen een front tegen ed vormen ipv tegen elkaar.
Do androids dream of electric sheep?
  maandag 12 juli 2010 @ 15:25:58 #20
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83959870
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:23 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Aqayla rent nu huilend naar beneden in de schoot van ze mama.
Hou jij ook eens een keer op
  maandag 12 juli 2010 @ 15:26:24 #21
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83959890
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:24 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

En wij hebben het weer eens gedaan volgens jullie
Nee helemaal niet, maar jullie blijven irritant. Dat ik ineens een hetze tegen Edwin opzet, wil niet zeggen dat jullie mindere poepnerds zijn.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:26:46 #22
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83959907
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:25 schreef RitseB het volgende:
Wat kun je doen?

Ik ben half jaar terug ook naar de politie geweest om Ed maar toen konden ze ook nog (niets) doen
  maandag 12 juli 2010 @ 15:27:30 #23
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83959942
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:26 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nee helemaal niet, maar jullie blijven irritant. Dat ik ineens een hetze tegen Edwin opzet, wil niet zeggen dat jullie mindere poepnerds zijn.
Rot eens op met je gescheld man
pi_83959951
quote:

[..]

Maar het klinkt als een drugs cq verslavingsactie. Vrij dom en tegen iemand die je goed kent...

En laten we niet meer zeuren over wie er wel niet irritant is, negeer gewoon de mensen die je irritant vind, dat maakt het voor iedereen een stuk gezelliger!
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:27:41 #25
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83959954
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:25 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hou jij ook eens een keer op
Klopt jij mag wel roepen dat ik waarschijnlijk ook een oplichter ben, maar als ik over die lekkere moeder van je begin is het weer huilie tijd
  maandag 12 juli 2010 @ 15:27:43 #26
270524 Flodder450
pi_83959956
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:26 schreef Rossdale het volgende:

[..]

dan nog, dat Ed de boel zwaar verneukt hoeven julllie nog niet jullie frustratie op ons te botvieren
pi_83959964
Niels Pleister aka AQ?

Het heeft niks met Ed te maken, maar jij en vooral FL doet vaak zat irritant en ga niet zeggen dat je dat niet weet
  maandag 12 juli 2010 @ 15:28:29 #28
270524 Flodder450
pi_83959993
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:25 schreef RitseB het volgende:
goed idee
  maandag 12 juli 2010 @ 15:29:08 #29
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83960032
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:27 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Klopt jij mag wel roepen dat ik waarschijnlijk ook een oplichter ben, maar als ik over die lekkere moeder van je begin is het weer huilie tijd
Nee maar ik snap gewoon niet hoe je constant op mij en flodder kunt kankeren terwijl wij niets doen. En zo iemand als Ed ga je waarschijnlijk strax weer leuk CoD mee spelen ofzo?
  maandag 12 juli 2010 @ 15:29:57 #30
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83960072
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Niels Pleister aka AQ?

Het heeft niks met Ed te maken, maar jij en vooral FL doet vaak zat irritant en ga niet zeggen dat je dat niet weet
Lol zo heet ik niet maar e-mail adres is bijna hetzelfde bijvoorbeeld.
pi_83960095
quote:
Niels Pleister aka AQ?

Flodder is gewoon een jong manneke, lekker laten gaan... en dat linkjes posten is wel een beetje vervelend, dat zou prettig zijn als dat wat minder gebeurd...

En nu genoeg erover!
  maandag 12 juli 2010 @ 15:30:37 #32
270524 Flodder450
pi_83960112
quote:
Niels Pleister aka AQ?

ik weet dat we soms stront en stront irri zijn

maar wij lichten geen mensen op, wij hacken niet in een bekende zijn e-mail en richten daar ook geen ravage aan
pi_83960184
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:30 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

ik weet dat we soms stront en stront irri zijn

maar wij lichten geen mensen op, wij hacken niet in een bekende zijn e-mail en richten daar ook geen ravage aan

Psst er minder op ingaan zou ook helpen
  maandag 12 juli 2010 @ 15:32:47 #34
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83960209
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:29 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Nee maar ik snap gewoon niet hoe je constant op mij en flodder kunt kankeren terwijl wij niets doen. En zo iemand als Ed ga je waarschijnlijk strax weer leuk CoD mee spelen ofzo?
Ach als ik battlefield speel en Edwinuss doet mee heb ik daar geen enkel probleem mee, Innocent until proven guilty is iets waar ik wel mee kan leven.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:33:31 #35
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83960244
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:27 schreef GameBabe het volgende:

[..]
Maar het klinkt als een drugs cq verslavingsactie. Vrij dom en tegen iemand die je goed kent...
Yeah dat dacht ik ook al ja, stomme junk
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:33:59 #36
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83960263
Maar hee aquila, wat had ie jou geflikt dat je naar de politie ging?
  maandag 12 juli 2010 @ 15:34:10 #37
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83960273
Oh en ik heb trouwens niet en snel internet van ziggo
pi_83960296
Maar wat heb je te winnen met het leeghalen van iemands e-mail account? Misschien om te misbruiken voor andere acties zou kunnen, maar verder?...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 12 juli 2010 @ 15:35:13 #39
270524 Flodder450
pi_83960317
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:32 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Psst er minder op ingaan zou ook helpen
weet ik

maar ik kan dr gewoon niet tegen dat zelfs nu het bijna 100 % zeker is dat Ed het heeft gedaan, ze toch weer hun frustraties op ons botvieren
  maandag 12 juli 2010 @ 15:35:21 #40
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83960322
Ik ben spontaan een lading wachtwoorden gaan wijzigen dat is sowieso geen slechte gewoonte
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:36:01 #41
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83960343
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:34 schreef koei het volgende:
Maar wat heb je te winnen met het leeghalen van iemands e-mail account? Misschien om te misbruiken voor andere acties zou kunnen, maar verder?...
Soms doen mensen dingen omdat ze het kunnen, zonder echt na te denken wat ze er mee kunnen
pi_83960418
quote:

In e-mail boxen zitten natuurlijk veel creditcard gegevens etc...

En weet jij veel bij hoeveel mensen hij dit al gedaan heeft...
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:35 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

weet ik

maar ik kan dr gewoon niet tegen dat zelfs nu het bijna 100 % zeker is dat Ed het heeft gedaan, ze toch weer hun frustraties op ons botvieren

Probeer eens een week niet te happen, wedden dat het dan steeds minder wordt!
  maandag 12 juli 2010 @ 15:39:16 #43
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83960463
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:37 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Daar had ik nog niet eens over nagedacht
pi_83960500
quote:

[..]

Creditcardgegevens in je e-mail box? Hooguit dat je een bevestiging van een met cc gedane order krijgt en waar dan de laatste 4 cijfers van je cc in staan, maar meer ook echt niet. En zelfs die laatste vier cijfers staan er vrijwel nooit.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:40:15 #45
270524 Flodder450
pi_83960506
quote:

[..]

[..]

Probeer eens een week niet te happen, wedden dat het dan steeds minder wordt!
ik weet het gamebabe

maar ik volg gewoon mn eigen kop, en help mezelf steeds dieper in de shit
pi_83960507
quote:
Drugs was ook het eerste waar ik aan dacht, en als je een beetje loopt te trippen is een god complex soms niet ver weg.

a) mensen oplichten voor drugs
b) tijdens een trip denken dat je de shit bent en met mensen gaan focken "omdat het kan".
  maandag 12 juli 2010 @ 15:41:34 #47
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83960561
e-mailadressen kunnen gebruikt worden voor fraude etc (account aanmaken op marktplaats bijvoorbeeld, zodat mensen bij mij aan komen kloppen), gegevens van andere websites (password retrievals) etc etc.
pi_83960609
Dat is wel zo, maar dan de hele box leegkieperen is dan echt het domste wat je kan doen.

edit:
Tenzij hij zo slim is geweest om het via een pop3 client te doen
  maandag 12 juli 2010 @ 15:43:37 #49
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83960643
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dat is wel zo, maar dan de hele box leegkieperen is dan echt het domste wat je kan doen.

edit:
Tenzij hij zo slim is geweest om het via een pop3 client te doen
Aangezien hij al meerdere keren gepakt is denk ik niet dat ie slim is
pi_83960714
Nouja, het is vervelend iig.

Ander onderwerp, een klassieker dit keer:

Kroesje is vergeten de nodige boodschappen te doen zaterdag, dus ik moet vanavond nog gaan supermarkten. Wat gaat Kroesje eten vandaag? Tips?
  maandag 12 juli 2010 @ 15:45:51 #51
270524 Flodder450
pi_83960740
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Nouja, het is vervelend iig.

Ander onderwerp, een klassieker dit keer:

Kroesje is vergeten de nodige boodschappen te doen zaterdag, dus ik moet vanavond nog gaan supermarkten. Wat gaat Kroesje eten vandaag? Tips?
Pizzas
  maandag 12 juli 2010 @ 15:47:53 #52
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83960819
Zelfgemaakte lasagne, met spinazie en zalm!
pi_83960864
Een klassieker natuurlijk, aardappels, groente en stukje vlees!
pi_83960895
Ok, even toevoegsel: Kroesje is echt kapot en heeft geen zin om meer dan 20 minuten in de keuken te staan.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:50:53 #55
182714 RitseB
pi_83960940
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ok, even toevoegsel: Kroesje is echt kapot en heeft geen zin om meer dan 20 minuten in de keuken te staan.

Kant en klare spare-ribs uit de oven.
pi_83960981
Burrito's!
pi_83961011
quote:
u neemt een wok, werpt daar roerbak groenten krieltjes en iets met stukjes vlees vis of vega in en u roert tien minuten!
pi_83961051
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:52 schreef GameBabe het volgende:

[..]

u neemt een wok, werpt daar roerbak groenten krieltjes en iets met stukjes vlees vis of vega in en u roert tien minuten!
de moderne variant van het AGVtje!
pi_83961086
quote:
BIER!
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83961104
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:53 schreef Reintji het volgende:

[..]

de moderne variant van het AGVtje!
En je hoeft niets te snijden of te schillen, perfect!
  maandag 12 juli 2010 @ 15:56:43 #61
270524 Flodder450
pi_83961191
Gamebabe, PM ontvangen?
pi_83961202
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:52 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik heb dat zondag en vrijdag al gedaan. Dus ik zoek iets nieuws.
pi_83961206
past wel bij dit topic nu

Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_83961246
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:59:59 #65
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83961333
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik heb dat zondag en vrijdag al gedaan. Dus ik zoek iets nieuws.
Doe gewoon wat pasta, wat rode peste, lekker veel gehakt en een salade erbij, kost je ook echt amper tijd maar is wel
pi_83961414
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:59 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Doe gewoon wat pasta, wat rode peste, lekker veel gehakt en een salade erbij, kost je ook echt amper tijd maar is wel
Pasta -> Pastasalade afhaal hier om de hoek -> Win.

Bedankt voor het meedenken
pi_83961441
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:59 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Of basmati rijst koken en in pannetje kip/vega en wat paprika opbakken. zakje kerriesaus en blikje ananas erbij en smullen maar!
pi_83961508
Nu heb ik honger
  maandag 12 juli 2010 @ 16:03:48 #69
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83961524
Zo'n potje voor n aardappelovenschotel is ook easy maar wel lekker!
pi_83961574
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:02 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Of basmati rijst koken en in pannetje kip/vega en wat paprika opbakken. zakje kerriesaus en blikje ananas erbij en smullen maar!
Sla trio , met gemarineerde tomaatjes, olijven, pijnboompitjes, parmazane ham en meloen met kruiden olie dressing
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_83961692
Ik hou dit topic gewoon in m'n BMs voor de rest van de week
  maandag 12 juli 2010 @ 16:08:50 #72
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83961795
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:50 schreef RitseB het volgende:

[..]

Kant en klare spare-ribs uit de oven.
lift!
  maandag 12 juli 2010 @ 16:33:51 #73
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83963061
Zo hopla, er ligt een officiele klacht bij tele 2 en het staat genoteerd. Ik zou binnen 48 uur antwoord krijgen, maar ik werd binnen een paar minuten gebeld. Volgens mij was er interesse in mijn klacht. Die olijke knaap heeft het in ieder geval behandeld. Zijn IP en alles zijn nu bekend en gelogd en ze kunnen nu gaan kijken wat hij uitgespookt heeft.

Mocht het blijken dat hij mijn mailadres gebruikt heeft voor zijn fraudezaakjes of andere bullshit dan doe ik officieel aangifte.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:38:20 #74
270524 Flodder450
pi_83963296
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef Rossdale het volgende:
Zo hopla, er ligt een officiele klacht bij tele 2 en het staat genoteerd. Ik zou binnen 48 uur antwoord krijgen, maar ik werd binnen een paar minuten gebeld. Volgens mij was er interesse in mijn klacht. Die olijke knaap heeft het in ieder geval behandeld. Zijn IP en alles zijn nu bekend en gelogd en ze kunnen nu gaan kijken wat hij uitgespookt heeft.

Mocht het blijken dat hij mijn mailadres gebruikt heeft voor zijn fraudezaakjes of andere bullshit dan doe ik officieel aangifte.
Ed heeft het hier dus gigantisch verknalt ofnie?
pi_83963301
Haha dit is echt wazige shit....

Maar AQ wat heeft ed bij jou gedaan? En eigenlijk heeft Kneus ook gelijk, we zullen wel zien hoe het loopt
  maandag 12 juli 2010 @ 16:45:43 #76
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83963645
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef Rossdale het volgende:

Ze willen die dingen natuurlijk zo snel mogelijk oplossen, want ze willen niet met die acties in verband worden gebracht.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:50:15 #77
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83963802
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:38 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Ed heeft het hier dus gigantisch verknalt ofnie?
als je met Flosje fuckt, fuck je met Spanky, en dat heeft Spanky liever niet!
pi_83963935
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:50 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Knokploeg?

Knokploeg
  maandag 12 juli 2010 @ 17:11:27 #79
270524 Flodder450
pi_83964692
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:50 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Flosje?
pi_83964808
Flos!
  maandag 12 juli 2010 @ 17:16:18 #81
182714 RitseB
pi_83964862
Flosjeplosje
  maandag 12 juli 2010 @ 17:19:30 #82
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83964991
FLOSJEEEEEE
  maandag 12 juli 2010 @ 17:20:01 #83
270524 Flodder450
pi_83965005
Weet ik m nog steeds niet
  maandag 12 juli 2010 @ 17:28:30 #84
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83965357
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:20 schreef Flodder450 het volgende:
Weet ik m nog steeds niet
Rosseflosje natuurlijk!
  maandag 12 juli 2010 @ 17:29:06 #85
270524 Flodder450
pi_83965381
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:28 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Rosseflosje natuurlijk!
Rossdale natuurlijk
  maandag 12 juli 2010 @ 17:35:21 #86
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83965626
DUH!
  maandag 12 juli 2010 @ 17:43:14 #87
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_83965913
quote:
We would first like to express our appreciation for your interest in
FINAL FANTASY XIV, and thank you for your application. It is our
pleasure to inform you that you have been selected for the role of
FINAL FANTASY XIV Beta Tester.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  maandag 12 juli 2010 @ 17:53:40 #88
270524 Flodder450
pi_83966354
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef Trollface. het volgende:

[..]

hmm....

suspicious
  maandag 12 juli 2010 @ 17:54:09 #89
182714 RitseB
pi_83966372
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Hoi Trollface.
  maandag 12 juli 2010 @ 17:55:32 #90
254493 Trollface.
pi_83966429
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:53 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

hmm....

suspicious
Hoezo ?
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:54 schreef RitseB het volgende:

[..]

Hoi Trollface.
Hallon Ritse. Alles goed?
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_83966475
Ed is hier nog steeds niet geweest ? Zegt ook genoeg, hij zal sowieso wel meelezen
  maandag 12 juli 2010 @ 17:57:04 #92
270524 Flodder450
pi_83966477
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:55 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Hoezo ?
lijkt me een beetje gebroken engels
  maandag 12 juli 2010 @ 17:58:56 #93
182714 RitseB
pi_83966549
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:55 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Hoezo ?
[..]

Hallon Ritse. Alles goed?

Ja hoor, ik heb net gelekte screenshots van Star Wars: TOR gevonden en daar even een nieuwtje van getikt. Alles goed met jou?
  maandag 12 juli 2010 @ 17:59:26 #94
182714 RitseB
pi_83966575
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:57 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Met dat engels is niets mis.
  maandag 12 juli 2010 @ 17:59:26 #95
254493 Trollface.
pi_83966577
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:57 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Nou, er wordt niet om mijn wachtwoord gevraagd... en dat Engels is gewoon goed, inderdaad.
  maandag 12 juli 2010 @ 18:00:05 #96
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83966600
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ed is hier nog steeds niet geweest ? Zegt ook genoeg, hij zal sowieso wel meelezen
Ja wat moet ie hier doen dan
Ik denk dat rossdale en edwin dat beter zelf kunnen bespreken, ipv modder gaan gooien hier.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ed dit zou doen, we hebben met de befaamde club echt samen zoveel uur COD gespeeld, en ed en ross hebben geen haat of wat jegens elkaar dus het motief ontbreekt een beetje in mijn ogen....
  maandag 12 juli 2010 @ 18:01:05 #97
254493 Trollface.
pi_83966634
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:58 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ja hoor, ik heb net gelekte screenshots van Star Wars: TOR gevonden en daar even een nieuwtje van getikt. Alles goed met jou?
Boeken net ingeleverd, ¤20,- boete moeten betalen.
  maandag 12 juli 2010 @ 18:05:12 #98
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83966762
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:00 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik denk dat rossdale en edwin dat beter zelf kunnen bespreken, ipv modder gaan gooien hier.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ed dit zou doen, we hebben met de befaamde club echt samen zoveel uur COD gespeeld, en ed en ross hebben geen haat of wat jegens elkaar dus het motief ontbreekt een beetje in mijn ogen....
Ik snap de reden ook niet, maar de logs van gmail liegen niet...
  maandag 12 juli 2010 @ 18:09:34 #99
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83966921
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

True, ik zeg ook niet dat hij niks heeft gedaan, ik zeg ook niet dat ie wel wat heeft gedaan.
Maar zover ik weet is het voor een beetje nerd ook niet heel moeilijk om een ip adres achter te laten wat niet van zichzelf is.
En aangezien Edwinuss hier nogal wat mensen tegen zich in het harnas heeft gejaagd kan ik me ook wel voorstellen dat een slimme jongen hem er makkelijk in kan laten lopen.

Ik ben ook tele2 klant en heb meteen ff geïnformeerd en geen enkele medewerker kan bij mijn wachtwoord komen, ze kunnen hem wel wijzigen.

Maar goed, voordat ik alle modder over me heen krijg, zoek het ff met ze tweeén uit en hopelijk komt de aap uit de mouw.
  maandag 12 juli 2010 @ 18:12:13 #100
270524 Flodder450
pi_83966989
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

hm...

het is wel het epitoom van back-stabben :/

Jij en ed konden heel goed met elkaar opschieten, zelf ik had dit soort acties niet van hem verwacht, althans, niet tegen Ross
  maandag 12 juli 2010 @ 18:17:39 #101
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_83967132
En hier ook al iedereen die door gaat met leven terwijl gisteren rond 11 uur de wereld gestopt is
pi_83967211
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:17 schreef SoldMayor het volgende:
En hier ook al iedereen die door gaat met leven terwijl gisteren rond 11 uur de wereld gestopt is
de wereld doet het nog gewoon
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83967274
kapot moet die octopussy.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  maandag 12 juli 2010 @ 18:30:10 #104
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_83967492
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:22 schreef badboynova het volgende:
kapot moet die octopussy.
U kunt slecht tegen uw verlies?
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_83967682
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Knokploeg?

Knokploeg

Gaan we vechten, waar wie wanneer, wie mag ik slaan
  maandag 12 juli 2010 @ 18:39:13 #106
187674 Sigmund666
pi_83967786
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:36 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Jij mag iedereen slaan, want échte heren slaan geen vrouwen terug
  maandag 12 juli 2010 @ 18:41:50 #107
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83967870
Je mag vrouwen niet slaan, alleen terugslaan
  maandag 12 juli 2010 @ 18:42:35 #108
182714 RitseB
pi_83967893
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:01 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Boeken net ingeleverd, ¤20,- boete moeten betalen.

maandag 12 juli 2010 @ 18:44:32 #109
254493 Trollface.
pi_83967958
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:42 schreef RitseB het volgende:

[..]

Kennelijk mag je niet meer in werkboeken schrijven.
  maandag 12 juli 2010 @ 18:45:47 #110
182714 RitseB
pi_83968006
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:44 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Wacht, wat. Sinds wanneer mag dat niet meer. Kut school heb je .
  maandag 12 juli 2010 @ 18:46:29 #111
254493 Trollface.
pi_83968033
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:45 schreef RitseB het volgende:

[..]

Wacht, wat. Sinds wanneer mag dat niet meer. Kut school heb je .
Sinds dit jaar, en is landelijk volgens mij.
  maandag 12 juli 2010 @ 18:47:22 #112
182714 RitseB
pi_83968070
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:46 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Sinds dit jaar, en is landelijk volgens mij.

Heb je van die gratisch boeken?
  maandag 12 juli 2010 @ 18:47:35 #113
187674 Sigmund666
pi_83968078
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:44 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Wat een paupers.
Ik tekende mijn schoolboeken altijd vol met aantekeningen en shit.
  maandag 12 juli 2010 @ 18:47:49 #114
254493 Trollface.
pi_83968084
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:47 schreef RitseB het volgende:

[..]

Heb je van die gratisch boeken?
Jep.
  maandag 12 juli 2010 @ 18:49:11 #115
182714 RitseB
pi_83968145
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:47 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Jep.

Zullen ze wel willen bewaren en zo.
  maandag 12 juli 2010 @ 18:50:05 #116
254493 Trollface.
pi_83968171
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:47 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Wat een paupers.
Ik tekende mijn schoolboeken altijd vol met aantekeningen en shit.
Same.
  maandag 12 juli 2010 @ 18:50:38 #117
254493 Trollface.
pi_83968195
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:49 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik denk het. Mijn creativiteit, wat doe je?
  maandag 12 juli 2010 @ 18:50:53 #118
187674 Sigmund666
pi_83968208
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:49 schreef RitseB het volgende:

[..]

Weer uitdelen aan het volgende jaar, en dan zullen ze het wel niet zo fijn vinden als er in een boek staat:

"Jan gaat om kwart over tien slapen. Hij moet zes uur later opstaan. Hoe lang slaapt hij?"

Dat er dan onder staat:

"6 uur! DUH! VMBO-vraag! "
  maandag 12 juli 2010 @ 18:52:29 #119
270524 Flodder450
pi_83968264
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:50 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Weer uitdelen aan het volgende jaar, en dan zullen ze het wel niet zo fijn vinden als er in een boek staat:

"Jan gaat om kwart over tien slapen. Hij moet zes uur later opstaan. Hoe lang slaapt hij?"

Dat er dan onder staat:

"6 uur! DUH! VMBO-vraag! "
ik moest lachen

Kat heeft een rat van bijna 30 cm gevangen

ligt nu in de kliko,te verotten

Jezus wat n stank

dat beest is volgens mij nu al 2 keer zo groot
pi_83968333
Ed die zich zelf weer Kim noemt
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  maandag 12 juli 2010 @ 18:55:33 #121
270524 Flodder450
pi_83968375
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:54 schreef badboynova het volgende:
Ed die zich zelf weer Kim noemt
waar?
  maandag 12 juli 2010 @ 18:57:18 #122
187674 Sigmund666
pi_83968447
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:52 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

ik moest lachen

Kat heeft een rat van bijna 30 cm gevangen

ligt nu in de kliko,te verotten

Jezus wat n stank

dat beest is volgens mij nu al 2 keer zo groot
Ik zou hem lekker ergens anders weggooien. Binnen de dag zit het beest vol vliegen, binnen de week kruipen de maden door huis. (Dat hebben we een keer gehad, omdat een leerling van ons het slim vond een dode rat in de kliko te flikkeren toen het bedrijf 2 weken dicht ging. Enorme lijkenlucht na 2 weken, halve container vol vliegen en maden )
  maandag 12 juli 2010 @ 18:59:01 #123
270524 Flodder450
pi_83968512
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:57 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ik zou hem lekker ergens anders weggooien. Binnen de dag zit het beest vol vliegen, binnen de week kruipen de maden door huis. (Dat hebben we een keer gehad, omdat een leerling van ons het slim vond een dode rat in de kliko te flikkeren toen het bedrijf 2 weken dicht ging. Enorme lijkenlucht na 2 weken, halve container vol vliegen en maden )

de kliko is op die rat na geheel leeg

ach, aanstaande donderdag gaat ie toch de vuilniswagen in
pi_83968535
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:55 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

waar?
Nr Forumlid Artikel(en) Bedrag / Terugbetaald Naam
verdachte E-mailadres
verdachte IP-adres
verdachte Rek.nummer.
verdachte Status
01 FERDY008 Apple Macbook p..... ¤ 510,00 / ¤ 0,00 Kim de vries
  maandag 12 juli 2010 @ 19:00:17 #125
254493 Trollface.
pi_83968553
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:59 schreef badboynova het volgende:

[..]

Nr Forumlid Artikel(en) Bedrag / Terugbetaald Naam
verdachte E-mailadres
verdachte IP-adres
verdachte Rek.nummer.
verdachte Status
01 FERDY008 Apple Macbook p..... ¤ 510,00 / ¤ 0,00 Kim de vries
Leuke naam _!
  maandag 12 juli 2010 @ 19:01:15 #126
187674 Sigmund666
pi_83968599
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:00 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Leuke naam _!
Zegt Sjeng!
  maandag 12 juli 2010 @ 19:02:10 #127
182714 RitseB
pi_83968629
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:01 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Zegt Sjeng!

Ik ben 12 en wat is een sjeng?
  maandag 12 juli 2010 @ 19:04:45 #128
270524 Flodder450
pi_83968730
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:00 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Leuke naam _!
pi_83968911
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:36 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Je kent mijn criteria voor het slaan van vrouwen.
Verder mag je van mij part iedereen meppen.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:11:00 #130
254493 Trollface.
pi_83968950
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:01 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Zegt Sjeng!
Wat?
pi_83968960
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:00 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ja dat bedacht ik daarna dus ook, ik snap het eigenlijk ook niet echt
pi_83969027
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:04 schreef Flodder450 het volgende:

[..]
Nee die van jou
pi_83969030
Het is niet Ed zijn schuld, ze alter ego laat hem gewoon rare dingen doen(stoute kim)
  maandag 12 juli 2010 @ 19:15:53 #134
270524 Flodder450
pi_83969105
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:13 schreef badboynova het volgende:
Het is niet Ed zijn schuld, ze alter ego laat hem gewoon rare dingen doen(stoute kim)
Kim possible?

Die rule 34 daarop is vaag 0_o
  maandag 12 juli 2010 @ 19:18:07 #135
254493 Trollface.
pi_83969169
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:15 schreef Flodder450 het volgende:
Die rule 34 daarop is vaag 0_o
Ligt eraan welke, er zijn zoveel.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:21:12 #136
270524 Flodder450
pi_83969309
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:18 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Ligt eraan welke, er zijn zoveel.
yup, heel veel

een klasgenooot van mij heeft gewoon 1 GB aan Louis Griffin rule 34 op zn pc staan
  maandag 12 juli 2010 @ 19:21:58 #137
254493 Trollface.
pi_83969343
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:21 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

yup, heel veel

een klasgenooot van mij heeft gewoon 1 GB aan Louis Griffin rule 34 op zn pc staan
Upload?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:26:58 #138
187674 Sigmund666
pi_83969532
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:11 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Wat?
In Maastricht wonen en niet eens de geuzennaam van zijn inwoners kennen
  maandag 12 juli 2010 @ 19:31:49 #139
254493 Trollface.
pi_83969735
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:26 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

In Maastricht wonen en niet eens de geuzennaam van zijn inwoners kennen
Tuurlijk ken ik dat, maar het is niet mijn naam.
pi_83969839
  maandag 12 juli 2010 @ 19:36:47 #141
254493 Trollface.
pi_83969971
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:34 schreef badboynova het volgende:
FF Edje door google gegooid.

http://www.sterfdatum.nl/?pi=2645&name=edwin-reekers
Ik heb zijn haifs.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:38:19 #142
187674 Sigmund666
pi_83970040
Ik wist niet dat Ed eigenlijk Jan Paparazzi was met een feestneus op
  maandag 12 juli 2010 @ 19:39:37 #143
270524 Flodder450
pi_83970107
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:36 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Ik heb zijn haifs.
maar die lijkt geheel gewiped
pi_83970270
pi_83970316
En daar is het boefje
pi_83970357
Ik verdenk BBN ervan dat hij mijn xbox 360 account heeft gehacked, dit omdat hij iemand kent die Bill Gates kent.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:47:05 #147
270524 Flodder450
pi_83970402
Edwinuss
pi_83970799
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ik verdenk BBN ervan dat hij mijn xbox 360 account heeft gehacked, dit omdat hij iemand kent die Bill Gates kent.
When do you got time for the angry mob

maandag 12 juli 2010 @ 19:56:58 #149
254493 Trollface.
pi_83970821
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:56 schreef badboynova het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

'do you got'
  maandag 12 juli 2010 @ 19:58:21 #150
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83970876

Wat een toffe serie
pi_83970880
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:56 schreef Trollface. het volgende:

[..]

'do you got'
Tweakers
  maandag 12 juli 2010 @ 19:58:29 #152
270524 Flodder450
pi_83970882
quote:

[..]

[ afbeelding ]

is dat richard nixon die gast met dat kale hoofd? O.o
  maandag 12 juli 2010 @ 19:59:11 #153
187674 Sigmund666
pi_83970917
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ach man, het is mij al duidelijk wat er is gebeurd. Onze Ed is slachtoffer van een zionistisch meestercomplot geleid door de Bilderberg-groep
  maandag 12 juli 2010 @ 19:59:29 #154
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83970934
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:59 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ach man, het is mij al duidelijk wat er is gebeurd. Onze Ed is slachtoffer van een zionistisch meestercomplot geleid door de Bilderberg-groep
  maandag 12 juli 2010 @ 20:00:05 #155
182714 RitseB
pi_83970962
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:43 schreef Edwinuss het volgende:

Josti.
  maandag 12 juli 2010 @ 20:05:08 #156
187674 Sigmund666
pi_83971170
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:00 schreef RitseB het volgende:

[..]

Josti.
Dat is een belediging voor echte Josti's.
  maandag 12 juli 2010 @ 20:06:42 #157
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83971239
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Dat is een belediging voor echte Josti's.
Sigmund wacht ff met grapjes tot duidelijk is hoe en wat
pi_83971331
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:06 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dude beantwoord mij vraag ook eens
  maandag 12 juli 2010 @ 20:08:55 #159
187674 Sigmund666
pi_83971336
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:06 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Raad eens wat ik nu doe?
(Je hebt me nog geen één keer iets richting de 2 kemphanen horen zeggen)
  maandag 12 juli 2010 @ 20:09:20 #160
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83971359
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dude beantwoord mij vraag ook eens
Sorry, welke?
pi_83971376
Ff een vraagje, toen Ed mij in cod neer knifde, was ik toen ook opgelicht ?
  maandag 12 juli 2010 @ 20:10:20 #162
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83971400
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:08 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Raad eens wat ik nu doe?
(Je hebt me nog geen één keer iets richting de 2 kemphanen horen zeggen)
Nee oke dat is wel zo maar ik dacht dat je er weer allemaal grapjes over ging maken.

Ook met die mac weet je zelf hoe kut dat is..
pi_83971461
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:09 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Sorry, welke?
Wat ed dan bij jou heeft gedaan?
  maandag 12 juli 2010 @ 20:13:08 #164
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83971526
Niets!
  maandag 12 juli 2010 @ 20:14:07 #165
187674 Sigmund666
pi_83971570
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:10 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Nee oke dat is wel zo maar ik dacht dat je er weer allemaal grapjes over ging maken.

Ook met die mac weet je zelf hoe kut dat is..
Interwebsoplichting is sowieso kut. Het hoogste dat ik ooit in het schip ben gegaan is iets van 6 euro voor een DVD'tje.
Maar goed, totdat we het fijne niet weten moeten we niet gaan oordelen. Het hoeft ook niet perse onze Ed te zijn (Mijn voor en achternaam worden bijv. bij een Google search geassocieerd met een of andere voetballer uit een elftal en een tuiniersbedrijf )
  maandag 12 juli 2010 @ 20:15:36 #166
270524 Flodder450
pi_83971637
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:14 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Interwebsoplichting is sowieso kut. Het hoogste dat ik ooit in het schip ben gegaan is iets van 6 euro voor een DVD'tje.
Maar goed, totdat we het fijne niet weten moeten we niet gaan oordelen. Het hoeft ook niet perse onze Ed te zijn (Mijn voor en achternaam worden bijv. bij een Google search geassocieerd met een of andere voetballer uit een elftal en een tuiniersbedrijf )
hoogste dat ik ben gegaan was ¤9

en dat was vorig jaar

die zak is nog steeds niet gepakt :/
pi_83971639
quote:

[..]

Rob verlinden.
  maandag 12 juli 2010 @ 20:15:59 #168
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83971651
quote:

[..]

Heet je Wesley Sneijder

Of is je naam hetzelfde als van iemand van de A1 ijsselmeervogels
pi_83971693
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:15 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

hoogste dat ik ben gegaan was ¤9

en dat was vorig jaar

die zak is nog steeds niet gepakt :/
Jouw ouders zijn ook opgelicht door de ooievaar, het enige verschil is "jij ben bezorgd"
  maandag 12 juli 2010 @ 20:18:04 #170
270524 Flodder450
pi_83971734
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:17 schreef badboynova het volgende:

[..]

Jouw ouders zijn ook opgelicht door de ooievaar, het enige verschil is "jij ben bezorgd"

zoals ritseb al zei

"een front tegen ed IPV tegen elkaar"
pi_83971739
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
Niets!
Wat loop je dan te zeiken? Over dat je naar de politie bent geweest?
  maandag 12 juli 2010 @ 20:18:28 #172
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83971758
Ik verkocht eerst altijd van dat Xbox live gold en soms gaf ik wel eens eerst de code omdat dat altijd wel goed ging. Toen had ik zo'n code naar zo'n gast gestuurd en die betaalde niet en toen ff daarna snel die code zelf ingevoerd en dat vond hij weer niet leuk
  maandag 12 juli 2010 @ 20:20:26 #173
270524 Flodder450
pi_83971854
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ik verkocht eerst altijd van dat Xbox live gold en soms gaf ik wel eens eerst de code omdat dat altijd wel goed ging. Toen had ik zo'n code naar zo'n gast gestuurd en die betaalde niet en toen ff daarna snel die code zelf ingevoerd en dat vond hij weer niet leuk
pi_83971919
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:26 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wat kun je doen?

Ik ben half jaar terug ook naar de politie geweest om Ed maar toen konden ze ook nog (niets) doen

Dus....
  maandag 12 juli 2010 @ 20:22:07 #175
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83971929
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:20 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Waren gouden tijden

Ik had toen al zo'n 30 euro site maar niemand kende die blijkbaar dus ging ik ze verkopen voor 45
  maandag 12 juli 2010 @ 20:22:41 #176
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83971956
Nick je hebt PM maar je zit denk op je telefoon :p
pi_83972027
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
Nick je hebt PM maar je zit denk op je telefoon :p
ik heb nog niks
pi_83972056
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:22 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Waren gouden tijden

Ik had toen al zo'n 30 euro site maar niemand kende die blijkbaar dus ging ik ze verkopen voor 45
Oplichter . En nee heb al gelezen mietje

Ross heeft volgens mij ook al me PM's gelezen
  maandag 12 juli 2010 @ 20:25:42 #179
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83972104
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Oplichter . En nee heb al gelezen mietje

Ross heeft volgens mij ook al me PM's gelezen
Nee dat is de VOC mentaliteit
pi_83972155
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:25 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Nee dat is de VOC mentaliteit
true true

Nja ik ga OTH kijken, zit al in seizoen 6 . En Ross, ik hoor het nog wel
pi_83972290
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:26 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wat kun je doen?

Omdat je was geowned op internet?
  maandag 12 juli 2010 @ 20:31:27 #182
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83972352
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:30 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Omdat je was geowned op internet?
Nope!
pi_83972365
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Nope!
Waarom dan?
  maandag 12 juli 2010 @ 20:33:25 #184
187674 Sigmund666
pi_83972463
"Agent! Ik ben neergeschoten!"

"En door wie dan wel?"

"Door Ed! "

"Wie?"

"Edwinuss!"

maandag 12 juli 2010 @ 20:38:13 #185
270524 Flodder450
pi_83972702
OMG

kwam n hele zwerm koolmezen mn kamer invliegen O.o

stressbeesten

mn vensterbank onder de poep

raam open gezet en vloep, ze waren weer weg
pi_83972706
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:33 schreef Sigmund666 het volgende:
"Agent! Ik ben neergeschoten!"

"En door wie dan wel?"

"Door Ed! "

"Wie?"

"Edwinuss!"

Dan moet ik ook aangifte gaan doen, want het zit nog diep dat mijn team lid mij zomaar neer knifde
  maandag 12 juli 2010 @ 20:39:39 #187
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83972774
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:38 schreef Flodder450 het volgende:
OMG

kwam n hele zwerm koolmezen mn kamer invliegen O.o

stressbeesten

mn vensterbank onder de poep

raam open gezet en vloep, ze waren weer weg
Die beesten zijn mooi
  maandag 12 juli 2010 @ 20:41:00 #188
270524 Flodder450
pi_83972830
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:39 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die beesten zijn mooi
De kat van mn zus en mijn kat hebben samen een keer zo'n beetje 90% van de kolonie hier uitgemoord
pi_83972869
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:39 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die beesten zijn mooi
Zeker op een mooie

maandag 12 juli 2010 @ 20:42:46 #190
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83972927
Neem je hamer en snikkel mee Badboy
  maandag 12 juli 2010 @ 20:43:40 #191
187674 Sigmund666
pi_83972976
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:42 schreef AQuila360 het volgende:
AQ doet een Samson!

"Samson! Het is sikkel! "
"MOAAAAH GERTJUH!"
pi_83973035
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:42 schreef AQuila360 het volgende:
Hamer+snikkel+koolmees= herrie heuuuuuuuuuuuuuuuuuuul veel herrie
  maandag 12 juli 2010 @ 20:45:04 #193
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83973036
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:43 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

AQ doet een Samson!

"Samson! Het is sikkel! "
"MOAAAAH GERTJUH!"
De credits gaan naar bbn
  maandag 12 juli 2010 @ 20:47:48 #194
270524 Flodder450
pi_83973170
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:45 schreef badboynova het volgende:

[..]

maandag 12 juli 2010 @ 20:52:31 #195
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83973428
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:45 schreef badboynova het volgende:

[..]

Schitternd vogeltje maar als ik zie wat jij elke dag naar binnen douwt dan kijk ik er niet van op als je die beesten ook nog zou opeten
  maandag 12 juli 2010 @ 21:04:48 #196
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83974019

Deze is leuker, eerste keer dacht ik dat het een grapje was
pi_83974038
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:52 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Schitternd vogeltje maar als ik zie wat jij elke dag naar binnen douwt dan kijk ik er niet van op als je die beesten ook nog zou opeten
Het zou best eens wel kunnen dat ik al zo een beesje heb door geslikt tydens het voederen
  maandag 12 juli 2010 @ 21:22:06 #198
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83974928
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:04 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is leuker, eerste keer dacht ik dat het een grapje was
Idd

Ik keek even welke het was maar dat klinkt nogal gek
pi_83975271
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Waarom dan?
  maandag 12 juli 2010 @ 21:30:20 #200
270524 Flodder450
pi_83975430
en het begint hier weer te onweren en te plenzen van de regen 0_o
pi_83976079
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 12 juli 2010 @ 22:00:27 #202
187674 Sigmund666
pi_83976910
  maandag 12 juli 2010 @ 22:04:04 #203
270524 Flodder450
pi_83977058
quote:
Op maandag 12 juli 2010 22:00 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
daar dacht ik dus ook al aan
  maandag 12 juli 2010 @ 22:40:03 #204
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83978704
quote:
Op maandag 12 juli 2010 22:00 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
FAAAARRRRRRCCOOOOONNNNN PPPUUUUCCCNNHHUUUUUUUU!!!!!
  maandag 12 juli 2010 @ 22:47:47 #205
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83979091
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:42 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
  maandag 12 juli 2010 @ 22:56:03 #206
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83979563
yay

Morgen dikke winst pakken
pi_83981443
Met de billen bloot op rtl7 nu. Grappig en lame
  maandag 12 juli 2010 @ 23:38:56 #208
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_83981815
vage topics
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  maandag 12 juli 2010 @ 23:41:00 #209
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83981929
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
vage topics
Ja er ontbreekt nog iets foto's
Ohja en een sharpie met een tv....
  maandag 12 juli 2010 @ 23:42:19 #210
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_83981988
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:41 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ja er ontbreekt nog iets foto's
Ohja en een sharpie met een tv....
ik heb de box weer aangesloten, maar erg druk.

Nog steeds geen nieuwe tv, nergens iets te vinden voor een mooie prijs.
pi_83982080
Ik ga maar eens kijken voor een Turtle Beach
  maandag 12 juli 2010 @ 23:44:48 #212
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83982102
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:42 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Ik ben ook nog steeds aan het zoeken, maar waarom moeten al die platte tv's van die lelijke randen met overbodige versiersels hebben? Maak dan een strakke zwarte rand en klaar!
  maandag 12 juli 2010 @ 23:45:42 #213
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83982140
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga maar eens kijken voor een Turtle Beach
NNNNOOOOOOOOOO ga dan voor een ASTRO dat is gewoon verreweg de beste, turtlebeach is niet het geld waard.
  maandag 12 juli 2010 @ 23:46:29 #214
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_83982174
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:44 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik ben ook nog steeds aan het zoeken, maar waarom moeten al die platte tv's van die lelijke randen met overbodige versiersels hebben? Maak dan een strakke zwarte rand en klaar!
wat versta je onder overbodige versiersels?:P

moet slapen!!! morgen 5.00 op
pi_83982220
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:45 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

NNNNOOOOOOOOOO ga dan voor een ASTRO dat is gewoon verreweg de beste, turtlebeach is niet het geld waard.
Wtf? Jij bent de eerste die ik hoor zeiken over een Turtle Beach. Misschien dat ik er 1tje in leeuwarden kan kopen
  maandag 12 juli 2010 @ 23:49:07 #216
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83982287
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:47 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wtf? Jij bent de eerste die ik hoor zeiken over een Turtle Beach. Misschien dat ik er 1tje in leeuwarden kan kopen
Ga maar ff googlen op beste headset for xbox.

Serieus turtle beach is gewoon niet de kwaliteit die je verwacht, tritton is ook nog wel nice!
pi_83982338
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:49 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ga maar ff googlen op beste headset for xbox.

Serieus turtle beach is gewoon niet de kwaliteit die je verwacht, tritton is ook nog wel nice!
Blijft natuurlijk een mening . Zal morgen eens kijken. Nu maar boek lezen ofzo
  maandag 12 juli 2010 @ 23:50:39 #218
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83982339
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:46 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

wat versta je onder overbodige versiersels?:P

moet slapen!!! morgen 5.00 op
Ik wil gewoon een strakke zwarte rand.

LG : een stomme glas rand met druppel vorm alsof je tv lek is
Samsung: allemaal rare ronde kanten.
Philips: alsof je een vergrote ipad aan je muur schroeft

Panasonic komt nog wel in de buurt.
pi_83982953
Lekker is dat; toen ik thuiskwam ben ik gelijk in slaap gevallen op de bank, en nu dus weer klaarwakker in bed :/
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:11:15 #220
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_83983084
kun je lekker internetten
  dinsdag 13 juli 2010 @ 02:17:47 #221
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_83986026

pi_83986651
ZO, weer lekker bezig
pi_83987138
Morguh . Zwaar lam, kon ook moeilijk wakker worden vanmorgen en heb nog slaap
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:00:44 #224
270524 Flodder450
pi_83987178
Goedemorgen
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:06:51 #225
258885 Solique
I Kill You !
pi_83987216
Goedemorgen

Eindelijk sinds een week of 2 weer normaal geslapen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:15:49 #226
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83987297
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:42 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Die nieuwe tv's zijn allemaal zo goedkoop tegenwoordig

Of wil je LED ofzo of zo'n 3D ding
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:30:31 #227
270524 Flodder450
pi_83987411
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:15 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die nieuwe tv's zijn allemaal zo goedkoop tegenwoordig

Of wil je LED ofzo of zo'n 3D ding
Beeldbuis is wel de goedkoopste tegenwoordig
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:09:22 #228
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_83987909
Mogguh

Ik slaap nog half
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_83988019
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:07 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Lekker is dat; toen ik thuiskwam ben ik gelijk in slaap gevallen op de bank, en nu dus weer klaarwakker in bed :/

Uiteindelijk wel lekker geslapen?
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 04:20 schreef Reintji het volgende:
ZO, weer lekker bezig

Lekker gewerkt?

De rest ook goedemorgen Het wordt weer een drukke dag, wel zin in
pi_83988050
mogguh
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83988123

Binnengekregen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83988167
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:30 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Maar dan krijg je ook bijna niks
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:36:13 #233
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83988341
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:24 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Binnengekregen
ADIDAS!

Ik huil nog elke dag om mijn overleden stormtroopers....
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:37:40 #234
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83988363
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:30 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Verkopen ze die nog?
pi_83988417
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:36 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

ADIDAS!

[ afbeelding ]

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:43:29 #236
187674 Sigmund666
pi_83988488
quote:
De tijd dat Korn nog iets was. Nu zijn ze echt helemaal niks meer
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:49:45 #237
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_83988602
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_83988696
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:59:34 #239
187674 Sigmund666
pi_83988808
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:54 schreef Tain het volgende:

McFarlane
With that

Spawn
Spider-Man
Amazing Spider-Man

en natuurlijk:

of

pi_83988876
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:59 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

With that

Spawn
Spider-Man
Amazing Spider-Man

en natuurlijk:

of

Die heb ik nog steeds in bezit Spawn #1 in Black/White uitgave
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:03:16 #241
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83988888
Spawn was wel vet, maar voor de rest.. mwoah niet echt duister genoeg
pi_83988950
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:17 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel lekker geslapen?
[..]

Lekker gewerkt?

De rest ook goedemorgen Het wordt weer een drukke dag, wel zin in
Moah, mag niet klagen. Eindelijk een beetje goede temperatuur.
pi_83988977
hmm zit een beetje te zoeken naar de Spawn #1 en er werd in 2008 al meer dan $300 voor geboden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:08:02 #244
270524 Flodder450
pi_83989013
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:37 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Verkopen ze die nog?
hmm,denk t

ik denk wel dat over ~10,20 jaar de beeldbuis wel weer terugkomt eerlijk gezegt
pi_83989069
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:08 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

hmm,denk t

ik denk wel dat over ~10,20 jaar de beeldbuis wel weer terugkomt eerlijk gezegt
Dat denk ik niet eigenlijk. Het kost ontzettend veel om een beetje groot scherm te maken en je wordt echt niet blij van het gewicht van al dat glas en metaal.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:11:42 #246
270524 Flodder450
pi_83989095
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:10 schreef Tain het volgende:

[..]

Dat denk ik niet eigenlijk. Het kost ontzettend veel om een beetje groot scherm te maken en je wordt echt niet blij van het gewicht van al dat glas en metaal.
Pluspunt is wel dat ze zo'n dikke CRT niet 1-2-3 kunnen meenemen
pi_83989111
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:10 schreef Tain het volgende:

[..]

Denk het ook, en de eigenschappen zijn zeker niet beter, bij elecronenbuizen ed heb je nog bepaalde electrische eigenschappen waar gekke mensen geld voor over hebben, maar beeld is tegenwoordig eigenlijk alleen maar beter dan vroeger.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:14:06 #248
187674 Sigmund666
pi_83989157
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:02 schreef Tain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die heb ik nog steeds in bezit Spawn #1 in Black/White uitgave
Eindbaas!
Ik heb de Nederlandse uitgave gehad. (De nummer #1 dan) Destijds voor iets van 1000 frank voor betaald. Helaas redelijke brand gehad, alles kwijt. Enige dat ik nu nog heb is een berg Spider-Man van deze tijd en wat oudere uitgaves, waaronder nog steeds 2 maal het eerste nummer van Spectaculaire Spider-Man.
pi_83989296
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:14 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Eindbaas!
Ik heb de Nederlandse uitgave gehad. (De nummer #1 dan) Destijds voor iets van 1000 frank voor betaald. Helaas redelijke brand gehad, alles kwijt. Enige dat ik nu nog heb is een berg Spider-Man van deze tijd en wat oudere uitgaves, waaronder nog steeds 2 maal het eerste nummer van Spectaculaire Spider-Man.
Ik heb iets van 60/70 Spawn comics van de originele serie, dan nog een aantal verzamelboeken, wat afgeleiden van het origineel zoals Dark Ages Spawn. Ook nog ergens de eerste Tomb Raider comics waarvan #1 met handtekening en nog wat andere comics
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:26:26 #250
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83989493
Tain weet jij zo een site waar je die prijzen kunt zien?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:34:30 #251
187674 Sigmund666
pi_83989694
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:26 schreef AQuila360 het volgende:
Sites/catalogi zijn nooit een goeie indicatie. Ik kocht ooit van een collega voor 200 euro een paar postzegels die in een catalogus voor 1000 euro stonden. Dus ik na mijn werk naar een postzegelhandel toegevlogen, die man:
"Ja meneer, dat is een cataloguswaarde. Die is nooit gelijk aan de daadwerkelijke waarde. Dit zijn mooie postzegels, ik geef u er 100 euro voor."

FFFFUUUUUUU..........
pi_83989785
Kan iemand snel wat emergency boobs plaatsen? Dit hele topic gaat naar de tering met dit soort praat.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:54:13 #253
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83990250
Sorry ik ben op het werk, maar bij hoge nood zijn ze gewoon te vinden via Google
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:55:24 #254
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83990289
Een groene dag
pi_83990507
-edit- bah

[ Bericht 92% gewijzigd door Morpheus2002 op 13-07-2010 11:32:34 ]
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:07:03 #256
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83990661
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
-reactie op edit-

[ Bericht 6% gewijzigd door Morpheus2002 op 13-07-2010 11:33:09 ]
pi_83990670
quote:
-reactie op edit-

Plaatjes van jezelf dien je in KPD of B&H te plaatsen...

[ Bericht 11% gewijzigd door Morpheus2002 op 13-07-2010 11:33:24 ]
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:11:10 #258
270524 Flodder450
pi_83990778
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:07 schreef koei het volgende:

[..]

Plaatjes van jezelf dien je in KPD of B&H te plaatsen...

Sorry maar ik moest lachen
pi_83990957
Ieeeeeewwwww

NSFGB
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:19:17 #260
258885 Solique
I Kill You !
pi_83991035

NSFN (Nobody)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:22:29 #261
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83991140
quote:
-reactie op edit-

[ Bericht 13% gewijzigd door Morpheus2002 op 13-07-2010 11:33:46 ]
pi_83991143
Lach maar, ik kan wel mezelf motorboten
pi_83991427
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Lach maar, ik kan wel mezelf motorboten

Volgens mij lacht niemand hier hoor Misselijkheid alom...

Nu weer knalhard werken
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:32:48 #265
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83991499
Oke goed we gaan weer door dan
pi_83991737
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:30 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Volgens mij lacht niemand hier hoor Misselijkheid alom...

Nu weer knalhard werken
De natuurlijke mannelijke vorm wordt weer niet gewaardeerd
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:42:19 #267
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83991810
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:40 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

We waarderen je erg Elroy en dat je het wereldrecord ''gewichtheffen met je tepel's'' in handen hebt vinden we ook heel gaaf
pi_83991935
Flauw, hij is weggemod. Vroeger was alles beter, ook de mods blijkbaar.
pi_83991943
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:40 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Zo horen mannen eruit te zien

pi_83992068
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:45 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Zo horen mannen eruit te zien
[ afbeelding ]

en ohwee als een man wat over het gewicht van een vrouw zegt
pi_83992132
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:49 schreef DJ_ het volgende:

[..]

en ohwee als een man wat over het gewicht van een vrouw zegt

Zeg maar wat je over mijn gewicht wil zeggen
pi_83992203
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef GameBabe het volgende:

[..]

niks , want in heb geen flauw idee wat je gewicht is

ik bedoelde over het algemeen
pi_83992593
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:53 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Als gamebabe mag ik best op mooiboys vallen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:06:59 #274
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83992632
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef GameBabe het volgende:

[..]

eerder wat erbij dan eraf
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:08:02 #275
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83992659
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:53 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Bij een harde oostenwind kun je haar ophalen in Polen

pi_83992915
Wat was gisteren een gruwelijke kutdag. Om 13.00 viel mijn internet weg, ik dacht dat het gewoon aan de router lag die ik moest resetten, dus lette er verder niet op. Niet veel later merkte ik dat er water langs de muren droop, gelijk alle stroom overal afgehaald en geen seconde te vroeg want niet veel later stroomde het water met liters mijn woning in. Na een uurtje of 1,5 in paniek dwijlen en emmers wisselen werd het eindelijk minder, maar tegen die tijd stond mijn halve woning blank en dat is dus nog zonder de zeker 100 liter die ik wel had opgevangen. Uiteindelijk duurde het tot 22.30 voor de huismeester tijd had om het lek te verhelpen en een uur later stopte ook eindelijk het druppen. Gelukkig heeft vrijwel alle apparatuur het overleefd, alleen de router is fried. Die stond net op de plek waar het het hevigst was. Vandaag maar eens de schade op papier zetten en de verzekering de definitieve schade laten weten.

Het gaat hier kortom weer lekker klote.

Fun fact, ik woon op de 1e verdieping en er zitten nog twee lagen boven me, die waren nog veel verder heen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:20:25 #277
187674 Sigmund666
pi_83993091
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:16 schreef Morthill het volgende:
Wat was gisteren een gruwelijke kutdag. Om 13.00 viel mijn internet weg, ik dacht dat het gewoon aan de router lag die ik moest resetten, dus lette er verder niet op. Niet veel later merkte ik dat er water langs de muren droop, gelijk alle stroom overal afgehaald en geen seconde te vroeg want niet veel later stroomde het water met liters mijn woning in. Na een uurtje of 1,5 in paniek dwijlen en emmers wisselen werd het eindelijk minder, maar tegen die tijd stond mijn halve woning blank en dat is dus nog zonder de zeker 100 liter die ik wel had opgevangen. Uiteindelijk duurde het tot 22.30 voor de huismeester tijd had om het lek te verhelpen en een uur later stopte ook eindelijk het druppen. Gelukkig heeft vrijwel alle apparatuur het overleefd, alleen de router is fried. Die stond net op de plek waar het het hevigst was. Vandaag maar eens de schade op papier zetten en de verzekering de definitieve schade laten weten.

Fun fact, ik woon op de 1e verdieping en er zitten nog twee lagen boven me, die waren nog veel verder heen.
That's wellll...............fucked.
pi_83993098
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:06 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

eerder wat erbij dan eraf

Meer spek eten is de tip die ik altijd krijg Maar ja ik heb het aankomen maar opgegeven, hard trainen is het enige dat nog een beetje helpt
quote:

Dat is echt rot, succes met de ellende!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:20:55 #279
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83993108
quote:
Ouch

Sterkte kerel
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:39:57 #280
270524 Flodder450
pi_83993882
quote:

Dat is echt kut
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:49:00 #281
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83994235
quote:

Episch!
pi_83994274
Waarom wordt dat plaatje nou weer weggemod? Blote tieten mogen gewoon blijven staan, maar zodra het herentieten zijn moeten ze opeens weg Zulk soort plaatjes worden al jaren af en toe in de slowchat gepost...

En sterkte Morthill! Klinkt erg kut!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:50:42 #283
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_83994314
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:36 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

ADIDAS!

[ afbeelding ]
Adidas

NIKE
pi_83994472
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:49 schreef koei het volgende:
Waarom wordt dat plaatje nou weer weggemod? Blote tieten mogen gewoon blijven staan, maar zodra het herentieten zijn moeten ze opeens weg Zulk soort plaatjes worden al jaren af en toe in de slowchat gepost...

En sterkte Morthill! Klinkt erg kut!
Het is ook stom, ik heb echt veel ergere gepost dan dit Blijkbaar een teer zieltje die blote mannenvorsten eng vindt.
pi_83994535
morpheus is nogal streng met modden tegenwoordig. Vroeger werd er niet naar de SC omgekeken en ging alles prima, maar tegenwoordig hebben we ook hier censuur helaas Een tijdje geleden werden zelfs de blote vrouwen weggemod
pi_83994599
quote:

WTF was die huisbaas aan het doen dan? Lijkt me toch dat je daar een of andere spoed-loodgieter op zet? Drie verdiepingen blank, damn...sterkte
pi_83994720
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:20 schreef GameBabe het volgende:

Meer spek eten is de tip die ik altijd krijg Maar ja ik heb het aankomen maar opgegeven, hard trainen is het enige dat nog een beetje helpt

Dat is echt rot, succes met de ellende!
Ik ken het probleem, het lukte mij ook niet, totdat ik ziek werd en chemische teringzooi toegediend kreeg.
Dat gezegd, waarom zou jij iets willen veranderen aan je lichaam.
pi_83994960
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:00 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik ken het probleem, het lukte mij ook niet, totdat ik ziek werd en chemische teringzooi toegediend kreeg.
Dat gezegd, waarom zou jij iets willen veranderen aan je lichaam.

Omdat tienermeisjes in Amerika aan me vroegen of ik dood ging als ik ziek wordt

Maar even serieus, ik denk dat iets meer gewicht iets gezonder zou zijn... Maar dit is gewoon mijn bouw dus ik zal het ermee moeten doen. Ben er wel klaar mee om me er onzeker over te voelen
pi_83995297
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:05 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Omdat tienermeisjes in Amerika aan me vroegen of ik dood ging als ik ziek wordt

Maar even serieus, ik denk dat iets meer gewicht iets gezonder zou zijn... Maar dit is gewoon mijn bouw dus ik zal het ermee moeten doen. Ben er wel klaar mee om me er onzeker over te voelen
wtf. Hoe lang geleden was dat, want je ziet er nu alles behalve ongezond uit

[ Bericht 2% gewijzigd door Cruise.Elroy op 13-07-2010 13:20:18 ]
pi_83995652
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:14 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

wtf. Hoe lang geleden was dat, want je ziet er nu alles behalve ongezond uit

[ afbeelding ]

Ik wordt met dt

Was wel een paar jaartjes geleden maar ben nog steeds even zwaar als in de brugklas... maar thanks, jij ziet er ook goed uit in een nat shirt
pi_83995857
* Cruise.Elroy checkt gelijk buienradar.nl voor beste stapavond
pi_83995886
Als het kon had ik jullie best een paar kilootjes geschonken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:53:33 #293
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83996911
Anders ik wel
pi_83997523
Nee dankje, ik moet nu al genoeg sporten om het allemaal een beetje op orde te houden

Het is hier echt stinkheet, omdat het in de ochtend lekker fris was, heeft niemand de airco goed aangezet en heeft de deur open gestaan. Nu dus zweten geblazen.
pi_83997810
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

WTF was die huisbaas aan het doen dan? Lijkt me toch dat je daar een of andere spoed-loodgieter op zet? Drie verdiepingen blank, damn...sterkte
Bezig met de andere panden die ook wateroverlast hadden. We hadden overigens twee lekkages, een gat in het dak dat wel gefixt was om 17.00, maar de verstopte afvoer dus niet. Dat merkte we later pas.

Heb trouwens tijdelijk draadloos internet. Modem is niet helemaal stuk. Kan bellen en draadloos internetten, de rest werkt niet
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_83999526
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:07 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Nee dankje, ik moet nu al genoeg sporten om het allemaal een beetje op orde te houden

Het is hier echt stinkheet, omdat het in de ochtend lekker fris was, heeft niemand de airco goed aangezet en heeft de deur open gestaan. Nu dus zweten geblazen.

Hier is het wel uit te houden, maar iedereen wil wat van me, voel me een beetje
Pff allemaal oprotten, laat me werken gevoel... daar krijg je het warm van dus...

Ach ja het is bijna weekend
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:57:08 #297
270524 Flodder450
pi_83999664
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:53 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Pff allemaal oprotten, laat me werken gevoel... daar krijg je het warm van dus...

nog 3 dagen ja

pi_83999677
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:53 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Bijna, het is bijna de dag waarin het midden van de werkweek valt.

Ik heb zo een grote meeting dus dan zit ik iig in een gekoelde vergaderzaal met lekkere gekoelde drankjes.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:58:29 #299
270524 Flodder450
pi_83999738
een maat van mij zit mn rooie oortjes collectie te lezen

hij is dit jaar 12 geworden
pi_84000311
quote:
'Upgrade naar iOS 4.0 kan wifi onbruikbaar maken'

Door Bauke Schievink, dinsdag 13 juli 2010 13:42, views: 9.236

Gebruikers van een iPhone 3G of 3GS melden problemen met de wifi-verbinding na het updaten naar iOS4. Door de update blijkt wifi bij verscheidene gebruikers permanent onbruikbaar, zelfs wanneer een oude softwareversie wordt teruggezet.

Apple iPhone 4 floatOp de discussiefora van Apple is een aantal topics opgedoken waarin gebruikers melden dat wifi niet meer aan de praat is te krijgen. De iPhone ziet na het updaten naar iOS4 geen wifi-netwerken meer. Een aantal gebruikers heeft geprobeerd om de vorige softwareversie terug te zetten, maar dit bleek niet te helpen. Daardoor lijkt het erop dat de iOS4-software het aansturen van de wifi-chip kan beschadigen. Daarnaast worden er problemen gemeld met het verkrijgen van een verbinding en met lage internetsnelheden via wifi.

Niet iedereen heeft last van wifi-problemen met de iOS4-update. Er zijn ook gebruikers die melden dat wifi juist beter werkt. Wat de oorzaak van de problemen is, is niet bekend. Apple heeft nog niet op de klachten gereageerd. Een gebruiker meldt na een bezoek aan een Apple-winkel een vervangend model met oude software-versie te hebben gekregen.

Ook op GoT worden problemen met de update voor iPhone 3G gemeld. Hoewel er weinig wifi-specifieke problemen worden gepost, zijn er veel gebruikers waarbij de smartphone traag wordt na het updaten.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84000348
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:26 schreef AQuila360 het volgende:
Nog even een late reactie: Het is wat de gek ervoor geeft
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')