quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:44 schreef semexo het volgende:
We're doomed, want dit beperkt zich echt niet tot de Golf van Mexico..
Nog een paar uurtjes en dan komt die hele zeebodem omhoog, arme mensen daar, gaan over een paar uur allemaal dood door een tsunami...En als al die olie de Atlantische oceaan oversteekt en die oceaan dood is, zijn ook wij de klos (geen zuurstof en regen meer)
Verdomme... en dat allemaal in mijn vakantie. Hoewel.. geen regen..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:44 schreef semexo het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan komt die hele zeebodem omhoog, arme mensen daar, gaan over een paar uur allemaal dood door een tsunami...En als al die olie de Atlantische oceaan oversteekt en die oceaan dood is, zijn ook wij de klos (geen zuurstof en regen meer)
Neem jij dit nu werkelijk zo serieus? Hoeveel van dit soort voorzeggingen zijn er al niet gedaan, de afgelopen jaren alleen al, die niet uitkwamen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:44 schreef semexo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de voorspellingen moet het 1:18 vannacht gaan plaatsvinden onze tijd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:44 schreef semexo het volgende:
Wat leuk zeg, eerst was het vannacht en nu opeens een andere tijdquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:35 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Volgens de voorspellingen moet het 1:18 vannacht gaan plaatsvinden onze tijd.
Nog even geduld dus
Ja.. ik zou al je geld opmaken vandaag. Doe ook nog ff snel een flinke lening afsluiten...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wat leuk zeg, eerst was het vannacht en nu opeens een andere tijd
Bonnie zei zeker van, ik moet even slapen en wat fokkertjes blij maken?
Ik ga maar nog even shoppen voordat het te laat is![]()
De voorspelling van 6.18pm staat al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ga maar nog even shoppen voordat het te laat is![]()
Omdat bonnie nog even moet zingen voor de tsunamiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:46 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De voorspelling van 6.18pm staat al een tijdje hoor
Als deze voorspelling niet uitkomt zal het wel weer verzet worden
Nou.. liever niet zeg. Dan krijg je totale paniek bij iedere lijpe voorspelling.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:48 schreef Frutsel het volgende:
Stiekum hoop ik dat zulke zaken wel eens gaan uitkomen, net als met die aardbeving op 27 juli.
Niet voor de mensen en de ellende, maar wel dat het echt eens van te voren is voorspeld...
Het zou wat zijn zeg...![]()
heel BNW is lijp met hun rare verhaaltjes.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou.. liever niet zeg. Dan krijg je totale paniek bij iedere lijpe voorspelling.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ga maar nog even shoppen voordat het te laat is
Volgens mij staat er in het eerste artikel toch echt 01:18 Nederlandse tijd. en het gaat niet om de orkaan maar om de bodem van de zee daar zou een enorme gasbel uit omhoog komen. Maja we zullen wel zien wat er gaat gebeuren. Maar de tijd die aangegeven word is de hele tijd de zelfde.
Daarom post je er ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
heel BNW is lijp met hun rare verhaaltjes.
Ja omdat het toch flauwekul is , alleen de naam is juistquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:56 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Al is de voorspelling een week te laat, maakt geen ene bal uit.
Mwoah... er zitten ook wel hele interessante zaken tussen. Kaf van het koren scheiden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
heel BNW is lijp met hun rare verhaaltjes.
Zeker het geheime thee/koffieclubje van bildenberg?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mwoah... er zitten ook wel hele interessante zaken tussen. Kaf van het koren scheiden.
Toch altijd frapant dat mensen zo aversie hebben tegen BNW maar het toch niet kunnen laten om er te postenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zeker het geheime thee/koffieclubje van bildenberg?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:01 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Toch altijd frapant dat mensen zo aversie hebben tegen BNW maar het toch niet kunnen laten om er te posten
We zullen morgen het weten of er een tsunami is geweest of dat bonnie heeft gezongenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:05 schreef Orchestra. het volgende:
Als je hier niets zinnigs te zeggen hebt, of geen interesse toont, ga dan alsjeblieft weg.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:23 schreef YuckFou het volgende:
Ik kaap dit even uit een ander topic:
[..]
Filmpje!!
[..]
Ik begin bij deze ramp hetzelfde gevoel te krijgen als bij die ellende over kindermisbruik, te lang erop doorgaan is erg slecht voor je humeur...
Ontploffende samples uit de golf:
http://www.huffingtonpost(...)r-samp_n_651331.html
Bijzonder akelige foto's die je dan weer niet in de Telegraaf ziet:
http://blog.alexanderhigg(...)stitution-suspended/
[ afbeelding ]
Nee dat is geen grind, geen asfalt of een andere bodembedekker, dat zijn miljoenen kleine dode visjes die daar drijven![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |