nogal ja. ik heb wel de meeste dingen weten te redden (ravi's flesserekje!!)quote:Op maandag 12 juli 2010 13:08 schreef Ticootje het volgende:
gadver!
Ja wij hebben het wel gehad...quote:
ruilen dan? ik ben vandaag nog wel ff bezig met poetsen, tis een beetje een lopend project aan het worden zo. van zolder (gezellig met een pollepel op een stoel balanceren om dat rotraam dicht te krijgen) tot beneden (riool riool riool)quote:Op maandag 12 juli 2010 13:33 schreef Ticootje het volgende:
ik vind het echt jammer dat ik niet in drente zit ofzo...
Je dakgoot kan het niet zo goed aan..quote:Op maandag 12 juli 2010 13:41 schreef freecell het volgende:
Kijk mijn bijkeuken
En die is dus niet waterdicht
Kom ik nu achter
hmmzz.... Lekker buitje! Je kan alleen niet je deur opendoen he?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:52 schreef freecell het volgende:
Nou
Das niet mijn dakgoot.
Dat water komt allemaal van de bijkeuken zelf af. En dwars door de muur naar binnen.
Maargoed, de straat is ook ondergelopen
Waar in de stad??quote:Op maandag 12 juli 2010 13:16 schreef Deepfreeze het volgende:
het hangt hier echt boven.. Net 1 flits en direct de klap erna..
Kennis heeft verderop in de stad ook geen stroom meer..
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
hmmzz.... Lekker buitje! Je kan alleen niet je deur opendoen he?
Bothoven geloof ik. In ieder geval andere kant spoor en andere kant ringquote:
nee, de burenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:02 schreef trui het volgende:
naar de vijand?
Ja met traumaheli... Dus dat is niet mis.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:09 schreef simmu het volgende:
ook gewonden bij het opbouwen van de zwarte cross trouwens
Ja das dan wel weer heul dichtbij hier, bah.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:09 schreef simmu het volgende:
ook gewonden bij het opbouwen van de zwarte cross trouwens
Hmm mn oma woont daar... tegenover de EM-TÉ. Ik hoop dat ze wel stroom heeft, ze krijgt vandaag haar eerste chemokuur... dan moet je dat er ook niet bij hebben.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:59 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Bothoven geloof ik. In ieder geval andere kant spoor en andere kant ring
Maar nu drupt het alleen nog een beetje, wel met frisse wind..
Ontwikkelt een nieuw lijntje in Belgie, maar het ergste is nu wel geweest...quote:Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Hier is het nu weer stralend mooi weer
Auwquote:Op maandag 12 juli 2010 14:49 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Nja ik geloof he wel,,ging net door m`n bekken heen en lig nu languit op de bank
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm mn oma woont daar... tegenover de EM-TÉ. Ik hoop dat ze wel stroom heeft, ze krijgt vandaag haar eerste chemokuur... dan moet je dat er ook niet bij hebben.
Okay, bedankt!!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:51 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Die kennis woont wat meer richting de stad. De klanderij was ook al dicht, vanwege de stroom. Zou met een uur of 2 wel weer terug moeten zijn. Dus misschien valt het mee.
Moet je nog met de trein naar huis? Het dak van station hengelo ligt ook naar beneden.. Dus wat minder treinen..
Den haag en westland valt heeeeel erg mee hoor.. Wel een flink buitje, maar geen overlast...quote:Op maandag 12 juli 2010 15:02 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Straks even het thuisfront bellen om te vragen hoe het daar is met eventuele wateroverlast
Whehquote:Op maandag 12 juli 2010 14:05 schreef simmu het volgende:
tsjek freecell: http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=93186
T konijn heeft nergens last van hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:13 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Mooi zoScheelt weer geitenstress
Zwemmen vond ie ook al niet leuk...quote:
T beest kan dr ook niets aan doen. Als het een beetje weer is strakkies krijgt ie zelfs een lekker schoon hokje.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:01 schreef Memmel het volgende:
Oh, Tico, toch nog ergens gevoel in je donder voor het konijn! Doet me deugd!
Op warme dagen een bord in de vriezer zetten, en als ie flink koud is kan je hem bij je knijn in het hok zetten, als ie echt wil afkoelen gaat ie er op liggen.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zwemmen vond ie ook al niet leuk...
Beest lag voor pampus in zn hok.. Moet toch wat verzinnen om m af te koelen.. Hij was bijna gaar.
Das een goede tip.. Snuit dankt je!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Op warme dagen een bord in de vriezer zetten, en als ie flink koud is kan je hem bij je knijn in het hok zetten, als ie echt wil afkoelen gaat ie er op liggen.
Oh en Vicky, zit je glasverzekering ook niet in je opstalverzekering?
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef Memmel het volgende:
Zou dat dan ook werken met koud weer? Dat je een bord even voorverwarmt in de oven?
nee dan frot je het hele knijn in de ovenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef Memmel het volgende:
Zou dat dan ook werken met koud weer? Dat je een bord even voorverwarmt in de oven?
Ik wilde het net zeggen.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:21 schreef moussy het volgende:
[..]
nee dan frot je het hele knijn in de oven
Magnetron kan ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:21 schreef moussy het volgende:
[..]
nee dan frot je het hele knijn in de oven
Oh, dan heb ik wel een nieuwe voor je.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen.en dan wel op een bord, anders brandt ie zijn pootjes. En da's zielig.
![]()
Ik ga dat met dat koude bord wel eens proberen bij onze bejaarde. Zal je zien dat ie van blijdschap een hartaanval krijgt en alsnog dood neervalt.
Nou, we zitten eigenlijk een soort van te wachten op zijn verdrietig verscheiden.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik wel een nieuwe voor je.
En hoe oud issie nu?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, we zitten eigenlijk een soort van te wachten op zijn verdrietig verscheiden.![]()
Gewoon gaatjes in prikken, net als afdekfolie.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:28 schreef moussy het volgende:
[..]
wel eerst ff zn jasje uit, anders ploft ie denk ik
dan kun je er misschien inderdaad beter een blij verscheiden van maken. met zo'n ijskoude verrassing.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, we zitten eigenlijk een soort van te wachten op zijn verdrietig verscheiden.![]()
Ach nou ja, zolang ie nog hups is gaat eht wel natuurlijk. Maar het beest is zo oud. Kan me niet voorstellen dat ie nog veel langer meegaat. Maar ja... Dat roep ik al jaren.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:29 schreef trui het volgende:
[..]
dan kun je er misschien inderdaad beter een blij verscheiden van maken. met zo'n ijskoude verrassing.
(zo dachten wij ons in-zijn-hokje-verpieterende konijn vroeger een plezier te doen door 'm toch maar aan de kinderboerderij te doneren, waar hij op een enorm veld met veel mede konijnen kon rennen en draven. heeel lang op broertjelief ingepraat, om hem te overtuigen dat dat veel fijner was voor Zwartje. maar ja, 't arme beestje kon de grote verandering niet aan: hij kreeg hartaanval in een van de eerste dagen daar.![]()
)
ja! Mij is verteld dat konijnen normaal een jaar of tien worden, in gevangenschap ongeveer 8 jaar maar over het algemeen een jaar of 4.quote:
ik wil hem best adopteren, maar updates over zijn welzijn zullen wat lastig zijn danquote:Op maandag 12 juli 2010 16:43 schreef Ticootje het volgende:
Gelukkig is er in elk geval 1 van ons gezin die heel veel lol met en om het konijn heeft.... Jen is gek op het beest.
stoeptegel werkt beter, die houdt de kou langer vastquote:Op maandag 12 juli 2010 16:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Op warme dagen een bord in de vriezer zetten, en als ie flink koud is kan je hem bij je knijn in het hok zetten, als ie echt wil afkoelen gaat ie er op liggen.
Oh en Vicky, zit je glasverzekering ook niet in je opstalverzekering?
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:30 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Voor eventuele opvoedproblemen heb ik het internet.![]()
Bij zo'n centrum krijg je volgens mij vaak maar één methode te horen op internet kom je allerlei verschillende methoden tegen. Op het moment maken ze geloof ik reclame voor 'positief opvoeden', maar die methode (of iets vergelijkbaars) ben ik volgens mij tijden terug al tegengekomen op internet?
Dat huis!Volgens mij is die wel total loss, vermoed ik.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |