quote:Op maandag 12 juli 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
Het is natuurlijk ook gewoon een vies commercieel spelletje. Kan me nl. écht niet voorstellen dat die spelers zitten te wachten op een hele huldiging incl. rondvaart en dergelijke terwijl je gister zag hoe teleurgesteld ze waren en Mathijssen bv. ook in het interview achteraf zei dat het nog wel ff zou duren voor ze blij konden zijn met die 2e plek.
Maarja, de KNVB heeft het hele zaakje al incl. boottocht voor miljoenen aan SBS verkocht, de gemeente zal al gerekend hebben op inkomsten voor de stad, ondernemers hebben gerekend op omzet langs de vaarroute, 538 heeft er een heel festijn klaar staan.
Dus mogen de jongens even lekker een dagje tegen hun zin leuk gaan doen om de commerciële belangen veilig te stellen
Wie ister verdwaalt?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we nu allemaal verdwaalde bezoekers?
Mooi toch, weer een beetje leven. Kon al bijna gaan reanimerenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef Yi-Long het volgende:
De PVV denkt er toch anders over...
"Voorzitter, ben u er van op de hoogte dat er de afgelopen weken een WK voetbal aan de gang was, en zo ja, bent u er van op de hoogte dat onze BONDSCOACH, een man die verantwoordelijk is voor de prestaties van het NEDERLANDS elftal, onze oranje 'trots', steeds Van Persie heeft opgesteld!?"
"Voorzitter, bent u er van op de hoogte dat Van Persie sinds een paar jaar zijn nederlandse roots heeft verworpen zich heeft bekeerd tot de islam, en zichzelf nu moslim noemt!?!?"
"Voorzitter, bent u het met ons eens dat dit opzichtige falen van deze islamitische speler, en het in bescherming nemen van deze speler door onze bondscoach, de oorzaak is van ons falen op dit WK, en symbool staat voor de problematiek in dit land"
"Bent u het met ons eens dat deze speler niet langer in dienst van oranje mag aantreden, en dat deze linksche PVDA bondscoach met pek en veren het gevang in gegooid moet worden vanwege LANDVERRAAD, voorzitter!?!?"
Dit verwacht ik morgen tijdens het vragenuurtje van Geert![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, het onweert hier echt hevigquote:Op maandag 12 juli 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
Hier is het net weer een beetje bedaard
Hier was dat een half uur geleden, voor z'on 10 minuten.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, het onweert hier echt hevigEn het is donker
![]()
![]()
Het was ff fijn héquote:Op maandag 12 juli 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, het onweert hier echt hevigEn het is donker
![]()
![]()
Ik hoop met je meequote:Op maandag 12 juli 2010 11:48 schreef Greys het volgende:
Alles prima, als het vanavond maar niet meer onweert
En morgenavond.
En woensdagavond.
Het was zeker fijn!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoop met je meeWel verkoelend voor Bink toch?
Oh, hier is nu vooral regenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hozen mag het hoor! Da's meer verkoelend dan onweer
Nieuw is altijd goed!quote:
Wel met paraplu nu hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
Het is een prima weertje nu. Gewoon warm genoeg om zonder jas naar buiten te gaan, maar ook weer niet zo vies warm als afgelopen dagen
Bij profiel, boven in de balk.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:56 schreef pgrferrari het volgende:
Misschien een n00b vraag.
Maar ik kan nergens op Fok de optie vinden om een avatar te uploaden
Geluktquote:Op maandag 12 juli 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij profiel, boven in de balk.
En dan usericon manager
Ik ookquote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:15 schreef tombolafan het volgende:
En ik heb echt heel raar gedroomd vannacht, schiet me nu ineens te binnen
Ik was zwanger, en het werd een zesling
En ik maakte me alleen maar druk over hoe ik na zo'n zwangerschap ooit weer een normaal figuur zou krijgen![]()
Terwijl ik me daar normaal echt niet zo mee bezig hou
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat dan weer wel
Het regent nu flink en het rommelt![]()
Even tot een uurtje of twee en dan weer droog is mooi
Planten groeien ook sneller na een onweersbui schijnt het
Aan de ene kant rekt je buik natuurlijk echt belachelijk uitquote:
weetje dat we al 33 dagen zonder kabinet zitten XDquote:Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef Yi-Long het volgende:
De PVV denkt er toch anders over...
"Voorzitter, ben u er van op de hoogte dat er de afgelopen weken een WK voetbal aan de gang was, en zo ja, bent u er van op de hoogte dat onze BONDSCOACH, een man die verantwoordelijk is voor de prestaties van het NEDERLANDS elftal, onze oranje 'trots', steeds Van Persie heeft opgesteld!?"
"Voorzitter, bent u er van op de hoogte dat Van Persie sinds een paar jaar zijn nederlandse roots heeft verworpen zich heeft bekeerd tot de islam, en zichzelf nu moslim noemt!?!?"
"Voorzitter, bent u het met ons eens dat dit opzichtige falen van deze islamitische speler, en het in bescherming nemen van deze speler door onze bondscoach, de oorzaak is van ons falen op dit WK, en symbool staat voor de problematiek in dit land"
"Bent u het met ons eens dat deze speler niet langer in dienst van oranje mag aantreden, en dat deze linksche PVDA bondscoach met pek en veren het gevang in gegooid moet worden vanwege LANDVERRAAD, voorzitter!?!?"
Dit verwacht ik morgen tijdens het vragenuurtje van Geert
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aan de ene kant rekt je buik natuurlijk echt belachelijk uit
Aan de andere kant levert zo'n hele hoop kinderen zoveel stress en achteraan-ren-activiteit dat je vast wel wat kilo's kwijt raakt
Dat neemt niet weg dat er nog steeds kamervragen gesteld kunnen worden...quote:Op maandag 12 juli 2010 12:27 schreef Zspirit het volgende:
[..]
weetje dat we al 33 dagen zonder kabinet zitten XD
Hier miezert het nu weerquote:Op maandag 12 juli 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
Regen hier![]()
Hoop dat het zo lekker koel blijft vanavond, dan gooi ik alles open![]()
En Tombo, WTF![]()
Gister onweerde het heul nietquote:
Nooit!quote:
Dat heet een natte droomquote:Op maandag 12 juli 2010 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nooit!
Ik soms... En soms komt het ineens boven als ik iets doe/zie
Ik heb één keer gehad dat ik had gedroomd dat ik met een collega (aan wie ik een bloedhekel had) had gezoend. En toen moest ik werken en zag ik m, en toen schoot het me pas te binnenKreeg echt een enorm rood hoofd
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat heet een natte droom![]()
Maar goed, nooit... laten we het op zelden houden
Dat was GEEN natte droomquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was GEEN natte droom
Die heb ik niet over jongens die ik haat
Hahahahaha, nou nee, hij pestte me vroeger altijd dus ik vind m echt niksquote:Op maandag 12 juli 2010 12:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wie weet zegt je onderbewustzijn wel iets heel anders
Indeed, Ml... JIj snapt het.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wie weet zegt je onderbewustzijn wel iets heel anders
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahaha, nou nee, hij pestte me vroeger altijd dus ik vind m echt niks
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Indeed, Ml... JIj snapt het.
Haat en liefde is heel dun lijntje...
Oh, dat is waarquote:Op maandag 12 juli 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Indeed, Ml... JIj snapt het.
Haat en liefde is heel dun lijntje...
HEUL NIET!quote:Op maandag 12 juli 2010 12:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij niet maar je onderbewustzijn miss wel
Ja, valt wel al te merken. Hopelijk blijft het ook zo richting het Zuiden, woensdag misschien weer naar Mechelen. Geen zin dat die ring bij Antwerpen een hel word.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uhuh
Zeg is het al wat rustiger op de weg nowadays?
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, valt wel al te merken. Hopelijk blijft het ook zo richting het Zuiden, woensdag misschien weer naar Mechelen. Geen zin dat die ring bij Antwerpen een hel word.
Ja maar daarom juist. Dat is toch ook zo'n bekend knelpunt voor de jaarlijkse aftocht richting het zuiden in de vakanties?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook vakantie+bouwvak dus dat moet wel goed komen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar daarom juist. Dat is toch ook zo'n bekend knelpunt voor de jaarlijkse aftocht richting het zuiden in de vakanties?
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
Oh mooi![]()
Er is eigenlijk weinig te doen in Mechelen, maar het is toch wel lekkere dagbesteding... eens zien of ik daar eea kan plannen
Oh ja dan misschien ook nog wel jaquote:Op maandag 12 juli 2010 13:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je over een week niet een keer gaankan ik meerijden
En wat ga jij dan in Mechelen doen met Ll?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je over een week niet een keer gaankan ik meerijden
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja dan misschien ook nog wel ja
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wat ga jij dan in Mechelen doen met Ll?
quote:
quote:
quote:
Er bestaat ook OV hequote:Op maandag 12 juli 2010 13:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee moest er wel om lachen dacht dat dat een half uurtje was en dan kon de vriendin waar ik moet zijn me wel oppikken maar een uur och ik troggel de Mr zijn auto wel af.
quote:
Daar word je sterk vanquote:Op maandag 12 juli 2010 13:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euh ja.
Dan moet ik hier de bus pakken en dan 1x overstappen en sta in R'dam waar ik de metro moet pakken en dan vervolgens de trein.
Dat gaat allemaal prima en heb ik ook gedaan maar moet wel 4 blikken verf meenemen
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik dacht altijd dat ze wel stoer was, die Ml...
Valt tegen hequote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik dacht altijd dat ze wel stoer was, die Ml...
quote:
quote:Actueel: Regen
Wind: W - 3 km/h
Luchtvochtigheid: 83%
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:36 schreef Loveless85 het volgende:
Zit je in je Shrek shirt Piscie
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee? Ik snap hem niet, of heb je het over de prijsvraag?
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
Helleusers
[..]
![]()
En verder heerlijk koel, ik hoop dat het ff zo blijft
Merk jij het niet als de zon niet schijnt dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die luchtvochtigheid merk je wel als de zon gaat schijnen maar ik heb de deuren en ramen open gezet
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Merk jij het niet als de zon niet schijnt dan?
Ik voelde het vanochtend al, kon m'n rug amper bewegen. Enige nadeel, want verder is het heerlijk koel, al brandt het zonnetje er al weer doorheen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat het morgen droog is als ze door de grachten gaan
Gelijk afzinken johquote:Op maandag 12 juli 2010 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat het morgen droog is als ze door de grachten gaan
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moet maar eens een foto maken voor het winnen van die tv, van het resultaat hier thuis door frustratie van het verlies. Hou het topic vooral in de gaten![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moet maar eens een foto maken voor het winnen van die tv, van het resultaat hier thuis door frustratie van het verlies. Hou het topic vooral in de gaten![]()
![]()
Ja echtquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Ik had het gisteravond in het donker niet gezien. Alleen de dreun gehoord en meneer houdt heel sneaky ook zijn mond.
Vanochtend zag ik de schade en dacht alleen maar 'are you fucking kiddin' me?'
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik twijfel nog het te plaatsen want zo komt Mr.DML wel een beetje over als een hooligan wat hij totaal niet is
Vindt ie het erg als je het laat zien?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik twijfel nog het te plaatsen want zo komt Mr.DML wel een beetje over als een hooligan wat hij totaal niet is
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nuh, hij maalt niet om Fok! maar ik zie de reacties van half Fok! zo al voor me zeg maar
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En doe mij eens verhelderen wat sararaats post dat zo beschamend is?
Uh huhquote:Op maandag 12 juli 2010 14:34 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi je gaat toch niet menen dat ze bij mij alles heel gehouden hebben en bij jou niet
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh kom op, ik wil de gore details...
Mijn meneer is de rustheid zelve, een schatje maar nu was ie boos en bozer dan ie dachtquote:Op maandag 12 juli 2010 14:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nou moet ik bekennen dat de gemiddelde voetbalfan die hier komt alleen bij zijn eigen clubje niet lief is en hier juist heel lief.
Ze hebben gister zelfs nog even geholpen met verplaatsen van wat spullen.
quote:
Ml? Gaat het wel goed met je?quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn meneer is de rustheid zelve, een schatje maar nu was ie boos en bozer dan ie dacht
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
wel plaatsen in het wedstrijd topic?
Als je er een tv mee wint is het snel over toch?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
wel plaatsen in het wedstrijd topic?
Hmm nu klinkt het al minder imposantquote:Op maandag 12 juli 2010 14:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ja joh dat kan ik zelfs nog met mijn muggenkracht
Zit niks dan lucht tussen.
PM m eens dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja maar ik vind het zo'n extreme reactie op iets wat maar een spelletje ismaar goed ik geloof dat meneer ook niet helemaal verwachtte er zo doorheen te trappen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja maar ik vind het zo'n extreme reactie op iets wat maar een spelletje ismaar goed ik geloof dat meneer ook niet helemaal verwachtte er zo doorheen te trappen.
[INZENDINGEN] FOK! WK actiequote:Op maandag 12 juli 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
PM m eens dan?
En serieus, als je daar een tv mee wint, who cares!
Jup, het zijn gewoon 2 plaatjes triplex met wat lucht / karton. Maar wel zonde thoughquote:Op maandag 12 juli 2010 14:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt maar je gaat daar heel snel doorheen
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, het zijn gewoon 2 plaatjes triplex met wat lucht / karton. Maar wel zonde though
Het was bij het huis van die van mij ook. Inderdaad stoot je er ook zo doorheen met een kratje bier of weet ik wat. Als het maar een beetje kracht heeft. Maar gelukkig hadden de vorige bewoners dat toen gedaan, dus de woningbouw heeft er toen gewoon een nieuwe deur in gezetquote:Op maandag 12 juli 2010 14:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben er zelf ook wel eens doorheen gegaan
Je kan ze prima oplappen hoor
Ja ik zag hetquote:
Ja, eh...quote:
Zonde van zijn geld ja. Die nieuwe deur mag hij toch echt zelf dokken.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, het zijn gewoon 2 plaatjes triplex met wat lucht / karton. Maar wel zonde though
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van tijd tot tijd. Ligt er beetje aan wie er is enzo
Sommigen zitten ook nog/weer in F&F, dus dan word het denk ik een beetje veel van het goedequote:Op maandag 12 juli 2010 15:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ahw oke... ik dacht dat iedereen wel in TAL zat, maar er zijn te zien nog genoeg mensen die dat niet komen
Nou hier in huis niet. Ik zie sowieso niet in wat het nut is van tegen zo'n deur schoppen maar oke.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ik zag het
Dat gebeurt idd wel vaker toch!
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sommigen zitten ook nog/weer in F&F, dus dan word het denk ik een beetje veel van het goedeen TAL is van tijd tot tijd ook echt 'ineens' uitgestorven als jullie weer in WK zitten
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zonde van zijn geld ja. Die nieuwe deur mag hij toch echt zelf dokken.
Ik kan er inmiddels wel om lachen maar vanochtend was ik redelijk boos. Vooral omdat ie ook niks gezegd had!
Hoe is het daarmee?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, eh...
Jij staat ook nog op de meet-lijst zelfs
We hadden al twee andere deuren nodig ook al dus ik denk dat meneer lui gaat zijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
even een stukje hout in lijmen en plamuren.
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
We hadden al twee andere deuren nodig ook al dus ik denk dat meneer lui gaat zijn.
Weet jij als echte klussert of je in een deur met glazen ruit extra dik glas kan laten zetten?quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Weet jij als echte klussert of je in een deur met glazen ruit extra dik glas kan laten zetten?
ja hooooooi, ik denk ik kom zo bij vraag en aanbod want dat vind ik zo een geil subforum hiihihihquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja maar ik vind het zo'n extreme reactie op iets wat maar een spelletje is![]()
Bohquote:Op maandag 12 juli 2010 15:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Meestal niet omdat dat glas er niet tussen past.
Moet je even kijken of smallere glaslatten (die het glas op zijn plek houden) een oplossing bieden zo niet dan kan het niet.
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja hooooooi, ik denk ik kom zo bij vraag en aanbod want dat vind ik zo een geil subforum hiihihih![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boh, je had gewoon een binnenkomer nodigAlsof wij niet meer bestaan
quote:
Hij is bang om zich te binden.quote:
quote:
quote:
De deur moet nog gekocht worden maar gaat in de kinderkamer en ik wil niet dat Puck dwars door de ruit heen ramt t.z.t.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maak maar een foto van de deur in kwestie en dan vooral waar het glas vast zit
Hou ik hem wel even onder Buum's neus.
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hij liegt, hij weet heel goed dat de ESF/V&A al rotsvast is
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De deur moet nog gekocht worden maar gaat in de kinderkamer en ik wil niet dat Puck dwars door de ruit heen ramt t.z.t.
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, dat was het
bedankt kuikentje![]()
Wat doen jullie toch allemaal met die deuren? Ik knalde er laatst met een stoelpoot recht van voren tegenaan en er was helemaal niks te zien!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei ik zie nu de foto, mwah dat is 1 hoest en het gaatje zit er
Ja maar ik vraag me dus af of dat dik genoeg is...quote:Op maandag 12 juli 2010 15:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi en een deur kopen met het glas er al in?
Ik ben juist blij dat ik een spijkerbroek mee heb!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht joh... het is koeler, huppa, spijkerbroek aan.
Goeiemiddag, het zweet gutst me in de nek[/kneus]
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat doen jullie toch allemaal met die deuren? Ik knalde er laatst met een stoelpoot recht van voren tegenaan en er was helemaal niks te zien!
Vandaar mijnreactie nu.
Maar goed, ik geloof dat de aanblik van de deur alleen al meneer rood doet kleuren dus ik wacht nu wel af totdat hij 'm gaat maken
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik een spijkerbroek mee heb!Mn jurkje gaat zo uit denk ik
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik een spijkerbroek mee heb!Mn jurkje gaat zo uit denk ik
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:26 schreef iBenny het volgende:
Wanneer kwam Erik weer terug?
En dan gaat mn spijkerbroek + topje aan hequote:
Hier komt nu ook de zon wel weerquote:Op maandag 12 juli 2010 15:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier is het nog warm genoeg voor een jurkje hoor
Iets met een dooie musquote:Op maandag 12 juli 2010 15:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan gaat mn spijkerbroek + topje aan he
Dat is een aparte naam voor een vagina.quote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is een aparte naam voor een vagina.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:03 schreef Ml-etje het volgende:
Keukenkastjes zijn schoon dus ik ga ook naar buitenallen
Moooooooooiquote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Het stelde niet veel voor
Dat hadden we niet besteld, toch?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier 2 minuten regen en donker, en hoppa weer over
quote:
Het waaide wel ff lekker door. Poes was helemaal de weg kwijt van alle wind en gesuis en gepiepquote:Op maandag 12 juli 2010 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik wil bakken met regen en dat de boel af kan koelen, tis allemaal nog te warm en minimaal.
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het waaide wel ff lekker door. Poes was helemaal de weg kwijt van alle wind en gesuis en gepiep
Het blijft gelukkig bewolkt, want zodra de zon doorbreekt word het inderdaad weer warm. Nu kan gewoon alles open blijven staanquote:Op maandag 12 juli 2010 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Arme Mips
Als het hier ook maar even afkoelt dan staat het zonnetje weer keihard te branden.![]()
Ik denk dat ik vanavond m'n slaapkamerhor eraf haal, het belemmert het kleine zuchtje wind
Horeca dan? En sowieso, als je geld wilt verdienen is wmb zelfs vakkenvullen prima hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 18:19 schreef pgrferrari het volgende:
19, dan ga ik geen vakken (meer) vullen.
Dat heb ik al achter de rug
Ze willen bij de lokale supermarkten eerder 15 jarigen, die ze 2 a 3 euro per uur geven.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Horeca dan? En sowieso, als je geld wilt verdienen is wmb zelfs vakkenvullen prima hoor
quote:
quote:
Ja, doorschoppen tot roodquote:Op maandag 12 juli 2010 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
Hij had gewoon door moeten schoppen dus
Maar je mag best wel even teleurgesteld zijn hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
Cattepettateeee
Inderdaad.
Er zijn belangrijke dingen in het leven
Het zijn een stel verwende miljonairs
In Afrika sterven mensen van de honger terwijl wij voetbal kijken
<insert more cliches>
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh nee hoor, ik was wel heel zenuwachtig tijdens de wedstrijd, maar als het dan klaar is, is het klaar. Ik ga niet lopen kankeren en rotzooien of vloeken op het team ofzo. Ben nog steeds trots dat we finale hebben gehaald, maar Spanje won terechtquote:Op maandag 12 juli 2010 18:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar je mag best wel even teleurgesteld zijn hoor.
That's the spirit!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik was wel heel zenuwachtig tijdens de wedstrijd, maar als het dan klaar is, is het klaar. Ik ga niet lopen kankeren en rotzooien of vloeken op het team ofzo. Ben nog steeds trots dat we finale hebben gehaald, maar Spanje won terecht
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
ik kom jullie ook even lastigvallen met egocentrisch gevis naar jubels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah netjes tochquote:Op maandag 12 juli 2010 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
nee dit was de toelating tot het HBO![]()
maar over vier jaar meld ik wel even wat ik ben geworden
Mhihihihiquote:
[ afbeelding ]
Ja, ik was in Amsterdam! Op 't Leidse, want Museumplein was al eeuwen vol toen in de stad kwam! Was heel gezellig, tot het doelpunt van Spanje. Toen zijn we ook vrij vlot naar huis gegaan, aangezien ik vanochtend weer moest werkenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
How's life? Gisteravond beetje overleefd?
industrieel ontwerpenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah netjes toch![]()
Wat gaat het nu worden?
Je beheerst de taal al, zie ik?quote:
Oh ja das ook wel een beetje dom. Als Nederlander hoef je ze niks aan te doen, maar het is ook wel beetje dom om in het land van de verliezer zo te gaan zitten klieren.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik was in Amsterdam! Op 't Leidse, want Museumplein was al eeuwen vol toen in de stad kwam! Was heel gezellig, tot het doelpunt van Spanje. Toen zijn we ook vrij vlot naar huis gegaan, aangezien ik vanochtend weer moest werken![]()
Er waren nogal wat Spanjaarden in Amsterdam en die zaten echt gewoon met hun vlaggen in de gezichten van Nederlanders te zwaaien, ik denk dat er wel een paar een klap hebben geďncasseerd
Ja. Dat woordquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
industrieel ontwerpen
ik hoop dat er niet te veel pretentieuze flapdrollen rondlopen, ik wil gewoon dingen tekenen
As a matter of fact, we zaten op een terrasje en op het pleintje was een groepje van drie Zweedse deernes muziek aan het maken, and mister, you would approve.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hej heutekneuteneukuh?![]()
Hoe was het? Mooi blonde chicks gespot?
Trots op je. Tranen in m'n ogenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
As a matter of fact, we zaten op een terrasje en op het pleintje was een groepje van drie Zweedse deernes muziek aan het maken, and mister, you would approve.
Zijn de foto's al ontwikkeld?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig ook genoeg mannelijk schoon aan het water. Halfbloot
. Nog nadruipend van het zwemmen
. Lichtgespierd
. Zongebruind
.
Precies. Ik ben niet opvliegend aangelegd en de mensen waarmee ik was ook niet echt (hoewel er ééntje wel erg chagrijnig van werd), maar ik vond het niet echt een slimme actie van zequote:Op maandag 12 juli 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja das ook wel een beetje dom. Als Nederlander hoef je ze niks aan te doen, maar het is ook wel beetje dom om in het land van de verliezer zo te gaan zitten klieren.
Wij op het grootste plein van R'dam gekeken (tenminste, grootste plein waar scherm stond). Was ook wel gezellig en reuze spannend tot het doelpunt. Wel die laatste 4 minuten nog gebleven maar daarna ook rap naar huis. Sliep om 02u ofzo en om 0615 ging de wekker weer![]()
Ja met dat soort mensen kan ik dan echt geen medelijden hebben als ze een paar tikken krijgenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Precies. Ik ben niet opvliegend aangelegd en de mensen waarmee ik was ook niet echt (hoewel er ééntje wel erg chagrijnig van werd), maar ik vond het niet echt een slimme actie van zeEen oude Spanjaard zat ons ook uit te lachen toen we langs liepen en toen zei ik ook in het Engels dat hij maar beter op kon passen aangezien hij in Amsterdam was
Dan heb ik echt zoiets van: get a life.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja met dat soort mensen kan ik dan echt geen medelijden hebben als ze een paar tikken krijgen![]()
Vind het echt wel sneu als andere Spaanse restaurants ofzo worden gesloopt, maar van die mensen die in het land van de tegenstander de boel gaan uitdagen zijn ook niet wijs.
Alhoewel er bij ons op het plein ook eentje stond die niet helemaal wijs was. Beetje Indisch typje, en maar schreeuwen maar bij die goal van Iniesta. Het lag allemaal aan de scheids, kankerscheids dit, kankerspanjaarden dat. Echt keihard, haar stem werd steeds scheller tot ze gewoon na 3 minuten geen stem meer had. Ook echt helemaal janken enzo![]()
Dat snap ik dan ook niet... Ik vond het ook wel kut, maar nou ook weer niet zo kut dat ik er helemaal van slag van ben
1 septemberquote:Op maandag 12 juli 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk, lijkt me een leuke opleidingWanneer ga je beginnen?
quote:
Hier gaat het gewoon richting koud...quote:Op maandag 12 juli 2010 20:19 schreef Ml-etje het volgende:
Pff wapper zweet staat op m'n rug ff bij jullie uithijgen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier gaat het gewoon richting koud...Het waait nog steeds zo hard door met alles tegen elkaar open
ik heb al een heel jaar lang zinquote:Op maandag 12 juli 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woo, spannendHeb je al een beetje zin?
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
industrieel ontwerpen
ik hoop dat er niet te veel pretentieuze flapdrollen rondlopen, ik wil gewoon dingen tekenen
industrieel ontwerperquote:Op maandag 12 juli 2010 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tekenen euh ja wat dan?
Wat kan je ermee worden
quote:
quote:
nee zonder gekheid, je ontwerpt gebruiksvoorwerpen die in massa geproduceert moeten wordenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tekenen euh ja wat dan?
Wat kan je ermee worden
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee zonder gekheid, je ontwerpt gebruiksvoorwerpen die in massa geproduceert moeten worden
laptops, kinderwagens, conservenblikjes, koffieautomaten
een duidelijker voorbeeld:
Die mooie look van apple bijvoorbeeld, alles aluminium en glas en strak etc. ? ontworpen door Jonathan Ive, das een industrieel ontwerper
dat mooie Borretti gevaarte in jouw keuken? ook Industrieel ontwerp
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is et dus voornamelijk de vormgeving, en de technische eisen die aan de vormgeving verbonden zijn
is die rvs plaat op de oven dik genoeg of zakt de boel in elkaar? is die vorm gaspit handig en zuinig met materiaal? is de boel makkelijk in massa te produceren?
maar ik hou me dan bijvoorbeeld weer niet bezig met de regelelectronica van de oven, maar weer wel met het binnenwerk van de gaskraan bijv.
de grove scheidingslijn ligt ongeveer bij "als ik het in CAD kan tekenen, ontwerp ik het"quote:Op maandag 12 juli 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik vat hem, al is het scheidingslijntje voor outsiders vast lastig aan te geven.
Ik was mijn camera vergetenquote:
Oh, ja. Dan snap ik het ook meteenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de grove scheidingslijn ligt ongeveer bij "als ik het in CAD kan tekenen, ontwerp ik het"
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de grove scheidingslijn ligt ongeveer bij "als ik het in CAD kan tekenen, ontwerp ik het"
uuh, het accent van mijn gebied ligt ook voornamelijk op de gebruikersinterface en de massaproductiequote:
Oh Noesquote:
Nee, ik heb een beetje de camera van mijn zus geleend, maar die foto's moeten dus nog ergens verschijnenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh Noes![]()
![]()
Ook geen foto's met mobieltje gemaakt?
Ah okequote:Op maandag 12 juli 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik heb een beetje de camera van mijn zus geleend, maar die foto's moeten dus nog ergens verschijnen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uuh, het accent van mijn gebied ligt ook voornamelijk op de gebruikersinterface en de massaproductie
'tis best een breed gebied, je kan puur de styling richting opgaan, of de wat meer technische richting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |