quote:Op maandag 12 juli 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
Het is natuurlijk ook gewoon een vies commercieel spelletje. Kan me nl. écht niet voorstellen dat die spelers zitten te wachten op een hele huldiging incl. rondvaart en dergelijke terwijl je gister zag hoe teleurgesteld ze waren en Mathijssen bv. ook in het interview achteraf zei dat het nog wel ff zou duren voor ze blij konden zijn met die 2e plek.
Maarja, de KNVB heeft het hele zaakje al incl. boottocht voor miljoenen aan SBS verkocht, de gemeente zal al gerekend hebben op inkomsten voor de stad, ondernemers hebben gerekend op omzet langs de vaarroute, 538 heeft er een heel festijn klaar staan.
Dus mogen de jongens even lekker een dagje tegen hun zin leuk gaan doen om de commerciële belangen veilig te stellen
Wie ister verdwaalt?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we nu allemaal verdwaalde bezoekers?
Mooi toch, weer een beetje leven. Kon al bijna gaan reanimerenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef Yi-Long het volgende:
De PVV denkt er toch anders over...
"Voorzitter, ben u er van op de hoogte dat er de afgelopen weken een WK voetbal aan de gang was, en zo ja, bent u er van op de hoogte dat onze BONDSCOACH, een man die verantwoordelijk is voor de prestaties van het NEDERLANDS elftal, onze oranje 'trots', steeds Van Persie heeft opgesteld!?"
"Voorzitter, bent u er van op de hoogte dat Van Persie sinds een paar jaar zijn nederlandse roots heeft verworpen zich heeft bekeerd tot de islam, en zichzelf nu moslim noemt!?!?"
"Voorzitter, bent u het met ons eens dat dit opzichtige falen van deze islamitische speler, en het in bescherming nemen van deze speler door onze bondscoach, de oorzaak is van ons falen op dit WK, en symbool staat voor de problematiek in dit land"
"Bent u het met ons eens dat deze speler niet langer in dienst van oranje mag aantreden, en dat deze linksche PVDA bondscoach met pek en veren het gevang in gegooid moet worden vanwege LANDVERRAAD, voorzitter!?!?"
Dit verwacht ik morgen tijdens het vragenuurtje van Geert![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, het onweert hier echt hevigquote:Op maandag 12 juli 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
Hier is het net weer een beetje bedaard
Hier was dat een half uur geleden, voor z'on 10 minuten.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, het onweert hier echt hevigEn het is donker
![]()
![]()
Het was ff fijn héquote:Op maandag 12 juli 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, het onweert hier echt hevigEn het is donker
![]()
![]()
Ik hoop met je meequote:Op maandag 12 juli 2010 11:48 schreef Greys het volgende:
Alles prima, als het vanavond maar niet meer onweert
En morgenavond.
En woensdagavond.
Het was zeker fijn!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoop met je meeWel verkoelend voor Bink toch?
Oh, hier is nu vooral regenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hozen mag het hoor! Da's meer verkoelend dan onweer
Nieuw is altijd goed!quote:
Wel met paraplu nu hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
Het is een prima weertje nu. Gewoon warm genoeg om zonder jas naar buiten te gaan, maar ook weer niet zo vies warm als afgelopen dagen
Bij profiel, boven in de balk.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:56 schreef pgrferrari het volgende:
Misschien een n00b vraag.
Maar ik kan nergens op Fok de optie vinden om een avatar te uploaden
Geluktquote:Op maandag 12 juli 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij profiel, boven in de balk.
En dan usericon manager
Ik ookquote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:15 schreef tombolafan het volgende:
En ik heb echt heel raar gedroomd vannacht, schiet me nu ineens te binnen
Ik was zwanger, en het werd een zesling
En ik maakte me alleen maar druk over hoe ik na zo'n zwangerschap ooit weer een normaal figuur zou krijgen![]()
Terwijl ik me daar normaal echt niet zo mee bezig hou
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat dan weer wel
Het regent nu flink en het rommelt![]()
Even tot een uurtje of twee en dan weer droog is mooi
Planten groeien ook sneller na een onweersbui schijnt het
Aan de ene kant rekt je buik natuurlijk echt belachelijk uitquote:
weetje dat we al 33 dagen zonder kabinet zitten XDquote:Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef Yi-Long het volgende:
De PVV denkt er toch anders over...
"Voorzitter, ben u er van op de hoogte dat er de afgelopen weken een WK voetbal aan de gang was, en zo ja, bent u er van op de hoogte dat onze BONDSCOACH, een man die verantwoordelijk is voor de prestaties van het NEDERLANDS elftal, onze oranje 'trots', steeds Van Persie heeft opgesteld!?"
"Voorzitter, bent u er van op de hoogte dat Van Persie sinds een paar jaar zijn nederlandse roots heeft verworpen zich heeft bekeerd tot de islam, en zichzelf nu moslim noemt!?!?"
"Voorzitter, bent u het met ons eens dat dit opzichtige falen van deze islamitische speler, en het in bescherming nemen van deze speler door onze bondscoach, de oorzaak is van ons falen op dit WK, en symbool staat voor de problematiek in dit land"
"Bent u het met ons eens dat deze speler niet langer in dienst van oranje mag aantreden, en dat deze linksche PVDA bondscoach met pek en veren het gevang in gegooid moet worden vanwege LANDVERRAAD, voorzitter!?!?"
Dit verwacht ik morgen tijdens het vragenuurtje van Geert
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aan de ene kant rekt je buik natuurlijk echt belachelijk uit
Aan de andere kant levert zo'n hele hoop kinderen zoveel stress en achteraan-ren-activiteit dat je vast wel wat kilo's kwijt raakt
Dat neemt niet weg dat er nog steeds kamervragen gesteld kunnen worden...quote:Op maandag 12 juli 2010 12:27 schreef Zspirit het volgende:
[..]
weetje dat we al 33 dagen zonder kabinet zitten XD
Hier miezert het nu weerquote:Op maandag 12 juli 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
Regen hier![]()
Hoop dat het zo lekker koel blijft vanavond, dan gooi ik alles open![]()
En Tombo, WTF![]()
Gister onweerde het heul nietquote:
Nooit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |