Azijnzeikerds hebben een eigen topicquote:Op maandag 12 juli 2010 10:14 schreef smegmanus het volgende:
Huldiging voor een 2de plaats is geen huldiging.
Volgens mij zijn de laatste punten er nog niet bijgeteld CRV, want de punten van de extra vragen zitten er nog niet bijquote:Op maandag 12 juli 2010 10:13 schreef crv het volgende:
Ook Wij zijn 2e geworden als WKSC
Over 2 jaar op het EK gaan we voor de winst![]()
Ranglijst subleaguesPositie Naam subleague Punten
1 ~~Rush Addict~~ 1069
2 WKSC 1034
3 FOK!sportcrew 999
4 FOK!crew 978
5 3FM 952
6 ouwe 951
7 KLBSC 930
8 geenwachtwoord 915
9 WK Forum 914
10 Twitterati 816
11 PUKKE 792
eNgine Gefeliciteerd![]()
Subleague standPositie Naam Punten
1 eNGine10 1535![]()
![]()
2 GeertWeldus 1520
3 Kally 1310
4 D. 1250
5 Cee 1170
6 Silv 1110
7 speknek 1080
8 crv 1065
9 gomi 1050
10 Rauzer 1020
11 PatriQue89 1015
12 iBenny 955
13 charmed_angel 955
14 Torrio 890
15 Kluivert_Vandervaart 600
16 Afhaalchinees 575
17 Kwaliteit 470
Preciesquote:Op maandag 12 juli 2010 10:17 schreef Symphonic het volgende:
ah een nieuw topic.
Ik vind die huldiging wel terecht hoor, ik vind het halen van de finale een mooi resultaat.
Als iemand een zilveren medaille haalt op de spelen is oko iedereen lyrisch.
Ja, je kan overdrijvenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:23 schreef Symphonic het volgende:
Precies, en ik snap de teleurstelling bij velen, maar ik vind die teleurstelling soms wel erg ver gaan.
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de laatste punten er nog niet bijgeteld CRV, want de punten van de extra vragen zitten er nog niet bij
Ehm ze moeten net als ieder anders mens een vakantie boeken en hebben die vast na dinsdag geboektquote:Op maandag 12 juli 2010 10:25 schreef MajieBeast het volgende:
Huldiging dat is het laatste waar ze op zitten te wachten zou eerst lekker op vakantie gaan en daarna pas die huldiging.
Ik denk dat ze ook wat hebben genuttigd tijdens de wedstrijdquote:Op maandag 12 juli 2010 10:26 schreef crv het volgende:
[..]
Al mijn werk voor niks.
Waarom is dat nog niet doorgevoerd. Ze hebben niet hoeven feesten dus tijd zat gehad
Bedankt voor de tip, maar ik heb zojuist nog geplast.... geen azijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:19 schreef crv het volgende:
[..]
Azijnzeikerds hebben een eigen topic![]()
WK topic voor chagerijnigen en pessimisten
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG
Toevallig, we hebben dezelfde homepage
LOLquote:
Wat is er goed aan?quote:
I knoooowquote:Op maandag 12 juli 2010 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is er goed aan?
Het is avond lieverd
Mag ik ook mee naar TAL?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu definitief in TAL zitten
Ik nummer 62, Engine 10e netjesquote:Op maandag 12 juli 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
De eindstand van pool is er trouwens:
Eindstand FOK! WK 2010 Pool
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Spanjolen in een open dubbeldekker bus en ze hebben een goud dingetje vast.
Nuken die hapquote:Op maandag 12 juli 2010 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Spanjolen in een open dubbeldekker bus en ze hebben een goud dingetje vast.
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Af en toe zap ik uit curiositeit over en ze blijven maar rijden en met die trofee dwepen en juichen, wat doe ik mezelf aan.Ik ga slapen.
Een van de redenen waarom ik jank over het einde van het WK is de Tour.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kijk Tour. We moeten ophouden met dat janken over dat WK. Dat winnen we toch nooit. Ik weet hoe het is
Ik zag TVE in m'n digitale lijst staan, ik dacht 'heuj zou dat voor TV Espana staan?' en ja hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar kon je dat kijken dan?
edit:
Ohw, je gaat slapen.... slaap lekker dan maar
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag TVE in m'n digitale lijst staan, ik dacht 'heuj zou dat voor TV Espana staan?' en ja hoor.
Nee maar goed, dat weet je van te voren. Al heul beter dan telkens weer die valse hoopquote:Op maandag 12 juli 2010 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik jank over het einde van het WK is de Tour.
En die winnen we trouwens ook nooit.
Ik vond het dit keer geen valse hoop hoor! Nooit, eigenlijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goed, dat weet je van te voren. Al heul beter dan telkens weer die valse hoop
Of in elk geval stop met erover postenquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:08 schreef Cee het volgende:
Oké, dus die spanjaarden zitten al 3 uur op die bus. Drie uur. Want ik zapte rond 8 uur voor 't eerst over. En nu komen ze pas naar het plein gereden.
Cee, stop met kijken.
Zo de herhaling kijkenquote:
Zo erg ?quote:
Moggequote:
En nog steeds, ik vond het echt wel meevallen, t.o.v. vorige wedstrijden. Ik denk dat de media het te veel opblaast. 't Is niet dat ik het zachtaardig vond, maar een complete slachtpartij, dat was het ook niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:05 schreef crv het volgende:
[..]
Niet over dat we verloren hebben, maar over het irritante grove Nederlandse spel. Dit team heeft een goede reputatie in 1 WK afgebroken.
De spanjaarden gingen te snel liggen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:13 schreef Cee het volgende:
[..]
En nog steeds, ik vond het echt wel meevallen, t.o.v. vorige wedstrijden. Ik denk dat de media het te veel opblaast. 't Is niet dat ik het zachtaardig vond, maar een complete slachtpartij, dat was het ook niet.
Ze (Spanje) wisten mooi in te spelen op de hardere taktiek, tot hun voordeel. De Jong's karate-trap was donkerrood geweest als het opgemerkt was door de scheidsrechters. Dus daar kwamen we heellll goed mee weg. Dat eerste is een mening van mij. Maar dat laatste een feit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De spanjaarden gingen te snel liggen.
De overtreding van De Jong vond ik wel On Nederlands
Werk ze vandaagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze (Spanje) wisten mooi in te spelen op de hardere taktiek, tot hun voordeel. De Jong's karate-trap was donkerrood geweest als het opgemerkt was door de scheidsrechters. Dus daar kwamen we heellll goed mee weg. Dat eerste is een mening van mij. Maar dat laatste een feit.
Zo en nu ga ik naar m'n werk.
Have Funquote:
Mja gewoon werkenquote:
in TAL zei je ook al niks terugquote:
Owquote:
hahaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow![]()
Dat was niet de bedoeling, jij zei goedemorgen op de mijne dus
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
ik zeg altijd goede morgen
smorgens ben ik op mn bestNog netjes enzo haha
verdikkie,quote:
Ow ja sorry, jij en netjes?quote:
hahaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow ja sorry, jij en netjes?
Sinds wanneer, wat heb ik gemist?
Ikke? Ik ben heul liefquote:
Zal ik ook zeggen als ik jou wasquote:
quote:
hehe,quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:48 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik zal het je sterker vertellen, in TAL kan ik zeggen dat ik een kreng, bitch of wat dan ook ben, niemand gelooft me
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe,
kan misschien een voordeel hebben toch
hup, aan het werk jijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:53 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ga me hier eens nuttig maken, spreek je later
quote:
ik hoef nog maar 3 uur en 54 minutenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb er al weer een halve werkdag op zitten.
Was al vroeg aan het vergaderen op een andere locatie
Ghehe moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
Wait wut, hoezo heb ik hier nou weer gepost![]()
Zag denk ik Kally in de AT en heb blind geklikt en gedacht dat het TAL was![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
Wait wut, hoezo heb ik hier nou weer gepost![]()
Zag denk ik Kally in de AT en heb blind geklikt en gedacht dat het TAL was![]()
Niet op tv zelf dan? Daar is die stomme tour bezigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:56 schreef Crazy-M het volgende:
www.nos.nl/wk2010/live
Daar is het ook te zien
quote:
wie ?quote:
Ik zeg toch niksquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hai![]()
Ik moest ff Tour kijken he, die wacht op niemand
Las vandaag tot na het weekend, tot de tv aktie hier klaar isquote:
thanks hahaquote:
Goeiemorgen.quote:
Die van Nigel kon gewoon niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef Ludacriss het volgende:
Wat vinden mensen eigenlijk zo vervelend aan het harde spel van NL? Ik moet zeggen dat ik blij ben dat Nederland eens wat harder is gaan voetballen en niet alles accepteert. Van mij mogen ze het op de EK 2012 precies weer zo doen en laat de media ons maar beesten noemen, hebben we in ieder geval weer een mooie bijnaam... The Beasts of Holland!Nigel
Het buitenland herinnerde ons door het mooie aanvallende....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef Ludacriss het volgende:
Wat vinden mensen eigenlijk zo vervelend aan het harde spel van NL? Ik moet zeggen dat ik blij ben dat Nederland eens wat harder is gaan voetballen en niet alles accepteert. Van mij mogen ze het op de EK 2012 precies weer zo doen en laat de media ons maar beesten noemen, hebben we in ieder geval weer een mooie bijnaam... The Beasts of Holland!Nigel
OMG je zal het mee moeten zeulenquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
Na Bavaria Meisjes nu ook de Carlsberg Babe
[ afbeelding ]
CUP Zquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
Na Bavaria Meisjes nu ook de Carlsberg Babe
[ afbeelding ]
Het buitenland herinnerde ons door het mooie aanvallende....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef Ludacriss het volgende:
kan een leuk stel zijnquote:
Ja dat zoekt een stuk makkelijker jaquote:
Hoezo,quote:
ochtendquote:
nu je het zegt, het is wegquote:Op donderdag 15 juli 2010 07:46 schreef Symphonic het volgende:
Sommige mensen herken ik amerp zonder oranje naam
Uit 't oog, uit 't SC-hart.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:45 schreef HaagsPietje het volgende:
het is opeens wel erg stil in dit subforum zeg....wat een verschil met vorige week om deze tijd....elke 10 seconden een nieuw bericht![]()
![]()
Daar gaa nwe wel voor zorgen tochquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Uit 't oog, uit 't SC-hart.Begrijpelijk, maar hopelijk over 2 jaar weer net zo alive & kicking als dit jaar.
Heb me in ieder geval voorgenomen om meer voetbal te gaan volgen, heb het weer te pakken gekregen. Vijftien jaar geleden volgde ik het nog met grote regelmaat, keek ik zondagavond samen met m'n pa naar de samenvattingen, met name de Ajax wedstrijden, hoogtijdagen van de club toen ook, en 't is de favoriete club van m'n pa. Is er na verloop van tijd niet meer van gekomen. Ik heb alleen geen echte favoriete club meer dus ik ga eerst even scouten. Ik lijk Piet de Visser wel.
dat is meer een killerquote:
hele,aalquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:43 schreef D. het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we zijn hier verder toch klaar
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:43 schreef tong80 het volgende:
Met verdriet zie ik toe
hoe het einde nabij is
Ik was het nog niet moe
Maar doe
de groeten aan iedereen
die ik nu al mis
Dit was een leuke tijd
en zonder spijt
zeg ik tot het EK
Wanneer ik weer klaar sta
om te posten dat ik moet pissen
Dat ga ik nog het meest missen
Nu je UI nogquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:49 schreef Weka het volgende:
Heb vandaag officieel de pagina over het WK op nu.nl uit mijn bladwijzers gekickt. WK is nu echt voorbij.
die is ook al op nu.nl wegquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:49 schreef Weka het volgende:
Heb vandaag officieel de pagina over het WK op nu.nl uit mijn bladwijzers gekickt. WK is nu echt voorbij.
een een 1.5de aal ?quote:
WAKKA EY EYquote:
Met verdriet zie ik toe
hoe het einde nabij is
Ik was het nog niet moe
Maar doe
de groeten aan iedereen
die ik nu al mis
Dit was een leuke tijd
en zonder spijt
zeg ik tot het EK
Met verdriet zie ik toe
hoe het einde nabij is
Ik was het nog niet moe
Maar doe
de groeten aan iedereen
die ik nu al mis
Dit was een leuke tijd
en zonder spijt
zeg ik tot het EK
Met verdriet zie ik toe
hoe het einde nabij is
Ik was het nog niet moe
Maar doe
de groeten aan iedereen
die ik nu al mis
Dit was een leuke tijd
en zonder spijt
zeg ik tot het EK
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:15 schreef Crazy-M het volgende:
en wat mis ik het voetbal op een zondag als vandaag
Goeiemorgen.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:15 schreef Crazy-M het volgende:
en wat mis ik het voetbal op een zondag als vandaag
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Om 18.00 uur Porto-Ajax bij SBS dacht ik.
Prettige vakantiequote:Op zondag 18 juli 2010 17:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga morgen op vakantie, dus dit wordt mijn laatste post hier.
Het was hier goed toeven, en iedereen bedankt voor een paar toffe weken.
en Tong, kom eens kijken in de TAL SC
Fijne vakantiequote:Op zondag 18 juli 2010 17:38 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:38 schreef Symphonic het volgende:
Dus ik heb in een episch topic gepostquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:04 schreef iBenny het volgende:
Goeiemorgen
En ik denk dat het nu wel de slechtst lopende topic van deze SC was/is
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik heb in een episch topic gepost
Je bent er weer snel bij Haaibaaikequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De mijne ook, de eerste post in SC dan
Eerst het EK nog, die we gewoon gaan winnenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:24 schreef Cee het volgende:
Nog 3 jaar en een kleine 11 maanden en dan is het weer zover
denk idd ook deze weekquote:
Goedemorgen Tong, hoe is het met je ribben?quote:
90 % hersteld. Wat ze zeiden dat het weken gaat duren klopte wel.Voelhet nog steeds maar sinds een paar dagen kan ik weer normaalslapen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Goedemorgen Tong, hoe is het met je ribben?
Dat scheelt al een berg dan, maar dat het zo lang duurt is wel kutquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
90 % hersteld. Wat ze zeiden dat het weken gaat duren klopte wel.Voelhet nog steeds maar sinds een paar dagen kan ik weer normaalslapen.
Godverdikkiequote:
GOAAAAAAAAAAAAAAAAALquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou kom op... we proberen het nog eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |