Niet op tv zelf dan? Daar is die stomme tour bezigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:56 schreef Crazy-M het volgende:
www.nos.nl/wk2010/live
Daar is het ook te zien
quote:
wie ?quote:
Ik zeg toch niksquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hai![]()
Ik moest ff Tour kijken he, die wacht op niemand
Las vandaag tot na het weekend, tot de tv aktie hier klaar isquote:
thanks hahaquote:
Goeiemorgen.quote:
Die van Nigel kon gewoon niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef Ludacriss het volgende:
Wat vinden mensen eigenlijk zo vervelend aan het harde spel van NL? Ik moet zeggen dat ik blij ben dat Nederland eens wat harder is gaan voetballen en niet alles accepteert. Van mij mogen ze het op de EK 2012 precies weer zo doen en laat de media ons maar beesten noemen, hebben we in ieder geval weer een mooie bijnaam... The Beasts of Holland!Nigel
Het buitenland herinnerde ons door het mooie aanvallende....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef Ludacriss het volgende:
Wat vinden mensen eigenlijk zo vervelend aan het harde spel van NL? Ik moet zeggen dat ik blij ben dat Nederland eens wat harder is gaan voetballen en niet alles accepteert. Van mij mogen ze het op de EK 2012 precies weer zo doen en laat de media ons maar beesten noemen, hebben we in ieder geval weer een mooie bijnaam... The Beasts of Holland!Nigel
OMG je zal het mee moeten zeulenquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
Na Bavaria Meisjes nu ook de Carlsberg Babe
[ afbeelding ]
CUP Zquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
Na Bavaria Meisjes nu ook de Carlsberg Babe
[ afbeelding ]
Het buitenland herinnerde ons door het mooie aanvallende....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef Ludacriss het volgende:
kan een leuk stel zijnquote:
Ja dat zoekt een stuk makkelijker jaquote:
Hoezo,quote:
ochtendquote:
nu je het zegt, het is wegquote:Op donderdag 15 juli 2010 07:46 schreef Symphonic het volgende:
Sommige mensen herken ik amerp zonder oranje naam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |