Waarom gedeeld door 10? Of mis ik ietsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Oksel het volgende:
125km per week / 10 (woon werk?) = 12,5km..Dat is natuurlijk niet echt een grote prestatie, dus ik zou geen 10 boterhammen per dag gaan eten..
Da's 25km per dag. Ik zal ook geen 10 boterhammen per dag eten, maar voor die afstand heb je echt wel energie nodig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Oksel het volgende:
125km per week / 10 (woon werk?) = 12,5km..Dat is natuurlijk niet echt een grote prestatie, dus ik zou geen 10 boterhammen per dag gaan eten..
begrijp ik ook nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Waarom gedeeld door 10? Of mis ik iets
Ik weet niet, maar ik vind 25Km per dag best een flinke afstandquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:46 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nee, ik wou zeggen eerder door 5 dan. Maar dat is het dus ook.
Je gaat toch 5x heen en terug.. dat is dus 5x heen, 5x terug. 5+5=10. Tenminste, daar ga ik van uit?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Waarom gedeeld door 10? Of mis ik iets
2x 12,5 is wat anders dan 1x25 natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik vind 25Km per dag best een flinke afstand
Is 't ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik vind 25Km per dag best een flinke afstand
Als ik bezweet aankom, fiets ik niet op het toeristische standjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:48 schreef Oksel het volgende:
[..]
2x 12,5 is wat anders dan 1x25 natuurlijk.
Maar als je gemiddeld met 20km/h fietst, fiets je dus 40 minuutjes ofzo?
Probleem is dus dat je "gewoon" fietst, wat lekkere beweging is, maar niet echt sport.
Ik fiets per dag 72, met een gemiddelde snelheid van 30+. Hogere hartslag, meer verbranding.
Ik zeg ook niet dat mijn situatie precies vergelijkbaar is met de jouwe. Jij sport beduidend veel meer en zult ook veel meer moeten eten. Ik denk echter wel dat ik in mijn geval te weinig eet gedurende de dag.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:52 schreef Oksel het volgende:
SEM, als jij 40 minuten fietst, en je bent 65kg verbruik je 350kcal. Als ik 40 minuten fiets, verbruik ik 760kcal. Ik fiets 110 minuten, dat is 1330Kcal. Dat 2x per dag.
Daarom moet ik zoveel eten.
Juist en dat is dus geen vetbulk, maar het kleinste percentage van je totale inname aan stoffen. Fijn dat je het nog eens bevestigd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:06 schreef Diabox het volgende:
[..]
Iedereen die ook maar 'n beetje bezig is met voeding weet dat vetten essentieel zijn. Goede vetten uiteraard, uit vis en noten voornamelijk. Bij mij bestaat persoonlijk zo'n 15-20% uit m'n voeding uit vetten.
Je eet echt al snel veel meer dan je denkt hoor. Ik zeg niet dat dat voor jou geldt, maar veel mensen 'vergeten' hun drinken, groenten en fruit, en boter of andere vetstoffen (al dan niet verborgen in voeding zelf). Tikt toch heel aardig aan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar geloof ik echt helemaal niks van. De meesten komen amper de 2000 ofzo.
Het was in principe ook niet mijn bedoeling om dat te impliceren. Slechts dat het een dieet op suikers veel makkelijker is om die aantallen calorieën te halen (en dat de meesten van ons dit ook doen met tussendoortjes en frisdrank) en dat een overdaad aan calorieën toch in verhouding zal moeten staan tot een tendens tot overgewicht, ongeacht de exacte bron of hoeveelheid van die calorieën.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:32 schreef caroline88 het volgende:
[..]
De aanname dat iedereen met overgewicht zich dagelijks te buiten gaat aan snoepgoed en andere zoetigheid is onjuist.
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:33 schreef dalaiblama het volgende:
Ik ken maar weinig mensen die hun stupiditeit met zoveel verve etaleren.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:24 schreef CorwinofAmber het volgende:
Hier even een voorbeeldje van een gemiddelde eet-dag van mij:
O: 400ml halfvolle melk, met 50g brinta en 50g whey eitwit + 2 volk. boterhammen magere smeerpate
T: Krentebol + homp ontbijtkoek + 2 glazen water
L: 3 volk. boterhammen met kipfilet, pate, rookvlees, 2 gekookte eieren, kop groene thee en glas halfvolle melk.
T: 75g ongezouten noten + 2 glazen water
D1: klein bord pasta + daarna vlug een powershake, 250ml melk, 50g brinta & 50g whey.
S: Uur RPM + Krachttraining Benen + Core
D2: groot bord pasta met extra saus
T: 500g magere kwark met banaan en aardbeien.
Totaal: 3500Kcal, 270g eiwitten, 400g Kh, 90g vet.
En dit is nog steeds mijn dieet-schema; zodra ik mijn laatste restje buikvet kwijt ben ga ik nog harder trainen en nog meer eten op de sportdagen.
Het lijkt super-veel, maar het went erg snel en je hebt nooit honger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |