Ehm dat weet ik nog niet want zoals een poster op het andere topic al zei:quote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heel gezellig, kom jij ook nog een keer naar een meet?
Dan dus een keer een mini meetquote:Op maandag 12 juli 2010 10:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ehm dat weet ik nog niet want zoals een poster op het andere topic al zei:
Schatjes, ik kom niet.
Na lang nadenken heb ik de knoop maar doorgehakt, omdat ik me toch niet fijn ga voelen in een heel grote groep mensen die ik niet ken. Gewoon omdat ik daar echt niet goed in ben.
En dit geldt ook voor ......
dat dus
had ik ook in het begin vond het dood eng maar iedereen is aardig dus je voelt je al snel op je gemakquote:Op maandag 12 juli 2010 10:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Schatjes, ik kom niet.
Na lang nadenken heb ik de knoop maar doorgehakt, omdat ik me toch niet fijn ga voelen in een heel grote groep mensen die ik niet ken. Gewoon omdat ik daar echt niet goed in ben.
dat dus
quote:
Natuurlijk is iedereen aardig maar het is meer mijn eigen gevoel. Ben zelf meer een luisteraar als een prater bij mensen die ik niet ken. Op een gegeven moment weet ik niet meer wat ik moet zeggen en dan klap ik dicht en dan ben ik bang(nou ja bang is een groot woord) dat mensen mij maar raar vinden.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
had ik ook in het begin vond het dood eng maar iedereen is aardig dus je voelt je al snel op je gemak
oow zo nou ja maybe gewoon een keer indd een minimeetquote:Op maandag 12 juli 2010 11:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Natuurlijk is iedereen aardig maar het is meer mijn eigen gevoel. Ben zelf meer een luisteraar als een prater bij mensen die ik niet ken. Op een gegeven moment weet ik niet meer wat ik moet zeggen en dan klap ik dicht en dan ben ik bang(nou ja bang is een groot woord) dat mensen mij maar raar vinden.
Oh, dat heeft iedereen hier. Bang voor grote groepen en mij, gezien er al talloze minimeets zijn geweest en ik er niet bij was.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
had ik ook in het begin vond het dood eng maar iedereen is aardig dus je voelt je al snel op je gemak
Gewoon eerst een paar keer een mini meet met mensen die vaker gaan en dan ken er wel een aantal en het valt wel meequote:Op maandag 12 juli 2010 11:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Natuurlijk is iedereen aardig maar het is meer mijn eigen gevoel. Ben zelf meer een luisteraar als een prater bij mensen die ik niet ken. Op een gegeven moment weet ik niet meer wat ik moet zeggen en dan klap ik dicht en dan ben ik bang(nou ja bang is een groot woord) dat mensen mij maar raar vinden.
ik heb hem op dvd hoorquote:
Ja dat is natuurlijk ook weer zoquote:Op maandag 12 juli 2010 11:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon eerst een paar keer een mini meet met mensen die vaker gaan en dan ken er wel een aantal en het valt wel mee
tja, ik ben niet voor niets ITerquote:Op maandag 12 juli 2010 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat heeft iedereen hier. Bang voor grote groepen en mij, gezien er al talloze minimeets zijn geweest en ik er niet bij was.
Sisiquote:Op maandag 12 juli 2010 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb hem op dvd hooren jane eyre en sisi 1 2 en 3
en ik moet dat aan horen ´s avonds op de bank.quote:
arme ziel. Maar gelukkig ben je gauw van Sisi met haar piepstem af. En als ze het nog een keer wil zien kun je er natuurlijk voor zorgen dat de Sisi dvd's op 1 of andere manier verdwijnenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik moet dat aan horen ´s avonds op de bank.
gelukkig is ze al toe aan deel 3
quote:
Ik ben niet bang voor jouquote:Op maandag 12 juli 2010 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat heeft iedereen hier. Bang voor grote groepen en mij, gezien er al talloze minimeets zijn geweest en ik er niet bij was.
quote:
GMTAquote:Op maandag 12 juli 2010 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
LOL, ik ken zat ITers die wel gewoon met vreemde mensen durfen te praten
Moet je 'ns proberen, is leuk joh
daarom zit ik hierquote:Op maandag 12 juli 2010 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
o ja, gejaagd door de wind hebben we ook nogquote:Op maandag 12 juli 2010 11:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
arme ziel. Maar gelukkig ben je gauw van Sisi met haar piepstem af. En als ze het nog een keer wil zien kun je er natuurlijk voor zorgen dat de Sisi dvd's op 1 of andere manier verdwijnen
Ik bel me al rot in deze FOK!functie.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Klinkt bekendquote:Op maandag 12 juli 2010 10:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Schatjes, ik kom niet.
dat dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |