Buren kunnen af en toe zo flauw reagerenquote:Op maandag 12 juli 2010 09:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die koude douche heb ik genomen, naakt lopen kan ik maar beter niet doen(iets met buren) maar kan wel in het zwembadje gaan liggen
en nu wachten op de user gluurbuurquote:Op maandag 12 juli 2010 10:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Buren kunnen af en toe zo flauw reageren
Soms zijn zo vervelend. Gelukkig heb ik er nooit last vanquote:Op maandag 12 juli 2010 10:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Buren kunnen af en toe zo flauw reageren
maar maar ze vinden het niet leuk als je naakt door het huis loopt daarom flauwquote:Op maandag 12 juli 2010 10:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Soms zijn zo vervelend. Gelukkig heb ik er nooit last van
Daar heb je een goed puntquote:Op maandag 12 juli 2010 10:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
maar maar ze vinden het niet leuk als je naakt door het huis loopt daarom flauw
Ik ben jaloers maar het is je van harte gegundquote:
dank jequote:Op maandag 12 juli 2010 10:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers maar het is je van harte gegund
mag je later beginnen op je werk dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben ook zo blij dat ik tot 9 uur kan blijven liggen(nu nog proberen tot 10 uur)
Iets met dat vakantie dingetje voor 3 wekenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
mag je later beginnen op je werk dan?
aah chillquote:Op maandag 12 juli 2010 10:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met dat vakantie dingetje voor 3 weken![]()
![]()
Ik had denk ik vandaag toch wel vrij gevraagd op het werk, iets met afgelopen weekendquote:Op maandag 12 juli 2010 10:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah chill
ik lach me dood al mijn vrienden zitten nu gaar op werk omdat ze gisteren tot laat voetbal hebben gekeken
Was er dan iets afgelopen weekendquote:Op maandag 12 juli 2010 10:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had denk ik vandaag toch wel vrij gevraagd op het werk, iets met afgelopen weekend
Oh ja dat is waar ook. Ik zat meer te denken in de richting van het WK. Was het gezellig bij Huppel?quote:
Heel gezellig, kom jij ook nog een keer naar een meet?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook. Ik zat meer te denken in de richting van het WK. Was het gezellig bij Huppel?
het was zeer zeker gezelligquote:Op maandag 12 juli 2010 10:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook. Ik zat meer te denken in de richting van het WK. Was het gezellig bij Huppel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |