dan moet je maar niet dezelfde soort ui gebruiken SyMartquote:Op maandag 12 juli 2010 08:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom quoot je mij als je tegen Symphonic praat?.
En ja, wij hebben de nieuwe layout standaard in gebruik. Dat heeft vrijwel alle crew.
phenoquote:Op maandag 12 juli 2010 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik eens refreshen
[..]
Je zult wel moeten
marijkequote:Op maandag 12 juli 2010 08:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
[..]
Morgen liebchen
Eine tasse esperesso fur dich
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2010 08:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet je maar niet dezelfde soort ui gebruiken SyMart![]()
[..]
je hebt hem gestolenquote:Op maandag 12 juli 2010 08:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb toch geen vliegtuig? Ik heb zoals altijd een lezende smiley. Er is nu alleen een zomerachtergrond bijgekomen.
psst, symp, DaMart heeft je achtergrondquote:
lovelyquote:
Liebchenquote:Op maandag 12 juli 2010 08:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
[..]
Morgen liebchen
Eine tasse esperesso fur dich
[ afbeelding ]
Nu alweer pauze op werkwerkwerk?quote:
Jazeker.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer.
Dm een foto van je eigen camera stelen
Dat lukt niet meer dus stuur jouw camera maar naar mij opquote:Op maandag 12 juli 2010 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal denk ik heel hard mijn best moeten doen om het vertrouwen van mijn camera terug te winnen.
Veel succes er mee.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal denk ik heel hard mijn best moeten doen om het vertrouwen van mijn camera terug te winnen.
trevquote:Op maandag 12 juli 2010 09:05 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
Is het normaal dat als het buiten een graat of 18 is dat het dan op je slaapkamer een graad of 27 is![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel succes er mee.
maar wat voor een camera heb je dan?
Heb een kunststof kozijn dus het raam is er uitquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb een kunststof kozijn dus het raam is er uitjuist daarom baal en snap ik niet waarom het zo warm is
Neem een ijskoude douche en loop de rest van de dag naakt door het huisquote:Op maandag 12 juli 2010 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb een kunststof kozijn dus het raam is er uitjuist daarom baal en snap ik niet waarom het zo warm is
Leuke camera, ik wil me ook nog een keer een spiegelreflexcamera kopen maar dat duurt nog wel evenquote:Op maandag 12 juli 2010 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een Olympus SP550-UZ van 3 jaar oud.
Maar misschien wil ik een digitale spiegelreflex gaan kopen.
lijkt me wel wat al denk ik dat mijn collega's wel wat vreemd zullen kijkenquote:Op maandag 12 juli 2010 09:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Neem een ijskoude douche en loop de rest van de dag naakt door het huis
Ik blaas op mijn slaapkamer koude lucht naar binnen en de slaapkamer van mijn ouders zit er tegen over dus via daar de warme lucht naar buitenquote:Op maandag 12 juli 2010 09:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ventilator aanzetten in de kamer en op het raam richten... dan wordt de warme lucht naar buiten geblazen!
Die koude douche heb ik genomen, naakt lopen kan ik maar beter niet doen(iets met burenquote:Op maandag 12 juli 2010 09:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik neem juist een hete douche, dan is daarna opeens fris in huisquote:Op maandag 12 juli 2010 09:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt me wel wat al denk ik dat mijn collega's wel wat vreemd zullen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |