Je vergeet de allerbeste nog (uit dat andere topic):quote:Op maandag 12 juli 2010 22:22 schreef ShiroYasha het volgende:
]Uit ander topic:
heheh die had ik nog niet eens gezienquote:Op maandag 12 juli 2010 22:26 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Je vergeet de allerbeste nog (uit dat andere topic):
[ afbeelding ]
ROLFquote:Op maandag 12 juli 2010 22:22 schreef ShiroYasha het volgende:
Uit ander topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
v. Bommel keek helemaal niet ervan opquote:Op maandag 12 juli 2010 22:22 schreef ShiroYasha het volgende:
Uit ander topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn daar ergens beelden van terug te vinden?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:59 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
Nigel de Jong is een held. Die actie was misschien gevaarlijk spel, kun je hooguit geel voor krijgen. Ik zou De Jong altijd opstellen.
Maar die vieze Iniesta die gaat duikelen zonder dat hij geraakt wordt waardoor Van der Wiel geel krijgt is om te kotsen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:59 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
Nigel de Jong is een held. Die actie was misschien gevaarlijk spel
Ja, ik zag het bij de herhaling. Was in de tweede helft van de verlenging dacht ik. Dus als iemand daar een bestandje van kan maken....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 03:06 schreef woid het volgende:
[..]
zijn daar ergens beelden van terug te vinden?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:35 schreef Hooidraad het volgende:
De Jong: Ik had rood kunnen krijgen
AMSTERDAM – Nigel de Jong geeft toe dat hij in de eerste helft van de WK-finale tegen Spanje ontsnapt is aan een rode kaart.
De middenvelder van Oranje trapte Xabi Alonso met een ‘karatetrap’ tegen de borst, maar werd door scheidsrechter Howard Webb slechts bestraft met geel.
“Ja, ik was bang dat het erger zou worden dan een gele kaart”, zegt de speler van Manchester City tegenover Sky Sports.
De Jong ontkent dat hij Alonso bewust geraakt heeft. “Het zag er slecht uit, maar om eerlijk te zijn heb ik mijn tegenstander niet aan zien komen.”
“Ik was gefocust op de bal en raak hem op zijn borst. Het was een curieus moment, maar gelukkig kreeg ik geel. Ik had dus een beetje geluk.”
[ afbeelding ]
http://www.nusport.nl/voe(...)-kunnen-krijgen.html
Die natrap richting Van Bommel was veel erger en had met rood bestraft moeten worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:59 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
Nigel de Jong is een held. Die actie was misschien gevaarlijk spel, kun je hooguit geel voor krijgen. Ik zou De Jong altijd opstellen.
Maar die vieze Iniesta die gaat duikelen zonder dat hij geraakt wordt waardoor Van der Wiel geel krijgt is om te kotsen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:39 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon een ongelukje, net als die ninja trap op de Zeeuw vorige week.
http://soccernet.espn.go.com/gamecast?id=264123&cc=5901&league=FIFA.WORLD&ver=usquote:Op dinsdag 13 juli 2010 03:06 schreef woid het volgende:
[..]
zijn daar ergens beelden van terug te vinden?
quote:
Xabi Alonso vreest voor breuk na aanslag De Jong
13/07/2010 08:35
Mogelijk heeft Xabi Alonso een ribbreuk overgehouden aan de WK-finale tegen Nederland (1-0 winst). De middenvelder van Spanje kreeg een karatetrap van Nigel de Jong te verwerken.
'Momenteel heb ik pijn, het was één van de ergste tackles die ik heb meegemaakt', aldus Xabi Alonso. 'Het ging erg hard, veel pijnlijker heb ik ze niet gehad. Het was moeilijk om door te spelen. Waarschijnlijk heb ik een gebroken rib.'
Toch maakte de wereldtitel de blessure meer dan goed. 'Het is moeilijk te beschrijven. Het is zo'n geweldig gevoel. Om dit na het EK te winnen is briljant, we schrijven geschiedenis.'
benieuwd wie dit wintquote:Op maandag 12 juli 2010 22:26 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Je vergeet de allerbeste nog (uit dat andere topic):
[ afbeelding ]
"het was moeilijk om door te spelen"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:08 schreef Silverlady het volgende:
http://www.vi.nl/WK-Nieuw(...)-aanslag-De-Jong.htm
[..]
Wat een onzin. Het leek allemaal dramatischer dan het was.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:06 schreef eQuaL het volgende:
Ik kan me ergens voorstellen dat hij hem echt niet aan zag komen. Zeker iemand als De Jong is niet zo stom om een rode kaart te riskeren in de eerste 15 minuten. Maarja, ook al gebeurt het "per ongeluk", het was nog steeds rood waard...
IDD gaan we misschien ook weer voetballen.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:59 schreef Perico het volgende:
De Jong breekt in de voorbereiding het been van een speler van de Verenigde Staten. Om "een signaal af te geven".
De karatetrap van de Jong is DE foto van de finale in de buitenlandse media. Volgens mij gewoon met van der Vaart dan maar naast van Bommel spelen, en het blok van zes vaarwel zeggen. De Jong is gewoon een notoire recidivist die altijd zijn hoofd verliest.
Het is gewoon gevaarlijk spel. Daar kan je rood voor krijgen. Was niet meer dan terecht geweest. Het zegt al genoeg dat hij er zelf ook zo over denkt. Dan moet je niet gaan zeggen dat het meevaltquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:10 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het leek allemaal dramatischer dan het was.
Geef ze nog even. Bommel heeft er ook een tijdje over gedaan om die naam te krijgen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:25 schreef Sheepcidus het volgende:In het buiteland vinden ze van Bommel veel erger dan Nigel hoor.
Dommigheid en onbenulligheid typeren hem juist enorm. Zeker wanneer hij scheel getikt wordt door rasvoetballers.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:06 schreef eQuaL het volgende:
Zeker iemand als De Jong is niet zo stom om een rode kaart te riskeren in de eerste 15 minuten.
Als'ie zulk soort debiele dingen weglaat wel jah. Wil ook nog te vaak met 2 beentjes richting een enkel gaan en dergelijke. Z'n sliding moet'ie ook nog bijschaven, had in 1 van de vorige NL wedstrijden niet veel gescheeld of er was een penalty geweest (tegen Brazilië?), maar goed.. De scheids zag het niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:11 schreef speknek het volgende:
Het verrotte aan het alles is dat De Jong onmiskenbaar een goede DMF is, beter dan Van Bommel eigenlijk als je het mij vraagt.
alstublieft zeg, heb jij ooit in je leven gevoetbald ?? Dan zou je dergelijke onzin niet verkopen. De trap van De Jong was waaaaay erger dan de 'natrap' van Iniesta, die eigenlijk bezwaarlijk een natrap was, je kon er althans niemand mee kwetsen itt de overtreding van De Jong. Trouwens de fase voor de 'natrap' van Iniesta ging Van Bommel, voor de derde keer in de match, zwaar door en kon ie zo maar even zijn tweede geel krijgen ... Vandaar de gefrustreerde reacie van Iniesta, hoe zou je zelf zijn als een schopper als Van Bommel elke match maar mag trappen zonder kaarten te krijgen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 04:21 schreef herbert64 het volgende:
[..]
Die natrap richting Van Bommel was veel erger en had met rood bestraft moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |