Dan heeft hij veel met slechte scheidsrechters te maken. In de PL doet hij dit soort dingen ook wel eens, en het aantal rode kaarten dat hij krijgt is niet buitensporig.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:52 schreef CarolusV het volgende:
[..]
Hij raakt eerst de bal en vervolgens de speler, was geel vanwege gevaarlijk spel, maar meer ook niet. Wellicht geel voor de theatrale duik die volgt.
Precies, smerige voetballerquote:Op maandag 12 juli 2010 10:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Eens. Oprotten met die pisvlek![]()
[ afbeelding ]
Je hebt helemaal gelijk over zijn prestaties en dat Iniesta en Puyol strenger aangepakt hadden moeten worden, maar dat neemt niet weg dat de overtreding van De Jong buitensporig smerig was.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:54 schreef Killaht het volgende:Mensen die nu de Jong gaan afzeiken, zielig hor. Zulke dingen kunnen gebeuren . De Jong is gewoon een goede speler, die we nodig hebben. Hij heeft echt veel betekent voor het team dit WK, dus ga nou niet lopen ouwehoeren over 1 overtreding.
Dan kan je Iniesta met zn rattenkop ook rood geven en Puyol de holbewoner.
Hij is wel nuttig, maar maakt - ondanks alle waarschuwingen vooraf - toch 3 a 4 overtredingen op het WK waar hij gewoon direct rood voor had moeten krijgen. Maargoed, zijn misdragingen zijn structureel en wat dat betreft is hij ook een vrij domme voetballer.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:54 schreef Killaht het volgende:Mensen die nu de Jong gaan afzeiken, zielig hor. Zulke dingen kunnen gebeuren . De Jong is gewoon een goede speler, die we nodig hebben. Hij heeft echt veel betekent voor het team dit WK, dus ga nou niet lopen ouwehoeren over 1 overtreding.
Dan kan je Iniesta met zn rattenkop ook rood geven en Puyol de holbewoner.
That you should shut the fuck upquote:Op maandag 12 juli 2010 11:22 schreef benitoC het volgende:
I think the best we could do is propose Germany as runner-up.
In my opinion it is a shame for football to have such a finalist:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What do you think about?
Klopt, ik praat die actie ook niet goed, maar elke speler, maakt wel eens zo'n overtreding, alleen De Jong in de verkeerde wedstrijd. Maar om hem nu af te branden is ook oneerlijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:56 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk over zijn prestaties en dat Iniesta en Puyol strenger aangepakt hadden moeten worden, maar dat neemt niet weg dat de overtreding van De Jong buitensporig smerig was.
Het gaat om de ernst van de overtreding. Die is gewoonweg buitensporig. Vind ik echt niet kunnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:11 schreef Killaht het volgende:
[..]
Klopt, ik praat die actie ook niet goed, maar elke speler, maakt wel eens zo'n overtreding, alleen De Jong in de verkeerde wedstrijd. Maar om hem nu af te branden is ook oneerlijk.
Maar hij doet regelmatig zulke roekeloze dingen. En hij kon hier onmogelijk de bal raken. Zo dom gewoon.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:11 schreef Killaht het volgende:
[..]
Klopt, ik praat die actie ook niet goed, maar elke speler, maakt wel eens zo'n overtreding, alleen De Jong in de verkeerde wedstrijd. Maar om hem nu af te branden is ook oneerlijk.
Helemaal mee eens, puur als intimidatie al geweldig zo'n speler.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:24 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Hij moet nog wat fijne kneepjes van Van Bommel leren, maar je moet gewoon iemand als hij in je team hebben om je tegenstander te trollen.
troost dit je?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:54 schreef Athlon64x het volgende:
Mooie actie van hem verdienen die tering Spanjaarden wel met hun kaarten aansmeren
Je kunt misschien een keer missen wanneer je de intentie hebt de bal te raken.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:57 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ach spanjaarden moeten niet zo toneel spelen en hij kan wel eens missen
En hij krijgt hem niet 1 keer.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Hij is wel nuttig, maar maakt - ondanks alle waarschuwingen vooraf - toch 3 a 4 overtredingen op het WK waar hij gewoon direct rood voor had moeten krijgen. Maargoed, zijn misdragingen zijn structureel en wat dat betreft is hij ook een vrij domme voetballer.
Het punt is dat hij heel bewust het risico neemt om zijn hele team te duperen en het vreemdste is nog dat hij het doet op plekken waar het totaal overbodig is.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
En hij krijgt hem niet 1 keer.
Blijkbaar doet hij toch iets goed. Hij zijn schofterige overtredingen, maar hij moet er nooit af.
Blijkbaar ziet de scheids het gelukkig vaker niet dan wel bij hemquote:Op maandag 12 juli 2010 16:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
En hij krijgt hem niet 1 keer.
Blijkbaar doet hij toch iets goed. Hij zijn schofterige overtredingen, maar hij moet er nooit af.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:39 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon een ongelukje, net als die ninja trap op de Zeeuw vorige week.
I think we should just hand the cup to Germany, I think it is a shame for football to have these cheaters win:quote:Op maandag 12 juli 2010 11:22 schreef benitoC het volgende:
I think the best we could do is propose Germany as runner-up.
In my opinion it is a shame for football to have such a finalist:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What do you think about?
Hij houdt trouwens best wel in, dat was me gister niet eens opgevallenquote:
Plus dat het gifje maar een fractie van het hele moment is. Zelfde verhaal als bij Van Bommel tegen Uruguay, als je in slow motion zoiets afspeelt lijkt het veel erger dan het is.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:32 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Hij houdt trouwens best wel in, dat was me gister niet eens opgevallen
Op dit plaatje lijkt het inderdaad meer een ongelukkige botsing.
Eens. Iedereen wist dat De Jong zo'n overtreding zou gaan maken, dat zegt toch al genoeg? Het kan hem volgensmij weinig schelen als hij de bal mist, dat risico neemt hij regelmatig met dat soort overtredingen. Deze kon gewoon vrijwel niet raak.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:43 schreef tony_clifton- het volgende:
Komaan mannen, hij komt niet in de buurt van de bal. Dat van captain omhaal daar was nog raak geweest, die nederlander kwam gewoon kop vooruit naar de bal gestormd.
Dat is dan weer overdreven.quote:Dit is gewoon puur een aanslag die rood verdiende en een schorsing van meerdere wedstrijden + dikke boete.
Ik vind nochtans van niet. Met zo'n acties verzuur je de hele wedstrijd. Ik ben van mening dat de ref het helemaal niet goed gedaan heeft, maar dat door het niet bestraffen van deze fout (en alleen deze!) de toon gezet is geweest voor een ware veldslag met lak aan de regels.quote:
huh?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:43 schreef tony_clifton- het volgende:
Komaan mannen, hij komt niet in de buurt van de bal.
...
Ja, ik blijf bij gevaarlijk spel, duidelijk geel maar zeker geen rood, ze gaan allebei voor de bal.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij vond dat hij wel dichtbij zat? Net mis zegmaar?
Wat maakt die Alonso eigenlijk voor vaag gebaar op 4 seconden?quote:Op maandag 12 juli 2010 02:09 schreef rednitro het volgende:
had dit topic niet eens gezien
inderdaad ik vind ook dat zo'n dwaas niet in oranje hoort.
fairplay? en die schwalbes dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:49 schreef tony_clifton- het volgende:
Dat Spanje de fair play award kreeg kwam omdat ze maar 1 gele kaart hadden voor de finale, en dat lukt je echt niet tenzij je echt fairplay belangrijk acht.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:04 schreef HaagsPietje het volgende:
Hulde voor De Jong, die tegenstanders desnoods door midden wilt schoppen als het moet!
alsof ik zit te wachten op verbroedering met Spaanse fansquote:Op maandag 12 juli 2010 17:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Heerlijk, dit soort fans. Sport verbroedert.
Voetbalverstand is jou niet gegund klaarblijkelijk,, je ziet Iniesta toch vrij weg rennen,, dus Xavi speelt de bal voor hem uit.. dus niet alleen vergeet die kudt scheids rood te geven,, voordeel haalt ie er ook voor de Spanjaarden uit...quote:Op maandag 12 juli 2010 17:02 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Wat maakt die Alonso eigenlijk voor vaag gebaar op 4 seconden?
Lijkt mij meer een soort van "alles oke, laat mij maar even aanstellen"...
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat die spanjaarden gewoon de bal wegschieten nadat er gefloten is? op 2 seconden al...
Lol,, wat is dan wel rood? Die schop van van Persie in de Knie holte van Busquets? Of wanneer ie doorglijdt op de enkels van Capdevilla? Van Bommel die van achter te laat glijdt of express keihard op de enkel trapt van Iniesta? Of sneijder die ¨per ongeluk¨ ze voet tegen de kniee van busquets plant? Onze mooie jongen robben die natrapt wanneer ie de bal veliest aan Casillas??quote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef eeeuh het volgende:
[..]
Ja, ik blijf bij gevaarlijk spel, duidelijk geel maar zeker geen rood, ze gaan allebei voor de bal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |