quote:Op maandag 12 juli 2010 00:39 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon een ongelukje, net als die ninja trap op de Zeeuw vorige week.
Tweede keer in zes wedstrijden. Gewoon een steekje los. En dan voor de camera ook nog heel stoer melden dat het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:40 schreef Mikkie het volgende:
De Jong speelde het hele toernooi goed, maar diep donkerrood was meer dan terecht geweest inderdaad.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:40 schreef Mikkie het volgende:
De Jong speelde het hele toernooi goed, maar diep donkerrood was meer dan terecht geweest inderdaad.
Hij raakt eerst de bal en vervolgens de speler, was geel vanwege gevaarlijk spel, maar meer ook niet. Wellicht geel voor de theatrale duik die volgt.quote:
Goed excuus ja, met je vinger naar iemand anders in het verleden wijzenquote:Op maandag 12 juli 2010 00:51 schreef MajieBeast het volgende:
Weet je nog die Karate kick van Deco op Robben in 2006 wat een penalty had moeten wezen en diep rood dat gebeurde ook niet die kreeg helemaal geen kaart dus nu niet janken dat hij rood had moeten krijgen,
Maar Boula verdiende gewoon enorme pluspunten omdat het Ronaldo wasquote:Op maandag 12 juli 2010 00:52 schreef gelly het volgende:
En als Boulahrouz het tegen een nichterige Portugees doet is ie de held van de dag... sja.
als het echt pijn deed stond hij niet meer op, dus viel wel meequote:
Je kan iemand zo gewoon doodschoppen, aan z'n postuur na de schop kun je ook zien dat er nogal wat kracht achter zit. Bovendien was het echt nergens voor nodig. Puur frustratie, ook de schop van van Bommel.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:56 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
als het echt pijn deed stond hij niet meer op, dus viel wel mee
Dat zou maximaal profijt uit een gele kaar zijn, gemiste kans.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kan iemand zo gewoon doodschoppen, aan z'n postuur na de schop kun je ook zien dat er nogal wat kracht achter zit. Bovendien was het echt nergens voor nodig. Puur frustratie, ook de schop van van Bommel.
Dit is gewoon een accident. Pijnlijk voor de Spanjaard weliswaar maar De Jong ging voor de bal. Dus gewoon een accident.quote:
Je gevoelige geest kon al dat fysieke geweld niet verdragen?quote:Op maandag 12 juli 2010 02:00 schreef Wing het volgende:
Na deze actie en die van Bommel, mocht Nederland van mij gelijk verliezen. En heb ik niet meer naar de wedstrijd gekeken.
dwiepquote:Op maandag 12 juli 2010 02:00 schreef Wing het volgende:
Na deze actie en die van Bommel, mocht Nederland van mij gelijk verliezen. En heb ik niet meer naar de wedstrijd gekeken.
quote:Op maandag 12 juli 2010 02:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je gevoelige geest kon al dat fysieke geweld niet verdragen?
Maar je had wel door dat de wereldbeker op het spel stond? Ik keek er echt niet van op hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 02:10 schreef Wing het volgende:
[..]
![]()
Nee, het is gewoon geen voetbal. Als ik zin in karate kicks, kijk ik wel een karate film.
wat lul je nou, zonder spelers als De Jong hadden we niet eens de eerste ronde overleefd, met beperkt talent heb je jongens als hij nodigquote:Op maandag 12 juli 2010 00:37 schreef RedFever007 het volgende:
Wederom een schandalige overtreding die met een dieprode kaart bestraft zou moeten worden in een enorm belangrijke wedstrijd. Het is ook zeker niet de eerste keer dat De Jong zwaar over de schreef gaat.
Derksen (dacht ik) zei al voorafgaand aan het WK: "De Jong kan ons nekken tijdens het WK door een onnodige rode kaart op te lopen" In zekere zin kreeg hij bijna gelijk. Was De Jong er met rood afgegaan dan stonden we het merendeel van de partij met 10 man![]()
Daarom: De Jong is Oranje onwaardig
Ik had meer zo van: Als Nederland dit soort onsportieve praktijken gebruikt om te winnen, hoeven ze de beker van mij niet naar huis te nemen. De vorige WK finales gingen er ook ruig aan toe, maar niet op zo een laag niveau.quote:Op maandag 12 juli 2010 02:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar je had wel door dat de wereldbeker op het spel stond? Ik keek er echt niet van op hoor.
quote:Op maandag 12 juli 2010 02:23 schreef Wing het volgende:
[..]
Ik had meer zo van: Als Nederland dit soort onsportieve praktijken gebruikt om te winnen, hoeven ze de beker van mij niet naar huis te nemen. De vorige WK finales gingen er ook ruig aan toe, maar niet op zo een laag niveau.
strandjanetquote:Op maandag 12 juli 2010 02:23 schreef Wing het volgende:
[..]
Ik had meer zo van: Als Nederland dit soort onsportieve praktijken gebruikt om te winnen, hoeven ze de beker van mij niet naar huis te nemen. De vorige WK finales gingen er ook ruig aan toe, maar niet op zo een laag niveau.
Nee, het zijn huilbabies die helemaal niks kunnen hebben. Zoals die kaarten van Heitinga, die gingen helemaal nergens over. Bij eentje liet de scheidsrechter doorspelen, blijft zo'n baby beetje huilen tot de bal over de lijn is en dán pas geeft scheids geel. Rot toch op zeg.quote:Op maandag 12 juli 2010 02:55 schreef opastokvis het volgende:
och och trap maar dood die spanjaarden, waarom ook niet, het zijn maar mensen
Achteraf gezien was het beter geweest als zijn voet er aan de andere kant weer uit was gekomen.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:01 schreef opastokvis het volgende:
helemaal mee eens, maar zo'n doodtrap val op je borstbeen goedpraten en hopen dat er meer volgen dat kan er bij mij niet in
Dat die voet er aan de andere kant weer uit kwam.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:09 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Toch jammer dat Alonso daar geen attack aan over heeft gehouden. Dan leverde het tenminste nog wat op.
Vooral als Barça hem gaat kopen wat nu niet meer gebeurt denk ikquote:Op maandag 12 juli 2010 03:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Alonso denkt nog wel een maand of 2 aan De Jong denk ik.
En dan wordt het natrappen later, richting Van Bommel even vergeten? Een dikke rode kaart waardig.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:01 schreef opastokvis het volgende:
helemaal mee eens, maar zo'n doodtrap val op je borstbeen goedpraten en hopen dat er meer volgen dat kan er bij mij niet in
Speelt hard ja, maar hij had geen rode kaart actie in deze wedstrijd. Iniesta wel, die dus nog kon scoren omdat hij onterecht er niet werd uitgestuurd.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:27 schreef ebke het volgende:
Ja, net als Van Bommel
Ook zo'n vervelend gemeen mannetje
hij had zeker rood moeten krijgen.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:51 schreef MajieBeast het volgende:
Weet je nog die Karate kick van Deco op Robben in 2006 wat een penalty had moeten wezen en diep rood dat gebeurde ook niet die kreeg helemaal geen kaart dus nu niet janken dat hij rood had moeten krijgen,
Hij had wel een 2x geel actie op zich.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:32 schreef herbert64 het volgende:
[..]
Speelt hard ja, maar hij had geen rode kaart actie in deze wedstrijd. Iniesta wel, die dus nog kon scoren omdat hij onterecht er niet werd uitgestuurd.
Eens. Oprotten met die pisvlekquote:Op maandag 12 juli 2010 00:37 schreef RedFever007 het volgende:
Wederom een schandalige overtreding die met een dieprode kaart bestraft zou moeten worden in een enorm belangrijke wedstrijd. Het is ook zeker niet de eerste keer dat De Jong zwaar over de schreef gaat.
Derksen (dacht ik) zei al voorafgaand aan het WK: "De Jong kan ons nekken tijdens het WK door een onnodige rode kaart op te lopen" In zekere zin kreeg hij bijna gelijk. Was De Jong er met rood afgegaan dan stonden we het merendeel van de partij met 10 man![]()
Daarom: De Jong is Oranje onwaardig
helemaal totaal incl. schoppenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:42 schreef borisz het volgende:
We staan nu wel bekend als schopploeg ipv totaalvoetbal.
De enige reden dat de Jong hier geen rood kreeg was dat de scheidsrechter minder goed kon kijken dan iemand die een minuut terug oogdruppels toegediend kreeg.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:48 schreef Komakie het volgende:
Iedereen loopt te zeuren over De Jong, maar uiteindelijk krijgt hij nooit rood.
Hij maakt wel belachelijke overtredingen, maar het is nooit rood. Dus dat doet hij wel goed en de tegenstander weet gelijk waar hij aan toe is.
Zolang hij geen rood krijgt voor zijn acties heb ik er eerlijk gezegd niet zo heel veel moeite mee.
Dus hij mag gewoon iemand invalide schoppen, zolang de scheids het niet ziet?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:48 schreef Komakie het volgende:
Zolang hij geen rood krijgt voor zijn acties heb ik er eerlijk gezegd niet zo heel veel moeite mee.
Invalide? Rot op.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:51 schreef Pek het volgende:
[..]
Dus hij mag gewoon iemand invalide schoppen, zolang de scheids het niet ziet?
Denk toch eens na voordat je post, mafkees
Nee idd, hij ging duidelijk voor de balquote:
Nou dan kan jij je nu gewoon gaan focussen op het nieuwe badminton seizoen nu het wk met al dat fysiek geweld gedaan isquote:Op maandag 12 juli 2010 02:00 schreef Wing het volgende:
Ik hap maar.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:13 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
De Jong is gewoon goed , wat krijgen we nou zeg, een topic waar zo'n kutspanjaard van een idiote ploeg als liverpool (Kuyt is veels te talentvol voor die ploeg) effe in bescherming wordt genomen van de grote boze nigel de jong?
quote:“Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt.”
I think you are right, Benito. I have opened another topic with the title: Bert van Marwijk, rapist of the dutch football.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:22 schreef benitoC het volgende:
I think the best we could do is propose Germany as runner-up.
In my opinion it is a shame for football to have such a finalist:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What do you think about?
Klopt, want zij speelden wel helemaal geweldigquote:Op maandag 12 juli 2010 11:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat ik al eerder zei: het is gewoon klote dat het Nederlands elftal op deze momenten wordt afgerekend/uitgekotst. Daarbij vergeet iedereen de positieve momenten. Zo jammer. Spelers als Stekie en Gio verdienen dat niet.
Is dat echt?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:28 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
De Jong zet ons internationaal keihard voor lul
Mathijssen.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, want zij speelden wel helemaal geweldigDat mag niet vergeten worden.
Waarom zou het niet echt zijn?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat echt?
Ik schaam me ook echt kapot voor die trap, wat een schande.
Invalidequote:Op maandag 12 juli 2010 10:51 schreef Pek het volgende:
[..]
Dus hij mag gewoon iemand invalide schoppen, zolang de scheids het niet ziet?
Denk toch eens na voordat je post, mafkees
Of het is een slechte scheids.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Invalide
Ik denk genoeg na voordat ik was post.
De scheidsrechter moet dit soort acties gewoon niet toelaten. Zolang hij het toe laat is het blijkbaar niet zo erg en heb ik er geen moeite mee als het gebeurd.Deze actie is heel opzichtig en duidelijk, maar denk je dat er niet belachelijke dingen gebeuren die niet eens gezien worden? Dan ben je wel heel naief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |