abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83966589
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:04 schreef HaagsPietje het volgende:
ooit iemand zo negatief gehoord over Jantje Wouters of Adri van Tiggelen????

Of zijn dat spelers van voor jullie tijd?

een "type Wouters" is een cult-uitspraak...zegt genoeg!

Hulde voor De Jong, die tegenstanders desnoods door midden wilt schoppen als het moet!
Zulke spelers hadden we in het verleden moeten hebben, ipv al die combinatie-tikkie-breed-heen-en-weer juffertjes waar je de oorlog nooit mee wint!

Nigel de Jong
Juist

Zo eentje die net na de aftrap even naar de sterspeler van de tegenstander loopt en zegt dat ie z'n poten breekt als ie er voorbij gaat
pi_83967281
Loop lekker te kankeren op Nigel. Ja het was donkerrood, maar meteen oranje onwaardig? Over de hele wereld worden dit soort spelers op handen gedragen in een team. Waarom waren spelers zoals Keane, etc. zo geliefd? Omdat ze een wedstrijd voor je kunnen winnen. Neemt niet weg dat dit oliedom is
pi_83967392

Conscience do cost.
pi_83967500
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:54 schreef DAMH het volgende:
Nederland heeft de hele wedstrijd kapot gemaakt met dat Kanker voetbal van ze,, had me verheugd op een leuke mooie wedstrijd maar na 10 min had NL door dat het niet zou lukken op een normale manier dus begonnen ze met schoppen wat je naar van wordt...
Stakker, ze hadden zeker met 3 - 0 moeten verliezen door Spanje in hun spel te laten komen. Ik vind dat Oranje prima gespeeld heeft, sowieso denk ik dat de meer defensieve koers die is ingezet de juiste is. Het spel van Spanje is defensief sterk, Nederland moet aan die koers ook vast gaan houden.
pi_83967546
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Stakker, ze hadden zeker met 3 - 0 moeten verliezen door Spanje in hun spel te laten komen. Ik vind dat ze prima gespeeld hebben, sowieso denk ik dat de meer defensieve koers die is ingezet de juist is. Het spel van Spanje is defensief sterk, Nederland moet aan die koers ook vast gaan houden.
absoluut, enige wat je ze kunt verwijten is dat ze op een aantal momenten iets eerder druk hadden moeten zetten! zo rond de middenlijn ipv iets daarvoor!
verder een prima pot en ik dacht echt in de tweede helft dat we die Cup zouden gaan pakken.
pi_83967629
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:31 schreef HaagsPietje het volgende:
verder een prima pot en ik dacht echt in de tweede helft dat we die Cup zouden gaan pakken.
Ja, inderdaad, ze konden veel druk op het Spaanse doel zetten. In de verlenging kreeg ik trouwens het idee dat ze (NL dus) een beetje moe aan het worden waren.
pi_83967718
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:59 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Juist

Zo eentje die net na de aftrap even naar de sterspeler van de tegenstander loopt en zegt dat ie z'n poten breekt als ie er voorbij gaat
Jij bent echt het type supporter dat ik haat hé. Enkel naar voetbal gaan kijken in de hoop dat iemand zijn been breekt. Maar als het een speler van je eigen team is die zijn been breekt, dan is de tegenstander natuurlijk de boeman en moet hij gestraft worden. Neanderthaler-mentaliteit noem ik dat.
pi_83967759
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:37 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Jij bent echt het type supporter dat ik haat hé. Enkel naar voetbal gaan kijken in de hoop dat iemand zijn been breekt. Maar als het een speler van je eigen team is die zijn been breekt, dan is de tegenstander natuurlijk de boeman en moet hij gestraft worden. Neanderthaler-mentaliteit noem ik dat.
jij bent het type supporter waarvan ik walg...van die mensen die liever mooi voetbal zien dan winst
pi_83967810
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:38 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

jij bent het type supporter waarvan ik walg...van die mensen die liever mooi voetbal zien dan winst
Precies lovende commentaren over Nederland en vervolgens toch weer met lege handen staan, je hebt er niks aan.
  maandag 12 juli 2010 @ 18:41:10 #160
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_83967848
quote:

[..]

Jij bent duidelijk een geboren verliezer. Winnen is het enige dat telt.
  maandag 12 juli 2010 @ 18:41:22 #161
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_83967857
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Stakker, ze hadden zeker met 3 - 0 moeten verliezen door Spanje in hun spel te laten komen. Ik vind dat Oranje prima gespeeld heeft, sowieso denk ik dat de meer defensieve koers die is ingezet de juiste is. Het spel van Spanje is defensief sterk, Nederland moet aan die koers ook vast gaan houden.
3 of 10 - 0 gewoon oprotten als je niet mee kan komen ipv afbraak voetbal,, scheids had meteen 2x rood moeten trekken, dan was het vanzelf ook 3-0 geworden,, maw ze hebben met hun spel niks bereikt en hadden mazzel dat de scheids een klapjosti is...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  maandag 12 juli 2010 @ 18:49:55 #162
121310 venomsnake
El Saltador
pi_83968168
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:26 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_83968380
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:41 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Jij bent duidelijk een geboren verliezer. Winnen is het enige dat telt.
Zal wel een belg of een brit zijn... die zijn gewend om telkens te verliezen tegen de meest knullige tegenstanders om vervolgens allemaal slechte verhalen te schrijven over hun buren. Pure afgunst enzo

Mooi dat die belgen of britten lekker een weekje vrij kunnen nemen tijdens het WK korfballen, zijn ze ook een week stil
pi_83968566
De enige die niet eens het volkslied (half) meezingt . Weg ermee
pi_83968868
Het niet-meezingen van het volkslied is wel het zwakste argument om hem uit het team te zetten.
Conscience do cost.
pi_83968915
quote:

[..]

Tuurlijk zit ik niet te wachten op gebroken benen. Doelbewust een been breken gaat imho ook niet gebeuren, maar het gaat om net even wat harder de overtreding maken dan noodzakelijk (maar niet te hard, want dan krijg je rood )

Waar ik wel op zit te wachten zijn verdedigers waar aanvallers bang voor zijn. Zo'n naam krijg je alleen door af en toe dit soort acties te maken. Materazzi kon dit ook altijd zo goed. Als je als verdediger dusdanig intimiderend bent waardoor de tegenspeler op de rem gaat spelen doe je het imho goed.
pi_83968989
Volgens mij was het meer een soort ongelukkikg naar de bal gaan. Had neit het gevoel dat hij Xabi echt door midden wilde zagen. Mja trekt hij op het laatst zijn been in gaat zelf zijn been eraf dus logisch dat hij doorhaalt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_83969013
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:12 schreef kalinhos het volgende:
Volgens mij was het meer een soort ongelukkikg naar de bal gaan. Had neit het gevoel dat hij Xabi echt door midden wilde zagen. Mja trekt hij op het laatst zijn been in gaat zelf zijn been eraf dus logisch dat hij doorhaalt.
pi_83969067
Voetbal je zelf?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_83969084
quote:
Op maandag 12 juli 2010 00:37 schreef RedFever007 het volgende:
Wederom een schandalige overtreding die met een dieprode kaart bestraft zou moeten worden in een enorm belangrijke wedstrijd. Het is ook zeker niet de eerste keer dat De Jong zwaar over de schreef gaat.

Derksen (dacht ik) zei al voorafgaand aan het WK: "De Jong kan ons nekken tijdens het WK door een onnodige rode kaart op te lopen" In zekere zin kreeg hij bijna gelijk. Was De Jong er met rood afgegaan dan stonden we het merendeel van de partij met 10 man

Daarom: De Jong is Oranje onwaardig
Onzin.

Een trap om trots op te zijn. Wat denken die kuspanjolen, dat wij 1572 vergeten waren? !!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_83969815
Ik vond die schop van Cacou (of was het Boateng?) tegen Uruguay nog 3 niveaus smeriger.
Dit van de Jong was in mijn ogen echt onhahdigheid. Die schop waarmee hij die Amerikaan een been brak was ook erger dan dit. Daarbij, Xabi stond gewoon weer op!
pi_83970599
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:39 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Precies lovende commentaren over Nederland en vervolgens toch weer met lege handen staan, je hebt er niks aan.
Toch liever dat dan horen hoe al die kranten nu walgen van het Nederlands voetbal.
En we staan nu ook met lege handen.
pi_83970645
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Toch liever dat dan horen hoe al die kranten nu walgen van het Nederlands voetbal.
En we staan nu ook met lege handen.
Interesseert het je werkelijk wat de buitenlandse media over Oranje schrijft?
pi_83970719
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:33 schreef kalinhos het volgende:
Ik vond die schop van Cacou (of was het Boateng?) tegen Uruguay nog 3 niveaus smeriger.
Dit van de Jong was in mijn ogen echt onhahdigheid. Die schop waarmee hij die Amerikaan een been brak was ook erger dan dit. Daarbij, Xabi stond gewoon weer op!
Er zijn inderdaad veel ergere overtredingen geweest dit WK, maar daar stonden de kranten niet vol mee. Die wedstrijd van Duitsland tegen Uruguay bijvoorbeeld, die speler zou z'n been breken gewoon.

Het levert waarschijnlijk een meer spectaculair plaatje op, deze trap. En de overtredingen/kaarten overheersten de wedstrijd
pi_83970784
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:52 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Interesseert het je werkelijk wat de buitenlandse media over Oranje schrijft?
Ja, het is leuker als iedereen het Nederlands voetbal mooi vindt. Dan heb je nog iets om trots op te zijn. Als het andere teams waren met zulke overtredingen en lelijk voetbal zou ik er ook van walgen. Het oude Duitsland een beetje, helemaal niks gewoon.

Nu overdrijf ik wel, maar je begrijpt wat ik bedoel hopelijk. Er zijn ook steeds minder Nederlanders die nu Nederland graag supporten, omdat ze eigenlijk dit hele Wk niet écht goed hebben gespeeld. En dan zo'n prutfinale afleveren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')