Juistquote:Op maandag 12 juli 2010 17:04 schreef HaagsPietje het volgende:
ooit iemand zo negatief gehoord over Jantje Wouters of Adri van Tiggelen????![]()
Of zijn dat spelers van voor jullie tijd?![]()
een "type Wouters" is een cult-uitspraak...zegt genoeg!
Hulde voor De Jong, die tegenstanders desnoods door midden wilt schoppen als het moet!
Zulke spelers hadden we in het verleden moeten hebben, ipv al die combinatie-tikkie-breed-heen-en-weerjuffertjes waar je de oorlog nooit mee wint!
Nigel de Jong![]()
Stakker, ze hadden zeker met 3 - 0 moeten verliezen door Spanje in hun spel te laten komen. Ik vind dat Oranje prima gespeeld heeft, sowieso denk ik dat de meer defensieve koers die is ingezet de juiste is. Het spel van Spanje is defensief sterk, Nederland moet aan die koers ook vast gaan houden.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:54 schreef DAMH het volgende:
Nederland heeft de hele wedstrijd kapot gemaakt met dat Kanker voetbal van ze,, had me verheugd op een leuke mooie wedstrijd maar na 10 min had NL door dat het niet zou lukken op een normale manier dus begonnen ze met schoppen wat je naar van wordt...
absoluut, enige wat je ze kunt verwijten is dat ze op een aantal momenten iets eerder druk hadden moeten zetten! zo rond de middenlijn ipv iets daarvoor!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Stakker, ze hadden zeker met 3 - 0 moeten verliezen door Spanje in hun spel te laten komen. Ik vind dat ze prima gespeeld hebben, sowieso denk ik dat de meer defensieve koers die is ingezet de juist is. Het spel van Spanje is defensief sterk, Nederland moet aan die koers ook vast gaan houden.
Ja, inderdaad, ze konden veel druk op het Spaanse doel zetten. In de verlenging kreeg ik trouwens het idee dat ze (NL dus) een beetje moe aan het worden waren.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:31 schreef HaagsPietje het volgende:
verder een prima pot en ik dacht echt in de tweede helft dat we die Cup zouden gaan pakken.
Jij bent echt het type supporter dat ik haat hé. Enkel naar voetbal gaan kijken in de hoop dat iemand zijn been breekt. Maar als het een speler van je eigen team is die zijn been breekt, dan is de tegenstander natuurlijk de boeman en moet hij gestraft worden. Neanderthaler-mentaliteit noem ik dat.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Juist![]()
Zo eentje die net na de aftrap even naar de sterspeler van de tegenstander loopt en zegt dat ie z'n poten breekt als ie er voorbij gaat
jij bent het type supporter waarvan ik walg...van die mensen die liever mooi voetbal zien dan winstquote:Op maandag 12 juli 2010 18:37 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Jij bent echt het type supporter dat ik haat hé. Enkel naar voetbal gaan kijken in de hoop dat iemand zijn been breekt. Maar als het een speler van je eigen team is die zijn been breekt, dan is de tegenstander natuurlijk de boeman en moet hij gestraft worden. Neanderthaler-mentaliteit noem ik dat.
Precies lovende commentaren over Nederland en vervolgens toch weer met lege handen staan, je hebt er niks aan.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:38 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
jij bent het type supporter waarvan ik walg...van die mensen die liever mooi voetbal zien dan winst![]()
Jij bent duidelijk een geboren verliezer. Winnen is het enige dat telt.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:37 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Jij bent echt het type supporter dat ik haat hé. Enkel naar voetbal gaan kijken in de hoop dat iemand zijn been breekt. Maar als het een speler van je eigen team is die zijn been breekt, dan is de tegenstander natuurlijk de boeman en moet hij gestraft worden. Neanderthaler-mentaliteit noem ik dat.
3 of 10 - 0 gewoon oprotten als je niet mee kan komen ipv afbraak voetbal,, scheids had meteen 2x rood moeten trekken, dan was het vanzelf ook 3-0 geworden,, maw ze hebben met hun spel niks bereikt en hadden mazzel dat de scheids een klapjosti is...quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Stakker, ze hadden zeker met 3 - 0 moeten verliezen door Spanje in hun spel te laten komen. Ik vind dat Oranje prima gespeeld heeft, sowieso denk ik dat de meer defensieve koers die is ingezet de juiste is. Het spel van Spanje is defensief sterk, Nederland moet aan die koers ook vast gaan houden.
Zal wel een belg of een brit zijn... die zijn gewend om telkens te verliezen tegen de meest knullige tegenstanders om vervolgens allemaal slechte verhalen te schrijven over hun buren. Pure afgunst enzoquote:Op maandag 12 juli 2010 18:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een geboren verliezer. Winnen is het enige dat telt.
Tuurlijk zit ik niet te wachten op gebroken benen. Doelbewust een been breken gaat imho ook niet gebeuren, maar het gaat om net even wat harder de overtreding maken dan noodzakelijk (maar niet te hard, want dan krijg je roodquote:Op maandag 12 juli 2010 18:37 schreef Krantenman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:12 schreef kalinhos het volgende:
Volgens mij was het meer een soort ongelukkikg naar de bal gaan. Had neit het gevoel dat hij Xabi echt door midden wilde zagen. Mja trekt hij op het laatst zijn been in gaat zelf zijn been eraf dus logisch dat hij doorhaalt.
Onzin.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:37 schreef RedFever007 het volgende:
Wederom een schandalige overtreding die met een dieprode kaart bestraft zou moeten worden in een enorm belangrijke wedstrijd. Het is ook zeker niet de eerste keer dat De Jong zwaar over de schreef gaat.
Derksen (dacht ik) zei al voorafgaand aan het WK: "De Jong kan ons nekken tijdens het WK door een onnodige rode kaart op te lopen" In zekere zin kreeg hij bijna gelijk. Was De Jong er met rood afgegaan dan stonden we het merendeel van de partij met 10 man![]()
Daarom: De Jong is Oranje onwaardig
Toch liever dat dan horen hoe al die kranten nu walgen van het Nederlands voetbal.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Precies lovende commentaren over Nederland en vervolgens toch weer met lege handen staan, je hebt er niks aan.
Interesseert het je werkelijk wat de buitenlandse media over Oranje schrijft?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch liever dat dan horen hoe al die kranten nu walgen van het Nederlands voetbal.
En we staan nu ook met lege handen.
Er zijn inderdaad veel ergere overtredingen geweest dit WK, maar daar stonden de kranten niet vol mee. Die wedstrijd van Duitsland tegen Uruguay bijvoorbeeld, die speler zou z'n been breken gewoon.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:33 schreef kalinhos het volgende:
Ik vond die schop van Cacou (of was het Boateng?) tegen Uruguay nog 3 niveaus smeriger.
Dit van de Jong was in mijn ogen echt onhahdigheid. Die schop waarmee hij die Amerikaan een been brak was ook erger dan dit. Daarbij, Xabi stond gewoon weer op!
Ja, het is leuker als iedereen het Nederlands voetbal mooi vindt. Dan heb je nog iets om trots op te zijn. Als het andere teams waren met zulke overtredingen en lelijk voetbal zou ik er ook van walgen. Het oude Duitsland een beetje, helemaal niks gewoon.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Interesseert het je werkelijk wat de buitenlandse media over Oranje schrijft?
preciesquote:Op maandag 12 juli 2010 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch liever dat dan horen hoe al die kranten nu walgen van het Nederlands voetbal.
En we staan nu ook met lege handen.
Nee, ik snap werkelijk waar niet dat gegeil op mooi voetbal en dat het niet erg is om niks te winnen "als de wereld maar ziet hoe mooi we voetballen"quote:Op maandag 12 juli 2010 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, het is leuker als iedereen het Nederlands voetbal mooi vindt. Dan heb je nog iets om trots op te zijn. Als het andere teams waren met zulke overtredingen en lelijk voetbal zou ik er ook van walgen. Het oude Duitsland een beetje, helemaal niks gewoon.
Nu overdrijf ik wel, maar je begrijpt wat ik bedoel hopelijk. Er zijn ook steeds minder Nederlanders die nu Nederland graag supporten, omdat ze eigenlijk dit hele Wk niet écht goed hebben gespeeld. En dan zo'n prutfinale afleveren...
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
precies![]()
Godzijdank heeft Spanje de WK titel op zak en niet het Nederlands elftalZou mij kapot schamen
Wij hebben vanaf de eerste wedstrijd met veel gehakkel gestumper; sporadisch een mooie actie en machtig keeperswerk en verder een behoorlijke dosis domme mazzel de finale bereikt...quote:Op maandag 12 juli 2010 19:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nee, ik snap werkelijk waar niet dat gegeil op mooi voetbal en dat het niet erg is om niks te winnen "als de wereld maar ziet hoe mooi we voetballen"
Edit: ik zie dat je een vrouw bent, dat verklaart
Gelukkig heeft Spanje geen mazzel gehad, bv tegen een Paraguay. Iedere ploeg heeft van tijd tot tijd mazzel. Oranje had het tegen Brazilie dat het bij rust niet 3-0 stond, Spanje dat Cardozo die penalty mist.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wij hebben vanaf de eerste wedstrijd met veel gehakkel gestumper; sporadisch een mooie actie en machtig keeperswerk en verder een behoorlijke dosis domme mazzel de finale bereikt...
Spanje heeft over het hele tournooi mooi en verzorgd voetbal laten zien..volgens mij hebben zij momenteel de beker..
Ik geloof niet dat de keuze echt heel moeilijk is..
Wat is je punt precies?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wij hebben vanaf de eerste wedstrijd met veel gehakkel gestumper; sporadisch een mooie actie en machtig keeperswerk en verder een behoorlijke dosis domme mazzel de finale bereikt...
Spanje heeft over het hele tournooi mooi en verzorgd voetbal laten zien..volgens mij hebben zij momenteel de beker..
Ik geloof niet dat de keuze echt heel moeilijk is..
Absoluut waar; maar je mist de essentie van de post.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:16 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Spanje geen mazzel gehad, bv tegen een Paraguay. Iedere ploeg heeft van tijd tot tijd mazzel. Oranje had het tegen Brazilie dat het bij rust niet 3-0 stond, Spanje dat Cardozo die penalty mist.
Dat ik het leuk zou hebben gevonden als we de beker hadden gewonnen; maar dat Spanje bewezen heeft dat het met mooi voetbal ook kan. Dringt ie nu wel een beetje door ?quote:
En een lelijke verliezer?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:18 schreef m0ridin het volgende:
liever een lelijke winnaar dan een mooie verliezer.
Lelijke verliezer of mooie verliezer... allebei hou je er een kutgevoel aan over en sta je met lege handen.quote:
In '74 en '78 grepen wij met mooi voetbal naast de beker. Dus om het daar nu vanaf te laten hangen.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat ik het leuk zou hebben gevonden als we de beker hadden gewonnen; maar dat Spanje bewezen heeft dat het met mooi voetbal ook kan. Dringt ie nu wel een beetje door ?
Je draait de zaken nu om..je betoog eerder was dat we lelijk voetbal moesten spelen omdat je anders nooit kon winnen..dat was bullocks met een dikke K.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:22 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
In '74 en '78 grepen wij met mooi voetbal naast de beker. Dus om het daar nu vanaf te laten hangen
Waar zeg ik dit precies?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je draait de zaken nu om..je betoog eerder was dat we lelijk voetbal moesten spelen omdat je anders nooit kon winnen..dat was bullocks met een dikke K.
Je reactie op strawberry zegt het verpakt..al kan het ook mijn interpretatie zijn die door de kleur van de posts van voorstanders van deze overtreding van de Jong eerder in het topic jouw reactie net even zwaarder doet lijken dan hij is.quote:
Oftewel je verzint maar wat en legt mij woorden in m'n mondquote:Op maandag 12 juli 2010 20:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je reactie op strawberry zegt het verpakt..al kan het ook mijn interpretatie zijn die door de kleur van de posts van voorstanders van deze overtreding van de Jong eerder in het topic jouw reactie net even zwaarder doet lijken dan hij is.
Dat is een afweging die je als coach moet maken. Van der Vaart zal in de regel wel voor meer aanvallende creativiteit zorgen, iets wat de Jong niet heeft. Gevolg is wel natuurlijk dat je defensief zwakker wordt.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:43 schreef Arjan4all het volgende:
Nigel de Jong heeft 99 minuten meegespeeld en we hebben gedurende die tijd de nul gehouden. Hij wordt eruit gehaald voor Van der Vaart en het is Van der Vaart die in die laatste 21 minuten nog even Iniesta laat lopen en die scoort de winnende goal.
Ik kom wederom tot de conclusie dat ik Nigel de Jong prefereer boven Van der Vaart
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Oftewel je verzint maar wat en legt mij woorden in m'n mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |