quote:Op maandag 12 juli 2010 00:02 schreef ViaRegnum het volgende:
Bedankt mods en het was gezellig, mede-WK'ers!![]()
![]()
![]()
Doeg!![]()
Ik zou Arcee daarvoor PM'en, als ik jou wasquote:Op maandag 12 juli 2010 00:03 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Zijn er ook statistieken van posts aantallen en drukste momenten?
Geloof dat Arcee dit deed? Althans wel in het VKZ forum...quote:Op maandag 12 juli 2010 00:03 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Zijn er ook statistieken van posts aantallen en drukste momenten?
Ditquote:Op maandag 12 juli 2010 00:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Bedankt Mods en mede-Fok!kers, ik heb met veel plezier gelezen en gepost.
Beetje Ceequote:Op maandag 12 juli 2010 01:24 schreef Cee het volgende:
Bedankt!Het was gezellig. Beetje anticlimaxje, dat wel.
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:24 schreef Kally het volgende:
Symph, Happel en BrandX tnx, en iedereen tot over 2 jaar (ja bij het EK ja)![]()
Tong zonder jou is er niks aan
Soort Howard Webb dus?quote:Op maandag 12 juli 2010 01:35 schreef Symphonic het volgende:
En is je topic van vanavond op slot gegaan?
Er was echt een tsunami aan topics, en dan moet je in een split second er doorheen.
Veel slotjes terecht, een andere wellicht te snel, maar ze waren allemaal uit liefde voor het spel (he dat rijmt) en soms letterlijk afsluiting van een geweldige maand.
Ik sluit me hierbij aan. Mooi werk, heren en dame!quote:Op maandag 12 juli 2010 00:01 schreef Gillette_M5 het volgende:
natuurlijk Happel, BrandX, Symphonic e.a. die het mogelijk hebben gemaakt dat dit forum overzichtelijk bleef. Ondanks de slotjes van Tong80.
Bedankt en tot de volgende keer maar weer.![]()
![]()
![]()
Bedankt het was leuk!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:45 schreef BrandX het volgende:
Ik zal arcee vanavond vragen of hij wat leuke stats kan fabriceren![]()
Thnx!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:45 schreef BrandX het volgende:
Ik zal arcee vanavond vragen of hij wat leuke stats kan fabriceren![]()
Sym is mijn medemod op GC en Happel is mod van VBLquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:02 schreef Shark.Bait het volgende:
BrandX, die kom ik wel eens tegen hier op FOK!, die andere pipo's zeggen me helemaal niks.
na het weekend, wanneer de actie voor de TV voorbij isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:27 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Bedankt het was leuk!![]()
Wanneer wordt het wk2010 forum officieel gesloten?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef Strani het volgende:
Kunnen we het niet gewoon open laten tot WK2014? Ik vind het wel leuk zo.
een EK stelt natuurlijk echt helemaal niks voor en valt in het water vergeleken met een WK......leuk en aardig hoor, zo'n EK, maar de wereldtitel of een finaleplaats zoals deze heeft 10 keer meer impact dan een suf EK.....ga maar na, nooit zie je ergens specials over EK's in het verleden, altijd zien we op tv WK 's en historische wedstrijden van bijvoorbeeld Brazilie etc. Iedereen weet wie het WK 86 gewonnen heeft en dat Pele schitterde in de jaren 60, of de bal op de lijn in 66 tussen Engeland en Duitsland, maar dat soort feitjes over EK's daar hoor je nooit wat van....puur omdat een EK niet het allerhoogste is wat je kunt winnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:19 schreef summer29 het volgende:
Dag WK tot over 4 jaarWelkom EK over 2 jaar
er zijn hier mensen die al gevraagd hebben om het af te schaffen....voor die mensen is "de hype" over en kennelijk hebben die nu opeens niets meer met Oranje nu het voorbij isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:53 schreef fratsman het volgende:
Hoe lang houden we ons oranje kleurtje eigenlijk nog?
Tot we verloren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WK was een leuk en gezellig subtopic
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WK was een leuk en gezellig subtopic
EK2012 zal ook snel komen, de eerste kwalificatiewedstrijden zijn al begin septemberquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef Strani het volgende:
Kunnen we het niet gewoon open laten tot WK2014? Ik vind het wel leuk zo.
Truequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WK was een leuk en gezellig subtopicforum
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:59 schreef T_Fuff het volgende:
Het was leuk, kijk nu al uit naar het EK-forum.
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 06:10 schreef BrandX het volgende:
Een deze dagen komt hier de uitslag van: [INZENDINGEN] FOK! WK actie en dan gaat het op slot hier
Nog steeds openquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:06 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ie woensdag dicht gaat
oja?quote:
op 21 december 2012quote:
Ah mooi zo pakken we het EK nog meequote:
Onze laatste EKquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |