quote:Op maandag 12 juli 2010 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een ongelofelijke teringzin om te baggeren, dat heb ik altijd als het kut gaat
Ik ook. Maar ik doe het maar niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een ongelofelijke teringzin om te baggeren, dat heb ik altijd als het kut gaat
Kunnen we daar geen gifje van maken, dat ie loopt en dat ie dan neervalt met een beetje bloed...quote:Op maandag 12 juli 2010 00:05 schreef Magere_Gein het volgende:
hier de instructies voor dit topic
[ afbeelding ]
Ik zeg DOEN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zeg DOEN!Die kan wel een stroomstoot leveren jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 JAAR GRATIS STROOM ALS NEDERLAND WERELDKAMPIOEN WORDTquote:Op maandag 12 juli 2010 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die kan wel een stroomstoot leveren ja
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
1 JAAR GRATIS STROOM ALS NEDERLAND WERELDKAMPIOEN WORDT
Pics van spaanse wijven?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:16 schreef raebyddet het volgende:
Ik heb echt een hekel aan voetbal maar dit vind ik toch wel een beetje zielig voor jullie.
een troost :
[ afbeelding ]
Dat is Tyra Banks , zij is geen Spaansequote:
Ik vraag erom idiootquote:Op maandag 12 juli 2010 00:18 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Dat is Tyra Banks , zij is geen Spaanse
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bestaan er dan website's buiten Fok!?![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:38 schreef raebyddet het volgende:
[..]
![]()
Oké dan, hier wat plaatjes uit medelijden en verveling :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:46 schreef Myraela het volgende:
Ik ben moe. Voetbal in de stad kijken is niet tof.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:46 schreef Myraela het volgende:
Ik ben moe. Voetbal in de stad kijken is niet tof.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zonder vrouwen waren er geen tieten.
Nee, nee, nee, mwah, nee nee nee nee nee nee.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:38 schreef raebyddet het volgende:
[..]
![]()
Oké dan, hier wat plaatjes uit medelijden en verveling :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op maandag 12 juli 2010 00:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, mwah, nee nee nee nee nee nee.
Laten we vrouwenhockey gaan kijkenquote:Op maandag 12 juli 2010 01:02 schreef Tassiepassie het volgende:
Nou ben geen man,maar ben wel gek op sport en vooral voetbal en nu dus ook zwaar teleurgesteld
Ik kijk verdrietig naar mijn oranje kleding.quote:
Dat is niet het beste, mijn beste.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:08 schreef 19FR08 het volgende:
[ afbeelding ]We moeten er maar het beste van maken.
Haiquote:
Ik zei dat we er het beste van moeten maken. Om nou gelijk met het beste te komen zou wel heel egoïstisch zijn. Iedereen een kans.quote:
2x blondquote:Op maandag 12 juli 2010 01:08 schreef 19FR08 het volgende:
[ afbeelding ]We moeten er maar het beste van maken.
Niet per definitie afgeschreven. Zoals ik al zei, het beste moet nog komen.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
2x blondbrunettes tellen weer niet mee zeker?
ben benieuwd dus kom maar opquote:Op maandag 12 juli 2010 01:20 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Niet per definitie afgeschreven. Zoals ik al zei, het beste moet nog komen.
Haaaiiiquote:
Joa, ik ook wel.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:21 schreef MYV het volgende:
Halleu
Allemaal over het WK verlies heen? ik al wel
nee nog te vers al kan ik wel alweer relativeren inmiddelsquote:Op maandag 12 juli 2010 01:21 schreef MYV het volgende:
Halleu
Allemaal over het WK verlies heen? ik al wel
Snel! Hoe doe je dat?quote:
nou...haar zou ik wel doen!quote:Op maandag 12 juli 2010 01:24 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon zo snel niets vinden![]()
Ik stel voor dat jij ook ergens mee komt.
Daar zou ik idd ook wel op kunnen uithuilenquote:Op maandag 12 juli 2010 01:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nou...haar zou ik wel doen!
[ afbeelding ]
Voetbal interesseert me niet zoveel.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:27 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Snel! Hoe doe je dat?![]()
Ik ben trouwens wel blij dat ik thuis heb gekeken.
Ik hoorde daarnet in de snackbar waar ik even patat heb gegeten dat er hier in Leiden al ME op de been was. Leuke menschen hoor, in deze baggerstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |