Even een samenvatting, door óf AD óf zijn verleden óf allebei is zijn gevoel nagenoeg nihil. In praktisch alles.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:42 schreef _Eevee het volgende:
Ik begrijp uit het bericht niet echt waarom je geen sex hebt..
Of het beter gaat worden weten we niet. Ik heb stiekem de hoop dat andere AD of geen AD zijn gevoelens terugbrengt.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:13 schreef RealZeus het volgende:
Tsja, als jullie niet het idee gaan hebben dat het beter wordt wordt het ook lastig natuurlijk.
Jij hebt je behoeftes en hij blijkbaar niet. En dat gaat one way to another toch opspelen. I.m.o. is sex no8u eenmaal onlosmakelijk verbonden met een relatie.
Wat betreft die kinderen is je vriend verstandig. Hij heeft zelfs zoiets dat hij ze (momenteel) geen stabiele basis kan bieden en die wijsheid is niet iedereen gegeven.
Dat kan, maar bij mijn weten zijn de meeste AD niet zo libidoverhogend.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:18 schreef TShadow het volgende:
[..]
Of het beter gaat worden weten we niet. Ik heb stiekem de hoop dat andere AD of geen AD zijn gevoelens terugbrengt.
Mijn behoefte aan hem is groter dan mijn behoefte aan sex. Ik vraag me wel af of ik dit over 5 jaar nog stoer zeg, maar t zelfde geldt voor de kinderen: het is iets wat meespeelt in een eventuele verre! toekomst. Maar de gedachte is aanwezig.
De kans dat hij jou verlaat is erg groot he. Aangezien die voor niets of iemand voelt, kan dat voor jou ook ineens afgelopen zijn. Dat het voor hem ineens niet meer goed voelt. Natuurlijk kan jou gevoel ook nog veranderen.quote:Op maandag 12 juli 2010 06:59 schreef TShadow het volgende:
En voor nu zeg ik, ik blijf bij hem, of er nu iets veranderd of niet. Ik heb zelf gezegd dat ik t onwijs moeilijk had met t idee van kinderloos blijven maar híj was degene die zei dat dat niet t geval zou zijn.
Zoals ik er nu over denk heb ik nog nooit zoveel van iemand gehouden en ben ik nog nooit zo verliefd geweest als op hem en is hij belangrijker voor mij dan wat dan ook.
Maar ik besef wel degelijk dat het mij raakt als hij niet opgewonden raakt van mij of iets dergelijks omdat ik zo aan mijzelf kan twijfelen.
Aan de andere kant voelt hij echt praktisch niets meer voor iets of iemand en ben ik de enige die af en toe nog voor t aanwakkeren van die vlam zorgt. Dus dat zegt ook weer iets. Relatief gezien..
Je bedoelt middels een zaaddonor of adoptie?quote:Op maandag 12 juli 2010 06:59 schreef TShadow het volgende:
Nouja eigenlijk nooit op die manier aan gedacht
Voor wat kinderen betreft, hij wilt ze wel, we tillen dit bewust over mijn studie heen en dan zijn we ook alweer 5/6 jaar verder. Maar alleen als hij stabiel is en waarschijnlijk niet van zichzelf.
nuecken?quote:
Dus jij wil seks, maar hij niet door een verleden van depressies, paniekaanvallen en weinig gevoel? Vreemd. En hoe lang verwacht jij dat die relatie zonder seks gaat duren? Hij moet toch een keer seks met je willen, anders zal het ooit stuklopen. Misschien is hij wel echt aseksueel? Ah, door AD lees ik nu net. Zou goed kunnen, maar een excuus is het niet. Kan me niet voorstellen dat jij die gevoelens kan uitschakelen. Hij kan je nu iets niet bieden wat jij wel nodig hebt.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:28 schreef TShadow het volgende:
De relatie is niet vrijwillig op deze manier ingericht, en nee, ik ga hem ook aan de kant zetten om deze reden want daar ben ik veel te gek op hem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |