abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83964118
Hou toch op, de gehele buitenlandse pers + Clarence Seedorf is het erover eens dat Webb nog vrij coulant was voor Nederland. Als het aan hen had gelegen, hadden we bij rust zelfs nog maar 8 of 9 spelers over...
pi_83964273
Wat een zeurders hier... We hadden al eerder rood kunnen pakken heur
Ik hou van gretige spelers, maar dit sloeg om in een te agressief spel.
Noot noot.
pi_83964390
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:57 schreef Nielsch het volgende:
Hou toch op, de gehele buitenlandse pers + Clarence Seedorf is het erover eens dat Webb nog vrij coulant was voor Nederland. Als het aan hen had gelegen, hadden we bij rust zelfs nog maar 8 of 9 spelers over...
Maar voor die Spanjaarden was hij nog beter.

De hele tijd klagen en geen kaart. De hele tijd laten vallen en geen kaart Tel die kaarten erbij en Spanje staat ook met 9 op het veld.
  maandag 12 juli 2010 @ 17:09:09 #129
198365 Morendo
The Real Deal
pi_83964591
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:03 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Maar voor die Spanjaarden was hij nog beter.

De hele tijd klagen en geen kaart. De hele tijd laten vallen en geen kaart Tel die kaarten erbij en Spanje staat ook met 9 op het veld.
Inderdaad Xavi en Iniesta hadden extreem veel schwalbes. Puyol had zijn tweede gele kaart moeten hebben toen hij de doorgebroken Robben uit balans bracht. Ramos had zijn tweede gele kaart moeten hebben toen hij een gele kaart vroeg voor een Nederlandse speler. Wat ik echt niet begrijp is dat hij geen corner gaf na Sneijder zijn afgeketste vrije trap, duidelijker komen ze niet.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_83964960
zegt genoeg dat alle kranten die Britse hond genadeloos aanpakken...wat een druiloor eerste klas!
die man mag NOOIT meer fluiten op een eindronde

'Niets toegeven, doorgaan tot de botten kraken'
12/07/2010 09:20

Nederlandse media wezen naar de rol van 'druiloor' Howard Webb tijdens de finale van het WK, die voor Oranje uitmondde in een teleurstelling.

De Telegraaf gaat in het wedstrijdverslag in op de rol van scheidsrechter Howard Webb. 'De arbiter slaagde er in de 120 minuten geen moment in de gemoederen tot bedaren te brengen. Dat hij door zowel het Nederlandse als Spaanse publiek werd uitgefloten bij de prijsuitreiking was veelzeggend. De irritaties hielden trouwens gelijke tred met de wedstrijd, want die was al even slecht ondanks de aanwezigheid van zoveel talent.'

'Vooral door een druiloor van een scheidsrechter is het Nederlands elftal ten onder gaan in de finale van het WK', wijst het AD nadrukkelijk naar de Engelse arbiter. 'Een meeslepend gevecht, aantrekkelijk door de spanning, werd naar de Filistijnen geholpen door Howard Webb, een controversiële scheidsrechter uit Engeland. Als een boekhouder huppelde hij over het veld, kaarten uitdelend, elke keer voorafgegaan door een irritant preekje aan het adres van de (vermeende) boosdoener.'

'Een nieuwe generatie Nederlandse voetballers heeft de afgelopen vier weken naam gemaakt in Zuid-Afrika, maar de klap zal nog lang nadreunen', schrijft NRC Next 'Het sprankelende voetbal bleef weliswaar uit, maar met zes overwinningen op rij was voor het eerst in 32 jaar een finaleplaats in het WK veiliggesteld.'

'De invloed van La Escuela Holandesa is nog altijd zichtbaar in het hedendaagse voetbal. Spanje heeft het voetbal van de Hollandse school gemoderniseerd en wint wél het WK', legt NRC Next de vinger op een zere plek.

'Het was vooral een tot in elke vezel zinderende wedstrijd, die steeds voller liep van spanning. Aanvallen en tegenhouden, opjagen en afbreken, het opeens kunnen ontbranden met de wapens Robben en Sneijder, dat was het spel', analyseert de Volkskrant de finale.

'De toon was te vaak onaangenaam. Verkrampt, onbeschoft soms, met overtredingen die niets met voetbal te maken hebben', ging de Volkskrant verder. 'Niets toegeven, doorgaan tot de botten kraken, dat was deze finale. Te weinig doelpunten, te veel spanning. Aftasten. Maar die onsportiviteit, slechts een beetje in de hand gewerkt door scheidsrechter Webb, die staat Oranje niet, die riekte te veel naar het vorige WK, naar de afgang tegen Portugal in de tweede ronde. Speltechnisch gezien kreeg de wereld daarom de juiste kampioen.'

'In 1974 waren we de beste. In 1978 waren we de betere. In 2010 waren we net niet goed genoeg', begint Jaap de Groot zijn commentaar in De Telegraaf, waarbij voornamelijk doelde op de bindende rol in Zuid-Afrika. 'Op een fascinerend continent schreef Oranje desondanks geschiedenis.'
pi_83965184
Opvallend dat alle buitenlandse pers vooral wijzen naar het vuile en lelijke spel van Oranje... en terecht.
  maandag 12 juli 2010 @ 17:27:56 #132
198365 Morendo
The Real Deal
pi_83965327
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:24 schreef Nielsch het volgende:
Opvallend dat alle buitenlandse pers
Het zijn vooral de Britse tabloids die stemming maken. Webb floot gisteren gewoon een zeer zwakke wedstrijd en dupeerde Nederland een aantal keren behoorlijk. Dat we veel overtredingen maakten is daarbij irrelevant.
pi_83965570
Als neutrale toeschouwer moet je gewoon toegeven dat Webb er weining van gebakken heeft. Die overtreding van De Jong was rood. Hetzeflde geld voor Van Bommel. Wat Iniesta deed tegen Van Bommel mag volgens de regels ook niet. Hij kreeg enkel een reprimande.Het niet zien dat het een hoekschop had moeten zijn voor Nederland was ook een blunder. Nee....hij bakte er totaal niks van.
pi_83965945
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:20 schreef BramKVO het volgende:

[..]

ps : in de match tegen Uruguay mocht de goal van GIO ook niet doorgegaan zijn. Toen zei werkelijk niemand hier daar iets over ...
Zeg boerke gade hier wat ligge kankeren over die klaarduidelijke WERELDGOAL van een Feyenoorder?
Nu wrijft ge in uw hande zeker he west-vlaams boerelulleke , een dik kankervolk zedde gulle , ORANJE BOVEN EN BELGIE BARST !!!!
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
  maandag 12 juli 2010 @ 17:45:47 #135
309293 hedphylem
ecoutez we komen hard zo hard
pi_83966017
Webb is gewoon pruim, en pruim is een ander woord voor KUT.
pi_83966240
Zijn we gewoon in het webb gelopen.....
Met vriendelijke groet,
Daniël Skoffa
pi_83968395
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:

[..]

Zeg boerke gade hier wat ligge kankeren over die klaarduidelijke WERELDGOAL van een Feyenoorder?
Nu wrijft ge in uw hande zeker he west-vlaams boerelulleke , een dik kankervolk zedde gulle , ORANJE BOVEN EN BELGIE BARST !!!!
zalig Wat een karikatuur van een verzuurde, marginale, extreem-rechtse, Antwerpse gabber/vlaams blokker. Chris VD Durpel zou het niet beter kunnen neerzetten, hulde man !
pi_83970152
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:27 schreef Morendo het volgende:

[..]

Het zijn vooral de Britse tabloids die stemming maken. Webb floot gisteren gewoon een zeer zwakke wedstrijd en dupeerde mazzelde Nederland een aantal keren behoorlijk. Dat we veel overtredingen maakten is daarbij irrelevant.
Zo klopt ie!

Als Van Bommel en De Jong er echt af waren gestuurd waren we nergens meer geweest in de 2de helft...

Die laatste zin van jou is natuurlijk bullshit, aangezien het bestraffen van overtredingen een van de taken van de scheidsrechter is...

Trouwens niet alleen de Britten, ook veel andere landen en Clarence Seedorf kijken er precies zo tegen aan...

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2010 19:43:19 ]
pi_83970216
Die britten zijn gewoon jaloers
  maandag 12 juli 2010 @ 19:47:52 #140
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83970441
quote:
Op maandag 12 juli 2010 02:21 schreef Ritmo het volgende:
Gast aan z'n ballen ophangen en stenigen. Blatter ernaast.

Dit plaatje moet je ook wel aanspreken.

Desondanks is die Webb een droeftoeter, die de wedstrijd verpest heeft.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 12 juli 2010 @ 19:56:49 #141
198365 Morendo
The Real Deal
pi_83970816
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zo klopt ie!

Als Van Bommel en De Jong er echt af waren gestuurd waren we nergens meer geweest in de 2de helft...

Die laatste zin van jou is natuurlijk bullshit, aangezien het bestraffen van overtredingen een van de taken van de scheidsrechter is...

Trouwens niet alleen de Britten, ook veel andere landen en
Wat is dit nu weer? De overtredingen van de Jong en van Bommel waren absoluut niet een rode kaart waard. En als Webb toch zo veel zin had in het trekken van kaarten; geef dan ook een tweede aan Puyol toen hij een doorgebroken Robben in een Judo-greep hield. En wijs een corner toe aan Nederland indien de bal via een Spanjaard achter hun achterlijn verdwijnt. En geef kaarten voor Spaanse schwalbes. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Alleen NSB-nazaten kunnen enthousiast over Webb zijn.
quote:
Clarence Seedorf kijken er precies zo tegen aan...
Dat sterkt mij dan weer in mijn eigen opvatting.
pi_83971267
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:56 schreef Morendo het volgende:

Alleen NSB-nazaten kunnen enthousiast over Webb zijn.

Krijg jij eens even snel ongeneeslijke kanker in je kop ofzo, achterlijke idioot!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2010 20:07:24 ]
  maandag 12 juli 2010 @ 20:08:14 #143
198365 Morendo
The Real Deal
pi_83971303
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Krijg jij eens even snel ongeneeslijke kanker in je kop ofzo, achterlijke idioot!
Ik doelde niet specifiek op jou.... Dus rustig maar, anders trek ik een kaart.
  maandag 12 juli 2010 @ 20:08:29 #144
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_83971311
Een Van Gaal heeft ook aardige kritiek geuit op Webb. Dus dat sterkt ook weer het punt.

Webb moet direct stoppen met fluiten, of gewoon lekker doodvallen. Laat hem in elk geval Nederland maar nooit meer in!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  maandag 12 juli 2010 @ 20:14:09 #145
310008 The_Big_Lebowski
The Dude Abides
pi_83971571
Lijkt me leuk als ie tijdens een wedstrijd rood trekt en dan aan een attack op het veld overlijdt. Game Over rukker.
pi_83972082
Webb had geen overwicht, probeerde dat, door een regen aan gele kaarten uit te delen, te krijgen. En dan kwamen er weer zo'n drie spelers op hem aflopen en dan liep ie gewoon achteruit, beide handen op stekend. Zag het meerdere keren. Bij beide teams. De man is een angsthaas. En dat kun je niet zijn op een veld met 22 spelers waar de adrenaline hoogtij viert.
Waardeloze finale en in mijn ogen zo gestuurd door deze scheidsrechter.
Ik had ook geen kater van het verlies want het voelde als onbeslist en zo voelt het nog steeds.
Als je voortaan tegen mij zegt: spelbederf, dan zeg ik: Webb.
pi_83973337
Wat had Webb beter moeten doen, en dan heb ik natuurlijk over de beginfase van de wedstrijd waarin de toon voor de rest van wedstrijd gezet wordt?

Wel rood trekken voor de ordinaire schoppen van NL, geel geven zoals hij nu deed, of helemaal geen kaart trekken en iedereen een vrijbrief geven om spelers door de midden te zagen?

En nee, goed fluiten deed hij zeker niet, maar hij werd ook niet bepaald geholpen door met name Nederland die af en toe meer met K1 bezig was dan met voetbal.
pi_83973825
word snel lid van de anti Webb hyves >>>

http://webbzooi.hyves.nl/
Alles of Niets
pi_83974028
voor de anti - webb hyves liefhebbers
http://webbiskut.hyves.nl/
pi_83974741
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:00 schreef milan180 het volgende:
word snel lid van de anti Webb hyves >>>

http://webbzooi.hyves.nl/