abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83951868
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:46 schreef BramKVO het volgende:

[..]

ps : jij bent dan degene die de afgekeurde goal door prendergast slechts een 'detail' in de match vond ?
Ow ow zie hier onze kenner van het belgische front nou, wel zelfs als dat stelletje zielepoten van jou die goal had toegekend gekregen dan hadden de al aanvallend spelende Brazilianen zeker en vast nóg aanvallander gaan spelen om zo dan wrs met 4-1 winst te eindigen en trouwens de rode duiveltjes scoorden één (onterecht afgekeurd) doelpunt in die wedstrijd , BrazilIë twee, nog steeds exit belgië dus.
Daarbij gaat het hier om een belachelijk negeren van een hoekschop ten voordele van Holland en een doeltrap te geven waarbij de bal dan vervolgens tot de zoveel besproken buitenspel of niet fase aankwam. Mocht die klote ref nou gewoon effe een hoekschop hebben gefloten had het misschien zelfs nog een doelpunt voor Oranje geweest van die corner en anders penalty's waarbij Stekelenburg de nationale held zou worden.
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_83951965
Waar blijven de paint topics ?
pi_83956346
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:30 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:

[..]

Ow ow zie hier onze kenner van het belgische front nou, wel zelfs als dat stelletje zielepoten van jou die goal had toegekend gekregen dan hadden de al aanvallend spelende Brazilianen zeker en vast nóg aanvallander gaan spelen om zo dan wrs met 4-1 winst te eindigen en trouwens de rode duiveltjes scoorden één (onterecht afgekeurd) doelpunt in die wedstrijd , BrazilIë twee, nog steeds exit belgië dus.
ja, want na een 1-0 zou het matchverloop hetzelfde geweest zijn natuurlijk
Een onterecht afgekeurde goal vind je niks, maar een niet-gegeven corner is een schande. Je oranje bril zit je danig in de weg lijkt me. Maar dat is bij de meeste comments van je wel zo.
pi_83956445
Die niet gegeven corner vlak voor het doelpunt.

Hoe blind kun je zijn?
Extreem van richting veranderd door de muur EN aangeraakt door Casillas.
Pure diefstal. Wat een ontzettende lul is die Webb.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_83960929
zoals mijn vrienden en ik gisteravond die flapdrol gekwalificeerd hebben in een vol huis en de tuindeur wagenwijd open met debiele buren in de tuin die de wedstrijd niet volgden :

"een kale grafkankertyfus jood! met z'n inteelt kankerkop!"

en zo was het!

de slechtste scheidsrechter ooit die ik een finale heb zien fluiten! onvoorstelbaar dat zo'n grote flapdrol door de fifa is aangesteld. die man heeft het duel compleet laten ontsporen en Spanje wereldkampioen gemaakt!

die corner die die britse hond niet zag
onvoorstelbaar.......

alle kranten staan er bol van en ook de spelers na afloop hebben het de fifa wel duidelijk gemaakt: deze man mag NOOIT maar dan ook NOOIT meer fluiten op een eindronde! wat een verschrikkelijke irritante vent

voor de rest trots op de boys hoe ze gestreden hebben en dat we de op een na beste van de wereld zijn geworden
  maandag 12 juli 2010 @ 15:54:16 #106
15600 BB-King
Long live the King!
pi_83961093
Mja aan de ene kant heeft ie Nederland ook lang in de race gehouden door niet eerder een rode kaart te trekken (wat hij best had kunnen doen) dus ik vind het nog wel meevallen eerlijk gezegd. Z'n grootste fouten waren nog dat ie Heitinga te snel geel gaf en uiteraard die corner welke we niet meekregen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_83961262
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:54 schreef BB-King het volgende:
Mja aan de ene kant heeft ie Nederland ook lang in de race gehouden door niet eerder een rode kaart te trekken (wat hij best had kunnen doen) dus ik vind het nog wel meevallen eerlijk gezegd. Z'n grootste fouten waren nog dat ie Heitinga te snel geel gaf en uiteraard die corner welke we niet meekregen.
Maar Spanje had ook sowieso een keer rood mogen hebben, dus ja...
Zo'n ramp is 10 man ook niet. Aan Van Persie had je niets, die kon er wel uit voor een verdediger.
pi_83961427
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:13 schreef UltraR het volgende:
Die niet gegeven corner vlak voor het doelpunt.

Hoe blind kun je zijn?
Extreem van richting veranderd door de muur EN aangeraakt door Casillas.
Pure diefstal. Wat een ontzettende lul is die Webb.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_83961768
Before:

After:

After: http://s627.photobucket.com/albums/tt360/retry32/?action=view¤t=1bcf4f53ca5e7d042003911822ee-grande.gif

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2010 16:33:21 ]
pi_83962381
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:50 schreef HaagsPietje het volgende:
zoals mijn vrienden en ik gisteravond die flapdrol gekwalificeerd hebben in een vol huis en de tuindeur wagenwijd open met debiele buren in de tuin die de wedstrijd niet volgden :

"een kale grafkankertyfus jood! met z'n inteelt kankerkop!"

dat klinkt inderdaad zoals jij, zo kennen we je weer.

Toen Van Bommel en De Jong mochten blijven staan, hoorden we je waarsch niet ? Of toen Villa, die bijna op weg was naar doel, werd teruggefloten ipv voordeel te geven ?

Webb was slecht en dat was hij aan beide kanten. Zo staat het ook in alle Europese media (en dan nog gaat het meer over de overtredingen van oranje) , maar in NL ziet men het blijkbaar anders. Ik dacht eigenlijk dat NL'ers groter waren in een nederlaag, maar sommigen zijn slechte verliezers. Ofwel is dit een minderheid op het forum.

ps : in de match tegen Uruguay mocht de goal van GIO ook niet doorgegaan zijn. Toen zei werkelijk niemand hier daar iets over ...
pi_83962530
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:20 schreef BramKVO het volgende:

[..]
ps : in de match tegen Uruguay mocht de goal van GIO ook niet doorgegaan zijn. Toen zei werkelijk niemand hier daar iets over ...
Beide spelers, Bommel en de Uruguayaan gingen voor het blok en van Bommel won die. Die Uruguayaan protesteerde ook niet, maar ging gelijk door. Dit is mannelijk voetbal. Nog maar eens een bewijs dat Belgen zachte eitjes zijn.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_83962615
quote:

[..]

dat klinkt inderdaad zoals jij, zo kennen we je weer.

Toen Van Bommel en De Jong mochten blijven staan, hoorden we je waarsch niet ? Of toen Villa, die bijna op weg was naar doel, werd teruggefloten ipv voordeel te geven ?

Webb was slecht en dat was hij aan beide kanten. Zo staat het ook in alle Europese media (en dan nog gaat het meer over de overtredingen van oranje) , maar in NL ziet men het blijkbaar anders. Ik dacht eigenlijk dat NL'ers groter waren in een nederlaag, maar sommigen zijn slechte verliezers. Ofwel is dit een minderheid op het forum.

ja, nee inderdaad, absoluut.....ok....doei
pi_83962623
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef marcodej het volgende:

[..]

Beide spelers, Bommel en de Uruguayaan gingen voor het blok en van Bommel won die. Die Uruguayaan protesteerde ook niet, maar ging gelijk door. Dit is mannelijk voetbal. Nog maar eens een bewijs dat Belgen zachte eitjes zijn.
meen jij dat nu De bal was weg en Van Bommel ging keihard door op die Uruguyaan z'n enkels. Sommigen hier hebben toch werkelijk nooit zelf gevoetbald, lijkt me ...
Trouwens, dat Van Bommel het hele tornooi twee kaarten incasseerde, mag als een wonder worden bestempeld.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:30:05 #115
309293 hedphylem
ecoutez we komen hard zo hard
pi_83962862
quote:

[..]

uit een ander perspectief zag je dat van bommel's been schramde langs de scheen van die andere gast, en diezelfde gast stond ook weer gelijk op omdat het geen ene kut voorstelde.

met een andere scheids zouden de kaarten rechtvaardiger zijn (De Jong, Van Bommel en Iniesta en Puyol rood) en zou het ook gewoon een corner zijn.

Spanje speelde wel gewoon beter, maar hun goal kwam wel uit een fout gemaakt van de arbitrage, dus daar ik heb ik als enige geen vrede mee. kankerscheids.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:30:06 #116
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_83962864
okee aan beide kanten werd vies gespeeld.
en dat viel me behoorlijk tegen van Nederland.
maar dat doet nog steeds niets af aan het feit dat Webb de match doodgemaakt heeft.
door om ieder akkefietje fluiten en gewoon zijn doppen niet te gebruiken.
spanjaarden die als dominopoppetjes omvielen.
ik vind het nog steeds lastig om zulk achterbaks gedrag van de spanjaarden zomaar aan de kant te zetten en ze te feliciteren.
ik hoop echt dat beide kanten op het volgende wk weer tegenover elkaar staan en dan een fairplay-match spelen.
zwaar teleurgesteld, ook in Nederland, en Webb is imo nog steeds om te kotsen, wat een aars.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_83962924
PS: Het zou toch eigenlijk een penalty moeten zijn (sneijders vrije trap) want het wordt toch met zn arm aangeraakt
  maandag 12 juli 2010 @ 16:33:56 #118
309293 hedphylem
pi_83963067
Webb floot gewoon heel, heel erg slecht. dat hij geen rood aan De Jong geeft neemt niet weg dat hij debiele beslissingen maakt tegen Nederland. typerend voor dit WK dat bol staat van de arbitrage fouten dat de enige goal deze wedstrijd ook gewoon van een fout van arbitrage komt.

overigens: Spanje die de fair play award ook nog krijgt, corrupte bende.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:35:48 #119
309293 hedphylem
pi_83963162
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:31 schreef RetRy32 het volgende:
PS: Het zou toch eigenlijk een penalty moeten zijn (sneijders vrije trap) want het wordt toch met zn arm aangeraakt
aangeschoten, hield z'n arm voor z'n lichaam etc. maar als Webb dat zou zien zou het ook een corner zijn.
pi_83963360
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:35 schreef hedphylem het volgende:

[..]

aangeschoten, hield z'n arm voor z'n lichaam etc. maar als Webb dat zou zien zou het ook een corner zijn.
XD kan je ook zeggen bij suarez
  maandag 12 juli 2010 @ 16:44:25 #121
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_83963578
heb de wedstrijd nog een keer gekeken

Watching the game again

15th minute Van Persie - yellow carded : BAD CALL HOWARD WEBB
17th minute Puyol - yellow carded: Good call Howard Webb
22nd minute Yellow Card: Van Bommel: Correct decision Howard Webb.
23rd minute Yellow Card: Ramos: A bit harsh - so bad call Howard Webb
28th minute: Yellow Card - De Jong. I suppose there wasn't any intent but that shoiuld have been red. Bad call Webb.
39th minute: Generic foul by Van Bommel - not a yellow card - good call Howard Webb
42nd minute: "Collision" between Sneijder and Busquets - should have been a yellow for Sneijder - bad call Howard Webb.
45th+2 minute: Bad offside call. RvP was offside but not active in the game, Kuyt could have controlled the call for an opportunity. Bad Call Howard Webb. Not counting this one as it's a linesman mistake

2nd half:
49th minute: Van Bommel performs a proper shoulderblock in the penalty box - game on - good call Howard Webb.
54th minute: Yellow Card - van Bronckhorst - Wasn't a foul - bad call Howard Webb.
56th minute: Foul Heitinga on Torres - foul yes, yellow card.. harsh. Bad Call Howard Webb.
67th minute: Fould Capdevila on Van Persie - yellow card - correct decision Howard Webb
73rd minute: Heitinga called for a foul on Iniesta stepping on his foot. Iniesta actually stepped on Heitinga - bad call Howard Webb
78th minute: Iniesta foul on van Bommel - Unsporting conduct, where is the yellow card? Bad call howard Webb.
You may argue that there's a foul on Iniesta, who gets 'sandwiched' by two players. In that event - still.. bad call Howard Webb.
for the sake of debate: on the other hand, if it is a red card for Van Bommel - it's again.. a bad decision by Webb.
84th minute: Robben carded for comments. If Robben would have went down, it was a straight red for Puyol. Referee couldn't really judge it though, as he didn't go down - So he wasn't hindered enough. Even though the whinging is logical this card is a correct decision Webb.

Extra time:
2nd minute: Spain claim a penalty. Nothing happened - no foul - good call Howard Webb
noteworthy: no further mistakes or debatable decisions in the remainder of the first half

19th minute: Heitinga 2nd yellow on Iniesta. Harsh decision to book him. Foul yes. Card? Questionable, most referees do give it. However, considering his 1st yellow was absolutely no card - this does not fall well. In any event I don't consider this a 2nd bookable offense and therefore a bad call Howard Webb. If it were his first yellow, I could have lived with it.
21st minute: Blatant dive Iniesta. Never a yellow card for Vd Wiel. Bad decision Webb.
25th minute: Hassling about a freekick where the wall wasn't in the right place. Sneijder takes it - hits a defender. COrner. Not given. Bad call Webb.
26th minute: Iniesta scores. Offside initially... so ref should have called the offside call. Shocking decision. The move where Iniesta scores is not offside. But the 1st moment yes. So fucked over by Howard Webb allright!
27th minute: Mathijssen carded for complaining, yeah well.. can you imagine?? But still, excessive complaining is a card. Good decision Webb.
30+2: Robben gets fouled, no call from the referee - bad call again.

sidenote: 90th minute: RvP called for offside, he goes on for a couple seconds - Howard Webb doesn't do a thing.
23rd minute extra time: RObben called for offside, goes on... gets told off, no cards... would have been harsh to send someone off for that in the final. Technically a yellow card yes.

I missed whether Iniesta got a yellow card for taking off his shirt, I would assume so?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  maandag 12 juli 2010 @ 16:46:44 #122
198365 Morendo
The Real Deal
pi_83963679

Drogba had Webb's optreden voor de volle 100% bestempeld als een 'disgrace'.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_83963697
Webb was niet goed maar zeker niet nadelig voor Nederland.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:48:02 #124
198365 Morendo
The Real Deal
pi_83963722
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:44 schreef Reddiablo het volgende:
I missed whether Iniesta got a yellow card for taking off his shirt, I would assume so?
Dat wel. Zelfs Webb kon het niet maken de Spanjaarden daarvoor te matsen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_83963961
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:46 schreef Morendo het volgende:

Drogba had Webb's optreden voor de volle 100% bestempeld als een 'disgrace'.
Ja als je 2-3 duidelijke penalties niet krijgt kan ik hem moeilijk ongelijk geven vreemd dat het een Spaanse club is waar hij zo partijdig voor fluit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')