A la champagne drinkend vieren op het moment dat die darm van ons is heengegaan.quote:
Ik zal dansen op zijn graf.quote:Op maandag 12 juli 2010 02:08 schreef Reddiablo het volgende:
Is Howard Webb al DOOD?
Ik heb een flesje vodka klaarstaan voor die kankerschoft.
let's piss on his rug.quote:
laten we op dat moment samen een litertje wegtikkenquote:Op maandag 12 juli 2010 02:15 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
A la champagne drinkend vieren op het moment dat die darm van ons is heengegaan.
quote:Op maandag 12 juli 2010 02:21 schreef Ritmo het volgende:
Gast aan z'n ballen ophangen en stenigen. Blatter ernaast.
wat een kanker kop, ga dood vieze flikkerquote:
En die van Iniesta vanwege natrappen richting van bommel.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Vergeet de rode kaart van Puyol niet
Oh ja, die Van Bommel die toen al lang en breed in het kleedlokaal had horen te zitten.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:18 schreef herbert64 het volgende:
[..]
En die van Iniesta vanwege natrappen richting van bommel.
Dat was gewoon een mooie tackle op de bal.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Oh ja, die Van Bommel die toen al lang en breed in het kleedlokaal had horen te zitten.
Gelul... in het begin van de wedstrijd geven 9 van de 10 scheidsrechters niet meteen al een tweede gele kaart voor een dergelijke overtreding. Dus lul niet. Maar die natrap actie richting Van Bommel was wél gewoon een normale rode kaart. En de dader had dus niet meer kunnen scoren later.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Oh ja, die Van Bommel die toen al lang en breed in het kleedlokaal had horen te zitten.
Dat mensen vinden dat Bommel rood had moeten krijgen snap ik nog steeds niet? Ja, hij had een paar mannelijke tackles, maar dat hoort erbij. Het is toch geen ballet? Hij ging echt nergens echt over de schreef.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:35 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Deze kerel mag van mij alle afgereisde Oranje fans hun tickets terugbetalen! Dat zal wel lukken denk ik met die mooie som geld die hij van sep blatter en zeer zeker ook de Spaanse voetbalbond LFP in ontvangst heeft genomen.
Dat dus.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:18 schreef herbert64 het volgende:
[..]
En die van Iniesta vanwege natrappen richting van bommel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |