Als het vanavond 3-2 voor Nederland is ben ik tevreden hoor.quote:
Spanje 2 klopt wel. 3 is ook een oneven nummer, net als 1, dus Nederland wordt kampioenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:34 schreef Dos37 het volgende:
Spanje 2 Nederland 3 dat klopt niet.
Gesink imponeerde al in de Ronde van Zwitserland.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:34 schreef Zwansen het volgende:
Wow, Gesink heeft me echt verrast. Wist niet dat ie zo goed was.
Ja, Brajkovic ook in de Dauphine. Hoop niet dat ie te vroeg piekt en dat ie in de laatste week minder is.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gesink imponeerde al in de Ronde van Zwitserland.
Geweldige progressie...
Neem aan van niet.quote:
Nja, Contador kraakte ook. Schleck was wel echt goed. Dus ik denk niet dat Schleck Gesink had laten gaan.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:40 schreef Montov het volgende:
Gesink erg goed. Normaal gesproken houdt hij niet van die tempowisselingen, en ik dacht dat de laatste kilometers hem zou nekken, maar hij kon gewoon keer op keer aanzetten. Net een verkeerde timing, anders had hij kunnen winnen.
En Armstrong.![]()
Top!quote:Op zondag 11 juli 2010 17:42 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
30. MOERENHOUT Koos 196 RABOBANK 4h 57' 38" + 03' 27"
Volgens VDB2 gaf Evans de matigste indruk van alles wat nog vooraan zat.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:48 schreef Menchov het volgende:
[..]
Evans staat er wel ontzettend goed voor nu. Hij hoeft alleen nog maar te volgen en laat dat nu net z'n specialiteit zijn.
Het is nog vroeg in de Tour, denk dat Contador wacht op de Pyreneeënquote:Op zondag 11 juli 2010 17:43 schreef northernlight81 het volgende:
Contador is nog niet geweldig deze tour tot nu toe. Vino heeft uitstekend teamwerk geleverd, ik vind het toch leuk dat hij er weer bij is.
De eerste de beste bergetappe met Contador wordt hij eraf gefietst. Die machtige versnelling heeft hij niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:48 schreef Menchov het volgende:
Evans staat er wel ontzettend goed voor nu. Hij hoeft alleen nog maar te volgen en laat dat nu net z'n specialiteit zijn.
Dat kennen we wel van Evans toch. Het kraakt ontzettend, maar het breekt zeldenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens VDB2 gaf Evans de matigste indruk van alles wat nog vooraan zat.
Dan vraag je je toch af waarom hij altijd op de plek reed waar hij constant gelosten moest voorbij steken en gaatjes moest dicht rijden. Kleine maar ook overbodige inspanningen.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:50 schreef Grobbel het volgende:
Wel een behoorlijke opluchting dat Gesink uiteindelijk gewoon sterk was vandaag. Het zag er toch lang niet helemaal lekker uit.
Ach, nu kan hij volgende week een Virenque doen en dan de bolletjes-trui winnenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:50 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
60. CHAVANEL Sylvain 131 QUICK STEP 5h 05' 51" + 11' 40"
61. ARMSTRONG Lance 21 TEAM RADIOSHACK 5h 05' 56" + 11' 45"
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Ach, nu kan hij volgende week een Virenque doen een Landis doen en dan de bolletjes-trui winnen
Het ziet er altijd bij hem uit alsof hij elk moment kan breken.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:50 schreef Grobbel het volgende:
Wel een behoorlijke opluchting dat Gesink uiteindelijk gewoon sterk was vandaag. Het zag er toch lang niet helemaal lekker uit.
Dat zal dan op de Tourmalet moeten gebeuren.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:50 schreef Menchov het volgende:
[..]
Dat kennen we wel van Evans toch. Het kraakt ontzettend, maar het breekt zelden
Ik denk dat Gesink helemaal niet zo sterk was vandaag. Gelukkig zat iedereen behoorlijk in het rood en van Gesink weet je dat ie rare dingen kan doen ook al zit ie stuk. Hoop dat ie kan verbeteren deze ronde en dan komt top 5 misschien wel in zicht. Had ik na zijn scheurtje echt niet meer gedacht.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan vraag je je toch af waarom hij altijd op de plek reed waar hij constant gelosten moest voorbij steken en gaatjes moest dicht rijden. Kleine maar ook overbodige inspanningen.
Het duurt niet lang meer voordat hij VDB1 mag worden genoemd.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Eens. Al had ik bij VDB2 weer het tegenovergestelde gevoel, dat ie de hele dag attent bij de eerste 5 naar boven rijdt maar toch wat wegzakt op het moment dat het er echt toe doet. Maar goed, wel weer sterk door hem gereden hoor.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan vraag je je toch af waarom hij altijd op de plek reed waar hij constant gelosten moest voorbij steken en gaatjes moest dicht rijden. Kleine maar ook overbodige inspanningen.
Zo rijdt Gesink altijd. Vaak hangt hij in het laatste wiel, maar gek genoeg lost hij zelden.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Radioshack nog verrassend goed na het wegvallen van Armstrong / Brajkovic.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:54 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
1. RABOBANK 14h 46' 20"
2. ASTANA 14h 47' 26" + 01' 06"
3. TEAM RADIOSHACK 14h 48' 02" + 01' 42"
4. LIQUIGAS-DOIMO 14h 49' 23" + 03' 03"
5. AG2R LA MONDIALE 14h 50' 36" + 04' 16"
6. FOOTON-SERVETTO 14h 53' 09" + 06' 49"
7. CAISSE D’EPARGNE 14h 54' 07" + 07' 47"
8. OMEGA PHARMA - LOTTO 14h 54' 16" + 07' 56"
9. COFIDIS LE CREDIT EN LIGNE 14h 54' 53" + 08' 33"
10. TEAM HTC - COLUMBIA 14h 55' 53" + 09' 33"
11. BMC RACING TEAM 14h 56' 43" + 10' 23"
12. EUSKALTEL - EUSKADI 14h 56' 51" + 10' 31"
13. BBOX BOUYGUES TELECOM 15h 04' 33" + 18' 13"
14. TEAM SAXO BANK 15h 05' 27" + 19' 07"
15. QUICK STEP 15h 07' 07" + 20' 47"
16. FDJ 15h 07' 18" + 20' 58"
Rabobank![]()
Gesink kan een tijd lang dieprood rijden en dat deed ie op het einde.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:55 schreef aesop het volgende:
[..]
Ik denk dat Gesink helemaal niet zo sterk was vandaag. Gelukkig zat iedereen behoorlijk in het rood en van Gesink weet je dat ie rare dingen kan doen ook al zit ie stuk. Hoop dat ie kan verbeteren deze ronde en dan komt top 5 misschien wel in zicht. Had ik na zijn scheurtje echt niet meer gedacht.
Dat is wel een slimmere tactiek dan ie in voorgaande jaren aanhield. Toen was hij juist degene die altijd het tempo bepaalde op kop, zelfs al was dat helemaal nergens voor nodig.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo rijdt Gesink altijd. Vaak hangt hij in het laatste wiel, maar gek genoeg lost hij zelden.
Dat komt nog wel.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:18 schreef Ericr het volgende:
Lijkt dus een open Tour te worden als niemand echt oppermachtig is.
Denk dat velen er momenteel bewust voor passen het geel te nemen. Dat zorgt weer voor extra extra werk voor de ganse ploeg en veel verloren energie. Daarom verwacht ik dat het in de Pyreneeën pas echt los zal gaan.quote:
Wie zal dat dan moeten doen? Contador die groeit in de Tour? Je moet toch je kansen pakken in de etappes die je op papier liggen en dit was een Contador etappte lijkt me. Schleck lijkt wel goed maar die 10 seconden van vandaag kan je weinig peil op trekken. Had wel verwacht dat ze vandaag al meer de boel uit ellkaar gereden zouden hebben. Maar goed heb het niet gezien, was er een reden waarom ze bij elkaar bleven of kunnen ze elkaar gewoon geen pijn doen omdat niemand er boven uitstijgt?quote:
Laf gedoe, alles wat je kan pakken zal je toch moeten pakken in dit soort etappes. Een Tour zonder leiderschap kan net zo aflopen als in 2006. Zeker nu die grappenmakers van BMC het geel mogen verdedigen. Lelangue hecht echt veel waarde aan het geel, als hij iemand er aan kan helpen die nu op 25 minuten staat zou hij het zo doen. Nou ja maar even in het tweede rijtje kijken dan wie de tweede Pereiro kan worden.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat niemand echt het geel wilde. Of de komende dagen wilde verdedigen, vooral dat.
Rabo staat er goed voor idd.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:18 schreef Ericr het volgende:
Lijkt dus een open Tour te worden als niemand echt oppermachtig is. Rabo doet het in ieder geval voorlopig erg goed, Menchov en Gesink lijken toch wel goed in vorm en Rabo heeft als van de weinige ploegen nu meerdere renners in huis die mee kunnen strijden op het voorste plan.
Zo ziet 'ie er altijd uit.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat weet iedereen, dus ik veronderstel dat Van Den Broeck, die er toch jaren mee in de ploeg heeft gezeten, zijn uitspraken op meer baseert dan enkel een harkende stijl.quote:
Lancequote:When it rains it pours I guess.. Today was not my day needless to say. Quite banged but gonna hang in here and enjoy my last 2 weeks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |