Als het vanavond 3-2 voor Nederland is ben ik tevreden hoor.quote:
Spanje 2 klopt wel. 3 is ook een oneven nummer, net als 1, dus Nederland wordt kampioenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:34 schreef Dos37 het volgende:
Spanje 2 Nederland 3 dat klopt niet.
Gesink imponeerde al in de Ronde van Zwitserland.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:34 schreef Zwansen het volgende:
Wow, Gesink heeft me echt verrast. Wist niet dat ie zo goed was.
Ja, Brajkovic ook in de Dauphine. Hoop niet dat ie te vroeg piekt en dat ie in de laatste week minder is.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gesink imponeerde al in de Ronde van Zwitserland.
Geweldige progressie...
Neem aan van niet.quote:
Nja, Contador kraakte ook. Schleck was wel echt goed. Dus ik denk niet dat Schleck Gesink had laten gaan.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:40 schreef Montov het volgende:
Gesink erg goed. Normaal gesproken houdt hij niet van die tempowisselingen, en ik dacht dat de laatste kilometers hem zou nekken, maar hij kon gewoon keer op keer aanzetten. Net een verkeerde timing, anders had hij kunnen winnen.
En Armstrong.![]()
Top!quote:Op zondag 11 juli 2010 17:42 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
30. MOERENHOUT Koos 196 RABOBANK 4h 57' 38" + 03' 27"
Volgens VDB2 gaf Evans de matigste indruk van alles wat nog vooraan zat.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:48 schreef Menchov het volgende:
[..]
Evans staat er wel ontzettend goed voor nu. Hij hoeft alleen nog maar te volgen en laat dat nu net z'n specialiteit zijn.
Het is nog vroeg in de Tour, denk dat Contador wacht op de Pyreneeënquote:Op zondag 11 juli 2010 17:43 schreef northernlight81 het volgende:
Contador is nog niet geweldig deze tour tot nu toe. Vino heeft uitstekend teamwerk geleverd, ik vind het toch leuk dat hij er weer bij is.
De eerste de beste bergetappe met Contador wordt hij eraf gefietst. Die machtige versnelling heeft hij niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:48 schreef Menchov het volgende:
Evans staat er wel ontzettend goed voor nu. Hij hoeft alleen nog maar te volgen en laat dat nu net z'n specialiteit zijn.
Dat kennen we wel van Evans toch. Het kraakt ontzettend, maar het breekt zeldenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens VDB2 gaf Evans de matigste indruk van alles wat nog vooraan zat.
Dan vraag je je toch af waarom hij altijd op de plek reed waar hij constant gelosten moest voorbij steken en gaatjes moest dicht rijden. Kleine maar ook overbodige inspanningen.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:50 schreef Grobbel het volgende:
Wel een behoorlijke opluchting dat Gesink uiteindelijk gewoon sterk was vandaag. Het zag er toch lang niet helemaal lekker uit.
Ach, nu kan hij volgende week een Virenque doen en dan de bolletjes-trui winnenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:50 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
60. CHAVANEL Sylvain 131 QUICK STEP 5h 05' 51" + 11' 40"
61. ARMSTRONG Lance 21 TEAM RADIOSHACK 5h 05' 56" + 11' 45"
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Ach, nu kan hij volgende week een Virenque doen een Landis doen en dan de bolletjes-trui winnen
Het ziet er altijd bij hem uit alsof hij elk moment kan breken.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:50 schreef Grobbel het volgende:
Wel een behoorlijke opluchting dat Gesink uiteindelijk gewoon sterk was vandaag. Het zag er toch lang niet helemaal lekker uit.
Dat zal dan op de Tourmalet moeten gebeuren.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:50 schreef Menchov het volgende:
[..]
Dat kennen we wel van Evans toch. Het kraakt ontzettend, maar het breekt zelden
Ik denk dat Gesink helemaal niet zo sterk was vandaag. Gelukkig zat iedereen behoorlijk in het rood en van Gesink weet je dat ie rare dingen kan doen ook al zit ie stuk. Hoop dat ie kan verbeteren deze ronde en dan komt top 5 misschien wel in zicht. Had ik na zijn scheurtje echt niet meer gedacht.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan vraag je je toch af waarom hij altijd op de plek reed waar hij constant gelosten moest voorbij steken en gaatjes moest dicht rijden. Kleine maar ook overbodige inspanningen.
Het duurt niet lang meer voordat hij VDB1 mag worden genoemd.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens VDB2 gaf Evans de matigste indruk van alles wat nog vooraan zat.
Eens. Al had ik bij VDB2 weer het tegenovergestelde gevoel, dat ie de hele dag attent bij de eerste 5 naar boven rijdt maar toch wat wegzakt op het moment dat het er echt toe doet. Maar goed, wel weer sterk door hem gereden hoor.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan vraag je je toch af waarom hij altijd op de plek reed waar hij constant gelosten moest voorbij steken en gaatjes moest dicht rijden. Kleine maar ook overbodige inspanningen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |