Over 2 maanden, want dan gaat Vlaanderen NL veroverenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:26 schreef Markster het volgende:
[..]
wow, sinds wanneer ligt antwerpen in Nederland?
En dan noemen ze het geheel Nederland?quote:Op zondag 11 juli 2010 17:48 schreef Brerius het volgende:
[..]
Over 2 maanden, want dan gaat Vlaanderen NL veroveren![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:21 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Blijdorp is niet voor niks de best bezochte diergaarde van Nederland.
Toch maar eens een keer naartoe dan. Relatief dichtbij maar nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:25 schreef detulp050 het volgende:
Oh: en Emmen is de onbetwiste nummer 1. Al jaren.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:35 schreef piepie het volgende:
Dierenpark Amersfoort op 1 voor mij (honden mochten ook mee).
Terras voor het apeneiland zit je heerlijk!
Zeker doen! Emmen is echt mooi, en groot!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Toch maar eens een keer naartoe dan. Relatief dichtbij maar nog nooit geweest.
En dat gecombineerd met relatief weinig (grote) dierentuinen in de omgeving.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:24 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Uh, zou het te maken hebben met de dichte bevolkingsdichtheid van de regio?
Kan je lopend doen zelfs. Of heel dichtbij en niet duur parkeren als je met de auto gaatquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zeker doen! Emmen is echt mooi, en groot!
En hebben een goede bus verbinding vanaf het station
Nee.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:24 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Uh, zou het te maken hebben met de dichte bevolkingsdichtheid van de regio?
1 racistische grap per topic is voldoende, niet overdrijven.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:42 schreef Brerius het volgende:
Apenheul is dat niet de Randstad ??????
Gaia Park is goed, maar ik denk dat het nog moet groeien voordat het echt een hele goede dierentuin wordt. Maar de potentie is er ze hebben veel zaken goed in orde. 2 tot 3 weken geleden nog in Arnhem geweest en dat vond ik echt leuk. Voor de rest weinig ervaringen met andere dierenparken buiten mijn kindertijd om. Kan me wel nog herinneren, dat ik in mijn arm ben gebeten door een ontsnapte aap in een dierenpark in Belgiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
1 iemand die Gaiapark zegtIk vond 'm ook wel leuk maar heb in m'n leven weinig dierentuinen gezien. Zouden andere dierentuinen dan zoveel leuker zijn?
kutkickquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:16 schreef FoolWithMokey het volgende:
Dierentuinen zijn duur.
Hoe groot is de kans op een bokito2?
't Is niet wààr hé!quote:Op zondag 11 juli 2010 19:44 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja lap seg, nu wil ik ook zo naar de dierentuin zo
Maar alleen omdat het zo dicht bij Duitsland ligtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:09 schreef skunkasaur het volgende:
Wie maakt er ff een poll aan?
Ik zeg ook Emmen, komt internationaal ook wel mee zelfs.
Laatste tijd volg ik het programma Burgers' Zoo: Drukte in de dierentuin.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:30 schreef Intrepidity het volgende:
Burgers Zoo is de leukste dierentuin die ik bezocht heb. Dat gezegd hebbende heb ik niet veel dierentuinen bezocht, dus er is vast een leukere.
quote:
Nee hoor. Emmen en Burgers Zoo behoren tot de mooiste dierentuinen van Europa.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maar alleen omdat het zo dicht bij Duitsland ligt
Voor de ingang staat een monument/beeld. Die heeft Emmen geloof ik ooit eens gekregen omdat ze eens de beste Europese dierentuin zijn geweest.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maar alleen omdat het zo dicht bij Duitsland ligt
dit was wel een top postquote:Op zondag 24 juli 2011 18:56 schreef Evertjan het volgende:
niet echt een dierentuin maar Apenheul is ook erg leuk om naar toe te gaan als je van apen houdt. Als je van dolfijnen houdt is Dolifinarium in Harderwijk misschien een betere optie
Nou, raap me opquote:Op zondag 2 juni 2013 08:31 schreef pietbier het volgende:
[..]
We hadden het over Nederland, niet over Duitsland
dat zegt zo weinig, het is zowat de bekendste.. maar dat betekent niet dattie de beste is... ik vind beekse bergen echt een stuk beter qua opzet, wellicht wel minder dieren (tis al jaren geleden dat ik voet in een dierenpark heb gezet)quote:Op zondag 11 juli 2010 17:21 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Blijdorp is niet voor niks de best bezochte diergaarde van Nederland.
Deze man weetquote:
Fixedquote:Op zondag 11 juli 2010 17:21 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Blijdorp is niet voor niks de best bezochte diergaarde van Europa
tegen nederlandquote:
Dus het Aachener Tierpark mag ook meedoen?quote:
Nee, maar hij heeft wel gelijk. Antwerpen en vooral de dependance Planckendael zijn beter dan de Nederlandse dierentuinen. Zowel qua dierenwelzijn (uitgezonderd de Zodiac Zoos, maar die zijn mini) als qua bezoekersplezier. En gratis toegankelijk met een Artis jaarkaart, dus toch een beetje Nederlandsquote:
stop eens met zeurenquote:Op zondag 2 juni 2013 21:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Er staat niet "Beste dierentuin tegen Nederland".
Ik vind Antwerpen Zoo ook tof enzo maar dit topic gaat over Nederlandse dierentuinen. Anders kan ik ook veel betere dierentuinen opnoemen in Duitsland en Frankrijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:23 schreef Grouch het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel gelijk. Antwerpen en vooral de dependance Planckendael zijn beter dan de Nederlandse dierentuinen. Zowel qua dierenwelzijn (uitgezonderd de Zodiac Zoos, maar die zijn mini) als qua bezoekersplezier. En gratis toegankelijk met een Artis jaarkaart, dus toch een beetje Nederlands
Binnen Nederland is Amersfoort het leukst als je kleine kinderen bij je hebt. Zonder kleine ukkies Blijdorp. De dieronvriendelijkheid van Artis valt reuze mee; maar ik krijg er idd meer een park dan een dierentuin gevoel bij. Het safari-aspect van Beekse Bergen is leuk, maar toch een beetje een gimmick die maakt dat ik er niet al te vaak kom.
Alles naar mijn mening natuurlijk.
En jij kan je mond houdenquote:
Antwerpen zoo is een inhaalslag aan het maken. Die was echt vele malen erger dan wat dan ook in Nederland.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:23 schreef Grouch het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel gelijk. Antwerpen en vooral de dependance Planckendael zijn beter dan de Nederlandse dierentuinen. Zowel qua dierenwelzijn (uitgezonderd de Zodiac Zoos, maar die zijn mini) als qua bezoekersplezier. En gratis toegankelijk met een Artis jaarkaart, dus toch een beetje Nederlands
Binnen Nederland is Amersfoort het leukst als je kleine kinderen bij je hebt. Zonder kleine ukkies Blijdorp. De dieronvriendelijkheid van Artis valt reuze mee; maar ik krijg er idd meer een park dan een dierentuin gevoel bij. Het safari-aspect van Beekse Bergen is leuk, maar toch een beetje een gimmick die maakt dat ik er niet al te vaak kom.
Alles naar mijn mening natuurlijk.
Jij bent er duidelijk nog nooit geweestquote:Op maandag 3 juni 2013 16:33 schreef pindaplukker het volgende:
Beekse Bergen, lekker met de auto tussen de leeuwen sjezen
Nee nog nooit nee, beekse bergen ligt zowat bijna in mijn achtertuinquote:Op maandag 3 juni 2013 16:46 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Jij bent er duidelijk nog nooit geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |