quote:Op zondag 11 juli 2010 16:12 schreef conleche het volgende:
Dus net een telefoontje van de exmeneer en ik schrok me dood, want ik hoorde alleen maar rare geluiden en toen niks meer. Dacht dat hij een hartaanval had of zo. Ik hem terugbellen, neemtie doodleuk op. Was een broekzaktelefoontje.![]()
Ik vind dat z'n broekzak maar rare geluiden maakt.
Zijn er meerdere schermen? Of sta je dan achteraan zo'n beetje te springen om maar iets te zien?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:15 schreef anna82 het volgende:
Dank je Cali![]()
Ik zag net beelden van het museumplein, hordes mensen al! Wij waren van plan rond zeven uur aan te schuiven, beetje naief denk ik nu...
Het duurt heel lang voordat wij zien of het een hennetje of een haantje is, een maand of 2, 3 dacht ik. Het zijn dan nog wel echt kuikens.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:05 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik vroeg me meer af of hij/zij als kuiken zou worden gegeten (dat kan ook toch?) of dat ie dus nog zou opgroeien. Vanaf wanneer kun je zien of het een hij of zij is?
Je hebt stofgezogen?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:15 schreef j.t het volgende:
Pff, huis is schoon! Stofzuigen heeft me nog meer doen zweten, je ziet zelfs zweetplekken in mn shirt :| Gelukkig moet ik nog douchen, had er wel op geanticipeerd![]()
er staan 5 schermen hoorde ik op tvquote:Op zondag 11 juli 2010 16:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Zijn er meerdere schermen? Of sta je dan achteraan zo'n beetje te springen om maar iets te zien?
20.30 ten laatstequote:Op zondag 11 juli 2010 16:22 schreef P.F het volgende:
Ik ga ook voetbal kijken in de stad, hoe laat zou verstandig zijn?
*boks*quote:Op zondag 11 juli 2010 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je hebt stofgezogen?
Met dit weer kan het me echt niks schelen of mn huis vies is of nietdesnoods stofzuig ik dan vanavond wel als het dan koeler is, maar zeker niet nu
Ok! Moet alleen wel naar Adam maar komt goed. Wie is dat eigk? Hoor de laatste tijd zo veel over octopussenquote:Op zondag 11 juli 2010 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb even een beetje half geslapen en de misselijkheid is een beetje weg![]()
en P.F. ! Jij kunt met octopussy meerijden naar Almere na de brulleft waardoor het logistieke probleem is opgelost
is maar één manier om dat met zekerheid te kunnen zeggen... (ik zou pleisters wel vast klaarleggen..)quote:Op zondag 11 juli 2010 16:43 schreef Merel het volgende:
Het is vast geen goed idee om in een trein vol uitzinnige supporters te roepen HEY DIT IS EEN STILTECOUPÉ hè?
Wat een leuk tasje!quote:Op zondag 11 juli 2010 16:42 schreef kwakz0r het volgende:
tasje gemacht! gisteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou het kunnen proberen. Heeft jouw telefoon ook camera?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:43 schreef Merel het volgende:
Het is vast geen goed idee om in een trein vol uitzinnige supporters te roepen HEY DIT IS EEN STILTECOUPÉ hè?
Cute!!quote:Op zondag 11 juli 2010 16:42 schreef kwakz0r het volgende:
tasje gemacht! gisteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:42 schreef kwakz0r het volgende:
tasje gemacht! gisteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deken moet nog een half randje. 45 min werk denk ik. heb geen zin in. deze gisteren in de trein en voor de tv gemaaktquote:Op zondag 11 juli 2010 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Cute!!
Was je deken ook al af? Zoja, wat een moordend tempo heb jij dan!!![]()
Maar met wie ben je dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:45 schreef Merel het volgende:
Ik durf niet
Twijfel nog of ik vanavond Museumplein doe of de kroeg. Laat ik wel afhangen van hoeveel zin ik straks heb in het gezelschap van 100.000 andere mensen.
Kattenquote:Op zondag 11 juli 2010 16:46 schreef Ewelina het volgende:
Mijn poes heeft ontdekt dat de ventilator best fijn is. En nu neemt ze de plek voor mijn laptop in beslag.
Waarom vroeg jij net naar KH vrije recepten? Jij mag niet dunner worden hoor!!quote:
Ik moet kiezen tussen de vrienden die naar het Museumplein gaan en vrienden die de kroeg in duikenquote:
Aha. Als het een kroeg is met buitenscherm zou ik dat doen en anders het museumplein. Buiten is het hier nu best lekker eigenlijk!quote:Op zondag 11 juli 2010 16:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik moet kiezen tussen de vrienden die naar het Museumplein gaan en vrienden die de kroeg in duiken
Vijf schermen inderdaad waarvan een 88m2 is. Het schijnt dat je die vanaf het Concertgebouw goed kunt zien.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Zijn er meerdere schermen? Of sta je dan achteraan zo'n beetje te springen om maar iets te zien?
Ja uh.. *boks*quote:Op zondag 11 juli 2010 17:06 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben helemaal uitgebarst in pukkels... komt door t zweten denk ik. getferrrrrrr....
Omdat de ouders van iemand die ik ken eiwitrijk eten, en daardoor is er blijkbaar geen avondeten voor hem. Dus ik zei dat is vast koolhydraatarm en daar kun je echt nog heel veel dingen wel eten maar ik had net even geen idee wat.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom vroeg jij net naar KH vrije recepten? Jij mag niet dunner worden hoor!!
Je bent precies goed zo!!
/moederrol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |