Hopelijk de regen ook.quote:
Nee het is lekker zonnig hoor, wel een beetje bewolkt hier en daar.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:07 schreef Ewelina het volgende:
Ik zie in Amsterdam nog geen voortekenen van regen...
Oh nice! Ik vind Anouk altijd heel erg goed in showsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Ben nu in 't westerpark, wachten op Anouk. We kopen nooit een kaartje maar gewoon gewoon altijd naast 't podium liggen, bij het water. Leuke sfeer hangt er altijd
Nu in de aanbieding bij de H&Mquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:10 schreef LadyBlack het volgende:
Hier zie ik de zon ook nog door de gordijnen schijnen, en ik zit nog steeds in alleen een onderbroek, dus de verkoeling moet hier ook nog komen.
Wel ga ik nu onderstaand jurkje weer aantrekken en daarmee op het balkon zitten!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:10 schreef sigme het volgende:
10,6km, 34o in de schaduw, parcours in de brandende zon over heide en zinderend asfalt.
1:06:30
10,6km, 34o in de schaduw, parcours in de brandende zon over heide en zinderend asfalt.
respect!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:10 schreef sigme het volgende:
Ja maar hij staat dus niet op de sitequote:
Wow.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:10 schreef sigme het volgende:
Dondersquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:10 schreef sigme het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:10 schreef Merel het volgende:
Ik heb net m'n outfit voor morgen bij elkaar gesprokkeld: oranje hempje, zwart rokje, knaloranje panty. Maarrrrr... Ik moet morgenmiddag eerst nog langs werk. En daarna ga ik meteen door richting
Amsterdam. Dus de question is of ik al in vol ornaat eerst langs werk ga, of dat ik me in de trein omkleed ofzo..
M'n ouders zijn ook fan, ooit zijn ze met andere lui naar een concert van haar geweest en iedere keer als die lui hier over de vloer zijn hebben ze het er weer overquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh nice! Ik vind Anouk altijd heel erg goed in showsen ben sinds dr laatste album ook weer fan van dr muziek
Veel plezier!!
Dito! Oranje staat me nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb helemaal niks in oranje!
Ja een Beesie, die zit op de lamp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik was ook bij Lenny vorig jaar! En het jaar ervoor bij Massive Attack.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja ik ben niet zo'n Anouk fan zelf, maar de sfeer tijdens zo'n concert hier is altijd zo tof
Was vorig jaar naar Lenny Kravitz en het jaar daarvoor naar Bjork. En mijn moeder ging vorige week naar Faithless
Sigme: wow!! Echt supergoed!
Nee ik hou de boekenplank vast omdat ik slecht ben in een houding aannemen als het vriendje een foto maaktquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Toch maar wel een fotootje omdat ik een muts ben en wat vrouwelijke input nooit kwaad kan(vriendje: "Ja is wel leuk toch. Beter dan aan het hangertje".
)
*doet toch nog maar een keer de donkerharigen/donkere wenkbrauwen-boksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*boks![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
*boks!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*doet toch nog maar een keer de donkerharigen/donkere wenkbrauwen-boks
*boks!
Ehmquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:58 schreef sigme het volgende:
Zwarte lakschoentjes, witte sokjes met een kanten randje.
Oh, dat is dan weer over de top, zeker. Hmpf.quote:
Das niet erg 'mij', maar ik snap wel waar het idee vandaan komt! Ik kreeg ook een beetje een Grease-tijdperk-gevoel, zou er bijna een pakje hubba bubba voor kopenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:58 schreef sigme het volgende:
Zwarte lakschoentjes, witte sokjes met een kanten randje.
Ik zou zelf er van die gesleehakte espadrilles onder dragen. Maar ik denk dat jij niet zo hakkig bent?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Das niet erg 'mij', maar ik snap wel waar het idee vandaan komt! Ik kreeg ook een beetje een Grease-tijdperk-gevoel, zou er bijna een pakje hubba bubba voor kopen
Ook leuk!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou zelf er van die gesleehakte espadrilles onder dragen.
Dan moet je niet met je voeten in van die badjes oud.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Ook leuk!
Ik heb nu dezeMaar moet eerst meer eelt op m'n achillespees kweken, dat bandje doet pijn!
Huh?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:15 schreef neen het volgende:
Dan moet je niet met je voeten in van die badjes oud.
O, dat oud is een ander woord wat m'n woordenboek heeft veranderd, maar ik bedoel dus iets waarvan je zachte voetjes krijgt. Daar hadden ze het hier gister over.quote:
Nee ik ben nog een hakken-apprenticequote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou zelf er van die gesleehakte espadrilles onder dragen. Maar ik denk dat jij niet zo hakkig bent?
Van die gewone platte espadrilles?
Mooiquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Ook leuk!
Ik heb nu dezeMaar moet eerst meer eelt op m'n achillespees kweken, dat bandje doet pijn!
Ik ook en ook alles is hier in huisquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb trouwens voortdurend dorst, en niet in water dan zeg maarcola, melk, fristi, waterijs
Niezoslanknie.
Je hebt me bij deze geinspireerdquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:25 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ook en ook alles is hier in huiszelf heb ik het nooit
Komop we gaan water drinken
Massive Attack is ook cool idd! Bjork was het daar weer daarvoor dacht ik ineens aan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik was ook bij Lenny vorig jaar! En het jaar ervoor bij Massive Attack.
Respect hoor Sigme, echt heul veul daarvan!!
Nou echt niet hè, ik ben lekker aangekomen de laatste tijd. Ook evy niet uitgelopen, maar een half uurtje lopen lukt welquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:20 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Maar jij bent skinny nu. Heb je evy eigenlijk helemaal uitgelopen?
Nopequote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:25 schreef neen het volgende:
[..]
Nou echt niet hè, ik ben lekker aangekomen de laatste tijd. Ook evy niet uitgelopen, maar een half uurtje lopen lukt wel
Morgenochtend weer lopen! Kun je alweer dingen op je iPhone zetten of niet?
Oh nou jaquote:
Moet je je wekker een uur eerder zetten, of die wedstrijd overslaanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Nee hoor, want ik moet de hele dag werken en daarna gelijk oranje he.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben nu al fan van de automatische updates.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lau, je kunt gewoon op de '' onder je reageerveld klikken voor de smiley's.
Ik probeer mijn leven te beteren na jaren van praktisch jurkjesloosheid!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef Laureline het volgende:
En maria moet altijd jurkjes dragen, vind ik.
En fijn voor in de blender ook want dan is het ook meteen lekker koudquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:00 schreef Merel het volgende:
Oooooh ik vind die bramen uit het vriesvak lekker!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik probeer mijn leven te beteren na jaren van praktisch jurkjesloosheid!Mn vriendje is het er wel mee eens geloof ik
![]()
![]()
Und jetzt slapen! In de hitte! Zonder octopus! En morgen WK! Waar ik denk ik niet veel van mee zal krijgen! Scuzi Milady, moest even![]()
Trusten Mister en Missusses!
Tip van mij: nooooit de aardbeien kopen! Slappe waterslijmballen, hu. En als je van verse frambozen houdt: ook niet de AH-diepvriesframbozen kopen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:00 schreef Merel het volgende:
Oooooh ik vind die bramen uit het vriesvak lekker!
Ja, het is wel uitkijken geblazen. Ik heb ook kramen die ik altijd vermijd, door schade en schande...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:36 schreef Merel het volgende:
Nou ik had laatst "vers" van de markt frambozen die vanbinnen beschimmeld waren. Maar van buiten zie je dat niet hè. Juch.
ik zet het altijd 's avonds in de koelkast,dan is het 's morgens ontdooid!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:47 schreef Merel het volgende:
Vier op een rij! Met een vriesfruitkwartet.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja hallo. dit mis ik dus weer omdat ik eindelijke eens sociaal doe en een keer een leven heb, PM dus pleazquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik verveel me, dus toch wat zitten knutselen. Heel even dan, voor de gein
- linkje weg -
Klacht: geen toning. Geen spieren. Gewoon blob.
Oh, dat is wel zonde natuurlijk..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:46 schreef Merel het volgende:
Die foto is al offline zelfs, pech gehad meiden
Ik mis de meneer. En ik vind het stom dat hij aan de telefoon heel blij klinkt. Wat hypocriet is, want de manier van afleiding zoeken die DaD noemt is mij niet vreemd
DaD, wat voor ontwikkelingen zijn er? Stiekeme hoop dat het toch nog goed komt?
hmm! dit komt niet helemaal als een verassing eerlijk gezegd.. Maar het lijkt me wel lastig.. want aan de ene kant blijf je dan een soort van hoop houden waardoor je niet verder kan,maar als het écht nog goed kan komen, zou dat ook wel heel positief kunnen zijn..? Of niet? Want vind jij hier zelf van DaDtje?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had m'n vreselijk lelijke werkkleding aan. LB is de leuk geklede!
loveli, zonder al te veel in details te willen treden: misschien is het allemaal niet zo definitief als het leek. De aantrekkingskracht is enorm, als we bij elkaar zijn... Maar we hebben even een poosje geen contact. Dan zien we weer.
Ja, de wind blies al het stof onder m'n bed vandaanquote:Op zondag 11 juli 2010 08:51 schreef _Calimero_ het volgende:
heerlijke buii inderdaad, hier waaide en regende het echt zo hard dat er vanalles door de tuin vloog! En ik ging er met een vriendinnetje midden staan springen
Ik wil ook helemaal nog niet verder. In de komende drie weken gaan we elkaar niet zien, maar probeert m'n ex erachter te komen of de aantrekkingskracht tussen ons van zijn kant wordt veroorzaakt door louter lust, of liefde. In het geval van het eerste is het einde verhaal, maar in het geval van het tweede... Ik kan nu sowieso nog geen afscheid van hem nemen.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:32 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oh, dat is wel zonde natuurlijk..
[..]
hmm! dit komt niet helemaal als een verassing eerlijk gezegd.. Maar het lijkt me wel lastig.. want aan de ene kant blijf je dan een soort van hoop houden waardoor je niet verder kan,maar als het écht nog goed kan komen, zou dat ook wel heel positief kunnen zijn..? Of niet? Want vind jij hier zelf van DaDtje?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Toch maar wel een fotootje omdat ik een muts ben en wat vrouwelijke input nooit kwaad kan(vriendje: "Ja is wel leuk toch. Beter dan aan het hangertje".
)
Ik vind hem leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Aan mij zal het niet liggen.
Ik verwacht het ook, maar dat is een slecht teken, want tot nu toe zijn m'n verwachtingen steeds niet uit gekomen ("Brazilië wint van Nederland!", "Nederland wint gemakkelijk van Uruguay!" etc).quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:11 schreef Viking84 het volgende:
Whehe VMW heb je de poezels echt oranje gespoten?. Foto?
.
Ohquote:Op zondag 11 juli 2010 10:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk niet.![]()
Maar ze hebben allebei rood oranje in hun vacht.
Dat dus.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:04 schreef conleche het volgende:
Wat naar Vik en ook onbegrijpelijk. Je hebt toch ooit van elkaar gehouden en lief en leed gedeeld, hoe kan je nu zo iemand haten? En dan hem proberen te treffen door het inzetten van je kinderen. Ongelofelijk.![]()
Phuh, ik doe ook mee want tot nu toe heb ik iedere wedstrijd ergens anders gezien en dat was allemaal winst dus moet dat nu ook weer.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:21 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik vind het hele bijgeloof in de sport soms zo grappig...
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:22 schreef neen het volgende:
Ging je nou met je broertje op pad chicolate? Veel plezier daar iig
Ik ook!quote:Op zondag 11 juli 2010 10:54 schreef Merel het volgende:
Ben trouwens heel benieuwd hoe MoBlo's vrijgezellenfeest was!
God wat sneuquote:Op zondag 11 juli 2010 09:47 schreef Viking84 het volgende:
De vriend van m'n zus heeft z'n kinderen al een week of 3/4 niet meer gezien, omdat z'n ex de kinderen inzet om hem kapot te maken. Ze mogen ook niet bellen / sms'en of contact hebben via Hyves - helemaal niets. Echt heel treurig, want die kinderen worden er de dupe van. Er komt nu een rechtszaak van
.
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:35 schreef anna82 het volgende:
Ik trek vanavond weer mijn Bavaria jurkje aan! ik heb hem alle keren gedragen, in kroegen waar gerookt werd, op het Museumplein bij 30+ graden, maar uit bijgeloof heb ik hem na de kwartfinale niet meer durven wassen. Dus voordat je mij ziet, heb je me waarschijnlijk al geroken
Of de tigduizend andere bijgelovigen die hun bavariajurkje/brulshirt/pletterpet/leeuwenhose al een paar wedstrijden niet hebben gewassenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:35 schreef anna82 het volgende:
Ik trek vanavond weer mijn Bavaria jurkje aan! ik heb hem alle keren gedragen, in kroegen waar gerookt werd, op het Museumplein bij 30+ graden, maar uit bijgeloof heb ik hem na de kwartfinale niet meer durven wassen. Dus voordat je mij ziet, heb je me waarschijnlijk al geroken
Ik was eerst in een kroeg waar ze bij zoveel bier een vuvuzela gaven, wilde zon kerel erop blazen goot iemand er bier inquote:Op zondag 11 juli 2010 11:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gisteren trouwens voor het eerst een vuvuzela in m'n handen gehad en erop geblazen. Nu weet ik waarom die Algerijn niet zo blij werd van die vuvuzela in z'n oor
Dat zijn alle moderne vrijgezellendagen niet, en de meeste zijn walgelijk.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ooooh dat klinkt echt als een perfecte vrijgezellendag voor jullie!!
Misschien niet in de oorspronkelijke betekenis van de vrijgezellendag, maar wel echt heel erg cool om dat met zn allen te doen
Het waait lekker koel, maar het is in de zon nog steeds bloedheet hoor...quote:Op zondag 11 juli 2010 11:55 schreef AKnynke het volgende:
Zeg dames in Groningen:
Hoe is het weer daar? Het is hier namelijk bewolkt en niet zo heel erg warm, maar ik weet niet wat voor kleding ik mee moet nemen. ik heb sowieso niet iets oranjes...
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:58 schreef sigme het volgende:
15km van Groningen op het open platteland is het 25,5o , in het algemeen zonnig, wel lichte bewolking aanwezig.
Thanks!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het waait lekker koel, maar het is in de zon nog steeds bloedheet hoor...
Het is wel een beetje bewolkt nu, terwijl het vanochtend nog strak blauw was![]()
Nouja, t knmi zegt 29 graden.
Toch heeft het wel wat om zelf een ketting te maken op je vrijgezellenfeestquote:Op zondag 11 juli 2010 11:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zijn alle moderne vrijgezellendagen niet, en de meeste zijn walgelijk.
MoBlo, complimenten aan jullie vrienden, dat ze zoiets leuks en passends voor jullie georganiseerd hebben.
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zijn alle moderne vrijgezellendagen niet, en de meeste zijn walgelijk.
MoBlo, complimenten aan jullie vrienden, dat ze zoiets leuks en passends voor jullie georganiseerd hebben.
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Toch heeft het wel wat om zelf een ketting te maken op je vrijgezellenfeest![]()
als ze dat ooit bij mij in hun hoofd halen, dan ontsnap ik
quote:
Gatver, wat een nare ex. Dat doe je toch niet. Wat een egoïstische trut.quote:Op zondag 11 juli 2010 09:47 schreef Viking84 het volgende:
De vriend van m'n zus heeft z'n kinderen al een week of 3/4 niet meer gezien, omdat z'n ex de kinderen inzet om hem kapot te maken. Ze mogen ook niet bellen / sms'en of contact hebben via Hyves - helemaal niets. Echt heel treurig, want die kinderen worden er de dupe van. Er komt nu een rechtszaak van
.
Ooohquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:23 schreef loveli het volgende:
bi
r
k
e
n
s
t
o
c
k
Enige voordeel, hoef je meteen geen anti-conceptie meer te gebruiken.
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:23 schreef loveli het volgende:
bi
r
k
e
n
s
t
o
c
k
Enige voordeel, hoef je meteen geen anti-conceptie meer te gebruiken.
Tja, als ze geen glanzende bandjes hadden en niet van die asexuele kurken, verpleegkundige steunzolen hadden, had ik best overwogen ze te passen. Of toch niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:31 schreef P.F het volgende:
Model piazza is wel leuk.. Ik neem aan dat je niet weet hoe dat model er uit ziet.
Het ging ook puur om het model.quote:
Die van mij zijn van Manfield, die hebben een minder hoog opstaand randje bij de zool. Ik vond birckenstocks ook niet zo zitten, heb beste brede voeten. Mijn mama vond ze wel heel lekker zitten, die heeft bronzen met 1 bandje.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind die piazza's wel de leukste Birkenstocks! Die met die 'flap' erop vind ik raarSlippers zijn sowieso niet bedoeld om sexy te zijn, dus dan zijn die piazza's prima toch? Al vind ik ze ook niet fijn zitten dus weiger ik er geld aan uit te geven
![]()
Ik heb zelf twee paar slippertjes, rieten teenslippertjes met witte schelpjes op de bandjes (uit Australië!) en donkergroene Minnetonka teenslippers met een ornamentje bovenop.
En ach in de zomer maakt het me ook allemaal niet zo bar veel uit, een leuk jurkje / rokje met slippers is altijd wel prima (die rieten staan bij bijna alle casual dingen wel!)
Neen, je bent het aan het jinxen!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:48 schreef neen het volgende:
Als we dit decennia maar 1x een wk verliezen in de finale is het dus al beter dan de seventies
quote:
quote:
Ik heb 6 weken geleden Nederland - Spanje: 2-3 gepouldquote:Op zondag 11 juli 2010 13:22 schreef neen het volgende:
[..]
Dit is niet die lekkere dansplaat trouwens
Overigens is in m'n wk poule de finale Nederland - Spanje, 4-3 is hiervan de uitslag dus geen probleem.
quote:Ward Goderie en Harm Swinkels uit Amsterdam willen de hele dag meepikken om het ''moment van de wedstrijd goed te beleven''. Ze zijn voor de verandering zaterdagavond niet uitgeweest, zodat ze de dag volgens Goderie ''uitgerust'' kunnen beginnen. Hij heeft zijn oranje onderbroek weer aangetrokken. ''Die heb ik bij alle wedstrijden gedragen dus die gaat niet meer uit.''
dit is echt cutequote:
Hij komt ook niet voor het eten he, maar voor jou jeweets.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:09 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh my, ik moet eigenlijk heel hard aan het werk, heb inmiddels de juiste documenten opgestart.. Maar toen bedacht ik me dat ik nog moet bedenken (.. jaja, heel filosofisch dit) wat ik donderdag ga koken als mijn uitgestelde date komt
Tips zijn meer dan welkom met een (niet al te moeilijk, ben niet zo'n keukenprinses) recept waarmee elke man ingepakt wordt![]()
Of ik doe gewoon een jurk met een laag decollete aan,dan maakt het vast niet meer uit wat ik kook![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:13 schreef neen het volgende:
[..]
Hij komt ook niet voor het eten he, maar voor jou jeweets.
Hier rommelt het al, en is het bewolkt.. Van mij mag het nog wel even weer afkoelen en waaien zodat mijn huis nog wat koeler wordtquote:Op zondag 11 juli 2010 14:07 schreef loveli het volgende:
Oeps! Lokaal noodweer...
http://www.weer.nl/nl/home/weer/neerslagradar/nederland.html
Fuck!!!quote:Op zondag 11 juli 2010 14:10 schreef neen het volgende:
Oh Conleche: Pizzaatje bestellen? Vergeet het maar.
Ik ben blij dat ik zojuist nog even naar de super ben gegaan.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:10 schreef neen het volgende:
Oh Conleche: Pizzaatje bestellen? Vergeet het maar.
Anders bestel je sushi, dat kan gewoon de koelkast in..quote:Op zondag 11 juli 2010 14:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Fuck!!!
Ik ga nu bestellen voor om 7 uur, dan warm ik het wel op daarna of zo!!
Dank u neen.
Slapen en water drinken (kleine beetjes) en misschien iets lichts/gezonds eten?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog tips tegen enorme misselijkheid (van kater)?zou overgeven helpen?
Afhankelijk van de kater, doe ik dit:quote:Op zondag 11 juli 2010 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog tips tegen enorme misselijkheid (van kater)?zou overgeven helpen?
ik ben aangehaakt bij hen omdat ik in mn eentje kijken toch wel erg zielig vond...quote:Op zondag 11 juli 2010 15:11 schreef LadyBlack het volgende:
Nou kwak, even overwegen of je ze de volgende keer nog wel uit wilt nodigen dan
En wbt kijken in een café, ja dat zal wel warm en druk worden, maar het gaat om de wedstrijd kijken toch?
(en anders kan je deze mensen altijd nog bij jou uitnodigen misschien?)
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:16 schreef kwakz0r het volgende:
ik baal vooral omdat ik gisteren zo'n fijne ontspanddag had, maar nu ben ik thuis en slaat de stress meteen toe, zit echt heel hard te huilen omdat ik niet meer weet waar ik moet beginnen met alles....
Goedzoquote:Op zondag 11 juli 2010 15:16 schreef kwakz0r het volgende:
edit: paniekaanval voorbij. ik ga nu naar de supermarkt, dan de afwas doen, dan wat lekkers eten, dan opruimen, dan nog even werken, dan eten en dan naar de kroeg voor voetbal, in mn oranjeroze jurk.
Meer bier?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:37 schreef neen het volgende:
Vrienden gingen dus ergens zwemmen, kom ik nu fashionably late aan is het bewolkt. Nu heb ik geen zin meer.
Er is wel iets wat de kater uitstelt aanwezig
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:16 schreef kwakz0r het volgende:
ik baal vooral omdat ik gisteren zo'n fijne ontspanddag had, maar nu ben ik thuis en slaat de stress meteen toe, zit echt heel hard te huilen omdat ik niet meer weet waar ik moet beginnen met alles....
edit: paniekaanval voorbij. ik ga nu naar de supermarkt, dan de afwas doen, dan wat lekkers eten, dan opruimen, dan nog even werken, dan eten en dan naar de kroeg voor voetbal, in mn oranjeroze jurk.
Het gaat straks in een grote kist met een warmtelamp erboven, waar wij de kuikens kunnen vrijwaren van Hond, katten, kraaien en andere kuikenliefhebbers.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:59 schreef Laureline het volgende:
Maar wat gebeurt er nu met het kuiken? Gaat hij (of zij?) nu naar de echte kippen toe, of is dat geen goed idee?
Als je de vraag zorgvuldig doorleest, staat het antwoord er al in..quote:Op zondag 11 juli 2010 14:08 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
dit is echt cuteGaan jullie hem opeten, of mag hij of zij eieren gaan leggen?
mijn vraag, of die van Laureline?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Het gaat straks in een grote kist met een warmtelamp erboven, waar wij de kuikens kunnen vrijwaren van Hond, katten, kraaien en andere kuikenliefhebbers.
Langzaam de temperatuur lager zetten totdat ze buiten kunnen, waar ze dan met gaas beschermd moet worden tegen voornoemde kuikenliefhebbers. En als ze groot genoeg zijn moeten ze in het toom opgenomen worden; dat zal wel een kwestie van bespuiten met azijnwater worden en er het beste van hopen.
[..]
Als je de vraag zorgvuldig doorleest, staat het antwoord er al in..
Jouw vraagquote:Op zondag 11 juli 2010 15:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
mijn vraag, of die van Laureline?
Inmiddels is het me duidelijk wat er gebeurt door je bovenstaande antwoord, maar ik mis nog wel eens wat met lezen hier, vanwege het post-tempo..
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Jouw vraag
Is het een zij -> eieren leggen
Is het een hij -> opeten
Waarom bespuit je kippen met azijnwater? Bij mijn moeder verdronken de kukens nog wel eens in de drinkbak van moeder kip. Erg sneu en een beetje dom van moeder anna. En als dit de laatste post is, wil iemand dan een nieuwe openen. Ik doe het mobiel...quote:Op zondag 11 juli 2010 15:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Het gaat straks in een grote kist met een warmtelamp erboven, waar wij de kuikens kunnen vrijwaren van Hond, katten, kraaien en andere kuikenliefhebbers.
Langzaam de temperatuur lager zetten totdat ze buiten kunnen, waar ze dan met gaas beschermd moet worden tegen voornoemde kuikenliefhebbers. En als ze groot genoeg zijn moeten ze in het toom opgenomen worden; dat zal wel een kwestie van bespuiten met azijnwater worden en er het beste van hopen.
[..]
Als je de vraag zorgvuldig doorleest, staat het antwoord er al in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |