Dat wordt zwoegen in de keuken.quote:Geen koeriers tijdens finale.
Wie morgenavond tijdens de WK-finale een pizza of een portie spareribs wil bestellen kon wel eens bedrogen uitkomen. De meeste restaurants gaan om acht uur dicht, zegt organisatie Thuisbezorgd.nl.
Veel bezorgers hebben vrij genomen om voor de tv te kruipen. Voor één keertje de tent dichtdoen kan best uit voor de restaurants; het WK heeft tot nu toe al voor behoorlijk wat extra omzet gezorgd.
Thuisbezorgd.nl heeft uitgerekend dat het toernooi 4,5 miljoen euro aan extra inkomsten heeft opgeleverd.
Voor jou misschien. Ik heb daar een wijf voorquote:
qftquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:28 schreef Snarf het volgende:
[..]
Voor jou misschien. Ik heb daar een wijf voor
En dat wijf is vast en zker je moederquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:28 schreef Snarf het volgende:
[..]
Voor jou misschien. Ik heb daar een wijf voor
whehehequote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dat wijf is vast en zker je moeder
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[..]
Wij ook hierquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:11 schreef sbientje het volgende:
wij hebben lekker een familiebbqgezellig samen daarna / ondertussen voetbal kijken op de beamer
beter dan een pizza bestellen
[..]
Is je buurman te lam om even naar de supermarkt te lopen?quote:Op zondag 11 juli 2010 13:51 schreef Saphia het volgende:
Ik heb gisteren 4 verschillende pizza's gekocht in de supermarkt.De buurman wist dit en wilde zo juist voor 10 Euro een pizza Hawaii van me kopen(die in de supermarkt dus nog geen 3 Euro kost)![]()
Ik verdien ook nog geld aan dit WK
Dat kun je proberen, maar als er niet opgenomen wordt omdat de zaak dicht is, wordt het alsnog lastig.quote:
[..]
Hier zijn de winkels op zondag dicht. Friesland ...quote:Op zondag 11 juli 2010 13:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is je buurman te lam om even naar de supermarkt te lopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |