quote:Op zondag 11 juli 2010 16:12 schreef conleche het volgende:
Dus net een telefoontje van de exmeneer en ik schrok me dood, want ik hoorde alleen maar rare geluiden en toen niks meer. Dacht dat hij een hartaanval had of zo. Ik hem terugbellen, neemtie doodleuk op. Was een broekzaktelefoontje.![]()
Ik vind dat z'n broekzak maar rare geluiden maakt.
Zijn er meerdere schermen? Of sta je dan achteraan zo'n beetje te springen om maar iets te zien?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:15 schreef anna82 het volgende:
Dank je Cali![]()
Ik zag net beelden van het museumplein, hordes mensen al! Wij waren van plan rond zeven uur aan te schuiven, beetje naief denk ik nu...
Het duurt heel lang voordat wij zien of het een hennetje of een haantje is, een maand of 2, 3 dacht ik. Het zijn dan nog wel echt kuikens.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:05 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik vroeg me meer af of hij/zij als kuiken zou worden gegeten (dat kan ook toch?) of dat ie dus nog zou opgroeien. Vanaf wanneer kun je zien of het een hij of zij is?
Je hebt stofgezogen?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:15 schreef j.t het volgende:
Pff, huis is schoon! Stofzuigen heeft me nog meer doen zweten, je ziet zelfs zweetplekken in mn shirt :| Gelukkig moet ik nog douchen, had er wel op geanticipeerd![]()
er staan 5 schermen hoorde ik op tvquote:Op zondag 11 juli 2010 16:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Zijn er meerdere schermen? Of sta je dan achteraan zo'n beetje te springen om maar iets te zien?
20.30 ten laatstequote:Op zondag 11 juli 2010 16:22 schreef P.F het volgende:
Ik ga ook voetbal kijken in de stad, hoe laat zou verstandig zijn?
*boks*quote:Op zondag 11 juli 2010 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je hebt stofgezogen?
Met dit weer kan het me echt niks schelen of mn huis vies is of nietdesnoods stofzuig ik dan vanavond wel als het dan koeler is, maar zeker niet nu
Ok! Moet alleen wel naar Adam maar komt goed. Wie is dat eigk? Hoor de laatste tijd zo veel over octopussenquote:Op zondag 11 juli 2010 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb even een beetje half geslapen en de misselijkheid is een beetje weg![]()
en P.F. ! Jij kunt met octopussy meerijden naar Almere na de brulleft waardoor het logistieke probleem is opgelost
is maar één manier om dat met zekerheid te kunnen zeggen... (ik zou pleisters wel vast klaarleggen..)quote:Op zondag 11 juli 2010 16:43 schreef Merel het volgende:
Het is vast geen goed idee om in een trein vol uitzinnige supporters te roepen HEY DIT IS EEN STILTECOUPÉ hè?
Wat een leuk tasje!quote:Op zondag 11 juli 2010 16:42 schreef kwakz0r het volgende:
tasje gemacht! gisteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou het kunnen proberen. Heeft jouw telefoon ook camera?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:43 schreef Merel het volgende:
Het is vast geen goed idee om in een trein vol uitzinnige supporters te roepen HEY DIT IS EEN STILTECOUPÉ hè?
Cute!!quote:Op zondag 11 juli 2010 16:42 schreef kwakz0r het volgende:
tasje gemacht! gisteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:42 schreef kwakz0r het volgende:
tasje gemacht! gisteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deken moet nog een half randje. 45 min werk denk ik. heb geen zin in. deze gisteren in de trein en voor de tv gemaaktquote:Op zondag 11 juli 2010 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Cute!!
Was je deken ook al af? Zoja, wat een moordend tempo heb jij dan!!![]()
Maar met wie ben je dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:45 schreef Merel het volgende:
Ik durf niet
Twijfel nog of ik vanavond Museumplein doe of de kroeg. Laat ik wel afhangen van hoeveel zin ik straks heb in het gezelschap van 100.000 andere mensen.
Kattenquote:Op zondag 11 juli 2010 16:46 schreef Ewelina het volgende:
Mijn poes heeft ontdekt dat de ventilator best fijn is. En nu neemt ze de plek voor mijn laptop in beslag.
Waarom vroeg jij net naar KH vrije recepten? Jij mag niet dunner worden hoor!!quote:
Ik moet kiezen tussen de vrienden die naar het Museumplein gaan en vrienden die de kroeg in duikenquote:
Aha. Als het een kroeg is met buitenscherm zou ik dat doen en anders het museumplein. Buiten is het hier nu best lekker eigenlijk!quote:Op zondag 11 juli 2010 16:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik moet kiezen tussen de vrienden die naar het Museumplein gaan en vrienden die de kroeg in duiken
Vijf schermen inderdaad waarvan een 88m2 is. Het schijnt dat je die vanaf het Concertgebouw goed kunt zien.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Zijn er meerdere schermen? Of sta je dan achteraan zo'n beetje te springen om maar iets te zien?
Ja uh.. *boks*quote:Op zondag 11 juli 2010 17:06 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben helemaal uitgebarst in pukkels... komt door t zweten denk ik. getferrrrrrr....
Omdat de ouders van iemand die ik ken eiwitrijk eten, en daardoor is er blijkbaar geen avondeten voor hem. Dus ik zei dat is vast koolhydraatarm en daar kun je echt nog heel veel dingen wel eten maar ik had net even geen idee wat.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom vroeg jij net naar KH vrije recepten? Jij mag niet dunner worden hoor!!
Je bent precies goed zo!!
/moederrol
Uhh, echt?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb even een beetje half geslapen en de misselijkheid is een beetje weg![]()
en P.F. ! Jij kunt met octopussy meerijden naar Almere na de brulleft waardoor het logistieke probleem is opgelost
Da's en hele kunst. Kuiken op de kop, beetje knijpen (denk ik), en dan volgens mij in de cloaca kijken. Ik denk dat ze de inwendige testikels van een haantje zien.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:13 schreef Laureline het volgende:
Maar hoe doen ze dat dan met de eendagskuikens in de fabriek, het geslacht bepalen?
quote:Verder hebben mijn meneer en ik samen een enorme zak verse tuinbonengedopt, net gekregen van een vriendin uit haar tuintje. Ik voelde me zowaar een beetje sigme!
masterdam!quote:Op zondag 11 juli 2010 18:02 schreef kwakz0r het volgende:
ze kondigen nu aan dat t vol is op t museumplein en dat de gemeente oproept om er niet meer heen te gaan en de ns roept op om niet meer naar masterdam te gaan, omdat als je nu gaat je niks meer ziet.
whehe, die typo maak ik heel vaak, maar deze keer blijkbaar niet opgemerkt. ik verbeter m meestal wel.quote:
Het gaat mij vooral om de voetballersquote:Op zondag 11 juli 2010 18:05 schreef kwakz0r het volgende:echt vik? ik heb echt helemaal niks met spanjaarden
de irritantste toeristen die ik ooit ben tegengekomen, .... ik heb meer met italianen...
3 kwartier ofzo? Had nog wel meer gelust ook..quote:Op zondag 11 juli 2010 18:17 schreef LadyBlack het volgende:
Uniekhoe lang heb je aan de ontbijttafel gezeten?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Het voelt en beetje als oud&nieuw... iedereen in spanning...
Leuk sfeertje, allemaal geluiden vanuit het dorp.. leuk hoor
Nogal jaquote:
Op de blaak is een scherm van 92m2! Maar ik ga lekker nietquote:Op zondag 11 juli 2010 19:29 schreef Laureline het volgende:
Ik ben toch zó blij dat het enorme scherm op het Malieveld (naast ons huis) in Den Haag niet doorging! Eén Museumplein lijkt me wel genoeg.
Had dat eerder gezegd, ik had er eentje extraquote:Op zondag 11 juli 2010 19:15 schreef P.F het volgende:
Nu vind ik het nog stommer dat ik geen dutchy dress heb.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ik moet me zo maar eens gaan omkleden. Oranje ja. Heb mezelf uitgenodigd bij een nederlandse mede-dorpsbewoner. Hij weet het alleen nog nietEn waarom zijn de smileis niet meer aanklikbaar
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:29 schreef Laureline het volgende:
Ik ben toch zó blij dat het enorme scherm op het Malieveld (naast ons huis) in Den Haag niet doorging! Eén Museumplein lijkt me wel genoeg.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha! Ik heb er vorige week een aantal uit het hoofd geleerd. Komt dat even mooi van pas!!
!
!
En waar dat tekentje van quote zat, rechtsbovenin iemands post, popt-ie nu ook op als je er met je muis overheen gaat, dan kan je erop klikken..
Dattem.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:34 schreef Tinkepink het volgende:
HOe quote je nu?
Sarabi? Volgens mij hebben o.a. ik en PF ongeveer driehonderd keer gemeld in dit topc dat we zo graag zo'n jurkje zouden hebben
Hagenezen kunnen zich ook niet gedragen hèquote:Op zondag 11 juli 2010 19:29 schreef Laureline het volgende:
Eens.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, alleen jammer dat ie nu meteen een quick quote maakt, en je niet meer rechts klikken, openen in new tab kan doen, dus je kan niet posts verzamelen waar je op wilt reageren.
dat vind ik wel stom, en minder functioneel...
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, alleen jammer dat ie nu meteen een quick quote maakt, en je niet meer rechts klikken, openen in new tab kan doen, dus je kan niet posts verzamelen waar je op wilt reageren.
dat vind ik wel stom, en minder functioneel...
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:43 schreef neen het volgende:
[..]
Hagenezen kunnen zich ook niet gedragen hè
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Dattem.
Geluikkug hb ik een bos oranje bloemen die ik in m'n haar steek. Heb ik geen 1000 in een dozijn Bav-jurkje nodig*O*
We hebben hele slank zoektochten gehouden!quote:Op zondag 11 juli 2010 19:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, ik had er eentje extra
Nog een uurtje
quote:
Heel, heel lang geleden zeker?quote:Op zondag 11 juli 2010 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat deed ik toen ik overbleef op school, vroeger.
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat deed ik toen ik overbleef op school, vroeger.
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:40 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en ik ben bezig met mijn paper. Het koor van vuvuzela's is alleen niet echt bevorderlijk voor de inspiratie.
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien winnen ze wel op doelschoppen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
0-0 is wel saai heur! 9-8 willen we zien, constante spanning!
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:33 schreef sigme het volgende:
Wij moeten morgen om 5 uur op..
Brinta, schapen vangen, karretje halen, de 2 juiste schapen in kar stoppen, naar slager, terug, ontbijt.
whehe :pquote:Op zondag 11 juli 2010 22:30 schreef Laureline het volgende:
Ze moeten wel opschieten, de mini moet ook eens naar bed
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En ach, sneu vind ik het wel voor ze. Huilende meneren
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:21 schreef neen het volgende:
Is er vanavond iets speciaals? Allemaal mensen boos en in oranje hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, daar was de quick quote toch juist voor? Dat je dat makkelijk kon doen?
[..]
Zie, die van neen heb ik er moeiteloos onder geklikt
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een demonstratie tegen primaire kleuren?Nee ze combineren het vaak met rood en blauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een demonstratie tegen primaire kleuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geel + Rood, dat kan ook niet... Oja, dan heb je spanje ofzoNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:40 schreef Laureline het volgende:
Ojee, de mini moest huilenVan schrik en verdriet. "Maar ik had het niet verwa-hacht!" snikte de mini boos vanachter de traantjes. En dan volgde nog een hele tirade met spelersnamen en tactieken en hoe-het-had-moeten-gaan waar ik geen idee van had vanuit het bedje
![]()
Nouja, ik heb maar wat Tonke Dragt voorgelezen. Verder weet ik het ook niet, na 9 jaar is alles nog steeds nieuw voor me, als moeder
Dinsdag in Madrid?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:05 schreef shinydiscoball het volgende:
En wil je nou nog steeds naar de huldiging neen :p
Ze hadden beter kunnen gaan klaverjassen met al die kaarten..quote:Op maandag 12 juli 2010 00:06 schreef conleche het volgende:
Ik vond het zo'n stomme wedstrijd ook. Al die overtredingen, geen mooi voetbal.........niet fijn om naar te kijken.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:06 schreef conleche het volgende:
Ik vond het zo'n stomme wedstrijd ook. Al die overtredingen, geen mooi voetbal.........niet fijn om naar te kijken.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze hadden beter kunnen gaan klaverjassen met al die kaarten..
Ik juist veel zieker.. Geen rondvaart, geen historische huldiging, geen trotse natie! Wie weet wat die beker teweeg had kunnen brengen: een formatie, verdwijnen van de pvv, het doen slagen van de multi culturele samenleving...quote:Op maandag 12 juli 2010 00:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat.. als een van beide nou nog mooi voetbal speelde, bij voorkeur Nederland.. dan is er een terechte eindwinnaar.. dit was gewoon stom! Maar ik ben hier minder ziek van dan na de wissel van Sven op de OS
Ja... bleh. Nu heb ik zin om te feesten want daar ging ik van uitquote:Op maandag 12 juli 2010 00:06 schreef conleche het volgende:
Ja in Amsterdam is er sowieso wat maar dat zijn losersquote:Op maandag 12 juli 2010 00:42 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Volgens mij zou die er sowieso komen!
Oke, pfiieuw.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:46 schreef neen het volgende:
[..]
Ja in Amsterdam is er sowieso wat maar dat zijn losersdie hoef ik echt niet te zien of jij moet ze willen zien
Nee joh ik houd werk en privé gescheiden.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oke, pfiieuw.
Je bent niet in een kuthumeur dan he!
Hehe okequote:Op maandag 12 juli 2010 01:08 schreef neen het volgende:
[..]
Nee joh ik houd werk en privé gescheiden.
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:29 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben nog net wakker genoeg om jullie te zien cyberflirten
Kunnen ook galbultjes zijn geweest, die trekken vrij snel weg als je er niet aankomtquote:Op maandag 12 juli 2010 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!
Ik heb heel raar gedroomd / gehallicuneerd![]()
Werd wakker van de jeuk en ging even naar 't toilet. Daar zag ik dat mijn bovenbenen, die zo jeukten, onder de muggenbulten zaten.. 5 op linkerbeen, 3 op rechterbeen.. bij terugkomst in slaapkamer ook nog tegen Mr.Mo gezegd en gelukkig uiteindelijk weer in slaap gevallen.. en bij wakker worden geen enkele muggenbult, terwijl ze echt rood/wit waren en heel erg jeukten én Mr.Mo hoorde 't me ook nog zeggen tegen 'm
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kunnen ook galbultjes zijn geweest, die trekken vrij snel weg als je er niet aankomt
Allergie, meestal voor iets wat je gegeten hebt. Ik heb ze wel vaker, maar nog steeds geen idee wat het triggert. Laatst een boel en toen dacht ik dat het van de aardbeien kwam, maar die kan ik normaalgesproken gewoon eten. Nou ja, ze gaan vrij snel weg als je er vanaf kunt blijven, dat is wel fijn. Maar ze jeuken als de hel.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waar krijg je die van?nooit gehad
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!
Ik heb heel raar gedroomd / gehallicuneerd![]()
Werd wakker van de jeuk en ging even naar 't toilet. Daar zag ik dat mijn bovenbenen, die zo jeukten, onder de muggenbulten zaten.. 5 op linkerbeen, 3 op rechterbeen.. bij terugkomst in slaapkamer ook nog tegen Mr.Mo gezegd en gelukkig uiteindelijk weer in slaap gevallen.. en bij wakker worden geen enkele muggenbult, terwijl ze echt rood/wit waren en heel erg jeukten én Mr.Mo hoorde 't me ook nog zeggen tegen 'm
1 biertje*, 3 grote flessen waterquote:Op maandag 12 juli 2010 09:56 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
![]()
Drank, maakt meer muggenbulten dan je lief is
Ongeveer dezelfde mengverhouding dus: 1 biertje en 3 grote flessen waterquote:Op maandag 12 juli 2010 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
*waterig festival bier in plastic bekertje
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:07 schreef shinydiscoball het volgende:
Iedereen is chagoooo! Jeetje het valt echt op. Ik tegen de buschauffeur ondanks mijn dufheid heel opgewekt: 'Goeiemorgen!'
Buschauffeur: 'grom'
En iedereen in de bus keek toen heel boos naar me. Alsif 't mijn schuld is
Mooiquote:Op maandag 12 juli 2010 10:09 schreef VulcanJ het volgende:
Oh en marz:
Zes voetjes eronder:E04 staat klaar voor vanavond. En de rest van S01 en S02
Ik ga je zo even pm'enquote:Op maandag 12 juli 2010 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
ah, 6feetunder is dus leuk? Ben weer aan een nieuwe serie toe
owh, never mind, mn leverancier heeft de seizoenen niet compleet
Heel goed!!quote:Op maandag 12 juli 2010 10:05 schreef -marz- het volgende:
Groetjes terug.
* -marz- is vandaag zowaar zomers gekleed.
Blote benen en tenen![]()
[ afbeelding ]
Hij is echt Dexter in de dop, in Six Feet under.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:26 schreef CorwinofAmber het volgende:
Geweldige acteur hé Michael C Hall.
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
ah, 6feetunder is dus leuk? Ben weer aan een nieuwe serie toe
owh, never mind, mn leverancier heeft de seizoenen niet compleet
ik niet snap, wie is je leverancier dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik download niet hè? geen ruimte voor
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:09 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
[..]
ik niet snap, wie is je leverancier dan?
Ik vond 1x DVDtjes versturen(DaD) wel genoeg eigenlijkMaar iemand met een sleepdisk is altijd welkom. S01 en 2 in DVD formaat, de rest moet ik nog kopen
Ik vind het wel vaak waar!! Je hebt dan soms ook van die heel exotische mengsels met een bruine huid en van die groene ogen bv. Mijn beste vriendin is half Chinees en haar vind ik ook heel mooi.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shinyyyy! http://www.nu.nl/wetensch(...)aantrekkelijkst.html
En ik dacht nog wel wat mensen hier maar geen idee meer wie![]()
*schudt haar los*![]()
Maffe onderzoeken ook altijd!
Op TV is het leukerquote:
Moet wel weg kunnen, maar dan met duursport a la marathon. En helaas niet makkelijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:05 schreef conleche het volgende:
Oh ja, dat wilde ik ook nog zeggen. Uniek, ik vind je iets te dun.En dan vooral je benen en je armen. Jij staart je alleen blind op je buik, die trouwens helemaal niet dik is, maar omdat je een appelfiguur hebt, altijd in verhouding iets dikker lijkt en dat kan je nooit wegkrijgen met nog meer afvallen, want helaas kan je niet dáár afvallen waar je het wilt. Volgens mij moet je zelfs weer een paar kilo gaan aankomen als ik het zo zie. Misschien wel heel veel buikspieroefeningen doen, dat kan wel helpen om wat meer taille te creeeren.
Achja je hebt overal lelijke en mooie mensen van!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het wel vaak waar!! Je hebt dan soms ook van die heel exotische mengsels met een bruine huid en van die groene ogen bv. Mijn beste vriendin is half Chinees en haar vind ik ook heel mooi.
Niks mis met blond en Hollands hoor, maar als ik zou mogen kiezen........................
uniekje: is t niet beter als je een beetje spiermassa gaat kweken op je armen en benen? dan hoef je geen vet aan te komen, en worden ze steviger en wat forser en lijkt je buik in verhouding ook minder dik. hij is namelijk echt niet dik, je hebt alleen gewoon een appelfiguur waardoor de verhoudingen zo blijven, ook als je dun bent...quote:Op maandag 12 juli 2010 11:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Co, snap het hoorJe hebt ook gelijk, val een half jaar niet meer af dus dat gaat goed, aankomen is een beetje eng
Wil ook wel weer eens een serie kijken alleen ik gun mijzelf er helemaal geen tijd voor
True enough! Ik heb tijdens mn hupslesjes ook al af en toe zoiets van: "mag het een pondje minder zijn"quote:Op maandag 12 juli 2010 11:39 schreef loveli het volgende:
42.5 km rennen met hupsende tieten lijkt me sowieso niet prettig.
Misschien moet ik er toch maar eens aanquote:
Dé reden waarom ik niet loopquote:Op maandag 12 juli 2010 11:39 schreef loveli het volgende:
rennen met hupsende tieten lijkt me sowieso niet prettig.
De kinderen van mijn zus zijn halfbloedjes, maar dat zijn echt hele knappe kinderenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
*schudt haar los*![]()
In een waszakje zeker!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:50 schreef -marz- het volgende:
edit: en die was ik ook nog eens regelmatigin de wasmachine!
Bwah, alles heeft zn nadelen hoor! Donker haar op een lichtere huid valt best op, en das op je hoofd best tof, maar niet op andere plekkenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:53 schreef Perruche het volgende:
Mijn vent is ook gemixt en ook heel knap![]()
![]()
ik ben puur hollands
maar natuurlijk ook onweerstaanbaar
haha garpje.
Nee vind vaak halfbloedjes of andere mixjes ook wel mooi. Maar ja, wat doe je eraan!
Ja, ik ben half-Fries, half-Gronings!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
*schudt haar los*![]()
Oh da's zo naar als mensen zo ruzie hebben! Gebeurde bij ons boven ook weleens, dat het servies kapot gegooid werd enzoquote:Op maandag 12 juli 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bwah, alles heeft zn nadelen hoor! Donker haar op een lichtere huid valt best op, en das op je hoofd best tof, maar niet op andere plekkenVolgens mij zijn Zuid-Amerikaanse halfbloedjes vaak wel wat eh. Fuzzy.
Tevens heeft men boven weer ruzie zo te horenIk vraag me dan altijd af of ik niet iets moet/kan doen... Heeft zo weinig zin denk ik. Buurjongen van ongeveer 22 en buurmeisje van ongeveer 13 kunnen behoorlijk krijsen en zijn volgens mij geen van beide erg makkelijk (overbeschermende broer die niet zo'n lekker figuur is + zusje die volgens mij nogal van make-up en jongens is...) Dan nog, ik hoor dat meisje zo vaak huilen, zo sneu
![]()
Mweh
Eehm Frans?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:07 schreef neen het volgende:
Ik ben half Frans
Jij wint...quote:Op maandag 12 juli 2010 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Opa Spaans-Chileens
Oma Mapuche-Chileens-Indiaans
Opa Nederlands
Oma Nederlands-Duits (achternaam met dubbel-n aan het eind, jewaitz!)
Niemand hier helpt mij flauwe grapjes te maken dus doe ik het zelf maarquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:18 schreef neen het volgende:
[..]
Niemand hier helpt mij flauwe grapjes te maken dus doe ik het zelf maar
Awwquote:Op maandag 12 juli 2010 12:18 schreef neen het volgende:
[..]
Niemand hier helpt mij flauwe grapjes te maken dus doe ik het zelf maar
quote:
Wat wist jij al?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
AwwMaar ik wist het al!
Geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |