abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 juli 2010 @ 16:08:01 #1
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83920055
Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 50% gewijzigd door _Calimero_ op 11-07-2010 16:13:39 ]
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 11 juli 2010 @ 16:08:59 #2
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83920090
joehoe! was vergeten dat t zondag is dus de buurtsuper (XL) was dicht. snel doorgefietst naar de stad. peoh wat heet!
Kwak
pi_83920224
Dus net een telefoontje van de exmeneer en ik schrok me dood, want ik hoorde alleen maar rare geluiden en toen niks meer. Dacht dat hij een hartaanval had of zo. Ik hem terugbellen, neemtie doodleuk op. Was een broekzaktelefoontje.

Ik vind dat z'n broekzak maar rare geluiden maakt.
  zondag 11 juli 2010 @ 16:14:08 #4
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_83920275
pi_83920277
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:12 schreef conleche het volgende:
Dus net een telefoontje van de exmeneer en ik schrok me dood, want ik hoorde alleen maar rare geluiden en toen niks meer. Dacht dat hij een hartaanval had of zo. Ik hem terugbellen, neemtie doodleuk op. Was een broekzaktelefoontje.

Ik vind dat z'n broekzak maar rare geluiden maakt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_83920284
En eensch met TT.
pi_83920321
Dank je Cali

Ik zag net beelden van het museumplein, hordes mensen al! Wij waren van plan rond zeven uur aan te schuiven, beetje naief denk ik nu...
pi_83920326
Pff, huis is schoon! Stofzuigen heeft me nog meer doen zweten, je ziet zelfs zweetplekken in mn shirt :| Gelukkig moet ik nog douchen, had er wel op geanticipeerd

Mijn lijstje van vandaag:

O: yoghurt kiwi shake
T: 3 of 4 amicelli's
L: yoghurt kiwi shake
T: weni of die er komt en zo ja wat het dan is
D: maccaroni
T: drank denk ik

Ow en ik doe aan vanavond: rood/roze jurk, witte legging, donkerblauwe birckenstock rip-offs en maak al mn nagels oranje en neem mn geluks gogo mee
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_83920346
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:15 schreef anna82 het volgende:
Dank je Cali

Ik zag net beelden van het museumplein, hordes mensen al! Wij waren van plan rond zeven uur aan te schuiven, beetje naief denk ik nu...
Zijn er meerdere schermen? Of sta je dan achteraan zo'n beetje te springen om maar iets te zien?
pi_83920376
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:05 schreef _Calimero_ het volgende:

Ik vroeg me meer af of hij/zij als kuiken zou worden gegeten (dat kan ook toch?) of dat ie dus nog zou opgroeien. Vanaf wanneer kun je zien of het een hij of zij is?
Het duurt heel lang voordat wij zien of het een hennetje of een haantje is, een maand of 2, 3 dacht ik. Het zijn dan nog wel echt kuikens.
Ik weet nog niet wat we met de haantjes gaan doen, tegen die tijd. De vorige keer hadden we 4 haantjes. We hebben ze een tijd apart gezet, maar toen hebben er 3 de 4e bijna dood gepikt (wij hebben het karwei afgemaakt). Daarna ontsnapten ze steeds. Twee hebben we voor 't leven weg kunnen doen en de 4e hebben we geslacht. Twee opgegeven dus, en erg lekker zijn ze niet.

Anna82, azijnwater is om kippen die niet bij elkaar horen te kunnen vermengen. Anders gaan de oude kippen nieuwkomers nogal pikken - tot bloedens aan toe en eventueel tot de dood erop volgt. Maar da's dus pas als ze vrij groot zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 11 juli 2010 @ 16:17:57 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83920398
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:15 schreef j.t het volgende:
Pff, huis is schoon! Stofzuigen heeft me nog meer doen zweten, je ziet zelfs zweetplekken in mn shirt :| Gelukkig moet ik nog douchen, had er wel op geanticipeerd
Je hebt stofgezogen?

Met dit weer kan het me echt niks schelen of mn huis vies is of niet desnoods stofzuig ik dan vanavond wel als het dan koeler is, maar zeker niet nu
  zondag 11 juli 2010 @ 16:21:30 #12
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83920510
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Zijn er meerdere schermen? Of sta je dan achteraan zo'n beetje te springen om maar iets te zien?
er staan 5 schermen hoorde ik op tv
Kwak
pi_83920544
Ik ga ook voetbal kijken in de stad, hoe laat zou verstandig zijn?
  zondag 11 juli 2010 @ 16:25:10 #14
277802 _Calimero_
pi_83920652
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:22 schreef P.F het volgende:
Ik ga ook voetbal kijken in de stad, hoe laat zou verstandig zijn?
20.30 ten laatste
pi_83920804
ik heb even een beetje half geslapen en de misselijkheid is een beetje weg

en P.F. ! Jij kunt met octopussy meerijden naar Almere na de brulleft waardoor het logistieke probleem is opgelost
Ja doei.
  zondag 11 juli 2010 @ 16:32:57 #16
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83920924
mooo hoe was je vrijgezellendag? ik heb t gemist! wat ging je doen?
Kwak
pi_83920958
even een c/p uit 't trouwtopic:
helemaal precies zoals wij hoopten dat 't zou zijn.

Op station verdeeld in 2 groepen, mannen en vrouwen en toen een door de organisator zelf uitgezette GPStocht gedaan. Ik vond fotoroldoosjes met foute foto's van hem, en hij van mij en dan stond op elke foto het volgende coördinaat net zo lang (waren 5 doosjes geloof ik) tot we bij Brouwerij de Hemel uitkwamen, waar ze ons favoriete bier brouwen

Daar hebben we de hele avond gezeten en gezellig gepraat en bier gedronken én gegeten, iets wat we echt al lang wilden. Mr.Mo zei ook nog tegen de organisator toen ze daar net aankwamen 'Wist je dat hier ook kunt eten? Schijnt super leuk te zijn, met van die spiezen, en dan komen ze langs met die spiezen vers vlees, etc. etc. ' en die vriend 'oh.. goh, klinkt leuk! '

Daarna, na het ergste onweer nog naar onze favoriete kroeg gegaan en uiteindelijk om half 4 ofzo thuis gebracht met de auto super dag en avond
Ja doei.
pi_83920974
wat is een wereldkamioen eigenlijk?
Ja doei.
  zondag 11 juli 2010 @ 16:35:03 #19
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_83920996
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:17 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Je hebt stofgezogen?

Met dit weer kan het me echt niks schelen of mn huis vies is of niet desnoods stofzuig ik dan vanavond wel als het dan koeler is, maar zeker niet nu
*boks*

Mijn huis is ook een teringbende op het moment het enige wat ik kan is voor de ventilator zitten achter de laptop. No way dat ik nu ga stofzuigen.
pi_83921004
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb even een beetje half geslapen en de misselijkheid is een beetje weg

en P.F. ! Jij kunt met octopussy meerijden naar Almere na de brulleft waardoor het logistieke probleem is opgelost
Ok! Moet alleen wel naar Adam maar komt goed. Wie is dat eigk? Hoor de laatste tijd zo veel over octopussen
pi_83921043
heeft hier ook gepost, maar komt nu alleen nog maar in OUD
Ja doei.
  zondag 11 juli 2010 @ 16:42:17 #22
277802 _Calimero_
pi_83921276
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
wat is een wereldkamioen eigenlijk?
Wil jij even een P invoegen
  zondag 11 juli 2010 @ 16:42:19 #23
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83921277
tasje gemacht! gisteren

Kwak
  zondag 11 juli 2010 @ 16:42:30 #24
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83921285
superleuk mo!
Kwak
  zondag 11 juli 2010 @ 16:43:00 #25
331 Merel
Be here now.
pi_83921302
Het is vast geen goed idee om in een trein vol uitzinnige supporters te roepen HEY DIT IS EEN STILTECOUPÉ hè?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')