Succes, en nogmaals beterschap, hopelijk slaat de behandeling goed aanquote:Op maandag 12 juli 2010 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ow mn oma krijgt vandaag haar eerste chemokuur... ik hoop dat ze deze week niet te ziek is/wordt. Had haar net nog even aan de telefoon, ze klonk monter!!
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Succes, en nogmaals beterschap, hopelijk slaat de behandeling goed aan
En of wij nog iets moeten meenemen....quote:Op maandag 12 juli 2010 09:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Over het niet-laat maken? Jazeker
Dat volgt woensdagavond, als ik weet hoeveel mensen komenquote:Op maandag 12 juli 2010 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
En of wij nog iets moeten meenemen....
Thnx!!
Kan ik me helemaal bij aansluiten!!quote:Op maandag 12 juli 2010 09:54 schreef iamredleader het volgende:
[SPOED] Hulp benodigd bij verlaten kittens
Even eenen een
voor Soempie en Wiebel
* jaloers is...quote:Op maandag 12 juli 2010 10:19 schreef MadMaster het volgende:
![]()
![]()
Heb me verslapen, ben suf, heb geen meter zin.
Vanavond naar Billy Idol in Paradiso. Hopelijk dan weer een beetje bij m'n positieven...
Hang de hangmat op.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:27 schreef iamredleader het volgende:
Het is hier vreselijk saai vandaag. Driekwart van de collega's is vrij, en de servers liggen op het hoofdkantoor eruit, dus ik kan helemaal niks doen
Blikseminslag of een teleurgestelde voetbalfan?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:27 schreef iamredleader het volgende:
Het is hier vreselijk saai vandaag. Driekwart van de collega's is vrij, en de servers liggen op het hoofdkantoor eruit, dus ik kan helemaal niks doen
Onbekend, kan ook waterschade zijn. Maar echt helemaal niks werktquote:Op maandag 12 juli 2010 10:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Blikseminslag of een teleurgestelde voetbalfan?
Hoop dat het lukt, want de vorige meets zijn altijd gezellig geweestquote:Ik moet trouwens nog met DHR checken of het gaat lukken om er volgende week bij te zijn. Lijkt me wel leuk om wat AKQ'er in levende lijve (IRL) te ontmoeten.
Aha, vandaar dat je zo actief op Fok! bent vandaag...quote:Op maandag 12 juli 2010 10:27 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben in het echt dan ook veel leukerderder dan in digitale verschijning...quote:Op maandag 12 juli 2010 10:35 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om wat AKQ'er in levende lijve (IRL) te ontmoeten.
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Aha, vandaar dat je zo actief op Fok! bent vandaag...![]()
Nog leukerder? Dan moet je wel heel erg tof zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 10:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben in het echt dan ook veel leukerderder dan in digitale verschijning...
Wat, nóg leuker?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben in het echt dan ook veel leukerderder dan in digitale verschijning...
Maak vast een spandoek voor morgen...quote:Op maandag 12 juli 2010 10:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]ik heb geen toegang tot m'n mail, alle databases met klantgegevens en alle overige software. Het is dan ook een vreselijk saaie bedoening zo.
Hm. Gauw mijn aandelen Van Lanschot verkopen. Een bank zonder software is ten dode opgeschreven.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]ik heb geen toegang tot m'n mail, alle databases met klantgegevens en alle overige software. Het is dan ook een vreselijk saaie bedoening zo.
Oh, we hebben heus wel software. Helaas is die uit 1997quote:Op maandag 12 juli 2010 10:43 schreef PhysicsRules het volgende:
Hm. Gauw mijn aandelen Van Lanschot verkopen. Een bank zonder software is ten dode opgeschreven.
Zo irritant is dat ook... gelukkig kun je nog internetten.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:42 schreef iamredleader het volgende:
Werken jullie dan ook nog met guldens?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oh, we hebben heus wel software. Helaas is die uit 1997
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:45 schreef MadMaster het volgende:
'Wat doen we hier eigenlijk?'
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
Zo irritant is dat ook... gelukkig kun je nog internetten.
Ik vrees dat die 'huldiging' morgen een beetje 'net niks' zal worden.quote:
Daar is altijd een oplossing voor;quote:Op maandag 12 juli 2010 11:00 schreef MadMaster het volgende:
Hoor net op het nieuws dat er toch een rondvaart komt in Amsterdam morgen...
Konden ze die boot echt niet meer afbellen?
Driemaal is scheepsrecht!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:00 schreef MadMaster het volgende:
Hoor net op het nieuws dat er toch een rondvaart komt in Amsterdam morgen...
Konden ze die boot echt niet meer afbellen?
"Nummer twee is ook Okee!"quote:Op maandag 12 juli 2010 10:58 schreef iamredleader het volgende:
"Gelukkig hebben we de foto's nog"
"Het is maar een spelletje"
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:12 schreef iamredleader het volgende:
Inmiddels hapert ook de internetverbinding
Sorry, maar ik kan niet blij zijn met het een 2e plek.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
MMwat ben je heerlijk negatief... ondanks dat ik het ook wel volkomen k*t vind, helemaal de manier waarop, vind ik het toch ook wel knap dat ze de finale hebben weten te bereiken.
Ze zijn trouwens wel het beste met overtredingen, ze hebben de meeste overtredingen!!
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ze gister gewoon met 0-3 verloren hadden had ik wel wat meer vrede mee gehad.
Mogguh TMquote:Op maandag 12 juli 2010 11:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ze gister gewoon met 0-3 verloren hadden had ik wel wat meer vrede mee gehad.
Tevens moguhom 1 uur moet ik op m'n werk zijn...
Vooralsnog hier blijven, maar als het na de lunch nog altijd slecht gaat dan pak ik m'n spulletjesquote:Op maandag 12 juli 2010 11:13 schreef Diaan73 het volgende:
ow dat gaat niet goed. Mag je niet naar huis?? Of moet je nog voor evt. telefoontjes blijven?
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
Oranje heeft trouwens gisteren wel met 5-0 van Japan gewonnen.
Ik ben er ook niet blij mee, maar ben dan ook weer niet zo fanatiek dat ik er "ziek" van ben... en dan nog wel kan inzien dat het toch ook heel knap is wat ze bereikt hebben.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan niet blij zijn met het een 2e plek.
Ik heb de verloren EC-finales in 1988 en 1996 van Ajax live meegemaakt en toen ben ik ook helemaal door het lint gegaan na afloop. Noem me een slechte verliezer, maar dat ben ik dan toch liever dan een goede verliezer. De tegenstrijdigheid van die laatste term alleen al...
Haarlemse Honkbal week.quote:
Waar en wanneer is de huldiging voor deze prestatie?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
Oranje heeft trouwens gisteren wel met 5-0 van Japan gewonnen.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.
Spanje was ook beter, eerlijk is eerlijk, maar die niet gegeven corner zit me nog dwars.
Laat Spanje er dan op een 'normale' manier 2 of 3 intrappen, dan is het klaar.
Maar nu op die manier, 4 minuten verwijderd van de penalties...
Er gaan geruchten over iets met een rondvaartboot in A'dam.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar en wanneer is de huldiging voor deze prestatie?
hadden ze zelf maar moeten scoren toen ze de kans hadden. Ik heb niet zo'n meelij met Oranje. Ze hebben een prima toernooi gespeeld, maar deze wedstrijd terecht niet gewonnen. 0-0 na 90 minuten was een prima uitslag geweest.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Verliezen is 1 ding, maar op deze manier.. is gewoon frustrerend.
Daar heb je ook inderdaad een punt, maar toch!!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:30 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
hadden ze zelf maar moeten scoren toen ze de kans hadden. Ik heb niet zo'n meelij met Oranje. Ze hebben een prima toernooi gespeeld, maar deze wedstrijd terecht niet gewonnen. 0-0 na 90 minuten was een prima uitslag geweest.
Klote klinkt dat. Moet je vrezen voor je baan of betekent dit dat je werkplek gaat verhuizen?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoor net dat we vanmiddag bij de directeur "moeten komen". Er is een onderzoek geweest welke taken van ons bedrijfsbureau gecentraliseerd kunnen worden... en vanmiddag gaat ze dat vertellen/toelichten. Ik vrees dat er niet veel taken overblijven die decentraal moeten worden gedaan.
Groot gelijk!!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vooralsnog hier blijven, maar als het na de lunch nog altijd slecht gaat dan pak ik m'n spulletjes
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:33 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Klote klinkt dat. Moet je vrezen voor je baan of betekent dit dat je werkplek gaat verhuizen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Diaan73 op 12-07-2010 12:46:42 ]Make love, not war ☮
En je mag in dit geval toch wel gewoon je honkbalknuppel meenemen dan, neem ik aan...quote:Op maandag 12 juli 2010 11:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten over iets met een rondvaartboot in A'dam.
Ik ga duimen voor je...quote:Op maandag 12 juli 2010 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoor net dat we vanmiddag bij de directeur "moeten komen". Er is een onderzoek geweest welke taken van ons bedrijfsbureau gecentraliseerd kunnen worden... en vanmiddag gaat ze dat vertellen/toelichten. Ik vrees dat er niet veel taken overblijven die decentraal moeten worden gedaan.
'Viva España'quote:
Dan flikker ik nog liever Imca Marina in levende lijve het podium op na een crowd surf-acte van haar...quote:
Het lijkt Defensie wel.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
Uiteindelijk zal het allemaal wel weer goedkomen....![]()
Het is al de zoveelste verandering die er sinds 2004 aan zit te komen.
Er komt nog veel meer aan.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ok, nu is het wel weer genoeg regen. De afvoer begint borrelende geluiden te maken, wat er op kan wijzen dat het riool de extra regen niet of moeilijk aan kan
Hier is het nu even droog. Als dat even zo blijft kan er netjes nog wat water worden afgevoerd voor deel 2 begintquote:
Anders moet je een terp zoeken.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier is het nu even droog. Als dat even zo blijft kan er netjes nog wat water worden afgevoerd voor deel 2 begint
Het was hier ook helemaal donker en ik was buiten.... gelukkig in een winkelpassage. Het leek wel of er een bak met water uit de lucht kwam vallen... overal gillende mensen en flink onweer. Gelukkig weer veilig op mn werkplekje. Alle regels die ik vroeger heb geleerd wat je moet doen met onweer heb ik aan mn laars gelapt. Ik ben met paraplu door de onweer gaan lopen, langs bomen en langs waterquote:Op maandag 12 juli 2010 12:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is best donker hier! En het regent pijpestelen
Zoals ze het zelf vanmorgen zei, haar mossel heeft een kutvoorspelling gedaan waarvoor ze zich verontschuldigde...quote:Op maandag 12 juli 2010 13:05 schreef Whiteguy het volgende:
1 ding is gisteren wel duidelijk geworden, de mossel van Claudia de Breij is niet te vertrouwen
Volgens mij niet... maar wat sneu zeg.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:39 schreef Cobra4 het volgende:
Niemand van ons bij de Zwarte Cross?
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Is dat niet høken dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:39 schreef Cobra4 het volgende:
Niemand van ons bij de Zwarte Cross?
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
De oude terpen van de stad stellen niet zo gek veel voor hoor... 5-10 meter hoger dan de rest. Een verdieping hoger afwachten is net zo effectiefquote:
Nee, dat wordt steeds internationaler en leuker. Ze hebben zelfs een reggaehoekquote:
Nee, ik bedoel dat het misschien wel høken zou zijn, al die rampspoed en ellende.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat wordt steeds internationaler en leuker. Ze hebben zelfs een reggaehoekheb ik gehoord.
Ow op die manier...quote:Op maandag 12 juli 2010 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat het misschien wel høken zou zijn, al die rampspoed en ellende.
Maar ik ben niet van de Achterhoek, dus ik kan er naast zitten...
Met al die vreemde activiteiten op de Zwarte Cross weet je het maar nooit, dacht ik...quote:Op maandag 12 juli 2010 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow op die manier...Ik kan me niet voorstellen dat dat høken is.
Zo begon het bij icesave en DSB ook he... 'niks aan de hand, alleen een computerstoring'quote:Op maandag 12 juli 2010 14:50 schreef iamredleader het volgende:
Update met betrekking tot de computersystemen: die liggen er in elk geval tot vanavond uit. Wellicht morgenochtend weer activiteit, maar tot dan: morsdood
En nee, ik mag helaas niet naar huis, de telefoon moet beantwoord worden
Wat balen dat je moet blijven zeg.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:50 schreef iamredleader het volgende:
Update met betrekking tot de computersystemen: die liggen er in elk geval tot vanavond uit. Wellicht morgenochtend weer activiteit, maar tot dan: morsdood
En nee, ik mag helaas niet naar huis, de telefoon moet beantwoord worden
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:59 schreef Whiteguy het volgende:
Zo begon het bij icesave en DSB ook he... 'niks aan de hand, alleen een computerstoring'
Ach, er zijn ergere dingen. Heb bijvoorbeeld al 2 hoofdstukken studiemateriaal gelezen, en de weinige collega's die er wel zijn maken er samen een gezellige boel vanquote:Op maandag 12 juli 2010 15:02 schreef Diaan73 het volgende:
Wat balen dat je moet blijven zeg.
In Hengelo heeft het flink huisgehouden hoor ik op de radio. Ook het treinverkeer en ik moet nog met de trein...
Het internet is hier trouwens errruch traaaaag.![]()
klinkt niet positief Diaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, zo rap gaat het hier ook niet. Er is ook een sociaal kader, dat is dan wel een voordeel van bij de overheid werken.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:20 schreef iamredleader het volgende:
Tsja, niks zo zeker als onzekerheid. En niks zo constant als verandering. Maar gelukkig is het niet de mededeling: we gaan verhuizen, en de helft van het personeel is per morgen boventallig
Da's fijn om te horenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:31 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, zo rap gaat het hier ook niet. Er is ook een sociaal kader, dat is dan wel een voordeel van bij de overheid werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |