Over het niet-laat maken? Jazekerquote:Op maandag 12 juli 2010 09:03 schreef Diaan73 het volgende:
had jij mijn reactie nog gelezen eigenlijk??
Succes, en nogmaals beterschap, hopelijk slaat de behandeling goed aanquote:Op maandag 12 juli 2010 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ow mn oma krijgt vandaag haar eerste chemokuur... ik hoop dat ze deze week niet te ziek is/wordt. Had haar net nog even aan de telefoon, ze klonk monter!!
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Succes, en nogmaals beterschap, hopelijk slaat de behandeling goed aan
En of wij nog iets moeten meenemen....quote:Op maandag 12 juli 2010 09:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Over het niet-laat maken? Jazeker
Dat volgt woensdagavond, als ik weet hoeveel mensen komenquote:Op maandag 12 juli 2010 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
En of wij nog iets moeten meenemen....
Thnx!!
Kan ik me helemaal bij aansluiten!!quote:Op maandag 12 juli 2010 09:54 schreef iamredleader het volgende:
[SPOED] Hulp benodigd bij verlaten kittens
Even eenen een
voor Soempie en Wiebel
* jaloers is...quote:Op maandag 12 juli 2010 10:19 schreef MadMaster het volgende:
![]()
![]()
Heb me verslapen, ben suf, heb geen meter zin.
Vanavond naar Billy Idol in Paradiso. Hopelijk dan weer een beetje bij m'n positieven...
Hang de hangmat op.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:27 schreef iamredleader het volgende:
Het is hier vreselijk saai vandaag. Driekwart van de collega's is vrij, en de servers liggen op het hoofdkantoor eruit, dus ik kan helemaal niks doen
Blikseminslag of een teleurgestelde voetbalfan?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:27 schreef iamredleader het volgende:
Het is hier vreselijk saai vandaag. Driekwart van de collega's is vrij, en de servers liggen op het hoofdkantoor eruit, dus ik kan helemaal niks doen
Onbekend, kan ook waterschade zijn. Maar echt helemaal niks werktquote:Op maandag 12 juli 2010 10:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Blikseminslag of een teleurgestelde voetbalfan?
Hoop dat het lukt, want de vorige meets zijn altijd gezellig geweestquote:Ik moet trouwens nog met DHR checken of het gaat lukken om er volgende week bij te zijn. Lijkt me wel leuk om wat AKQ'er in levende lijve (IRL) te ontmoeten.
Aha, vandaar dat je zo actief op Fok! bent vandaag...quote:Op maandag 12 juli 2010 10:27 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben in het echt dan ook veel leukerderder dan in digitale verschijning...quote:Op maandag 12 juli 2010 10:35 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om wat AKQ'er in levende lijve (IRL) te ontmoeten.
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Aha, vandaar dat je zo actief op Fok! bent vandaag...![]()
Nog leukerder? Dan moet je wel heel erg tof zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 10:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben in het echt dan ook veel leukerderder dan in digitale verschijning...
Wat, nóg leuker?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben in het echt dan ook veel leukerderder dan in digitale verschijning...
Maak vast een spandoek voor morgen...quote:Op maandag 12 juli 2010 10:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]ik heb geen toegang tot m'n mail, alle databases met klantgegevens en alle overige software. Het is dan ook een vreselijk saaie bedoening zo.
Hm. Gauw mijn aandelen Van Lanschot verkopen. Een bank zonder software is ten dode opgeschreven.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]ik heb geen toegang tot m'n mail, alle databases met klantgegevens en alle overige software. Het is dan ook een vreselijk saaie bedoening zo.
Oh, we hebben heus wel software. Helaas is die uit 1997quote:Op maandag 12 juli 2010 10:43 schreef PhysicsRules het volgende:
Hm. Gauw mijn aandelen Van Lanschot verkopen. Een bank zonder software is ten dode opgeschreven.
Zo irritant is dat ook... gelukkig kun je nog internetten.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:42 schreef iamredleader het volgende:
Werken jullie dan ook nog met guldens?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oh, we hebben heus wel software. Helaas is die uit 1997
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:45 schreef MadMaster het volgende:
'Wat doen we hier eigenlijk?'
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
Zo irritant is dat ook... gelukkig kun je nog internetten.
Ik vrees dat die 'huldiging' morgen een beetje 'net niks' zal worden.quote:
Daar is altijd een oplossing voor;quote:Op maandag 12 juli 2010 11:00 schreef MadMaster het volgende:
Hoor net op het nieuws dat er toch een rondvaart komt in Amsterdam morgen...
Konden ze die boot echt niet meer afbellen?
Driemaal is scheepsrecht!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:00 schreef MadMaster het volgende:
Hoor net op het nieuws dat er toch een rondvaart komt in Amsterdam morgen...
Konden ze die boot echt niet meer afbellen?
"Nummer twee is ook Okee!"quote:Op maandag 12 juli 2010 10:58 schreef iamredleader het volgende:
"Gelukkig hebben we de foto's nog"
"Het is maar een spelletje"
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:12 schreef iamredleader het volgende:
Inmiddels hapert ook de internetverbinding
Sorry, maar ik kan niet blij zijn met het een 2e plek.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
MMwat ben je heerlijk negatief... ondanks dat ik het ook wel volkomen k*t vind, helemaal de manier waarop, vind ik het toch ook wel knap dat ze de finale hebben weten te bereiken.
Ze zijn trouwens wel het beste met overtredingen, ze hebben de meeste overtredingen!!
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ze gister gewoon met 0-3 verloren hadden had ik wel wat meer vrede mee gehad.
Mogguh TMquote:Op maandag 12 juli 2010 11:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ze gister gewoon met 0-3 verloren hadden had ik wel wat meer vrede mee gehad.
Tevens moguhom 1 uur moet ik op m'n werk zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |