Ookal zo'n beauty!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:45 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Jen was niet echt een bolle..
Mooie papa heeft ze he?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:52 schreef lily het volgende:
die foto van Jen en haar papa![]()
Jasjes zijn inderdaad maar raar. Leah haar winterjas maat 56 past nu serieus nog.
En ze woog 4060 maar heeft echt heel lang in 50/56 gezeten.
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:27 schreef huuphuup het volgende:
Feli met de mijlpalen!
Ik meld me ook officieel hier. Na een tijd semi-doorzichtig aanwezig mag het er eindelijk uit
Vandaag 9 weken 6 dagen, eerste echo gehad met 8 weken alles deed het en zat erop en eraan, hartje klopte en kindje bewoog een pietsje. 20 juli een tweede termijnbepaling. Verder voel ik me prima. Helemaal nergens last van. Ik ben 2 keer misselijk geweest en heb 2 keer een maagzuuraanval gehad en dat was heten je zou er van moeten genieten maar t maakt je ook kei onzeker hoor pff
[ afbeelding ]
meet Blob. <3
nopequote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:02 schreef Basboussa het volgende:
Huup, gefeliciteerd... Het lag er allemaal wel een beetje dik op, maar ik dacht met mijn stomme kop natuurlijk dat het vooral niet dat het dat was...![]()
Ennuh, iemand behoefte om tijdelijk draagmoeder te zijn? Ik weet niet WAT er in mijn buik zit, maar voor mijn gevoel zit het nu al continu in de weg en doet het lastig... Heremetiet, het zal toch niet zo'n Twilight zwangerschap zijn... (Tsjek, geen seks gehad met vampiers, niet bewust tenminste!)
haaiquote:
Meestal als de kleine weer op gewicht is kun je wel een stukkie gaan lopen hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:04 schreef pessie het volgende:
[..]
nope. Heb met manlief de deal dat ik na de bevalling wanneer ik kan lopen met de kleine naar het winkelcentrum mag en daar bij de hema kleertjes mag kopen
. Dan weten we ook wat het is. Heb hem alvast voorbereid op roze jurkjes voor het geval dat we een dochter krijgen
![]()
.
verrek hij lijkt op de oudste van Lilyquote:Op maandag 12 juli 2010 16:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmm... ik zou m mn bed niet uitschoppen.. (Vampire diaries)
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
verrek hij lijkt op de oudste van Lily![]()
of eigk andersom, D. lijkt op hem. <3
Wat ontzettend leuk dat je dit doet!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:05 schreef huuphuup het volgende:
doosjes met roze en blauwe geboortesuiker (chocola wel)
Ik woon in een soort hofje, de sociale controle om het zo maar te noemen is hier ietsje anders dan wanneer je in een flat of een gewoon rijtjeshuis ofzo woont. In zulke gevallen zou ik niet zo'n moeite doen voor mn buren maar nu hier ontkom ik er niet echt aan om het een beetje leuk in te pakken en ze allemaal zo in te lichten. Zodoende.
ach gos kijk nouquote:Op maandag 12 juli 2010 16:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk dat je dit doet!
Straks heb je er misschien wel zo één naast je liggen:
[ afbeelding ]
![]()
In de weg?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:02 schreef Basboussa het volgende:
Ennuh, iemand behoefte om tijdelijk draagmoeder te zijn? Ik weet niet WAT er in mijn buik zit, maar voor mijn gevoel zit het nu al continu in de weg en doet het lastig... Heremetiet, het zal toch niet zo'n Twilight zwangerschap zijn... (Tsjek, geen seks gehad met vampiers, niet bewust tenminste!)
Ik heb allerlei gemengde gevoelens. Aan de ene kant bent ik nog helemaal niet klaar voor een baby'tje en wil ik zolang mogelijk van de zwangerschap genieten. (Ik ben nog maar 14 weken zwanger dus dat komt mooi uit.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:16 schreef huuphuup het volgende:
ik smelt echt van al die verse beebjes <3 Ivan is zo'n mooierd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |