Uit het oog maar niet uit het hart <<3quote:Op zondag 11 juli 2010 13:51 schreef Stoeprand het volgende:
Onherroepelijk je naam, onuitwisbaar je gezicht.
Doe een roos in je sig als je ook zo verdrietig bent om het verdwijnen van de door allen geliefde lay-out.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
Uit het oog maar niet uit het hart <<3
I love you, mijn lieve bagger lay-out <<<333333
Zullen je nooit vergeten xoxoxoxoxo ily ntb wjnmk
Welke roos? Waar? Huh?quote:Op zondag 11 juli 2010 13:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Doe een roos in je sig als je ook zo verdrietig bent om het verdwijnen van de door allen geliefde lay-out.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben ook weg, veel plezier met jullie fantasietjes
quote:
Dat geloof ik zeer zeker.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:00 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik pwn jou tot in den treure, Stoeprand.
Daar ben ik nog niet zo zeker van...quote:Op zondag 11 juli 2010 14:00 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik pwn jou tot in den treure, Stoeprand.
Wat weet jij daar nou weer vanquote:Op zondag 11 juli 2010 14:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Geef 'm elektriciteit. Werkt altijd.
Ik hou zelf ook een elektrische gitaar namelijkquote:Op zondag 11 juli 2010 14:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou weer van
Echt swa wat loop je wijs te doen mafkees, je durft niet eens hier te komen jonguh
er is iets mis met mijn bedradingquote:Op zondag 11 juli 2010 14:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik hou zelf ook een elektrische gitaar namelijkTof beest
Gaat niet. Misschien moet ik mijn tweede elektrische gitaar ermaar bij toveren, maar dan moet ik fietsen in deze hittequote:
Bedrading van gitaren is niet zo moeilijkquote:
Ja nou ach hè dat heb je wel eensquote:Op zondag 11 juli 2010 14:08 schreef blckbb het volgende:
[..]
Gaat niet. Misschien moet ik mijn tweede elektrische gitaar ermaar bij toveren, maar dan moet ik fietsen in deze hitte![]()
![]()
![]()
Autoquote:Op zondag 11 juli 2010 14:08 schreef blckbb het volgende:
[..]
Gaat niet. Misschien moet ik mijn tweede elektrische gitaar ermaar bij toveren, maar dan moet ik fietsen in deze hitte![]()
![]()
![]()
Wel als je niet zo goed kan solderenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bedrading van gitaren is niet zo moeilijk
Echt hequote:Op zondag 11 juli 2010 14:10 schreef Jotcha het volgende:
Zullen we de volgende TT maar gelijk ONZ SC doen?
Oh nee, vreemde mensen in de vaste kliek.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:10 schreef Jotcha het volgende:
Ik zit nooit in ONZ SCquote:Op zondag 11 juli 2010 14:10 schreef Jotcha het volgende:
Solderen is niet zo lastig, alhoewel ik dat kleine spul ook altijd vertyfquote:Op zondag 11 juli 2010 14:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wel als je niet zo goed kan solderen
en er gewoon niet uitkomt
Jij bent niet vreemd voor me hoor Stoeprandie mattiequote:Op zondag 11 juli 2010 14:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh nee, vreemde mensen in de vaste kliek.
Raampjes open, dakraam open, blower met koude lucht vol aanquote:
we hadden ook een schema, maar ik en m'n vader komen er gewoon niet uit. De volumepot kraakt telkens tussen 2 en 9 en hij zoemt als een malle.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Solderen is niet zo lastig, alhoewel ik dat kleine spul ook altijd vertyf.. En van de meeste gitaren is wel een schema te vinden
Mijn vader heeft een Suzuki Swift, dat zegt al genoegquote:Op zondag 11 juli 2010 14:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Raampjes open, dakraam open, blower met koude lucht vol aan
Wie? Ik? Hihihihihihquote:Op zondag 11 juli 2010 14:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Vind deze twee gezelliger dan een aantal vaste PUB-ers iig
Contactspray in de pot of anders een nieuwe bestellen. En dat zoemen komt door slechte aarding waarschijnlijkquote:Op zondag 11 juli 2010 14:12 schreef blckbb het volgende:
[..]
we hadden ook een schema, maar ik en m'n vader komen er gewoon niet uit. De volumepot kraakt telkens tussen 2 en 9 en hij zoemt als een malle.
Nee, geen vreemde mensen, maar facking irritante kut mensen.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh nee, vreemde mensen in de vaste kliek.
Waarschijnlijk de Voetbal SC'ersquote:Op zondag 11 juli 2010 14:13 schreef Japsnars het volgende:
Hoe bedenk je het om de nieuwe lay-out tijdelijk in te voeren tijdens de finale, alsof er dan ook maar meer dan 10 mensen online zijn. En die no-lifers zijn vast ook abbo-houders
Dudequote:Op zondag 11 juli 2010 14:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Vind deze twee gezelliger dan een aantal vaste PUB-ers iig
Aarding zit gewoon vast aan de volumepot, waar vooralsnog helemaal niks mis mee wasquote:Op zondag 11 juli 2010 14:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Contactspray in de pot of anders een nieuwe bestellen. En dat zoemen komt door slechte aarding waarschijnlijk
Ja nou dat heb je wel eens.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, geen vreemde mensen, maar facking irritante kut mensen.
Daarom gooien ze hem online, om zo veel mogelijk mensen op dat tijdstip op FOK! te krijgen. Anders is het dood. En niet goed voor het forum en voor Danny's portemonnee.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:13 schreef Japsnars het volgende:
Hoe bedenk je het om de nieuwe lay-out tijdelijk in te voeren tijdens de finale, alsof er dan ook maar meer dan 10 mensen online zijn. En die no-lifers zijn vast ook abbo-houders
Ik mag toch hopen dat ook die naar buiten/vrienden/de tv gaan ipv op FOK! te zittenquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Jij bent niet vreemd voor me hoor Stoeprandie mattie
Ik heb een AXquote:Op zondag 11 juli 2010 14:12 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een Suzuki Swift, dat zegt al genoeg
En bovendien gaat hij toch niet rijden
Goede aarding naar je brug? En versterker in een geaard stopcontact of niet?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
Aarding zit gewoon vast aan de volumepot, waar vooralsnog helemaal niks mis mee was
Natuurlijk, maar de WK-finale is zo'n groot iets dat ik denk dat ze hier echt zo goed als geen extra online users mee gaan winnen.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Daarom gooien ze hem online, om zo veel mogelijk mensen op dat tijdstip op FOK! te krijgen. Anders is het dood. En niet goed voor het forum en voor Danny's portemonnee.
Tong80 bij voorbaat al nietquote:Op zondag 11 juli 2010 14:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ook die naar buiten/vrienden/de tv gaan ipv op FOK! te zitten
Mensen die denken dat Danny rijk is dankzij Fokquote:Op zondag 11 juli 2010 14:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Daarom gooien ze hem online, om zo veel mogelijk mensen op dat tijdstip op FOK! te krijgen. Anders is het dood. En niet goed voor het forum en voor Danny's portemonnee.
Jep, op de brug zit hij goed. En versterker zit in een geaard stopcontact (mocht dat een probleem zijn; hiervoor en ook met andere gitaren heb ik er nooit een probleem mee gehadquote:Op zondag 11 juli 2010 14:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goede aarding naar je brug? En versterker in een geaard stopcontact of niet?
FOK!kers zijn autisten, dus je weet het nooit.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de WK-finale is zo'n groot iets dat ik denk dat ze hier echt zo goed als geen extra online users mee gaan winnen.
Nou ik wilde heel graag naar Extrema, maar kon steeds niemand vinden. Toen besloten kaartje te verkopen, kan ik toch met iemand mee die ik niet zo goed ken en met een groep waarvan ik niemand ken maar zijn vast wel leuke mensen. Alleen. Ik moet werken. Kan me wel ziekmelden op zich maar da's alsnog lullig. Ennnnn het kost geld. En heb 50 euro geboden gekregen voor mijn Extrema kaartje. Dus zal ik gaan of niet? Het is wel vlakbij mijn kamer enzo dus da's allemaal chill. Alleen dus werk. En heb net besloten zo snel mogelijk voor mijn motorrijbewijs te gaan...quote:
Kan je voor je werk geen vervanging regelen?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou ik wilde heel graag naar Extrema, maar kon steeds niemand vinden. Toen besloten kaartje te verkopen, kan ik toch met iemand mee die ik niet zo goed ken en met een groep waarvan ik niemand ken maar zijn vast wel leuke mensen. Alleen. Ik moet werken. Kan me wel ziekmelden op zich maar da's alsnog lullig. Ennnnn het kost geld. En heb 50 euro geboden gekregen voor mijn Extrema kaartje. Dus zal ik gaan of niet? Het is wel vlakbij mijn kamer enzo dus da's allemaal chill. Alleen dus werk. En heb net besloten zo snel mogelijk voor mijn motorrijbewijs te gaan...
Ik zeg: doen.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou ik wilde heel graag naar Extrema, maar kon steeds niemand vinden. Toen besloten kaartje te verkopen, kan ik toch met iemand mee die ik niet zo goed ken en met een groep waarvan ik niemand ken maar zijn vast wel leuke mensen. Alleen. Ik moet werken. Kan me wel ziekmelden op zich maar da's alsnog lullig. Ennnnn het kost geld. En heb 50 euro geboden gekregen voor mijn Extrema kaartje. Dus zal ik gaan of niet? Het is wel vlakbij mijn kamer enzo dus da's allemaal chill. Alleen dus werk. En heb net besloten zo snel mogelijk voor mijn motorrijbewijs te gaan...
Zit je toevallig bij een CRT monitor dat ding uit te proberen, of andere elektronica?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
Jep, op de brug zit hij goed. En versterker zit in een geaard stopcontact (mocht dat een probleem zijn; hiervoor en ook met andere gitaren heb ik er nooit een probleem mee gehad)
Dat is hij, naar zijn zeggen, inderdaad niet maar dan heeft hij echt hele domme marketing en business keuzes gemaakt. Met zo'n grote site valt makkelijk genoeg geld te verdienen uit advertentiecontracten maarja, als je de boel niet goed benut en geen goede servers hebt, tsja.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:16 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Danny rijk is dankzij Fok![]()
Gewoon met mijn versterkerquote:Op zondag 11 juli 2010 14:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zit je toevallig bij een CRT monitor dat ding uit te proberen, of andere elektronica?
Dat veroorzaakt ook een hoop gezoem namelijk. Zelfs al heb je het intern geshield.
En geen goede deals kan sluiten met (ex) zakenpartnersquote:Op zondag 11 juli 2010 14:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is hij, naar zijn zeggen, inderdaad niet maar dan heeft hij echt hele domme marketing en business keuzes gemaakt. Met zo'n grote site valt makkelijk genoeg geld te verdienen uit advertentiecontracten maarja, als je de boel niet goed benut en geen goede servers hebt, tsja.
Hij heeft ook fouten gemaakt want hij moet heel veel geld afstaan aan zijn voormalig bedrijfspartner (Ted)quote:Op zondag 11 juli 2010 14:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is hij, naar zijn zeggen, inderdaad niet maar dan heeft hij echt hele domme marketing en business keuzes gemaakt. Met zo'n grote site valt makkelijk genoeg geld te verdienen uit advertentiecontracten maarja, als je de boel niet goed benut en geen goede servers hebt, tsja.
Ja maar als je voor een pc zit met zo'n scherm met oude beeldbuis (CRTquote:
Nooit last van gehad, bovendien heb ik een laptopquote:Op zondag 11 juli 2010 14:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja maar als je voor een pc zit met zo'n scherm met oude beeldbuis (CRT), dan zoemt dat nog wel eens door je gitaar. Ook bij andere elektronica wil dat wel eens gebeuren
Dat is dus een van die foute business keuzes maar dan nog, dat bedrag van Ted dat wordt genoemd is helemaal niet zo hoog voor zo'n drukbezochte website.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:21 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hij heeft ook fouten gemaakt want hij moet heel veel geld afstaan aan zijn voormalig bedrijfspartner (Ted)
Kan het ook hoorquote:Op zondag 11 juli 2010 14:21 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nooit last van gehad, bovendien heb ik een laptop
ik geloof dat hij de helft van zijn inkomsten af moet staan. Vandaar nu die Ted teller, volgens mij koopt hij dan dat contract afquote:Op zondag 11 juli 2010 14:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is dus een van die foute business keuzes maar dan nog, dat bedrag van Ted dat wordt genoemd is helemaal niet zo hoog voor zo'n drukbezochte website.
Nee, snel erna!quote:Op zondag 11 juli 2010 14:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Moet je tijdens e wedstrijd lekker FOK!ken.
Dat denk ik niet. Tenminste, ik niet. Kan misschien wel geregeld worden maar dat zou dan die zaterdag zelf door de bedrijfsleider gedaan moeten worden. Want twee collega's gaan ook al.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kan je voor je werk geen vervanging regelen?
Een oude, verrotte stratocaster van het merk Volcano.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan het ook hoor.. Wel minder dan bij die oude schermen. Om wat voor gitaar gaat het eigenlijk?
De Ted teller schiet alleen niet heel erg op.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:23 schreef blckbb het volgende:
[..]
ik geloof dat hij de helft van zijn inkomsten af moet staan. Vandaar nu die Ted teller, volgens mij koopt hij dan dat contract af
Idd, dagje extrema kost inclusief kaartje al gauw 150 euroquote:Op zondag 11 juli 2010 14:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tenminste, ik niet. Kan misschien wel geregeld worden maar dat zou dan die zaterdag zelf door de bedrijfsleider gedaan moeten worden. Want twee collega's gaan ook al.Maar het kost zoveel geld dan. Ik wil er wel heen alleen dan moet je daar ook nog eten en drinken betalen enzo, da's het grootste probleem eigenlijk.
Had je beter een betere kunnen kopenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:23 schreef blckbb het volgende:
[..]
Een oude, verrotte stratocaster van het merk Volcano.
Heb er nieuwe elementen in geplaatst (Wilkinson) en het bedraden lukt niet helemaal en nu is dat ding helemaal verpauperd.
Mja water is daar ook niet gratis denk ik. Anders was het wel goedkoop geweest.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Idd, dagje extrema kost inclusief kaartje al gauw 150 euro. Vandaar dat ik ook niet ga, die maandag erop ga ik op vakantie.
Goeie, ik moest lachen.quote:
Nee, krijg je flesje en dopje gooien ze wegquote:Op zondag 11 juli 2010 14:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja water is daar ook niet gratis denk ik. Anders was het wel goedkoop geweest.Heb op Werchter maar 75 euro uitgegeven.
Die hele 4 dagen maar 75 euro? Dàmnquote:Op zondag 11 juli 2010 14:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja water is daar ook niet gratis denk ik. Anders was het wel goedkoop geweest.Heb op Werchter maar 75 euro uitgegeven.
Dat valt best mee hoor, zeker de hals speelt zo slecht nog nietquote:Op zondag 11 juli 2010 14:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Had je beter een betere kunnen kopen.. Want de hals en hardware van zo'n cheapo ding stelt natuurlijk ook niet veel voor
Mijn Epiphone strat is nog best goed, gebruik m alleen eigenlijk nooitquote:Op zondag 11 juli 2010 14:26 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor, zeker de hals speelt zo slecht nog niet
Hardware weet ik niet, heb met die nieuwe elementen heel even kunnen spelen en het klinkt al 300x beter dan voorheen.
Mja was op Werchter ook. Maar zelf dop meenemen dan he. Alleen dan moet er bij de wc's wel drinkwater zijn.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, krijg je flesje en dopje gooien ze weg. Wel slim van ze.
Ja daar fouilleren ze ook op he.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja was op Werchter ook. Maar zelf dop meenemen dan he. Alleen dan moet er bij de wc's wel drinkwater zijn.
Ik kan je moeilijk ongelijk gevenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja alleen maar water gedronken. Bijna dan.
Nee, ex gaat met mn beste maat lopen flirten recht voor me.quote:
Bovendien wil ik het ding ook als Hobby gitaar gebruikenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn Epiphone strat is nog best goed, gebruik m alleen eigenlijk nooit
Het was 42 graden, dan heb ik uberhaupt niet zo'n zin in iets anders.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik kan je moeilijk ongelijk geven
Ik was op een Engels festival -Hard Rock Calling- en een flesje drinken kostte er bijna 3 euro, een Cheeseburger 6,50, een patatje 4,50, ga zo maar door
Denk niet dat ze aan mijn tieten gaan zitten.quote:
Graspop was ook duur. 0,2 liter water voor 1 muntje, broodje braadworst was 2 muntjes. Geloof dat je voor een bakje friet omgerekend 8 of 9 euro kwijt wasquote:Op zondag 11 juli 2010 14:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik kan je moeilijk ongelijk geven
Ik was op een Engels festival -Hard Rock Calling- en een flesje drinken kostte er bijna 3 euro, een Cheeseburger 6,50, een patatje 4,50, ga zo maar door
Je weet het nooit.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het was 42 graden, dan heb ik uberhaupt niet zo'n zin in iets anders.En gratis drinkwater bij de WC's.
[..]
Denk niet dat ze aan mijn tieten gaan zitten.
Ja in Londen was dat dus ook, maar daar stonden meterslange rijen voor de kraantjesquote:Op zondag 11 juli 2010 14:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het was 42 graden, dan heb ik uberhaupt niet zo'n zin in iets anders.En gratis drinkwater bij de WC's.
[..]
0,2 liter voor €2,25, wtfquote:Op zondag 11 juli 2010 14:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Graspop was ook duur. 0,2 liter water voor 1 muntje, broodje braadworst was 2 muntjes. Geloof dat je voor een bakje friet omgerekend 8 of 9 euro kwijt was
Muntjes waren 2,25 trouwens.
Epiphone maakt wel meer dan alleen Les Pauls.quote:Op zondag 11 juli 2010 @ 14:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Bovendien wil ik het ding ook als Hobby gitaar gebruiken
Enne, een Epiphone stratEpiphone is toch onderdeel van Gibson (dus Les Paul
)
2 Doppen voor mooie ronde grote harde tepelsquote:Op zondag 11 juli 2010 @ 14:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het was 42 graden, dan heb ik uberhaupt niet zo'n zin in iets anders.En gratis drinkwater bij de WC's. [afbeelding]
[..]
Heeee dequote:
Dat weet ik wel, maar ik wist niet dat ze Stratocasters maaktenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Epiphone maakt wel meer dan alleen Les Pauls.
Gibson ook.
Ik weet het niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heeee deis oranje
Maar nee. Maar alsnog. Maar maar is er drinkwater bij de wc's of niet? Want dat scheelt zo 50 euro.
Is al een minstens 15 jaar oude gitaarquote:Op zondag 11 juli 2010 14:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Bovendien wil ik het ding ook als Hobby gitaar gebruiken
Enne, een Epiphone stratEpiphone is toch onderdeel van Gibson (dus Les Paul
)
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:32 schreef VASND het volgende:
[..]
2 Doppen voor mooie ronde grote harde tepels_!
Doe je nog steeds best prima, ik heb daar ook niet al te veel gedronken en voor de rest ook veel water maar het eten was zo ontzettend duurquote:Op zondag 11 juli 2010 14:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja alleen maar water gedronken. Bijna dan.
Klopt, maar dat ze de gitaar van de grootste concurrent (Fender) namaakten wist ik nietquote:Op zondag 11 juli 2010 14:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is al een minstens 15 jaar oude gitaar. En ja Epiphone is onderdeel van Gibson, maar betekent niet gelijk dat ze alleen maar Les Paul gitaren maken
[ afbeelding ]
Terror dat, ik kreeg zelfs claustrofobische trekjes bij de ingangquote:Op zondag 11 juli 2010 14:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, een bepaalde hoeveelheid. Maar je mocht/kon altijd later extra bijhalen, wij hebben twee emmers gekocht die we constant met water hebben gevuld om de boel koud te houden.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:36 schreef blckbb het volgende:
Mocht je op Rock Werchter trouwens zelf drinken meenemen? Op HRC wel maar dat was toch in no-time bloedheet
Ach al die cheapo merken maken toch ook alles na?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:35 schreef blckbb het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ze de gitaar van de grootste concurrent (Fender) namaakten wist ik niet
Mooie gitaar trouwens, maar die headstock
Op het festivalterrein alleen water. En dan in een flesje zonder dop of in een Camelbak. Mocht toen Rammstein speelde zelfs niet eens ranja mee.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:36 schreef blckbb het volgende:
Mocht je op Rock Werchter trouwens zelf drinken meenemen? Op HRC wel maar dat was toch in no-time bloedheet
Haha groot gelijk, naderhand had ik mijn drinken ook wel in koeltassen moeten doenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, een bepaalde hoeveelheid. Maar je mocht/kon altijd later extra bijhalen, wij hebben twee emmers gekocht die we constant met water hebben gevuld om de boel koud te houden.
Het heet officieel ook geen stratocaster, dat mag dan weer niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 @ 14:35 schreef blckbb het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ze de gitaar van de grootste concurrent (Fender) namaakten wist ik niet
Mooie gitaar trouwens, maar die headstock
Die basquote:Op zondag 11 juli 2010 14:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach al die cheapo merken maken toch ook alles na?
[ afbeelding ]
Hier de Epiphones naast elkaar
S310 heet iequote:Op zondag 11 juli 2010 14:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Het heet officieel ook geen stratocaster, dat mag dan weer niet.
Da;s waar.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Het heet officieel ook geen stratocaster, dat mag dan weer niet.
Nee, dat werkt niet, geloof me. Misschien is het drinke ndan 35 graden ipv 40 maar dat maakt echt gen fuck uit en is alelen maar onhandig. Ervaring van vorig jaar Pinkpop.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
Haha groot gelijk, naderhand had ik mijn drinken ook wel in koeltassen moeten doenDan was het misschien ietsjes langer koud gebleven
Lomp, zwaar en oncomfortabel. Maar t is een blijvertjequote:
Kan je alleen maar gelijk geven. Hele gitaar is apart, je ziet ze ook echt nooit ergens.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
Die sunburst is wel apart trouwens (linksonder)
Ik wil ook nog eens een eigen bas kopen (speel nu al bijna een jaar op die van de buurman, een Yamaha) Misschien na de vakantie afhankelijk van wat ik verdiend heb tegen die tijdquote:Op zondag 11 juli 2010 14:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lomp, zwaar en oncomfortabel. Maar t is een blijvertje. Wil er nog wel een Jazz of een lekker lichte en comfortabele Ibanez bij. Maar zelfs over mijn crap versterker ronkt ie lekker.
Naja, emmers met koel water op de camping werkte best wel heel goedquote:Op zondag 11 juli 2010 14:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet, geloof me. Misschien is het drinke ndan 35 graden ipv 40 maar dat maakt echt gen fuck uit en is alelen maar onhandig. Ervaring van vorig jaar Pinkpop.
Thunderbirds zijn nu vrij goedkoop te krijgen. Ik kocht m precies in een periode dat ze vrij schaars waren. Moest er ook 2,5 uur enkele reis voor in de trein zittenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik wil ook nog eens een eigen bas kopen (speel nu al bijna een jaar op die van de buurman, een Yamaha) Misschien na de vakantie afhankelijk van wat ik verdiend heb tegen die tijd
Ach, ik sta de komende tijd toch niet meer op festivalsquote:Op zondag 11 juli 2010 14:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet, geloof me. Misschien is het drinke ndan 35 graden ipv 40 maar dat maakt echt gen fuck uit en is alelen maar onhandig. Ervaring van vorig jaar Pinkpop.
Paganfest in septemberquote:Op zondag 11 juli 2010 14:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ach, ik sta de komende tijd toch niet meer op festivals
Heb eigenlijk helemaal niks op de planning op dit moment
Ah oke, nja eigenlijk wil na de vakantie ook een 3e elektrische gitaar aanschaffen (Gretsch/iets (semi)-hollow bodied-achtigs) maar ik moet eigenlijk nog kijken wat ik precies ga kopenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Thunderbirds zijn nu vrij goedkoop te krijgen. Ik kocht m precies in een periode dat ze vrij schaars waren. Moest er ook 2,5 uur enkele reis voor in de trein zitten
Ja leukquote:Op zondag 11 juli 2010 14:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Paganfest in september
Volgens mij heet het geen Paganfest maar wel folk metal
Mijn prioriteit op muziekgebied is denk ik toch een halfstackquote:Op zondag 11 juli 2010 14:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ah oke, nja eigenlijk wil na de vakantie ook een 3e elektrische gitaar aanschaffen (Gretsch/iets (semi)-hollow bodied-achtigs) maar ik moet eigenlijk nog kijken wat ik precies ga kopen
Op dit moment voldoet mijn versterker nog prima (Line 6 modeling versterker, 25 watt maar wel genoeg want het klinkt als veel meer)quote:Op zondag 11 juli 2010 14:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn prioriteit op muziekgebied is denk ik toch een halfstack.. Paar honderd watt ofzo
Bandoefeningen met een 60 watt transistor basversterker gaat netquote:Op zondag 11 juli 2010 14:47 schreef blckbb het volgende:
[..]
Op dit moment voldoet mijn versterker nog prima (Line 6 modeling versterker, 25 watt maar wel genoeg want het klinkt als veel meer)
Dan word het tijd voor iets nieuws jaquote:Op zondag 11 juli 2010 14:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bandoefeningen met een 60 watt transistor basversterker gaat net
Ik vind die strat wel tof, maar ik heb er helaas het geld niet voorquote:Op zondag 11 juli 2010 14:50 schreef VASND het volgende:
Kheb een hele mooie Jimmie Vaughan strat en een omgebouwde Yamaha. (beiden te koop op fok! trouwens)
In feite wel. Moet opboksen tegen een drumstel, 100 watt buizen versterker en een 50 watt transistorquote:Op zondag 11 juli 2010 14:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan word het tijd voor iets nieuws ja
Sowieso heeft een bas altijd meer nodig dan een gitaar, toch?
Ik vind er geen fuck aan.quote:
En zit nu vol hier in Blaricumquote:Op zondag 11 juli 2010 14:57 schreef blckbb het volgende:
[..]
Die vloog dus net over mijn woonplaats heen
quote:
En komt zo hier heenquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:16 schreef Sjoegerd het volgende:
Iemand nog leuke muziek voor in de auto.. Beetje classic rock als Black Betty enzo
Riders on the Stormquote:
Jwt zelluf mattie!quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:19 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
1.60 zijn en dan meer dan 50 kilo wegen.
ja klopt ik ben echt een zeug!quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:19 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
o pech.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:19 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Versie met Snoop is nog chill ookquote:
Brr, 37.5 kilo is wel weer wat weinig.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja klopt ik ben echt een zeug!
waarsch weeg ik de helft van jou man.
Omdat je er zo lekker dik van wordt.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom zijn Cornetto's zo lekker met dit weer?
Scheelt maar 7,5 kiloquote:Op zondag 11 juli 2010 15:21 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Brr, 37.5 kilo is wel weer wat weinig.
Dit is een grap?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
o pech.
ben 1.58 en 45 kilo.
sorry daar ging je moment van proberen leuk te doen..
Jij weegt evenveel als ik.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:21 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Brr, 37.5 kilo is wel weer wat weinig.
Oja.quote:
Jij woont op een goede plek in het land.quote:
Ja iddquote:Op zondag 11 juli 2010 15:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij woont op een goede plek in het land.
Ik vraag me al jaren af hoe zwaar ze zijn.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:23 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Jij hebt aardig wat gewicht in je boezoems zitten.
Echt?quote:
Ga eens doodquote:
Op n ander forum vroeg iemand hoeveel dr D-cup woog.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vraag me al jaren af hoe zwaar ze zijn.
70 kilo het zwaarste dat je ooit bent geweest? Hoe lang kort ben je?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:22 schreef mstr het volgende:
Ik ben gewoon 70 kilo, zwaarder dan ik ooit geweest ben.
Het is je baas maar.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Baaart als die chick reageert op mijn PM ga ik naar Extrema. En dan wordt mijn baas boos.
Ja.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
70 kilo het zwaarste dat je ooit bent geweest? Hoe lang kort ben je?
Daar gaat m'n reputatie van naziquote:
Welke chick?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Baaart als die chick reageert op mijn PM ga ik naar Extrema. En dan wordt mijn baas boos.
Dat woog ik ook altijd met m'n 1.95 voordat ik ging studerenquote:
Je postte pas ook al een keer 'zij' in plaats van 'zei'. Ben je soms verliefd?quote:
Tjuus. mijn vader is 1.94 en die weegt iets van 97 ofzo.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat woog ik ook altijd met m'n 1.95 voordat ik ging studerenDat ik dat overleefd heb!
Minder bier drinken.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:29 schreef Daniane het volgende:
[..]
Tjuus. mijn vader is 1.94 en die weegt iets van 97 ofzo.
heeft wel n buikje maar je kan wel gewoon zn ribben tellen..
Doet ie niet hahaha.quote:
De laatste tijd drink ik dat veel te veel maar ik kom er niet van aanquote:
Die periode heb ik ook gehad dat ik alles kon eten en drinken en niets aan kwam.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De laatste tijd drink ik dat veel te veel maar ik kom er niet van aan
Dat was ik nietquote:Op zondag 11 juli 2010 15:27 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Je postte pas ook al een keer 'zij' in plaats van 'zei'. Ben je soms verliefd?
Die fout maakte ik veel de laatste tijdquote:Op zondag 11 juli 2010 15:27 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Je postte pas ook al een keer 'zij' in plaats van 'zei'. Ben je soms verliefd?
Dat is wel wat aan de zware kantquote:Op zondag 11 juli 2010 15:29 schreef Daniane het volgende:
[..]
Tjuus. mijn vader is 1.94 en die weegt iets van 97 ofzo.
heeft wel n buikje maar je kan wel gewoon zn ribben tellen..
1.78 en nog geen 60quote:
Laat maar zienquote:
Ben je soms verliefd?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die fout maakte ik veel de laatste tijd![]()
Zal hem vanavond maar weer eens op de weegschaal zetten dan.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is wel wat aan de zware kantZit je op een BMI van 26 gok ik.
Ga je nog groeien of wat?quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:33 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ga even teruglezen. Ben gene gek.
Wat een inspiratieloze muziekquote:
Was jaquote:
Dan is het niet zo!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:33 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ga even teruglezen. Ben gene gek.
ik ben 23, nee dus,quote:
Boeiend ook, als je maar gezond bent.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:33 schreef Daniane het volgende:
[..]
Zal hem vanavond maar weer eens op de weegschaal zetten dan.
Misschien weegt ie wel minder dan, wel in de 90 dat weet ik wel.
maar hij is echt niet dik, alleen n buikje maar denk dat bmi van 26 beetje hoog is voor m
Ja die van die groep. Van een ander forum waar ik 6 jaar zit ofzo.quote:
Das wel heel lullig.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef VASND het volgende:
[..]
ik ben 23, nee dus,
Als klein kindje verkeerde medicatie gekregen waardoor ik even niet groeide, anders was 't 1.75-1.78 geworden volgens botonderzoek.
Idd.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boeiend ook, als je maar gezond bent.
Gruwelijk irritant soms omdat je niet zo opvalt.quote:
Oooh, die van het paardenforum?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja die van die groep. Van een ander forum waar ik 6 jaar zit ofzo.Maar d ie had ik laatst op die Na Examen Dagen ook gezien en ze is supertoffffff dusja.
The fuck, begin jij nou ook alquote:
Je arm in de lucht steken?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Gruwelijk irritant soms omdat je niet zo opvalt.
Maarja, wat doe je er aan.
Ai, dat hebben ze ook wel fijn gedaan dan.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef VASND het volgende:
[..]
ik ben 23, nee dus,
Als klein kindje verkeerde medicatie gekregen waardoor ik even niet groeide, anders was 't 1.75-1.78 geworden volgens botonderzoek.
Aja!quote:
Nynkes aquarium?quote:
Is alles in verhouding even groot?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef VASND het volgende:
[..]
ik ben 23, nee dus,
Wat goed.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb te veel heupvet. Maar door de warmte eet ik heel weinig en drink ik heel veel water dus nu ben ik heel mooi in mijn bikini.
Hell no.quote:
Die plaatquote:
Oh ik heb ook al Liga op en ik had dus gister Cornetto's gekocht maar als die op zijn ga ik weer raketjes kopen want die zijn ook lekker en 100 keer minder caloriën en jaaaa woohoo. Ik heb ook mega egoboost gehad op Werchter.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat goed.
ik heb hier n honger aanval.
zit al aan mn avondtussendoortjes.![]()
dus nu moet ik me vanavond bedwingen.
Ik heb appel op, schaaltje yoghurt (moest vanavond), en 2 prince mini stars (ook voor vanavond dus nu heb ik nog maar n 3kwart rolletjequote:Op zondag 11 juli 2010 15:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ik heb ook al Liga op en ik had dus gister Cornetto's gekocht maar als die op zijn ga ik weer raketjes kopen want die zijn ook lekker en 100 keer minder caloriën en jaaaa woohoo. Ik heb ook mega egoboost gehad op Werchter.Dus ik voel me goeeeed.
En mijn plaat?quote:
Die zit nu dus hier. Vannacht heeft de auto de waterproof test goed doorstaan iigquote:
De mijne ook.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die zit nu dus hier. Vannacht heeft de auto de waterproof test goed doorstaan iig
Gaaaat gaaaaaat! Maar ik was net Proxy aan het luisteren, dus het was wat traag en sufquote:
Holy shit waar ben jij mee beeeezigggggg? Heb je een dieet serieus?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik heb appel op, schaaltje yoghurt (moest vanavond), en 2 prince mini stars (ook voor vanavond dus nu heb ik nog maar n 3kwart rolletje)
ik heb nog helemaal geen ijsjes open mama heeft wel lekkere ijsjes ook cornetto's haha. en idd zijn veeeel minder caloriën ja.
maar vertel over je ego boost.
"Duuuuuuuuuude, check die dikke meisje dan wholla wholla!"quote:Op zondag 11 juli 2010 15:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Holy shit waar ben jij mee beeeezigggggg? Heb je een dieet serieus?
Nou ik lag steesd in mijn bikini en als ik dan water ging halen had ik geen zin om iets aan te trekken dus liep ik in bikini en dan kreeg ik 100000 opmerkingen en werd ik steeds nagekeken en dat laatste kan ook negatief zijn maar dat zal wel niet.
Ik had m vrijdag gewassenquote:Op zondag 11 juli 2010 15:45 schreef Hyman het volgende:
Mijn auto is weer schoon, zonder dat ik er iets voor hoefde te doen
Ok Noor!quote:
Haha nee heb geen dieet. gewoon bepaald aantal kcal waar ik me aan houd hihi.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Holy shit waar ben jij mee beeeezigggggg? Heb je een dieet serieus?
Nou ik lag steesd in mijn bikini en als ik dan water ging halen had ik geen zin om iets aan te trekken dus liep ik in bikini en dan kreeg ik 100000 opmerkingen en werd ik steeds nagekeken en dat laatste kan ook negatief zijn maar dat zal wel niet.
Nee hoor Do-tje.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:45 schreef mstr het volgende:
Daniane heeft een lichtelijke obsessie volgens mij.
Nieettttttquote:Op zondag 11 juli 2010 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
"Duuuuuuuuuude, check die dikke meisje dan wholla wholla!"
Hij is echt brak ja.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:47 schreef Hyman het volgende:
Trouwens Sjoerd, ik stuur dat ding weer op he
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nieetttttt
Het was wel leuk want ik liep terug naar de camping met een vriendin en toen riep zo'n lelijke Hollander 'DIKKE TIETENNNNN' en ik keek hem heel arrogant aanen toen riep die vriendin "JA JIJ OOK" en toen keek hij heel beduusd en liep heel snel door zonder nog om te kijken.
![]()
Oke misschien had je erbij moeten zijn maar het was supergrappig.
Da's dus een dieet.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:48 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haha nee heb geen dieet. gewoon bepaald aantal kcal waar ik me aan houd hihi.
Oooh tof.![]()
[..]
Nee hoor Do-tje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |