Uit het oog maar niet uit het hart <<3quote:Op zondag 11 juli 2010 13:51 schreef Stoeprand het volgende:
Onherroepelijk je naam, onuitwisbaar je gezicht.
Doe een roos in je sig als je ook zo verdrietig bent om het verdwijnen van de door allen geliefde lay-out.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
Uit het oog maar niet uit het hart <<3
I love you, mijn lieve bagger lay-out <<<333333
Zullen je nooit vergeten xoxoxoxoxo ily ntb wjnmk
Welke roos? Waar? Huh?quote:Op zondag 11 juli 2010 13:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Doe een roos in je sig als je ook zo verdrietig bent om het verdwijnen van de door allen geliefde lay-out.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben ook weg, veel plezier met jullie fantasietjes
quote:
Dat geloof ik zeer zeker.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:00 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik pwn jou tot in den treure, Stoeprand.
Daar ben ik nog niet zo zeker van...quote:Op zondag 11 juli 2010 14:00 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik pwn jou tot in den treure, Stoeprand.
Wat weet jij daar nou weer vanquote:Op zondag 11 juli 2010 14:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Geef 'm elektriciteit. Werkt altijd.
Ik hou zelf ook een elektrische gitaar namelijkquote:Op zondag 11 juli 2010 14:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou weer van
Echt swa wat loop je wijs te doen mafkees, je durft niet eens hier te komen jonguh
er is iets mis met mijn bedradingquote:Op zondag 11 juli 2010 14:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik hou zelf ook een elektrische gitaar namelijkTof beest
Gaat niet. Misschien moet ik mijn tweede elektrische gitaar ermaar bij toveren, maar dan moet ik fietsen in deze hittequote:
Bedrading van gitaren is niet zo moeilijkquote:
Ja nou ach hè dat heb je wel eensquote:Op zondag 11 juli 2010 14:08 schreef blckbb het volgende:
[..]
Gaat niet. Misschien moet ik mijn tweede elektrische gitaar ermaar bij toveren, maar dan moet ik fietsen in deze hitte![]()
![]()
![]()
Autoquote:Op zondag 11 juli 2010 14:08 schreef blckbb het volgende:
[..]
Gaat niet. Misschien moet ik mijn tweede elektrische gitaar ermaar bij toveren, maar dan moet ik fietsen in deze hitte![]()
![]()
![]()
Wel als je niet zo goed kan solderenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bedrading van gitaren is niet zo moeilijk
Echt hequote:Op zondag 11 juli 2010 14:10 schreef Jotcha het volgende:
Zullen we de volgende TT maar gelijk ONZ SC doen?
Oh nee, vreemde mensen in de vaste kliek.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:10 schreef Jotcha het volgende:
Ik zit nooit in ONZ SCquote:Op zondag 11 juli 2010 14:10 schreef Jotcha het volgende:
Solderen is niet zo lastig, alhoewel ik dat kleine spul ook altijd vertyfquote:Op zondag 11 juli 2010 14:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wel als je niet zo goed kan solderen
en er gewoon niet uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |