Vond seizoen 4/5 al minder worden...quote:
De grootste lol van Lost voor mij was toch vooral het na/voorbespreken van de afleveringen, en dat is nu natuurlijk niet meer, nu het is gestopt.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
Raar eigenlijk..ik was echt dol op 'Lost' en ik vind het nog steeds wel leuk ; maar sinds ik de finale heb gezien echt veel minder. Dat eigenlijk één aflevering je een serie in het algemeen al minder leuk kan gaan vinden...maar ik heb seizoen 6 maar 1x gezien dus die ga ik nog maar eens herkijken op dvd....maar qua spanningseries ben ik blij dat ik 'Damages' en 'Fringe' ook ben gaan volgen.
Sssstttquote:Op maandag 24 januari 2011 18:43 schreef Jovatov het volgende:
[..]
De grootste lol van Lost voor mij was toch vooral het na/voorbespreken van de afleveringen, en dat is nu natuurlijk niet meer, nu het is gestopt.
Maar ach, de beleving was echt geweldig
Normaal zou rond deze tijd het nieuwe seizoen starten
Kreeg al mail van ze iddquote:
Da's het concept van teefury, je hebt maar beperkt de tijd om de shirts te bestellen, voor die van vandaag heb je nog maar twintig uur.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:37 schreef Patch het volgende:
Maar als ik die teefury goed begrijp, is er geen search engine voor andere Lost-shirts, en kan men alleen deze (met de Dharma-van) vandaag bestellen?
U heeft PMquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:29 schreef dapluiz het volgende:
Heb zelf paypal, moet alleen nog voor mezelf uitzoeken welke maat ik nodig heb
Pm me anders, wellicht kunnen we wat regelen.
Moeten we allemaal 5 weken wachten?quote:
Lost shirts? Of ook andere?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Meestal is binnen 2 weken hier, heb er nu al 6 gekocht bij teefury. En natuurlijk deze ook
Andere. Maar in de gallery staat ook een toffe van Lost erin.quote:
Had je een supersnelle bezorging gedaan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef tralalala het volgende:
Hier is hij binnen.![]()
Hij is supertof!
Nopequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:21 schreef chansadres het volgende:
[..]
Had je een supersnelle bezorging gedaan?
Deze?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Andere. Maar in de gallery staat ook een toffe van Lost erin.
Hmm ben trouwens nog steeds een bureaublad achtergrond van Lost aan het zoeken, al kan ik hem nergens vinden.
Is 1tje waar ze allemaal op staan, en Jacob en MIB heel groot op staan en ook de rest van de crew
Wanneer heb je mail gehad van TeeFury? Ik pas gister dacht ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef tralalala het volgende:
Hier is hij binnen.![]()
Hij is supertof!
Merciquote:
Beide verhalen zijn geen antwoorden op de gestelde vragen. Na vele rewatches beginnen de puzzelstukjes meer en meer op hun stuk te passen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:48 schreef Jovatov het volgende:
Ik zal proberen je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden
[..]
Interessant is dat Malkin (het medium) zegt dat Aaron in LA moet wonen. Vervolgens zegt Claire zoiets van: But then he will be with strangers. Waarop Malkin antwoordt: No, not with strangers.
In S4 eindigt Aaron uiteindelijk bij Jack en Kate in... LA. En Jack/Kate zijn geen strangers.
Helemaal aan het eind voedt Claire waarschijnlijk samen met Kate haar kindje op in LA. Het medium had dus in zekere zin gewoon gelijk.
Verder is Aaron niet heel bijzonder geweest. Er zat wel wat mysterie rond hem, maargoed, dat zat rond elk personage
In die zin is Walt nog veel meer aangedikt als 'special', maar daar hebben we uiteindelijk nog minder over gehoord, alhoewel dat nog in het extraatje op de dvd komt.
[..]
Imo kidnapten die others de kinderen omdat ze zelf geen kinderen konden krijgen. Verder waren het Jacobs lijsten die Ben volgde en Jacob was op zoek naar zijn opvolger.
[..]Lost
Ik zou dan dit topic vermijden totdat je klaar bent met kijken.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:53 schreef PabloLopez het volgende:
ben net begonnen met Lost, heb 3 seizoenen nu gezien! gelukkig zijn er nog 3!leuke serie jammer alleen dat zoveel mensen de pijp uit gaan
Dat was zo'n mooie afleveringquote:Op maandag 28 februari 2011 19:51 schreef Symer het volgende:
Als je met 'tijdmachine' Desmond bedoelt in 4x05 zou ik m'n verwachtingen voor de rest van de serie iets naar beneden bijstellen als ik jou was.
Veel beter dan The Constant gaat het niet worden namelijk.
Mee eens. Zou na het derde seizoen gewoon stoppen met kijken eerlijk gezegd.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef larry_flynt het volgende:
Vanaf seizoen vier ging het omlaag
ik kreeg de tranen in m'n ogen toen ik dat zagquote:Op maandag 28 februari 2011 23:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat was zo'n mooie afleveringMisschien wel het mooiste moment van Lost:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef Prego het volgende:
[..]
ik kreeg de tranen in m'n ogen toen ik dat zag
Relatie tussen Penny en Desmond is imo de mooiste liefdesrelatie in Lostquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
![]()
die relatie tussen penny en desmond heeft me nooit zoveel kunnen boeien.
Penny is overigens, alles bij elkaar, maar 13 afleveringen in beeld geweest. Waarvan 5 in seizoen 5.
(http://www.imdb.com/name/nm0907427/filmoseries#tt0411008)
Eens. Dat ze zo weinig samen in beeld zijn geweest droeg daar juist aan bij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:50 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Relatie tussen Penny en Desmond is imo de mooiste liefdesrelatie in Lost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |