Serieus, vind je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Net de finale gezien, wat een mooi (maar nog steeds open) einde![]()
Dit was toch Jack's place? Die realiteit?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Serieus, vind je?
Ik heb het net gezien ook, nadat ik me er zwaar toe heb moeten zetten om de serie af te kijken.
Het einde is een combinatie van de Gebroeders Leeuwenhart, het einde van de verfilming van Lord of the Rings en nog zo wat dingen en werd maar uitgerekt en uitgerekt en uitgerekt, de moraal werd je door de strot gedouwd en om er zeker van te zijn dat we het niet zouden missen werd nog even uitgemeten dat de vader van Jack toch echt Christelijke Herder heette.
Jack die dezelfde wond in de zij krijgt als Christus.
Nee, het einde was belabbert en veel te uitgemolken.
En wie gaan er trouwens niet mee naar de hemel? Juist, de negers, alleen de Whoopi Oprah van een Rose.
Die laatste voorbeelden lijken mij juist bewijs dat iedereen wel zijn eigen variatie doorloopt. Van die andere versies hebben we glimpsen gezien (Ben met Alex enzo), maar de finale draaide voornamelijk om de versie van Jack. Immers, als dit wel 1 gezamenlijke afterlife was die stopt als iedereen de kerk uitflitst , wat gebeurt er dan met Ben en Ana-Lucia, die niet meegegaan zijn?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik geloof niet in de "ieder z'n eigen afterlife" theorie. Er gebeuren daar te veel dingen die niets met Jack te maken hebben en gewoon in de eigen afterlife van die personages zouden horen (als ze die hadden, wat volgens mij dus niet geval is).
Ben die nog wat gaat chillen met zijn stiefdochter, dat gedoe met Faraday en zijn moeder die geen afscheid wil/kan nemen, Ana-Lucia die nog niet klaar is om verder te gaan, enz...
Waarom zou die afterlife stoppen met bestaan als ze de kerk verlaten? Niet iedereen is klaar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:10 schreef Symer het volgende:. Immers, als dit wel 1 gezamenlijke afterlife was die stopt als iedereen de kerk uitflitst , wat gebeurt er dan met Ben en Ana-Lucia, die niet meegegaan zijn?
Waarom is dat stom? Lijkt mij heel logisch.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me iig. minder stom dan een paar dozijn afterlifes waar je constant heen en weer zit te flitsen om iedereen terug voor de 20e keer voor het eerst in jaren te zien.
Engelse box is toch aardig hetzelfde hoor:quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef offspring29 het volgende:
Lostpedia is niet altijd juist he, iedereen kan dat aanpassen. Rose en Bernard waren degene die alles al geaccepteerd hadden tijdens hun echte leven. Daarom dat wanneer zij elkaar tegenkomen in de flash-sideways op oceanic 815, Bernard zegt "I missed you". Denk ik toch. Dus zij hadden ook alles al aanvaard, maar zijn ook eerst naar die fase gegaan. Eko was er vooral niet bij denk ik, omdat hij zijn eigen afterlife had met mensen waar hij om gaf, zoals Yemi. De Losties hadden daar waarschijnlijk geen plaats in.
De DVD voor België en Nederland is nóg anders dan de Amerikaanse en Engelse. Hier de foto vanop Freerecordshop.
[ afbeelding ]
Ik hoop toch nog steeds dat we die extra's ook in de Benelux krijgen.
Inderdaad, maar de Benelux versie is wel dubbel zo breed. Hopelijk ziet het er wat deftig uit, had het wel graag compact gehoudenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:33 schreef Waaghals2010 het volgende:
[..]
Engelse box is toch aardig hetzelfde hoor:
[ afbeelding ]
Maar de US-Blu-Ray eiland-boxset is regiovrijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:56 schreef dapluiz het volgende:
Ja ik ook, als die uberhaupt in EU gaat komen :/
Blu-ray heeft ook regio's toch ?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:04 schreef offspring29 het volgende:
http://www.amazon.co.uk/L(...)id=1282406150&sr=1-1
http://www.amazon.co.uk/L(...)id=1282406625&sr=1-2
DVD en BR van de speciale eiland-editie van de Lost boxset me alle extra's, regio 2. Hopelijk hebben ze NL subs, want ik denk niet dat we deze set gaan krijgen in de Benelux. Ben ook wel eens benieuwd naar de prijs. Hij komt uit op 11 oktober, vijf dagen nadat de standaard boxset in de Benelux wordt uitgebracht.
Heb trouwens eens gekeken naar de andere Lost dvd's op amazon, en jullie hebben inderdaad gelijk, ze hebben allemaal Nederlandse ondertiteling. Het lijkt me dus waarschijnlijk dat de complete collectie die ook zal hebben. Als er tegen 11 oktober geen nieuws is van een Belgische limited edition boxset, koop ik mij dus gewoon de speciale versie op Amazon. Uiteindelijk krijg je veel meer, en de doos met de dvd's zelf is heel smal en compact, waarschijnlijk nog niet eens zo dik als twee dvd-doosjes op elkaar. Als je dan de gigantische doos ziet die we hier in de Benelux krijgen, die uiteindelijk enkel de dvd's bevat, is mijn keuze eigenlijk wel snel gemaakt.
Seizoen 3 en 4 schijnen wel regiolocked te zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:59 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar de US-Blu-Ray eiland-boxset is regiovrij![]()
Alleen geen NL ondertiteling
+ Bijna het hele laatste seizoen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
Eindelijk de finale gezien en ik moet bekennen dat ik enigszins teleurgesteld ben. Er zijn zoveel zaken die uiteindelijk nergens op sloegen. De numbers, dat fucking gereis in de tijd. Dat was allemaal compleet irrelevant.
Zo'n Emmy-beest is Lost (op het eerste seizoen na) nooit geweest, altijd 1 award of helemaal niets. De grote verliezer is 30 Rock.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:40 schreef chansadres het volgende:
Grote verliezer dit jaar is zeker Lost.
0x gewonnen...
Die categorie wordt volgens mij door het netwerk zelf gekozen. Ik weet dat er in het verleden al actrices (ik dacht van Big Love of Damages of iets dergelijks) van categorie werden gewisseld omdat men dacht dat ze daar meer kans zouden hebben.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:51 schreef planethugo het volgende:
En Jack is de leading actor maar locke en ben de supporting. Volgens mij hebben ze in het laatste seizoen evenveel screentijd gehad
Deel 3 van LotR verzilverde al haar nominaties (11). Deel 2 won er maar 2. (Deel 1: 4).quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:37 schreef chansadres het volgende:
Voorgaande jaren was dat zeker het geval.
Ik had echter verwacht dat de jury dit jaar enkele Emmy's aan Lost zouden geven.
Dit gebeurd vaker met series die stoppen. Een goedmakertje en laatste ode lun je het noemen.
Voorbeeld is bij de Oscars Lord of the Rings. Deel 1 verdiende de prijzen maar Deel 2 3 kreeg ze als goedmakertje.
Eens. Alhoewel ik het terecht vond dat Lost niet won in de andere categorieën, hadden ze er voor de muziek wel een in ontvangst mogen nemen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:52 schreef Symer het volgende:
De Emmy voor beste muziek ging niet naar Lost, maar naar 24. Die vind ik nog het meest onbegrijpelijk.
24's muziek is goed als ondersteuning voor de actie in beeld, maar ik vind het verder weinig verheffend. Dit in tegenstelling tot de muziek van Lost wat de hele serie, en zeker de finale, naar een hoger niveau tilde.
Dat de muziek van Lost ook opzichzelfstaand veel hoogwaardiger is blijkt wel uit het feit dat er van elk seizoen een soundtrack in de winkels ligt, terwijl 24 over de hele serie maar 2 cd's heeft weten te vullen.
helemaal mee eens.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:36 schreef offspring29 het volgende:
De Emmy Awards slaan nergens op. Ik ben er nog altijd niet over dat The Wire nooit iets gewonnen heeft, ik vraag me zelfs af of ze überhaupt een keer genomineerd geweest zijn.
Dat gezegd zijnde, Breaking Bad en Mad Men zijn waardige winnaars, hoewel Lost dat ook zou geweest zijn, aangezien het het laatste seizoen was. Maar het feit dat 24 de emmy wint voor muziek is opnieuw het bewijs dat die awards nergens op slaan.
De manier waarop die Awards werken begrijp ik ook helemaal niet. De acteerprestaties en series worden niet bekeken vanuit het volledige seizoen. De beste drama/komische serie van het jaar wordt gekozen op basis van de inzending van 1 enkele aflevering. De award voor beste acteurs/actrices wordt opnieuw gekozen op basis van de inzending van 1 aflevering. Echt idioot, die Emmies.
Dat zou een verklaring kunnen geweest zijn, maar aangezien The Wire nooit genomineerd is geweest voor beste serie, staat dat er eigenlijk los van.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:24 schreef planethugo het volgende:
[..]
helemaal mee eens.
Je laatste alinea zou overigens wel verklaren waarom the wire nooit wat gewonnen heeft
http://c0up.posterous.com(...)ue-new-man-in-chargequote:Op woensdag 15 september 2010 12:45 schreef larry_flynt het volgende:
Is de extra aflevering met antwoorden al uit?
quote:Scoop: Three networks vying for Terry O'Quinn/Michael Emerson TV comeback
A well-placed source tells me that three different networks are gunning for a potential new J.J. Abrams-produced series that would find former Lost stars Terry O’Quinn and Michael Emerson playing a pair of black ops agents.
As first reported by NYMag.com, the project—tentatively titled Odd Jobs—is being written by Abrams’ former Alias cohorts Josh Appelbaum and Andre Nemec.
Rumors of an O’Quinn/Emerson series have been kicking around for months. At the Emmys, O’Quinn played coy when asked about a Ben/Locke show. “I’ve got some plans, [and] I hope it includes Michael Emerson,” he teased.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, mooie tijd. Ben jaloers op je. Er zit nog zoveel goed voor je aan te komen :-)quote:Op maandag 27 september 2010 23:20 schreef ebke het volgende:
Ben nu ook de hele serie aan het kijken![]()
Vind jij dat plaatje voor mij, betaal ik 1..... ......, make that,... een half consult voor je.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:30 schreef chansadres het volgende:
Ik val terug! Zoveel Kate in 1 pic. Dit zal mijn psychiater niet leuk vinden.
Hij zou het juist prettig vinden, meer bezoekjes = meer cashquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:30 schreef chansadres het volgende:
Ik val terug! Zoveel Kate in 1 pic. Dit zal mijn psychiater niet leuk vinden.
http://gallery.lost-media(...)pid=27482&fullsize=1quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:08 schreef UltraR het volgende:
Ik ben op zoek naar een plaatje uit lost op een beetje fatsoenlijke resolutie.
Het is op onderstaand plaatje te zien, 2e van links, onderste foto. Kate met pistool in de regen tegen een boom leunend.
[ afbeelding ]
Iemand die me hierbij kan helpen?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:32 schreef Symer het volgende:
[..]
http://gallery.lost-media(...)pid=27482&fullsize=1
Heb m in de pre-order staanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:51 schreef chansadres het volgende:
Leuk voor op de boekenplank:
Lost Encyclopedia [Hardcover]
Featuring more than 400 pages and over 1500 images, the LOST Encyclopedia will be a comprehensive guide to the characters, items, locations, plotlines, relationships, and mythologies from all six seasons of the landmark series aired on ABC-TV and produced by ABC Studios. Created in full collaboration with ABC Entertainment and ABC Studios, this will be the first and only fully licensed and comprehensive reference to all things LOST, and it includes a foreword by executive producers Damon Lindelof and Carlton Cuse.
http://www.amazon.com/Los(...)ennett/dp/0756665949
[ afbeelding ]
toch nog even laten zien wie dé lostkenner is/wasquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Weet je btw ook toevallig uit welke episode dit komt?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:32 schreef Symer het volgende:
[..]
De afbeelding heet 'homecoming', dat zou hem dus wel eens kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:27 schreef UltraR het volgende:
[..]
Weet je btw ook toevallig uit welke episode dit komt?
Dat dacht ik ook, maar ik zie dit plaatje niet terug in de scene dat ze Ethan opwachten met Claire als lokaas. Wat de juiste scene zou moeten zijn lijkt me. Misschien een moment dat niet is uitgezonden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:31 schreef Jovatov het volgende:
[..]
De afbeelding heet 'homecoming', dat zou hem dus wel eens kunnen zijn
Kan ook een promotiefoto zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:33 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik zie dit plaatje niet terug in de scene dat ze Ethan opwachten met Claire als lokaas. Wat de juiste scene zou moeten zijn lijkt me. Misschien een moment dat niet is uitgezonden.
Het was idd een promo-foto voor 1x15.quote:
Ben benieuwd, maar ben bang dat de verwachtingen te hoog gespannen zullen zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:01 schreef chansadres het volgende:
De serie waar iedereen over grapte word werkelijkheid.
NBC heeft groen licht gegeven voor de opname van een pilot voor het Terry O'Quinn en Michael Emerson project onder de code naam. Odd Jobs. Het is weer een programma door JJ en zal geschreven worden door het team van Alias.
Ik ben ook benieuwd, maar verwacht er daarom maar niet al teveel van, dan kan het altijd meevallenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:25 schreef Symer het volgende:
[..]
Ben benieuwd, maar ben bang dat de verwachtingen te hoog gespannen zullen zijn.
quote:DamonLindelof RT @Justin_Stangel: Hey @DamonLindelof, Some time in the future all 33 Chilean miners will find each other and say, "We have to go back"
Pas op, de foto van Free record shop klopt niet. In elk geval zitten de meeste goodies erbij (niet allemaal geloof ik) en de doos is minder mooi.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:16 schreef Patch het volgende:
Precies wat ik wil hebben, behalve dat het DVD is en geen BluRay...
http://www.freerecordshop(...)perset-8717418285296
Misschien dan ook de Blurays kopen en die verwisselen met de dvd's en dan de dvd's verkopen...
Zit die bonusdisc hierbij?
Owh?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Pas op, de foto van Free record shop klopt niet. In elk geval zitten de meeste goodies erbij (niet allemaal geloof ik) en de doos is minder mooi.
quote:Helemaal mijn gevoel. Die laatste aflevering was echt een ramp. 1 uur en 44 minuten... en al na 10 minuten zat ik met "nog 1 uur en 34 minuten, dan ben ik klaar...".Op zaterdag 14 augustus 2010 00:13 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb het net gezien ook, nadat ik me er zwaar toe heb moeten zetten om de serie af te kijken.
quote:Heb dat gevraagd aan Disney, en die vertelden me dat de afbeelding op FRS en mediadis wel degelijk verkeerd is en dat wij de UK box krijgen. Free Record Shop blijft echter vrij overtuigd van hun product, aangezien zij me dan vertelden dat ze die afbeelding van de leverancier gekregen hebben en dat zou moeten kloppen.Op maandag 18 oktober 2010 20:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Owh?
Bron?
en de FRS in Belgïe? Zelfde verhaal?
quote:Seizoen 2 en 3 hebben op die versie geen Nederlandse ondertiteling.Op maandag 25 oktober 2010 12:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Voor de mensen die de complete UK collectie zoeken van Lost, is dit een gunstige prijs lijkt me :
http://www.smartgamer.nl/a-13785690/dvd/lost-seizoen-1-t-m-6
Heb hem daar zelf besteld en binnen 1 dag thuis, dus het is een tipSeizoen 6 is ook los te koop daar.
quote:Ik wil mijn geheugen kunnen wissen en weer blanco aan seizoen 1 beginnen.Op maandag 25 oktober 2010 22:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Net begonnen aan seizoen 1. Ik ben verslaafd
quote:Ik heb de serie nu al 3 keer gezien en hij blijft goed.Op maandag 25 oktober 2010 23:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wil mijn geheugen kunnen wissen en weer blanco aan seizoen 1 beginnen.
quote:Ik heb getwijfeld. Maar vind het aankoopbedrag te groot. Het resterende bedrag stop ik dan liever in die encyclopedie. De extra's vind ik niet interessant sinds die bonus disc ook bij de seizoen 6 boxset zit.Op dinsdag 26 oktober 2010 08:40 schreef Patch het volgende:
Ik wacht nog steeds af of wellicht van Leest of de FRS toch die eiland-boxset uitbrengt...
quote:Ik moet gewoon de eiland-boxset hebben met BluRays erinOp dinsdag 26 oktober 2010 08:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld. Maar vind het aankoopbedrag te groot. Het resterende bedrag stop ik dan liever in die encyclopedie. De extra's vind ik niet interessant sinds die bonus disc ook bij de seizoen 6 boxset zit.
quote:Dan haal je die toch uit de VS?Op dinsdag 26 oktober 2010 08:48 schreef Patch het volgende:
Ik moet gewoon de eiland-boxset hebben met BluRays erin
quote:Zit hij daarbij of heb je het over de soundtrack cd die je erbij hebt besteld?Op dinsdag 26 oktober 2010 08:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik moet gewoon de eiland-boxset hebben met BluRays erin
Mijn encylcopedie plus CD van 6 komen eraan
quote:Klopt, maar ik wil uiteindelijk de BluRays wel met NL ondertiteling en die heeft de VS niet.
quote:Soundtrack erbij besteldOp dinsdag 26 oktober 2010 09:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zit hij daarbij of heb je het over de soundtrack cd die je erbij hebt besteld?
quote:ik dacht al. Een deluxe edition waar ik niks van weet
quote:Eerste twee seizoenen wel overigens...Op dinsdag 26 oktober 2010 09:07 schreef Patch het volgende:
Klopt, maar ik wil uiteindelijk de BluRays wel met NL ondertiteling en die heeft de VS niet.
quote:ik had hem voor 44 euro.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:15 schreef chansadres het volgende:
Het viel me nu pas op dat ik alleen nog de Nederlandse versie's in de kast heb. Degene die ik heb besteld is de Britse versie. Nouja, enige verschil is de taal op de hoes. Daar kom ik wel overheen. En ik zag hem in sommige winkels voor 89 euro liggen. Maar meestal 79euro! voor 5 dvd's. Dat vind ik echt schandalig!
quote:Waar heb je hem dan gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |