Nee hoor, als het klopt wat jij zegt zal heus wel op internet een bron zijn te vinden van onderzoeken die gedaan zijn naar kinderen van homoseksuele stellen, dat die dus allemaal getraumatiseerd zijn en worden gepest, zoals jij zegt.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:21 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ook alweer zo'n voordehandliggende dooddoener.
Waarom is dit erg om uit te leggen dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 13:14 schreef Monco10 het volgende:Ja, vooral in al die situaties waarbij dat kind moet uitleggen dat zijn vader een homo is.
Waarom is dat een ander verhaal? En waarom zwijgen over het gebruik van een homostel? Wat is daar mis mee dan?quote:Gescheiden ouders vind ik heel normaal, maar zodra je een kind gaat nemen met iemand waar je geen relatie mee hebt dan is dat een heel ander verhaal, om nog maar te zwijgen over het gebruiken van een homostel.
En waarom is daar iets mis mee dan? Omdat hetniet 'normaal' is?quote:Pfff, dan heb je totaal geen levenservaring opgedaan. Denk je alleen al eens in hoe tegen zo'n kind aan wordt gekeken gedurende zijn/haar schooltijd? Hij/zij zal zeker het doelwit worden van pesterijen en dat is nog maar het begin. Dat kind gaat zeker denken dat er iets mis is met hem/haar omdat er geen sprake is van een normale gezinssituatie.
Waarom dan?quote:Kom op zeg, een kind dat de ene week bij zijn/haar moeder is en de andere week bij een homostel.
Het mag dan gewenst zijn maar dat kind zelf loopt voor de rest van zijn leven een trauma op.
Je denkt toch zeker niet dat ik uitspraken baseer op onderzoeken op internet? Dan ga je maar fijn zelf zoeken.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee hoor, als het klopt wat jij zegt zal heus wel op internet een bron zijn te vinden van onderzoeken die gedaan zijn naar kinderen van homoseksuele stellen, dat die dus allemaal getraumatiseerd zijn en worden gepest, zoals jij zegt.
OMFG.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:39 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik uitspraken baseer op onderzoeken op internet? Dan ga je maar fijn zelf zoeken.
Ik baseer het op een hoop levenservaring en gbv.
En nee je hoeft hem niet proberen in te koppen, want de gezinssituatie hier was altijd gezond.
Omdat het je ontbreekt aan gbv wellicht ? want dat citeerde je nietquote:Op zondag 11 juli 2010 13:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
OMFG.
Ik heb ook een hoop levenservaring en kom uit een, volgens jou, 'gezond' gezin. Hoe kunnen we het oneens zijn dan?
Nee, je baseert je op je eigen (bevooroordeelde) mening en een boel angst.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:39 schreef Monco10 het volgende:
Ik baseer het op een hoop levenservaring en gbv.
Wat is gbv?quote:Op zondag 11 juli 2010 13:43 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Omdat het je ontbreekt aan gbv wellicht ? want dat citeerde je niet
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
Gbv, bedoel je daar gezond boeren verstand mee?
Ik kan dat alleen maar linken aan "wat een boer niet kent dat vreet ie niet", angst voor het onbekende dus.
I rest my case your honour
Kijk, dat verklaart een hoop.quote:
Dat is toch al eerder gezegd? Een scheiding vaak zeer traumatisch voor kinderen.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:44 schreef Monco10 het volgende:
Overigens, als je even googled kom je er al snel achter dat kinderen van, in dit voorbeeld gescheiden ouders, sowieso ook een achterstand op kunnen lopen:
http://www.kennislink.nl/(...)-door-afwezige-ouder
Proberen een gbv'er wat ruimdenkendheid aan te praten ----> zinloosquote:
Nee, je moet teruglezen en zal het hieronder nog even opnieuw voor je terughalen:quote:Hier, alsjeblieft, een overzicht van je laatste post. In geen enkele post zie ik een onderbouwing van je mening. Het enige wat je doet is roepen dat het abnormaal is. Dat is toch geen discussie voeren?
True, t kan ook in LIFquote:Op zondag 11 juli 2010 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, volgens mij is dit niet echt de plek om bij te pratenMaar het gaat wel goed hier, ik ben aan het autorijden geslagen
Hoe is het met jou dan, en met het kind-en/of-werkdilemma?
Alleen loopt het kind bij die roodharige hetero's geen achterstand op.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:07 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij overschat je de aversie tegen homo's nogalIk beschouw mezelf helemaal niet als een übertolerant en ongekend ruimdenkend persoon, maar het zou niet in mijn hoofd opkomen om een kind te pesten omdat zijn ouders homo zijn (of de ouders te pesten omdat ze homo zijn, for that matter). Het zal vast weleens voorkomen, maar ik snap niet waarom je dat tot de norm zou verheffen.
Volgens jouw logica zouden roodharige of brildragende heterostellen dan ook geen kinderen moeten krijgen, zeker. Hun kind zou zich ook weleens niet prettig kunnen voelen of gepest kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |