Lol, wij hebben de mazzel dat we niet op de wind zitten.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:56 schreef Alfje het volgende:
hier in groningen net ff mn raam dicht gedaan, ik werd 2 meter van het raam af nog nat, ik ga hem nu weer ff open zetten voord e frisse lucht
Ik zit op een zolderverdieping met klap/kiepramen....quote:Op zondag 11 juli 2010 00:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, wij hebben de mazzel dat we niet op de wind zitten.Ramen en balkondeuren lekker open.
Oeps, koelt het lekker af en kun je het nog niet open doen.... Mooie flitsen net, in het meer zo te zien.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:59 schreef xibalba het volgende:
[..]
Ik zit op een zolderverdieping met klap/kiepramen....![]()
![]()
Nu net een paar goeie klappen, het is net alsof het blijft steken boven het water, als het daar overheen komt dat zal het nog wel ff gaan spoken denk ik.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:02 schreef Cassius het volgende:
Rommelt lekker door idd. Heb de stekkers al los maar vooralsnog niet nodig.
Reuverquote:Op zondag 11 juli 2010 01:02 schreef James52 het volgende:
Hier in Reuver gaat t er hard aan toe momenteel. Net een gigantische klap, alsof er een inslag was in mijn tuin.
Dat deed het wel, even na de buien, maar toen ging de wind weer liggenquote:Op zondag 11 juli 2010 01:07 schreef alors het volgende:
Wil het bij jullie ook niet afkoelen? Alle ramen staan hier tegenover elkaar open, maar afkoelen doet het nauwelijks
Hier wel, 4 hoog, inpandig balkon dus lekker de deuren open.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:07 schreef alors het volgende:
Wil het bij jullie ook niet afkoelen? Alle ramen staan hier tegenover elkaar open, maar afkoelen doet het nauwelijks
Hier ook niet, tot een half uurtje terug.. ineens wat frissere wind gelukkig.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:07 schreef alors het volgende:
Hier was het eerst 32 graden binnen. Inmiddels afgekoeld naar 29 graden, maar ik heb de ramen nu pas 40 minuutjes open. Dus het zal nog wel aangenamer worden.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Hier ook niet, tot een half uurtje terug.. ineens wat frissere wind gelukkig.
Er komt wel nog wat aan voor je. Meer regen en een korte maar heftige onweersbui.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:06 schreef nattermann het volgende:
Hier in Roermond wat donder en bliksem, beetje regen. Niks spannends.
Nog steeds 28 graden binnenquote:Op zondag 11 juli 2010 01:07 schreef alors het volgende:
Vast welquote:Op zondag 11 juli 2010 01:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier was het eerst 32 graden binnen. Inmiddels afgekoeld naar 29 graden, maar ik heb de ramen nu pas 40 minuutjes open. Dus het zal nog wel aangenamer worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |