Dat was het juichen, niet dat joehooe toch? Dat ging ergens anders over, maar wat...quote:Op zondag 11 juli 2010 00:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Van de avond waarop we de finale haalden.. Daar riep Genee de hele tijd dat we in de finale stonden om het publiek wat actiever te krijgen.. Derksen deed dat ff na..
Nee dat was over de muziek die hij luisterde, americana en western.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Van de avond waarop we de finale haalden.. Daar riep Genee de hele tijd dat we in de finale stonden om het publiek wat actiever te krijgen.. Derksen deed dat ff na..
halve finale had hij een geel jasje en zat hij te juichenquote:Op zondag 11 juli 2010 00:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Er was een westernfeestje in DH, wat dat barmeisje toen aankondige voor de volgende dag.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee dat was over de muziek die hij luisterde, americana en western.
Oh ja, toen deed ie idd zo`n Hillbilly na ofzoquote:Op zondag 11 juli 2010 00:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
halve finale had hij een geel jasje en zat hij te juichen
dit is van eerder geloof ik
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:11 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Oh ja, toen deed ie idd zo`n Hillbilly na ofzo
thnx voor t ophelderenquote:Op zondag 11 juli 2010 00:16 schreef wolferl het volgende:
Nee dat was toen de barmeid ging opsommen wat er zoal in Den Haag zou zijn qua activiteiten.
Toen ze zei dat er een western-achtige show kwam zei Johan 'YEEEEEEHAAAAA'
En dat juichen was omdat Genee telkens 'We zitten in de finale mensen'.
Waarop Johan 'We zitten in de finale mensen, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH' deed.
Helemaal mee eens, hij zei een paar jaar geleden ook dat Voetbal journalisten zich niet moeten roeren in privé-levens van voetballers en dat dat meer iets was voor de Britse-tabloids . Hij lult er nu iedere dag over en wijd er iedere week 2 pagina's aan in de Voetbal International.quote:wolferl :
knip--flink verhaal--knip
ja idd. haha, ben trouwens toch een rondje met hond gaan lopen en het was droogquote:Op zondag 11 juli 2010 00:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Johan heeft wel degelijk kijk op het spelletje. Maar iedereen maakt fouten, of verkeerde keuzes. Johan geeft dat nooit toe. Dat hij het nooit in Huntelaar en Kuyt zag zitten bleek ook een flinke misser te zijn.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
We weten allemaal dat Derksen voetbalinhoudelijk er niet echt verstand van heeft, hij moet het van zijn botheid en humor hebben. Hij herhaalt zichzelf ook enorm vaak. Maar toch vinden we het leuk.
Oh jah, hij is verre van consquent.²
edit was met muziekstyle in Den Haag van Derksen, maar blijft wel leukquote:Op zondag 11 juli 2010 00:26 schreef frensje het volgende:
[..]
ja idd. haha, ben trouwens toch een rondje met hond gaan lopen en het was droogalhoewel hij nog steeds niet zeker is of de onweer voorbij is ( tis een stresskippie)
veel plezier morgen bij de finale en hopelijk met de beker als eindresultaat!!!!!!
mmhhh zit ik mezelf te quotenquote:Op zondag 11 juli 2010 00:29 schreef frensje het volgende:
[..]
edit was met muziekstyle in Den Haag van Derksen, maar blijft wel leuk
En nog eens..quote:
Nou, qua tactiek en techniek komt hij vaak niet verder dan klok/klepel.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:27 schreef wolferl het volgende:
[..]
Johan heeft wel degelijk kijk op het spelletje. Maar iedereen maakt fouten, of verkeerde keuzes. Johan geeft dat nooit toe. Dat hij het nooit in Huntelaar en Kuyt zag zitten bleek ook een flinke misser te zijn.
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:38 schreef Speed1971 het volgende:
Vandaag voor het eerst Vioranje gekeken. Jezus wat een kutprogramma is dat zeg.
RvG die 5 minuten aan het lullen is over een achterbank verhaal met Suurbier. En dan nog die Willebrord....jezus wat een bagger. Echt zeldzaam. Kansloos programma!
Kwam je dat speciaal melden in een VI Oranje topic?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:38 schreef Speed1971 het volgende:
RvG die 5 minuten aan het lullen is over een achterbank verhaal met Suurbier. En dan nog die Willebrord....jezus wat een bagger. Echt zeldzaam. Kansloos programma!
Haha beest is helemaal van slagquote:Op zondag 11 juli 2010 00:26 schreef frensje het volgende:
[..]
ja idd. haha, ben trouwens toch een rondje met hond gaan lopen en het was droogalhoewel hij nog steeds niet zeker is of de onweer voorbij is ( tis een stresskippie)
veel plezier morgen bij de finale en hopelijk met de beker als eindresultaat!!!!!!
Bedankt voor je mening.. Volgende keer gewoon naar RTL8 doorzappen dusquote:Op zondag 11 juli 2010 00:38 schreef Speed1971 het volgende:
Hoorde eerst van die kerel die het opgericht heeft dat hij morgen wellicht kwam. Hij probeerde nog aan tafel te komen, maar dat zal m niet lukken denk ikquote:Op zondag 11 juli 2010 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Was die Fok!'er met Derksen-shirt vandaag in de uitzending? Heb 'm niet gezien
zal wel lukken denk (het zijn wel allemaal voetballiefhebbersquote:Op zondag 11 juli 2010 00:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Haha beest is helemaal van slag. Jij ook veel plezier, of in jouw geval misschien eerder veel succes. Gewoon de houding van Gijp aannemen als er zo`n nep-fan rare vragen gaat stellen over voetbal; "Laat gaan joh"
. Komt dit programma toch nog goed van pas
.
Dat kan goed zijn plan zijn ja.. Johan herkent ze toch welquote:Op zondag 11 juli 2010 00:59 schreef DrDentz het volgende:
Effe tegen Genee zeggen dan voor het begin, die schakelt tijdens de uitzending over naar "De fanclub van Johan Derksen, jaja, ze zijn er!"
pfff een na laatste uitzendingavond van VI Oranje en dan nog komen zaaaagggen, sommigequote:Op zondag 11 juli 2010 00:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening.. Volgende keer gewoon naar RTL8 doorzappen dus.
Dat verhaal was trouwens geniaal, maar van die humor moet je houden. Was trouwens een goede tip van Gijp.
Oja jij loopt altijd tegen dat ding te schreeuwenquote:Op zondag 11 juli 2010 00:59 schreef frensje het volgende:
[..]
zal wel lukken denk (het zijn wel allemaal voetballiefhebbers) maar zoals je weet zit ik normaal gekluisterd aan de buis, dus is gewoon dat je er van alles uitgooit en je eigen nu een soort moet inhouden (netjes schelden zeg maar
en da's ff anders)
Misschien de voorbeschouwingquote:Op zondag 11 juli 2010 01:04 schreef RemcoW23 het volgende:
Morgen 1 miljoen kijkers? Of zal dat niet gaan lukken als er gewonnen wordt, meer mensen op straat natuurlijk.
ja klopt idd goed onthoudenquote:Op zondag 11 juli 2010 01:03 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Oja jij loopt altijd tegen dat ding te schreeuwen, maarja dat zullen er morgen meer doen. Juist in groepen gebeurd dat, meestal niet als je in je eentje zit
![]()
. Maarja, misschien ben ik wel een uitzondering
.
ik hoop het voor ze (heb de voor- en nabeschouwing al in geprogrammeerd, ben heeeell niet verslaafd aan VI,omg wat een diep donker gat na morgenquote:Op zondag 11 juli 2010 01:04 schreef RemcoW23 het volgende:
Morgen 1 miljoen kijkers? Of zal dat niet gaan lukken als er gewonnen wordt, meer mensen op straat natuurlijk.
Ik denk dat het hem echt niet boeit wie wint, hij houdt van voetbal en is volgens mij niet zo'n domme vlaggenzwaaiende nationalist.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:09 schreef Paul-89 het volgende:
Wat ik trouwens wel vervelend vind is hoe Gijp doet over de finale. Hij doet echt net alsof het hem totaal niet boeit wie er wint. Maar ik heb bij hem altijd het gevoel dat hij bij zoiets barst van de spanning, hij wilwel heel cool en relaxt overkomen, en van : 'Ja maakt mij het uit ik lig lekker op dat bankie, hopen op een leuke pot'. Maar je maakt mij niet wijs dat als je zo'n grote voetballiefhebber bent, Nederlander bent en werkelijk alle wedstrijden overal ter wereld kijkt dat je morgen maar gaat zitten kijken en hopen op een tikkende Iniesta en Xavi. Natuurlijk hij zal ook hopen dat Nederland wint dat snap ik, maar hij doet het zo overkomen dat het hem totaal niet boeit en lult er dan snel overheen hoe goed Spanje kan tikken. Beetje vreemd gedrag.
Zo is Gijp volgens mij.. Maar ik twijfel nog of ie gewoon zijn pokerface op heeft en rustig blijft en van binnen "barst" , of dat t m echt niks interesseert..quote:Op zondag 11 juli 2010 01:09 schreef Paul-89 het volgende:
Wat ik trouwens wel vervelend vind is hoe Gijp doet over de finale. Hij doet echt net alsof het hem totaal niet boeit wie er wint. Maar ik heb bij hem altijd het gevoel dat hij bij zoiets barst van de spanning, hij wilwel heel cool en relaxt overkomen, en van : 'Ja maakt mij het uit ik lig lekker op dat bankie, hopen op een leuke pot'. Maar je maakt mij niet wijs dat als je zo'n grote voetballiefhebber bent, Nederlander bent en werkelijk alle wedstrijden overal ter wereld kijkt dat je morgen maar gaat zitten kijken en hopen op een tikkende Iniesta en Xavi. Natuurlijk hij zal ook hopen dat Nederland wint dat snap ik, maar hij doet het zo overkomen dat het hem totaal niet boeit en lult er dan snel overheen hoe goed Spanje kan tikken. Beetje vreemd gedrag.
off-topic :
Heb sterk de neiging om me morgen gewoon totaal terug te trekken op mijn kamertje en alleen naar de wedstrijd te kijken. Zonder al die meningen van jan en allemaal om je heen waat je niets mee kunt en vaak ergerlijk zijn.
Als je toch Nederlander bent en nota bene ex-international bent, kun je toch niet zomaar even een WK-finale kijken zonder gewoon kei hard te hopen dat je eigen land wint ? Daar hoef je geen 'domme vlaggenzwaaiende nationalist'voor te zijn.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem echt niet boeit wie wint, hij houdt van voetbal en is volgens mij niet zo'n domme vlaggenzwaaiende nationalist.
Van de week had hij ook flink gejuicht, toen Genee hem ermee confronteerde zei hij eerst dat kan niet en daarna zei hij en als dat wel zo zou zijn maak je dat niet openbaar. Breed lachend dat dan weer wel.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:14 schreef DrDentz het volgende:
Johan zegt nooit te juichen, maar hij heeft wel eens toegegeven helemaal uit z'n plaat gegaan te zijn na de gewonnen halve finale in 88. Stond 'ie samen met Hugo Borst op een bed te dansen in hun hotelkamer. Daar zijn geen beelden van.
Nope, moet je morgen ff mailen naar die Genee..quote:Op zondag 11 juli 2010 01:17 schreef Kwalberto het volgende:
Ik hoorde vandaag iets van een FIFA baas die onderuit ging bij z'n opstelling, weet iemand hier meer van?
Kan best wel hoor, daarom is hij ook zo relaxed.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je toch Nederlander bent en nota bene ex-international bent, kun je toch niet zomaar even een WK-finale kijken zonder gewoon kei hard te hopen dat je eigen land wint ? Daar hoef je geen 'domme vlaggenzwaaiende nationalist'voor te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |