Enge man. 'Goedkoop scoren door te roepen we gaan winnen dat willen jullie toch ook ?'quote:
netjes over Yolanthe bedoel je??quote:
Ze vermoorden de verkeerde BNersquote:
Je zal als duizendpoot maar met je verkeerde been uit bed stappen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je zou maar een uur voor de wedstrijd je been breken ofzo
Ja maar hij zei dat met de bedoeling dat hij wel even zou laten zien dat hij de grote meneer zou zijn op het WK.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beter dan dat ie zou zeggen 'Ik hoor in de metro.'
Nee hoe die dat zo weer bracht.. "En dan komt ie thuis..." en toen kon je m al inkoppenquote:
Kan hij eigenlijk wel voetballen? De enige geniale actie van hem die ik me herinner is de bal onder Pierre van Hooijdonk z'n neus wegschieten het doel inquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maar hij zei dat met de bedoeling dat hij wel even zou laten zien dat hij de grote meneer zou zijn op het WK.
Heeft ie niet waar gemaakt.
Ben het wel met je eens, en Johan blijft van Persie maar de hand boven het hoofd houden omdat hij hem voor het WK als grote man had getipt maar hij presteert niets en doet vervelend in de groep. Maar Kuyt die altijd hard werkt en al meerdere keren beslissend is geweest moet hij elke avond wel afzeiken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maar hij zei dat met de bedoeling dat hij wel even zou laten zien dat hij de grote meneer zou zijn op het WK.
Heeft ie niet waar gemaakt.
Die zat er toen niet in.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kan hij eigenlijk wel voetballen? De enige geniale actie van hem die ik me herinner is de bal onder Pierre van Hooijdonk z'n neus wegschieten het doel in
Nonsens, bij Arsenal was hij regelmatig briljant. Youtube is your friend.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kan hij eigenlijk wel voetballen? De enige geniale actie van hem die ik me herinner is de bal onder Pierre van Hooijdonk z'n neus wegschieten het doel in
Kunnen Rooney, Ronaldo en al die andere grote sterren die het af lieten weten deze WK wel voetballen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johan heeft toch gewoon gelijk, we hebben spelers op de flanken die naar binnen trekken en alle ruimtes dichtlopen. Van Persie heeft nauwelijks een bruikbare bal gehad. Daarom speelde hij tegen Uruguay ook meer op de rand van de 16 ipv in de 16 en dat deed hij goed imo.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, en Johan blijft van Persie maar de hand boven het hoofd houden omdat hij hem voor het WK als grote man had getipt maar hij presteert niets en doet vervelend in de groep. Maar Kuyt die altijd hard werkt en al meerdere keren beslissend is geweest moet hij elke avond wel afzeiken.
...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
+1quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:56 schreef wolferl het volgende:
Loodzwaar seizoen, druk van een natie, zichzelf vooraf bombarderen tot de grote ster in een elftal.
WTF zat er in die pizza manquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Nou, die pizza's zijn achterover gedrukt, maar ik kan niet ontkennen dat ze een bepaalde winderigheid oproepen.
Wat dan aangaat hebben ze maar weinig respect voor Patrick Kluivert. Zou het anders zijn geweest als hij blank was?²
Dus dan moet je meer stennis schoppen als je gewisseld wordt ? En niet mee juichen met de groep bij een doelpunt ? (meerdere malen) Komt op mij dit toernooi vreselijk storend over. Gewoon niet zeiken en blijven knokken dan komen je momenten vanzelf en ja een spits krijgt nu eenmaal niet vaak bruikbare ballen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Johan heeft toch gewoon gelijk, we hebben spelers op de flanken die naar binnen trekken en alle ruimtes dichtlopen. Van Persie heeft nauwelijks een bruikbare bal gehad. Daarom speelde hij tegen Uruguay ook meer op de rand van de 16 ipv in de 16 en dat deed hij goed imo.
Hij was gewoon teleurgesteld. En daarnaast juichte hij gewoon mee bij de doelpunten hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus dan moet je meer stennis schoppen als je gewisseld wordt ? En niet juichen met de groep bij een doelpunt (meerdere malen) Komt op mij dit toernooi vreselijk storend over. Gewoon niet zeiken en blijven knokken dan komen je momenten vanzelf en ja een spits krijgt nu eenmaal niet vaak bruikbare ballen.
Daar ging ik dus ook vanuit, totdat ik er op ging letten,ik heb hem nu al zeker 2 keer gewoon terug zien lopen zonder zich bij de groep te voegen. En ook maar iets van vreugde uit te stralen.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij was gewoon teleurgesteld. En daarnaast juichte hij gewoon mee bij de doelpunten hoor.
Zou hij net als Ronaldo puur met zichzelf bezig zijn?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Daar ging ik dus ook vanuit, totdat ik er op ging letten,ik heb hem nu al zeker 2 keer gewoon terug zien lopen zonder zich bij de groep te voegen. En ook maar iets van vreugde uit te stralen.
Bij de goal van v Bronckhorst was-ie iig juichendquote:Op zondag 11 juli 2010 00:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Daar ging ik dus ook vanuit, totdat ik er op ging letten,ik heb hem nu al zeker 2 keer gewoon terug zien lopen zonder zich bij de groep te voegen. En ook maar iets van vreugde uit te stralen.
Dat valt volgens mij wel mee hoor, ik heb het niet echt opgemerkt.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ronaldo wil dat alle ballen naar hem gaan, Van Persie stelt zich dienbaar op.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou hij net als Ronaldo puur met zichzelf bezig zijn?²
Dus mijn enige goede herinnering aan Van Persie is een 'false memory'. Weet nog wel de opspraak rond een verkrachtingszaak en het jatten van haar schoen en een auto-ongeluk waarna hij wegliep van de plek des onheils. Moet hij het morgen maar eens laten zien.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die zat er toen niet in.Ging (ver) over.
4e keer zelfsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:54 schreef frensje het volgende:
dat van Leo Driessen is al de 3e keer zelfde filmpje toch?
Zeker, dit is wel een verschil. Maar het zijn wel beide type spelers die hun eigen spel belangrijker vinden dan de teamprestatie. Ik zou me een scenario kunnen voorstellen dat als Nederland wereldkampioen wordt hij er toch de pest in heeft dat zijn inbreng matig was en dat zijn "aartsrivaal" Sneijder wél belangrijk was.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ronaldo wil dat alle ballen naar hem gaan, Van Persie stelt zich dienbaar op.
Ik weet het toevallig omdat het mijn eerste keer in de Kuip was.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dus mijn enige goede herinnering aan Van Persie is een 'false memory'. Weet nog wel de opspraak rond een verkrachtingszaak en het jatten van haar schoen en een auto-ongeluk waarna hij wegliep van de plek des onheils. Moet hij het morgen maar eens laten zien.
Het was een tonijnpizza met verse uien en pepers.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:58 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
WTF zat er in die pizza man.. Wartaal
Van de avond waarop we de finale haalden.. Daar riep Genee de hele tijd dat we in de finale stonden om het publiek wat actiever te krijgen.. Derksen deed dat ff na..quote:Op zondag 11 juli 2010 00:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
4e keer zelfs
uit welke alfevering kwam die "joehoeee" van johan en waar gng dat over?
Dat was het juichen, niet dat joehooe toch? Dat ging ergens anders over, maar wat...quote:Op zondag 11 juli 2010 00:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Van de avond waarop we de finale haalden.. Daar riep Genee de hele tijd dat we in de finale stonden om het publiek wat actiever te krijgen.. Derksen deed dat ff na..
Nee dat was over de muziek die hij luisterde, americana en western.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Van de avond waarop we de finale haalden.. Daar riep Genee de hele tijd dat we in de finale stonden om het publiek wat actiever te krijgen.. Derksen deed dat ff na..
halve finale had hij een geel jasje en zat hij te juichenquote:Op zondag 11 juli 2010 00:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Er was een westernfeestje in DH, wat dat barmeisje toen aankondige voor de volgende dag.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee dat was over de muziek die hij luisterde, americana en western.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |