abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83903820
quote:
Op zondag 11 juli 2010 00:38 schreef Speed1971 het volgende:
Vandaag voor het eerst Vioranje gekeken. Jezus wat een kutprogramma is dat zeg.

RvG die 5 minuten aan het lullen is over een achterbank verhaal met Suurbier. En dan nog die Willebrord....jezus wat een bagger. Echt zeldzaam. Kansloos programma!
Bedankt voor je mening.. Volgende keer gewoon naar RTL8 doorzappen dus .

Dat verhaal was trouwens geniaal, maar van die humor moet je houden. Was trouwens een goede tip van Gijp .
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_83903912
Was die Fok!'er met Derksen-shirt vandaag in de uitzending? Heb 'm niet gezien
pi_83903969
quote:
Op zondag 11 juli 2010 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Was die Fok!'er met Derksen-shirt vandaag in de uitzending? Heb 'm niet gezien
Hoorde eerst van die kerel die het opgericht heeft dat hij morgen wellicht kwam. Hij probeerde nog aan tafel te komen, maar dat zal m niet lukken denk ik .

Of zijn dat 2 verschillende personen?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_83904001
Effe tegen Genee zeggen dan voor het begin, die schakelt tijdens de uitzending over naar "De fanclub van Johan Derksen, jaja, ze zijn er!"
pi_83904007
Maar die met een Derksen-shirt was een andere ja.
  zondag 11 juli 2010 @ 00:59:54 #231
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83904019
quote:
Op zondag 11 juli 2010 00:51 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Haha beest is helemaal van slag . Jij ook veel plezier, of in jouw geval misschien eerder veel succes. Gewoon de houding van Gijp aannemen als er zo`n nep-fan rare vragen gaat stellen over voetbal; "Laat gaan joh" . Komt dit programma toch nog goed van pas .
zal wel lukken denk (het zijn wel allemaal voetballiefhebbers ) maar zoals je weet zit ik normaal gekluisterd aan de buis, dus is gewoon dat je er van alles uitgooit en je eigen nu een soort moet inhouden (netjes schelden zeg maar en da's ff anders)
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
pi_83904034
quote:
Op zondag 11 juli 2010 00:59 schreef DrDentz het volgende:
Effe tegen Genee zeggen dan voor het begin, die schakelt tijdens de uitzending over naar "De fanclub van Johan Derksen, jaja, ze zijn er!"
Dat kan goed zijn plan zijn ja.. Johan herkent ze toch wel .
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zondag 11 juli 2010 @ 01:02:49 #233
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83904089
quote:
Op zondag 11 juli 2010 00:52 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Bedankt voor je mening.. Volgende keer gewoon naar RTL8 doorzappen dus .

Dat verhaal was trouwens geniaal, maar van die humor moet je houden. Was trouwens een goede tip van Gijp .
pfff een na laatste uitzendingavond van VI Oranje en dan nog komen zaaaagggen, sommige
pi_83904097
quote:
Op zondag 11 juli 2010 00:59 schreef frensje het volgende:

[..]

zal wel lukken denk (het zijn wel allemaal voetballiefhebbers ) maar zoals je weet zit ik normaal gekluisterd aan de buis, dus is gewoon dat je er van alles uitgooit en je eigen nu een soort moet inhouden (netjes schelden zeg maar en da's ff anders)
Oja jij loopt altijd tegen dat ding te schreeuwen , maarja dat zullen er morgen meer doen. Juist in groepen gebeurd dat, meestal niet als je in je eentje zit . Maarja, misschien ben ik wel een uitzondering .
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_83904128
Morgen 1 miljoen kijkers? Of zal dat niet gaan lukken als er gewonnen wordt, meer mensen op straat natuurlijk .
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_83904155
quote:
Op zondag 11 juli 2010 01:04 schreef RemcoW23 het volgende:
Morgen 1 miljoen kijkers? Of zal dat niet gaan lukken als er gewonnen wordt, meer mensen op straat natuurlijk .
Misschien de voorbeschouwing
  zondag 11 juli 2010 @ 01:05:11 #237
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83904156
quote:
Op zondag 11 juli 2010 01:03 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Oja jij loopt altijd tegen dat ding te schreeuwen , maarja dat zullen er morgen meer doen. Juist in groepen gebeurd dat, meestal niet als je in je eentje zit . Maarja, misschien ben ik wel een uitzondering .
ja klopt idd goed onthouden ga d'r gewoon voor morgen dit maken we noooooooiiit meer mee (volgens de media)
pi_83904181
quote:
Op zondag 11 juli 2010 01:05 schreef Kwork het volgende:

[..]

Misschien de voorbeschouwing
Moeten ze eigenlijk op die grote schermen laten zien. Met een heel plein naar Gijp kijken.
  zondag 11 juli 2010 @ 01:07:38 #239
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83904222
quote:
Op zondag 11 juli 2010 01:04 schreef RemcoW23 het volgende:
ik hoop het voor ze (heb de voor- en nabeschouwing al in geprogrammeerd, ben heeeell niet verslaafd aan VI,omg wat een diep donker gat na morgen )
pi_83904277
Wat ik trouwens wel vervelend vind is hoe Gijp doet over de finale. Hij doet echt net alsof het hem totaal niet boeit wie er wint. Maar ik heb bij hem altijd het gevoel dat hij bij zoiets barst van de spanning, hij wilwel heel cool en relaxt overkomen, en van : 'Ja maakt mij het uit ik lig lekker op dat bankie, hopen op een leuke pot'. Maar je maakt mij niet wijs dat als je zo'n grote voetballiefhebber bent, Nederlander bent en werkelijk alle wedstrijden overal ter wereld kijkt dat je morgen maar gaat zitten kijken en hopen op een tikkende Iniesta en Xavi. Natuurlijk hij zal ook hopen dat Nederland wint dat snap ik, maar hij doet het zo overkomen dat het hem totaal niet boeit en lult er dan snel overheen hoe goed Spanje kan tikken. Beetje vreemd gedrag.

off-topic :

Heb sterk de neiging om me morgen gewoon totaal terug te trekken op mijn kamertje en alleen naar de wedstrijd te kijken. Zonder al die meningen van jan en allemaal om je heen waat je niets mee kunt en vaak ergerlijk zijn.
  zondag 11 juli 2010 @ 01:13:16 #241
6941 APK
Factual, I think.
pi_83904352
quote:
Op zondag 11 juli 2010 01:09 schreef Paul-89 het volgende:
Wat ik trouwens wel vervelend vind is hoe Gijp doet over de finale. Hij doet echt net alsof het hem totaal niet boeit wie er wint. Maar ik heb bij hem altijd het gevoel dat hij bij zoiets barst van de spanning, hij wilwel heel cool en relaxt overkomen, en van : 'Ja maakt mij het uit ik lig lekker op dat bankie, hopen op een leuke pot'. Maar je maakt mij niet wijs dat als je zo'n grote voetballiefhebber bent, Nederlander bent en werkelijk alle wedstrijden overal ter wereld kijkt dat je morgen maar gaat zitten kijken en hopen op een tikkende Iniesta en Xavi. Natuurlijk hij zal ook hopen dat Nederland wint dat snap ik, maar hij doet het zo overkomen dat het hem totaal niet boeit en lult er dan snel overheen hoe goed Spanje kan tikken. Beetje vreemd gedrag.
Ik denk dat het hem echt niet boeit wie wint, hij houdt van voetbal en is volgens mij niet zo'n domme vlaggenzwaaiende nationalist.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_83904370
quote:
Op zondag 11 juli 2010 01:09 schreef Paul-89 het volgende:

off-topic :

Heb sterk de neiging om me morgen gewoon totaal terug te trekken op mijn kamertje en alleen naar de wedstrijd te kijken. Zonder al die meningen van jan en allemaal om je heen waat je niets mee kunt en vaak ergerlijk zijn.
Zo is Gijp volgens mij.. Maar ik twijfel nog of ie gewoon zijn pokerface op heeft en rustig blijft en van binnen "barst" , of dat t m echt niks interesseert.. Ik kan m maar niet ontleden .
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_83904377
Johan zegt nooit te juichen, maar hij heeft wel eens toegegeven helemaal uit z'n plaat gegaan te zijn na de gewonnen halve finale in 88. Stond 'ie samen met Hugo Borst op een bed te dansen in hun hotelkamer. Daar zijn geen beelden van.
pi_83904446
Ik hoorde vandaag iets van een FIFA baas die onderuit ging bij z'n opstelling, weet iemand hier meer van?
pi_83904452
quote:
Op zondag 11 juli 2010 01:13 schreef APK het volgende:

[..]

Ik denk dat het hem echt niet boeit wie wint, hij houdt van voetbal en is volgens mij niet zo'n domme vlaggenzwaaiende nationalist.
Als je toch Nederlander bent en nota bene ex-international bent, kun je toch niet zomaar even een WK-finale kijken zonder gewoon kei hard te hopen dat je eigen land wint ? Daar hoef je geen 'domme vlaggenzwaaiende nationalist'voor te zijn.
pi_83904478
quote:
Op zondag 11 juli 2010 01:14 schreef DrDentz het volgende:
Johan zegt nooit te juichen, maar hij heeft wel eens toegegeven helemaal uit z'n plaat gegaan te zijn na de gewonnen halve finale in 88. Stond 'ie samen met Hugo Borst op een bed te dansen in hun hotelkamer. Daar zijn geen beelden van.
Van de week had hij ook flink gejuicht, toen Genee hem ermee confronteerde zei hij eerst dat kan niet en daarna zei hij en als dat wel zo zou zijn maak je dat niet openbaar. Breed lachend dat dan weer wel.
pi_83904570
quote:
Op zondag 11 juli 2010 01:17 schreef Kwalberto het volgende:
Ik hoorde vandaag iets van een FIFA baas die onderuit ging bij z'n opstelling, weet iemand hier meer van?
Nope, moet je morgen ff mailen naar die Genee.. .
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_83904656
Misschien kunnen ze morgen een nuchtere gast uitnodigen...
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zondag 11 juli 2010 @ 01:28:12 #249
6941 APK
Factual, I think.
pi_83904720
quote:
Op zondag 11 juli 2010 01:17 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als je toch Nederlander bent en nota bene ex-international bent, kun je toch niet zomaar even een WK-finale kijken zonder gewoon kei hard te hopen dat je eigen land wint ? Daar hoef je geen 'domme vlaggenzwaaiende nationalist'voor te zijn.
Kan best wel hoor, daarom is hij ook zo relaxed.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 11 juli 2010 @ 01:30:09 #250
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_83904762
Gijp heeft toch nooit verwachtingen.
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')