Melua en Emerald, wie nog meer?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:33 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Valt mij op dat een reeks artiesten hebben opgetreden die ook op Nort Sea Jazz festival zijn (kan het weten, ben gisteren geweest). Misschien dat Stevie Wonder optreedt morgen?
Ik heb nog nooit naar TMF of MTV gekeken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ze heeft talentKijk is wat verder dan die flitsende clips op TMF.
Hier heb je gelijk. Maar vaak wordt het ook gezocht hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Mediterraan temperamentje zit de Marokkanen vaak in de weg
Diba, Boulah bij Ajax, die mafkees van Mario bij NEC die een speler bijna doodgeschopt heeft bij Sparta
Ah, Rox en Giovanca ook, zie ik.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Melua en Emerald, wie nog meer?
Ze heeft idd goede nummers ja.. Ben ook meer van de "moderne" muziek dan van de oudere/rustige hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ze heeft talentKijk is wat verder dan die flitsende clips op TMF.
Wat is er zo goed?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:37 schreef sjorsvdg het volgende:
Geweldige vent, die Willibrord.
Hij is tenminste wel een gast die veel over voetbal praat. Zijn genoeg gasten geweest die niks toevoegen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:39 schreef Xenomaniac het volgende:
De redacteur die heeft bedacht dat Willibrord 1 dag voor de finale als gast moest komen verdient een nekschot. Klaar.
HOE HAAL JE HET IN JE DOMME HOOFD!
Het was 'm wel volgens mij.quote:
Willibrord heeft inhoudelijk en amusant meegesproken. Niks mis mee!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:39 schreef Xenomaniac het volgende:
De redacteur die heeft bedacht dat Willibrord 1 dag voor de finale als gast moest komen verdient een nekschot. Klaar.
HOE HAAL JE HET IN JE DOMME HOOFD!
quote:
Enge man. Weg ermee. En snelquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:36 schreef Karina het volgende:
Oh wat is die Willibrord irritant een een ontzettende ego-tripper.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Gijp overdrijft zo over Spanje, goeie passes voor de rest niks speciaals
dat was in de breakquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef tralalala het volgende:
Rene en Johan die het niet meer zien zitten en met een paraplu in het onweer gaan staan...
The Wally with the Brollyquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef tralalala het volgende:
Rene en Johan die het niet meer zien zitten en met een paraplu in het onweer gaan staan...
Beter dan dat ie zou zeggen 'Ik hoor in de metro.'quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:47 schreef wolferl het volgende:
v.Persie had zijn kop dicht moeten houden voor het WK.
'Ik hoor in de spits'
Oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |