Als het maar niet duurt tot morgenavond 23:00quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
De televisie krijgt ineens problemen, Hilversum?
Ook wel lekker toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee maar het begint wel erg hard te waaien nu
Amersfoort heeft nu de tweede bui, dus kan best bij hilversum. Tele2 ligt er hier al n uur uit.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:01 schreef Beavis het volgende:
[..]
Als het maar niet duurt tot morgenavond 23:00
Er is hoop! Het begint wat te waaien hierquote:Op zondag 11 juli 2010 00:06 schreef wobbel het volgende:
Ik ga op de bank in slaap vallen denk ik...met een gigantische plakzak
Ah gos, ik vind het sneu voor je....quote:Op zondag 11 juli 2010 00:06 schreef wobbel het volgende:
Ik ga op de bank in slaap vallen denk ik...met een gigantische plakzak
Daarstraks prima uitzicht vanaf de L-flat gehad, machtig mooi! Jammer dat ik geen camera hebquote:Op zondag 11 juli 2010 00:07 schreef SiGNe het volgende:
En in Zeist is het weer over, nog wel regen maar de flitsen en donder zitten wat verderop.
Ja dat was in Meppel goed te merkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier in Nieuwleusen reden ze ook al langzaam ja. Veel trekt naar het noorden weg.
Geen idee of er nog meer vanuit het zuiden/zuidwesten komt
Hier zwiepen wat kleine boompjes rustig mee met de wind.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:09 schreef Logician het volgende:
Mijn glas wijn waaide om!!
Lang leve de aaiphonequote:Op zondag 11 juli 2010 00:11 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Hier zwiepen wat kleine boompjes rustig mee met de wind.
Deuren en ramen opengezet, lekker doorwaaien!!![]()
Nu terug naar het balkon.
Lol, hier nu de eerste donderklap in de verte, als het zo los gaat dan kan ik EINDELIJK mijn nieuwe cam proberen, hopelijk lukt het.quote:
Ah, da's om de hoek, ik zit op de Warande.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarstraks prima uitzicht vanaf de L-flat gehad, machtig mooi! Jammer dat ik geen camera heb
Hmm, windhoosje...?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er hangen hele lage wolken hier..onder een pak wolken
Lol, was nog wel aan de andere kant van het Paterswoldsemeer hoor.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:15 schreef Cassius het volgende:
Ja, een aardige flits net in Groningen. Je hoorde de oehs en aahs in de straat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |