Me-109 Ausf G denk ik. Welk Jagdgeschwader? Weet ik veel. Maar de kleuren zijn die van de campagne in Noord-Afrika.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:00 schreef RickRaay het volgende:
[ afbeelding ]
Naam van het vliegtuig, tot welk Jagdgeschwader behoorde het? en waar was het actief?
Uit de OP:quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:42 schreef Andyy het volgende:
Jongens, het is een Herkenningsquiz, niet een herkenning, en de hele achtergrond van het herkendeobjectquiz.
door je te verdiepen hierin, kun je er ook wat van leren toch,quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:02 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Uit de OP:
Doel van deze quiz is om speelsgewijs de algemene kennis van eigen, vriendelijk en vijandelijk materieel te vergroten. Iedereen kan googelen, maar hier draait het om wat je weet, en om te leren.
Way to go... Karrs!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:42 schreef RickRaay het volgende:
als jullie het met me eens zijn, wijs ik Karrs hierbij aan als winnaar
aangezien hij er het dichtst bij zat.
Messerschmitt BF109F 2/JG27 @ Tunesië
Lijkt op het voertuig wat de fransen in Afghanistan hebben... De Vab ? De rest weet ik niet...quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:37 schreef Karrs het volgende:
Yaay.
Effe wat moderners dan maar.
[ afbeelding ]
Naam van het voertuig en welke raket schiet daar toch weg...?
was als compliment bedoeld, maar... zoals je wilt...quote:
Oh, ook zo opgevat hoor! Alleen was 't eigenlijk niet het goeie antwoord, vandaar.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:55 schreef leovanw het volgende:
[..]
was als compliment bedoeld, maar... zoals je wilt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |