denk het ookquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat toch gewoon op tijdsklokken, niet op of het donker genoeg is
ja hier ookquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier wel iig, aardedonker, geen lantaarns aan.
Hier ook ja, heerlijk!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:46 schreef Radegast het volgende:
Sodeju. Temperatuur is hier behoorlijk gedaald, nog maar 20 graden nu.
Zelfde gaat voor Noordwijk op dit momentquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef RiKe het volgende:
Volgens buienradar moet het hier in Leiden flink los gaan.
Dat is alleen niet zo..klein beetje onweer (net onweer zonder regen), heel klein beetje wind...weinig bijzonders tot nu toe
Dat zijn de tempraturen die ik elke dag wil hebben. 32 graden daarvoor ga ik wel naar het buitenland.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:46 schreef Radegast het volgende:
Sodeju. Temperatuur is hier behoorlijk gedaald, nog maar 20 graden nu.
Katwijk valt ook een beetje tegen tot nu toequote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef RiKe het volgende:
Volgens buienradar moet het hier in Leiden flink los gaan.
Dat is alleen niet zo..klein beetje onweer (net onweer zonder regen), heel klein beetje wind...weinig bijzonders tot nu toe
Hier zijn ze 3 min. geleden aangegaanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:50 schreef Felagund het volgende:
Hier zijn de lantaarns al een tijdje aan. Dus het zal wel per gemeente verschillen.
Dat is meestal zo rond dit tijdstipquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:46 schreef Mpdrichel het volgende:
Het wordt hier in Emmen nu ook vrij donker terwijl er nog niks te horen en te zien is qua onweer en volgens buienradar kan ik dat ook wel vergeten
Nederland is dan ook een groot landquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:50 schreef Felagund het volgende:
Hier zijn de lantaarns al een tijdje aan. Dus het zal wel per gemeente verschillen.
Leuk zo je computer in het raam..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:51 schreef FL_Freak het volgende:
Fucking harde wind. Lichtflitsen.
Ik heb een streampje. ik weet niet hoelang ik hem openhoud
http://www.ustream.tv/channel/onweer
Af en toe hoor je een krakeling of iets anders. Dat kan mjin stoel zijn![]()
hier werkt alles nogquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:50 schreef Wenckebach het volgende:
Alle commercieele tv zenders liggen eruit in den haag
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef Samael het volgende:
Ik sta het onweer nog fanatieker aan te moedigen dan oranje
Ja.. die wind was net ook toen ik op de snelweg reed. Levensgevaarlijk.. op zo'n gladde weg en dan van die rare wind die van alle kanten leek te komen..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:51 schreef FL_Freak het volgende:
Fucking harde wind. Lichtflitsen.
Ik heb een streampje. ik weet niet hoelang ik hem openhoud
http://www.ustream.tv/channel/onweer
Af en toe hoor je een krakeling of iets anders. Dat kan mjin stoel zijn![]()
Huh? Delerium...? Uru-Ger nu toch...?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef Samael het volgende:
Ik sta het onweer nog fanatieker aan te moedigen dan oranje
quote:Het plenst enorm bij de radar in De Bilt, daardoor wordt het radarsignaal afgezwakt. Wat je ziet op de buienradar is dus heftiger!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niet op letten. Net zag je als het goed is een dikke flits:P
cool, we kunnen dus nog meer verwachtenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Weerplaza/status/18219320952
[..]
Vind het ook nog wel wat tegen vallen ja. Het onweert en het bliksemt en het regent maar het is niet bijzonder hard ofzo het onweer en de regen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:43 schreef kree het volgende:
Nou het valt nog mee hier in Katwijk.
Denk dat we de echte bui nog moeten krijgen
Klopt, bij mij ook!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:50 schreef Wenckebach het volgende:
Alle commercieele tv zenders liggen eruit in den haag
Vreemd hier bijna geen regen (Ik woon zo'n 4 km van het KNMI). Het is volgens mij echt heel plaatselijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Weerplaza/status/18219320952
[..]
Mooie fotoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd of ik deze zomer net zo'n gave bliksemfoto kan maken als vorig jaar (20 augustus 2009 in Maastricht)
[ link | afbeelding ]
Je gang nog wel, verzet die ook evenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb mijn beeldscherm verzet. Die zie je niet meer in de weerspiegeling
Hebben we hier dit jaar sowieso al onweer gehad?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd of ik deze zomer net zo'n gave bliksemfoto kan maken als vorig jaar (20 augustus 2009 in Maastricht)
[ link | afbeelding ]
Ik zag hem van links naar helemaal rechts verschuiven ja en een flits dacht ik, maar ik werd weer afgeleidquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb mijn beeldscherm verzet. Die zie je niet meer in de weerspiegeling
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=satradarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:58 schreef Isiolo het volgende:
alles lost op voor Amsterdam....
echt helemaal niets dus
Hier in Maastricht iig nog niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:58 schreef KipSiam het volgende:
[..]
Hebben we hier dit jaar sowieso al onweer gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |