Ik doe mee...quote:
What's next...quote:
in zevenbergen was dat alquote:
Jawel, 1 lullig dingetjequote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:29 schreef Samael het volgende:
Nog geen flits te bekennen in Spakenburg. Tis wel weer stukje donkerder
Nu je het zegt is dat inderdaad wel frappant. Wellicht wil men de lantaarns niet opofferen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:32 schreef Radegast het volgende:
Het is hier al nacht in Roosendaal. Straatverlichting aandoen, ho maar..
Hier idem, beetje wind en wat meer wolken maar nog steeds 31+ graden...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:38 schreef ACT-F het volgende:
En ik zit hier nog met met alleen mijn korte broek aan te internetten in de achtertuin, wat een contrast
Oops zit al in me gedachte voor morgen..quote:
The hell...ingestort viaduct!?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:40 schreef Piles het volgende:
A12 is chaos, bomen omgewaaid, ernstige aanrijding.
Op twitter wordt zelfs gesproken over ingestort viaduct, maar dat geloof ik nooit zo.
Nee! Graag zelfs!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:34 schreef crazy987 het volgende:
ben ik de enige die hoopt dat het erger wordt
Gaat toch gewoon op tijdsklokken, niet op of het donker genoeg isquote:foto Op zaterdag 10 juli 2010 21:42 schreef crazy987 het volgende:
de straatverrlichting is hier nog uit trouwens
storing of niet ?
Ah gos....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop