quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:34 schreef LostFormat het volgende:
Ik weet nog niet of ik ga kijken. Ik weet wel dat ik op dat moment een biertje aan het drinken ben.
Normaal kijk ik dat al nooit. Misschien morgen wel omdat het geschiedenis is/wordt.quote:
Vriend van me was met een paar man hier naar een interland aan het kijken. We kwamen uit de kantine.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:36 schreef Weka het volgende:
Met teveel bier op snap je niks meer van het spel is mijn ervaring.
Een echte Johan Derksenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik drink nooit alcohol, maar ik ben dan ook een echte kerel.²
Kijk morgen ook maar niet dan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:37 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Normaal kijk ik dat al nooit. Misschien morgen wel omdat het geschiedenis is/wordt.
Waarom Maastricht?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:48 schreef sensodyne het volgende:
een echte vent neemt de taxi terug van amsterdam naar maastricht, en drinkt zich de touwtyfus
Ja met de winst van Oranje als slagroomquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriend van me was met een paar man hier naar een interland aan het kijken. We kwamen uit de kantine.
Na het fluitsignaal stond ie op en zei dat het een klote wedstrijd was geweest, maar een leuke avond had gehad.
We moesten hem er op attenderen dat het pas rust was.
Drink dang wodka ofzo mangquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet zo goed tegen veel bier mang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom moet je er iets van snappen? Je moet juichen als die gasten in oranje op het tv-scherm dat doen en schelden als de blauwen juichen. Makkelijk toch.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:36 schreef Weka het volgende:
Met teveel bier op snap je niks meer van het spel is mijn ervaring.
quote:
Vrouwen.quote:Op zondag 11 juli 2010 07:25 schreef Schanulleke het volgende:
Bij mij op mijn werk zaten allemaal vrouwen te kwekken over het in huis halen van gebak voor de finale. Ik had echt zo'n WTF momentje. Dat smaakt toch niet met bier?
quote:Op zondag 11 juli 2010 07:25 schreef Schanulleke het volgende:
Bij mij op mijn werk zaten allemaal vrouwen te kwekken over het in huis halen van gebak voor de finale. Ik had echt zo'n WTF momentje. Dat smaakt toch niet met bier?
precies, en veul ookquote:Op zondag 11 juli 2010 10:06 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Gebak tijdens voetbal?![]()
Nee bier natuurlijk
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:57 schreef HaagsPietje het volgende:
paar biertjes maar wel afgewisseld met water en een colaatje....totaal geen zin om helemaal lam te raken op (misschien) de mooiste voetbaldag van je leven! en al helemaal niet met deze hitte.....
Had het niet beter kunnen zeggen...quote:Op zondag 11 juli 2010 13:57 schreef HaagsPietje het volgende:
paar biertjes maar wel afgewisseld met water en een colaatje....totaal geen zin om helemaal lam te raken op (misschien) de mooiste voetbaldag van je leven! en al helemaal niet met deze hitte.....
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:31 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik zal wel een klein biertje drinken tijdens de wedstrijd.
Ik ben van gedachten veranderd, zit nu aan het bier.quote:Op zondag 11 juli 2010 04:05 schreef Rodulf het volgende:
Voor de verandering drink ik een keer niet. Ja ijsthee, maar geen alcohol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |