Pauline, Inge, Petra, Esmeraldaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:23 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Alsof je daar uberhaupt bewijs van had. Inge missen toen het uit was tussen ons. Daar mee aan komen zetten. Petra je neuksletje, toen je mij thuis bracht en haar op een bankje zag zitten mij snel weg wilde hebben omdat je nog snel naar haar toe wou gaanvoor ze weg zou zijn. Pauline, je msnsletje waar je seks mee wilde en het maanden lang probeerde en mij maar zeggen dat je niet wist waarom zij soms zo praatte als ik bij jou was en mee op msn zat. Jij maar zeggen "Ik heb geen idee waarom ze over seks begint" en ik je maar geloven, en waarom is de vraag
![]()
Logisch he , dat ik het nog steeds niet doet. wist je nog maandje 2 terug, dat je intenties had gehad voor petra, ja dat vergeet ik niet hoor
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Moeten maar lekker hun leven kapot maken.
Heb je de hyves van Petra, Ingen en Pauline?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:23 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Alsof je daar uberhaupt bewijs van had. Inge missen toen het uit was tussen ons. Daar mee aan komen zetten. Petra je neuksletje, toen je mij thuis bracht en haar op een bankje zag zitten mij snel weg wilde hebben omdat je nog snel naar haar toe wou gaanvoor ze weg zou zijn. Pauline, je msnsletje waar je seks mee wilde en het maanden lang probeerde en mij maar zeggen dat je niet wist waarom zij soms zo praatte als ik bij jou was en mee op msn zat. Jij maar zeggen "Ik heb geen idee waarom ze over seks begint" en ik je maar geloven, en waarom is de vraag
![]()
Logisch he , dat ik het nog steeds niet doet. wist je nog maandje 2 terug, dat je intenties had gehad voor petra, ja dat vergeet ik niet hoor
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:25 schreef crazy987 het volgende:
nu wil ik toch ook even wat zeggen als jij zover in detail gaat.
jij hebt ook eens met iemand zitten seks-smsen omdat je wat tekort kwam
dat heb jij toen, toevallig, ook op fok gezet, en ik heb je excuses aanvaard en ben netjes opgehouden, en ben je ook weer gaan vertrouwen
waarom kan jij dat ook niet gewoon
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
Mijn hele leven valt wel mee, niet alles wat op fok staat is ook waarheid
Dat zeg ik. Maak het uit en ga verder beide jullie eigen horizontale weg.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:25 schreef crazy987 het volgende:
dat heb jij toen, toevallig, ook op fok gezet, en ik heb je excuses aanvaard en ben netjes opgehouden, en ben je ook weer gaan vertrouwen
Wacht even tot de reclame, kan je je recorder instellen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:26 schreef Twizu het volgende:
Vriendelijk verzoek: kunnen jullie voor nu stoppen en morgen weer doorgaan? Ik moet zo gaan.
Ik vraag me dan ook af of dit wel waarheid isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:25 schreef crazy987 het volgende:
Zoals ik al zei:quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:26 schreef Twizu het volgende:
Vriendelijk verzoek: kunnen jullie voor nu stoppen en morgen weer doorgaan? Ik moet zo gaan.
nee crazy had t nooit uit moeten maken om iemand anders te kunnen palen en daarna t weer aan te maken (meer weet ik ook niet) laat t dan gewoon uit en hebt t lef om in je eentje door te gaanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:24 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dan moet esmerallllda het dus uitmaken als zij dat niet kan.
He jij ook in dit spannende topic?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:27 schreef Swomp het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
Morgen gewoon even rtlgemist.nl bekijken
volgens mij welquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:28 schreef Twizu het volgende:
Wacht, ze zijn allebei 18+ toch? Ze hebben dus stemrecht?
Frannehquote:
Wat maakt het nog uit je hebt het zelf verpest door het topic te vergallen. Ik wilDE jou, ik wilDe een oplossing. Maar JIJ moest het verpesten.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:25 schreef crazy987 het volgende:
Open je ogen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |